DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors apr 25, 2024 20:48

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: man nov 19, 2001 14:10 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs sep 11, 2001 1:01
Indlæg: 228
Geografisk sted: Toronto, Canada
Jeg undskylder med det samme for, at dette ingenting med dvd har at gøre, men jeg er desperat... [img]images/smiles/converted/loco.gif[/img]

Jeg er altså en spade til computer, og kan ikke få modemet på min kærestes nye notebook til at virke.
det er en Wectech note 6165.
Først idag opdagede jeg at det nok var fordi at der ikke var noget modem kort i den (doh!)
hvor får man fat i et modem kort? jeg har både prøvet mutimedia world og edbbutikken, men kan ikke finde noget....
burde et sådan kort ikke følge med?
jeg har kontaktet TDC som den er købt hos, men har ikke fået svar endnu, desuden har de ikke en skid forstand på det.

kan nogen hjælpe? [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]


Top
   
Indlæg: man nov 19, 2001 16:26 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors aug 16, 2001 1:01
Indlæg: 395
Geografisk sted: DAHF
Dav i skuret!

De fleste notebook leveres med modem (enten i form af et stik på bagsiden eller et kort du stikker ind i siden - et såkaldt PCMCIA-kort). Du kan få masser af kombinerede netværks- og modemkort til din notebook, men så vidt jeg ved koster de for de meste r*ven ud af bukserne.

Prøv eventuelt at smutte ind på www.edbpriser.dk


Top
   
Indlæg: man nov 19, 2001 16:27 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors aug 16, 2001 1:01
Indlæg: 395
Geografisk sted: DAHF
...og det hedder s'fø'li notebooks i flertal [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] jeg er selv en høg overfor andre hvad det angår, så lidt selvjustits er vel ikke af vejen (eller er det "ad vejen" ?)


Top
   
Indlæg: tirs nov 20, 2001 0:26 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons jan 31, 2001 2:01
Indlæg: 726
Geografisk sted: Danmark
Jeg ved godt, at det nye underforum sikkert ikke var oprettet på det tidspunkt, hvor Thor postede sit indlæg, men jeg har tilladt mig at flytte til "alt andet".


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team