DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors maj 23, 2024 6:43

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side 1 2 3 Næste
Forfatter besked
Indlæg: søn dec 27, 2009 21:07 
Offline

Tilmeldt: fre apr 11, 2003 1:01
Indlæg: 7756
Geografisk sted: No longer here
Så er det tid til alle de forsæt, som vi alligevel ikke kan holde. Jeg skal selvfølgelig tabe mig, blive en bedre mand og far, have mere tid til venner, blive bedre til at spare....

Men det vigtige af mine forsæt i år bliver:

Jeg vil se 100 film fra Criterion Collection i 2010. Jeg har altid haft en brændende lyst og ejer også en pæn del, men jeg har altid valgt andet, når jeg har sat mig i sofaen. Men i 2010 skal det være - så jeg håber at mine med-dahfere, som skulle have interesse for CC, vil hjælpe mig på rejsen. Jeg vil naturligvis poste i "hvilken film har du set", så jeg kan holde rede på hvor langt jeg er nået.

Hvilke forsæt har I andre i år?

Godt nytår!


Top
   
Indlæg: søn dec 27, 2009 22:47 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man jun 02, 2003 1:01
Indlæg: 6974
Geografisk sted: Hjørring
som jeg også har skrevet på min blog, er mit største mål i 2010, udover at forstætte på UNI og klare mig fint der osv. at deltage og gennemføre det lokale grundlovsløb. Igen, hvis der er nogen der læser bloggen, vil folk vide hvorfor det er vigtigt for mig... ellers kan i jo smutte derover og læse den...

eller også kan jeg jo bare sige det her. Kort opsummeret er det såment bare at det ligesom ville være en afslutning på den livsomlægning de sidste 18mdr har været...

_________________
:thumb:min twitter!


Top
   
Indlæg: man dec 28, 2009 0:53 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
jeg har læst lidt med hist og her, Kong Hans, og jeg er dybt imponeret. Mere af det, tak!

Jeg selv: Jeg skal have sat alle hylder, billeder osv. op derhjemme - så skal jeg have set alle Hitchcocks film igen - har ikke set dem i mange år - og så skal jeg fortsætte med at hoppe op på kondicyklen, så de 6 kilo, jeg vejer for meget p.t. kan reduceres inden 2010 går på hæld.

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: man dec 28, 2009 2:23 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør maj 03, 2003 1:01
Indlæg: 12577
Geografisk sted: Denmark
Drikke flere bajere, måske starte med at ryge og prøve hash :thumb: tage 20+ kg på æde mere rødt kød og måske købe en benzinsluger af en bil.
næææ kun for sjov men måske købe maks 100 film på blå eller dvd og læse mindst 100 bøger

Mvh

MA

_________________
The Gathering of DvD's


Top
   
Indlæg: man dec 28, 2009 10:36 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre nov 26, 2004 13:05
Indlæg: 723
Geografisk sted: "Reservatet"
Morbid Angel skrev:
Drikke flere bajere, måske starte med at ryge og prøve hash :thumb: tage 20+ kg på æde mere rødt kød og måske købe en benzinsluger af en bil.
næææ kun for sjov men måske købe maks 100 film på blå eller dvd og læse mindst 100 bøger

Mvh

MA


:laugh: What the dude said ROFLMA

Jeg SKAL simpelthen æde mindre junk-food,det koster en blå - minimum - hvergang :lol:

_________________
Hvor FAN... i hele hule RØDGLØDENDE HELV...er vin-smiley`en :beerchug:Nåe der er du BilledeTak Evil Doctor & Buller Salgs Rating Skide Pålidlig


Top
   
Indlæg: man dec 28, 2009 14:24 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons jan 21, 2004 14:14
Indlæg: 5597
Geografisk sted: Hasselager, Århus
Mindre fastfood, mindre gaming, mere filmkiggeri.

Lade være at drikke alkohol 2 dage i træk, da min 30-årige krop bare ikke kan komme ovenpå efter sådan en tur.

_________________
Min filmsamling
Mit Trophy Card

Don't get mad....... GET EVEN!


Top
   
Indlæg: man dec 28, 2009 15:45 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jan 05, 2002 2:01
Indlæg: 10106
Geografisk sted: Hvidovre
michmach skrev:
Jeg vil se 100 film fra Criterion Collection i 2010. Jeg har altid haft en brændende lyst og ejer også en pæn del, men jeg har altid valgt andet, når jeg har sat mig i sofaen. Men i 2010 skal det være - så jeg håber at mine med-dahfere, som skulle have interesse for CC, vil hjælpe mig på rejsen. Jeg vil naturligvis poste i "hvilken film har du set", så jeg kan holde rede på hvor langt jeg er nået.

Hellige Molly :shock: Det er et imponerende forehavende, som jeg vil se frem til med spænding, selv om min interesse for CC kan ligge på et mindre sted end der, hvor fans af Randers FC gemmer deres optimisme...

michmach skrev:
Jeg skal selvfølgelig tabe mig, blive en bedre mand og far, have mere tid til venner, blive bedre til at spare.... Hvilke forsæt har I andre i år?

Den slags nytter ikke noget for mig, da jeg som bekendt har rygrad som en vingummibamse, men hensigtserklæringer om at være mere kontant, leve sundere og dyrke lidt mere motion står altid på programmet.

michmach skrev:
Godt nytår!

Tak i lige måde :thumb:

_________________
Ex-filmnørd - nu mest af alt bare lost in space... Men stadig THX-certificeret på Dahf's Markedsplads :thumb:


Top
   
Indlæg: man dec 28, 2009 16:34 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man feb 24, 2003 2:01
Indlæg: 1245
Geografisk sted: Grenå
1. Ingen røg
2. Ingen sodavand (medmindre at der er alkohol i ;))
3. Ingen fastfood
4. Ingen chips
5. Ingen druk i januar
6. Løbe min. 1 marathon

Godt nytår folkens :thumb:


Top
   
Indlæg: man dec 28, 2009 16:41 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Er du hjemme i Danmark igen, Espeholt? Det går jeg næsten ud fra når man lige læser dine forsæt. Ligesom dig skal jeg også have alkoholfri januar, så det bliver nok rigtigt fint.

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: man dec 28, 2009 16:50 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs feb 12, 2002 2:01
Indlæg: 6366
Geografisk sted: Kattegat
Claus O. skrev:
michmach skrev:
Jeg vil se 100 film fra Criterion Collection i 2010. Jeg har altid haft en brændende lyst og ejer også en pæn del, men jeg har altid valgt andet, når jeg har sat mig i sofaen. Men i 2010 skal det være - så jeg håber at mine med-dahfere, som skulle have interesse for CC, vil hjælpe mig på rejsen. Jeg vil naturligvis poste i "hvilken film har du set", så jeg kan holde rede på hvor langt jeg er nået.

Hellige Molly :shock: Det er et imponerende forehavende, som jeg vil se frem til med spænding, selv om min interesse for CC kan ligge på et mindre sted end der, hvor fans af Randers FC gemmer deres optimisme...

Ja, et imponerende projekt at gå i gang med. Jeg glæder mig til at høre hvilke film det bliver til.


Top
   
Indlæg: man dec 28, 2009 21:32 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man jan 12, 2004 11:59
Indlæg: 2154
Geografisk sted: Frederiksberg
Minimere røg
Sove mere arbejde mindre
Se flere film (2009 var et ynkeligt år på den front)
Presse Jan og Kenneth (AWE) til at udgive BD'er med spaghetti snavs :)

_________________
http://www.uncut.dk


Top
   
Indlæg: man dec 28, 2009 23:15 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors apr 10, 2008 16:46
Indlæg: 363
Geografisk sted: Odense
Ville gerne tabe 10 kg. Hvilken stensikkert betyder at jeg skal:
... skifte alm. sodavand ud med danskvand (Kan ikke mit undvære brus! :lol: ).
... spise mindre fast food.
... få et medlemsskab til fitness, og bruge det!
... spise et æble til filmen i stedet for chips. :?

Og sidst men ikke mindst skal jeg altså også se at få en fladskærm! :thumb:

GODT NYTÅR!! :beerchug:

_________________
:vhs: :dvd: :bluray:
Min DVD/blu-ray samling
Tjek også min blog Filmkælderen!


Top
   
Indlæg: tirs dec 29, 2009 2:03 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man feb 24, 2003 2:01
Indlæg: 6506
Geografisk sted: Pyongyang
- Mindre røg (er faktisk nede på 1 pakke plus 3 enkelte i hele december, fordelt på en fest, pakken, samt 1 smøg 3 forskellige dage)

noget nytårsfortsæt er det dog ikke, for nedtrapningen på vej til 0 er startet, og nytårsfortsætter er noget fanden har skabt.

I 2010 vil skal jeg dog have fundet et job, så der kan komme lidt flere penge end dagpenge på kontoen, så økonomien udover tøj og mad til junior, også kan gå til lidt rejser, fruen og film.

:thumb:


Top
   
Indlæg: tirs dec 29, 2009 12:39 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre okt 15, 2004 0:01
Indlæg: 426
KUN se 1 film om dagen, og KUN bruge 1000kr på dvd/bluray om måneden.

Hvilket selvfølgelig bliver umuligt at overholde :)


Top
   
Indlæg: tirs dec 29, 2009 20:10 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors apr 03, 2003 1:01
Indlæg: 7202
Geografisk sted: Århus V
Hvorfor hedder det et nytårsfor(t)sæt, når man netop prøver at blive gamle vaner kvit, eller starte noget nyt op? ;)

Det er jo netop ikke en fortsættelse, men en ændring eller omlægning. :)

Nå, men ud fra D:A:D's filosofi i Unowned, så bør jeg lave så mange nytårs"omlægninger", at jeg ikke kan nå at bryde dem alle. ;)

Tror dog bare jeg helt springer over og på den måde undgår skuffelse på skuffelse, når det ikke lykkedes.

Der er ellers lidt at tage fat i.
(måske jeg skulle læse KingHans' blog?)

Godt nytår!

Mvh Michael

_________________
I don't apologize. I am sorry Lisa, that's the way I am. (Homer Simpson)
----------
Dahf køber/sælger rating: Billede


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side 1 2 3 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team