DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors maj 23, 2024 5:02

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 396 indlæg ]  Gå til side 1 2 3 4 527 Næste
Forfatter besked
Indlæg: søn jul 25, 2010 21:15 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man maj 07, 2001 1:01
Indlæg: 4795
Geografisk sted: Kashyyyk
Vist ikke for tidligt med denne - 2 runder er allerede spillet i Superligaen, og Lyngby aspirerer allerede til en topplacering... ;)

_________________
Alle DVD-udgivelser burde have dts og OAR.


Top
   
 
Indlæg: man jul 26, 2010 9:04 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Jeg orker ikke at se fodbold lige nu her, men... 2-0 til Brøndby over Aalborg Boldspilsklub i går er super. Synes faktisk truppen og spillet i det hele taget ser ganske fornuftigt ud.

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
 
Indlæg: man jul 26, 2010 10:59 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons sep 04, 2002 1:01
Indlæg: 2827
Geografisk sted: Islands Brygge
Citat:
Brøndby IF har i dag forstærket offensiven med angriberen Bruno Fressato Cardoso fra Corinthians, der har været til prøvetræning i klubben og som har imponeret blandt andet med en scoring i en træningskamp mod Djurgården. Parterne er blevet enige om en lejeaftale på et år med efterfølgende forkøbsret.

- Jeg er naturligvis glad for, at det er lykkes at tilknytte Bruno. Han er en dygtig angriber, som tilfører truppen en ny dimension i offensiven, hvor han indgår på lige fod med de andre angribere i kampen om en plads i startopstillingen. Bruno er en direkte type, der også kan indgå i kombinationsspillet, og så kan han lide at afslutte. Samtidig fylder han meget i feltet, og med den spillestil, vi arbejder med, vil han give os en ekstra tyngde i offensiven, som vi forhåbentlig kan udnytte, siger Henrik Jensen til Brøndbys hjemmeside.

Administrerende direktør Ole Palmå er også begejstret for aftalen med den 25-årige angriber.

- Det er vigtigt for os at have en god og bred trup, der kan klare skader og karantæner i en lang sæson. Cheftræneren har ønsket at styrke offensiven, og med signingen af Bruno har vi nu fået flere strenge at spille på og øget konkurrencen om pladserne.

Bruno Cardoso tiltræder omgående og får allerede mandag eftermiddag en lille debut i reserveholdskampen mod AB. Han får nummer 11 på ryggen med navnet "Bruno", som han også kaldes. Der arbejdes på at få Bruno spilleberettiget til torsdagens Europa Cup kamp i Montenegro.


Var det ikke ham, der havde tilnavnet "Batata" - altså "Kartoflen"? Spændende...

_________________
:mrgreen: Spis ost! :mrgreen:


Top
   
 
Indlæg: man jul 26, 2010 11:21 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man aug 26, 2002 1:01
Indlæg: 2551
Geografisk sted: Vilfort Park & Soldier Field
Kartoflen Bruno...

er jeg den eneste der kan se en episk spillersang for mig?? Og ligefrem en kartoffel Tifo.. :)

_________________
Da Bears!!


Top
   
 
Indlæg: man jul 26, 2010 13:05 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Ville nok også kalde mig Bruno frem for Kartoffel!

Lad mig så lige komme med den: Mon navn og nummer bagpå er lavet med.... trommehvirvel.... kartoffeltryk?!






... Undskyld.

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
 
Indlæg: man jul 26, 2010 13:10 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn aug 24, 2003 12:16
Indlæg: 2795
Geografisk sted: Fredericia
Hvis hans kælenavn er Kartoflen så forudser jeg en lind strøm af Oluf Sand-jokes :D

_________________
Min side med film- og serieskriblerier


Top
   
 
Indlæg: man jul 26, 2010 13:54 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man maj 07, 2001 1:01
Indlæg: 4795
Geografisk sted: Kashyyyk
Hmmm, "at spille som en sæk kartofler" - der skal nok komme noget spas ud af det...

_________________
Alle DVD-udgivelser burde have dts og OAR.


Top
   
 
Indlæg: man jul 26, 2010 17:14 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man feb 24, 2003 2:01
Indlæg: 6506
Geografisk sted: Pyongyang
Holmsgaard skrev:
Jeg orker ikke at se fodbold lige nu her, men... 2-0 til Brøndby over Aalborg Boldspilsklub i går er super. Synes faktisk truppen og spillet i det hele taget ser ganske fornuftigt ud.



Spillet i den kamp i går var pivringe og på et yderst skuffende niveau. Brøndby var dog det absolut mindst dårlige hold og Aab var om muligt ringere end sidste sæson (hvilket burde være umuligt rent spillemæssigt!).

Yderst fortjent 2-0 sejr til de pisgule (som igår var blå dog), og "dejligt" at se at klubben nok engang "beriger" en superligakamp med deres medbragte arrogante og totalt respektløse retarderede aber af en flok såkaldte fodboldfans :roll:

Superflot mål af unge Jens Stryger Larsen - den knægt er der sgu krummer i. Det samme må siges om den anden målscorer Mike Jensen 8)

Aab ? Tja, jeg har stadig den lumske mistanke fra før sæsonstart om, at AaB ikke helt urealistisk ligner en kandidat til nedrykning...


Top
   
 
Indlæg: man jul 26, 2010 17:22 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør nov 01, 2003 21:26
Indlæg: 1699
Geografisk sted: Nordjylland
Kip James skrev:
Aab ? Tja, jeg har stadig den lumske mistanke fra før sæsonstart om, at AaB ikke helt urealistisk ligner en kandidat til nedrykning...


Det kunne bare være så dejligt hvis det skete :D

_________________
Panasonic TX P50G20 - Onkyo TX-SR705 - HarboSound SAT10 - HarboSound SUB10 - 7.1 Setup - Panosonic DMP-BD75 - Sony RDR-HXD870


Top
   
 
Indlæg: man jul 26, 2010 21:14 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man feb 24, 2003 2:01
Indlæg: 6506
Geografisk sted: Pyongyang
odgaard skrev:
Kip James skrev:
Aab ? Tja, jeg har stadig den lumske mistanke fra før sæsonstart om, at AaB ikke helt urealistisk ligner en kandidat til nedrykning...


Det kunne bare være så dejligt hvis det skete :D


Arhhh...som fodbold-tilskuer på stadion siden 1987 vil det da nu nok gøre lidt ondt at se Aalborgs hold rykke ned. Men, jeg må tilstå - det KAN jo være man ligefrem får en lærestreg.

Omvendt kan det blive katastrofalt for FC Nordea, (som AaB pt. retteligt burde hedde grundet den økonomiske situation hvor Nordea er dem der holder liv i klubben og betaler lønnen) for ender det ikke med kollaps efter december 2010 hvor banken har sat deadline for AaB til at få rettet op på finanserne, så kan en nedrykning og det det så måtte koste økonomisk blive ligeså fatal.

Fakta er ihvertfald, at AaB A/S IKKE skal præstere et gigant-underskud på årsregnskabet i samme størrelsesorden som sidst. Sker det lukker og slukker Nordea for biksen...


Top
   
 
Indlæg: man jul 26, 2010 22:05 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn aug 24, 2003 12:16
Indlæg: 2795
Geografisk sted: Fredericia
1-1 hjemme mod Randers er bare ikke godt nok :nono:

_________________
Min side med film- og serieskriblerier


Top
   
 
Indlæg: tirs jul 27, 2010 0:11 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Nu er jeg jo Brøndby-mand, men respekt til FCK's nyindkøb Claudemir for en super assist her i weekenden. Han ser spændende ud.

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
 
Indlæg: tirs jul 27, 2010 11:26 
Offline

Tilmeldt: fre apr 11, 2003 1:01
Indlæg: 7756
Geografisk sted: No longer here
Dejligt at se de bolchestribede bønder fra Ålborg få en fodboldlektion på hjemmebanen. Men det varmede mit hjerte endnu mere at høre brugtbils-sælgeren Lynge stå og trække i land efter at han havde tilsvinet Brøndbys medrejsende fans. Hvor er det dog bare typisk jysk mindreværd at skære alle over en kam - for så bagefter at opdage at man igen ikke havde tænkt før man åbnede kæften. Det virker som om at Magnus Pehrssons trup af selvfede stjerner skal være det nye AGF i år, men sådan går det jo når man år efter år holder udsalg af sine bedste spillere - og efterlader tosser som Jeppe Kurt på holdet, som velsagtens ikke har ramt målet siden 2008. Hvor er det storhold, som du så gerne ville bygge op Lynge Jacobsen? Nå ja, dem sælger du jo, som var det kvæg fra den jyske hede, så snart der falder et tilbud om ussel mammon. :lol: :roll:


Top
   
 
Indlæg: tirs jul 27, 2010 11:57 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre maj 22, 2009 13:01
Indlæg: 510
Kip James skrev:
Holmsgaard skrev:
Yderst fortjent 2-0 sejr til de pisgule (som igår var blå dog), og "dejligt" at se at klubben nok engang "beriger" en superligakamp med deres medbragte arrogante og totalt respektløse retarderede aber af en flok såkaldte fodboldfans :roll:


Nu er det jo ikke klubben, men en lille gruppe idioter der mener de skal opføre sig på en bestemt måde..
Synes det er ærgerligt når en klub skal have skyld for hvordan en lille flok fans opfører sig.

Men okay, du synes vel også at alle muslimer er terrorister.

_________________
Salgsstatus: 20 forskellige dahf'ere handlet med.
Jeg hygger p.t. med min webshop http://www.bajk.dk


Top
   
 
Indlæg: tirs jul 27, 2010 19:27 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man feb 24, 2003 2:01
Indlæg: 6506
Geografisk sted: Pyongyang
[
kammersgaard skrev:
Kip James skrev:
Holmsgaard skrev:
Yderst fortjent 2-0 sejr til de pisgule (som igår var blå dog), og "dejligt" at se at klubben nok engang "beriger" en superligakamp med deres medbragte arrogante og totalt respektløse retarderede aber af en flok såkaldte fodboldfans :roll:


Nu er det jo ikke klubben, men en lille gruppe idioter der mener de skal opføre sig på en bestemt måde..
Synes det er ærgerligt når en klub skal have skyld for hvordan en lille flok fans opfører sig.

Men okay, du synes vel også at alle muslimer er terrorister.


Virkelig intelligent og under lavmålet det sidste du uvidende lige får fyret af.... dejlig tilgang til tingene :roll:

Og NJET, det er ikke klubben - men Brøndby IF gør tilsyneladende intet for at komme problemerne med hjernedøde vestegns idioter til livs. Tværtimod bakker de jo alt for tit op om deres fans, og skærer også den vej alle over een kam. Hvis man skal straffe her, så må sanktioner mod klubben være eneste vej frem for at få den på banen til at tage noget mere ansvar. Det er jo rent faktisk lykkedes i FCK at få luget ud i rækkerne, så det kan vel ikke være så svært lidt længere sydpå, kan det ? Ansvar efterlyses, og det det ord er ihvertfald totalt ukendt for de idioter der følger Brøndby rundt i landet. Gang på gang skal de lige teste "mors og fars" tålmodighed og prøve grænser af så man skulle tro de var 15 måneder gamle... UHA, hvis nogen fortæller dem at der er noget de ikke må, så er det jo en oplagt mulighed for at skabe sig yderligere.

Hør Henrik Jensen efter kampen, idioten mente jo at deres fans skabte masser af god stemning eller hvad var det tossen fik fyret af ? Der er jo ingen tagen afstand fra noget. Og det var jo ikke kun fjolserne oppe på banden, der var også en 10-15 idioter der klaterede op på hegnet til familietribunen og forsøgte at vælte det! Så har man eddermame ikke hjerne at gøre med, når der sidder forældre med børn på den anden side, men det fatter de oversmarte pattebørn jo intet af.

Heller ikke så længe siden at Brøndby-”fans” angreb en salgsbod med frivillige hjælpere på et stadion (var det på Falster ?) med jernspyd… Sanktioner ? Nej, nej, nej – der er stadig evindelige problemer med de bøv-hoveder, og eneste udvej må være at bringe klubben på banen, og stille et ultimatum om at komme i gang med at få styr sine egne fans, ellers hakker spætten…

Men nå nej – jeg synes jo at ALLE fodboldfans er idioter, og at ALLE muslimer er terrorister (yderst fornuftigt argument – men det kan du vel ikke se)


Top
   
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 396 indlæg ]  Gå til side 1 2 3 4 527 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team