DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors maj 23, 2024 6:32

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: ons sep 02, 2015 20:55 
Offline

Tilmeldt: ons nov 27, 2013 9:18
Indlæg: 3
Hej alle sammen,
Jeg skal til familie fødselsdag i weekenden, og jeg skal ud og investere i gave inden.
Fødselaren (min far) ønsker sig en ny plæneklipper, gerne på batteri. Jeg har ledt lidt rundt på markedet og fundet et par bud.
Dén jeg tror det ender med at blive, er denne http://www.xl-byg.dk/produkter/haven/havemaskiner/plaeneklipper-batteri/bosch-rotak-43-li-plaeneklipper-batteri.htm. Er der nogle af Jer, som har erfaring med batteridrevne plæneklippere? Er de nemme at håndtere og vedligeholde?

Jeg håber på hurtigt svar! :)


Top
   
Indlæg: ons sep 02, 2015 20:57 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors mar 08, 2012 22:12
Indlæg: 2296
Slayman skrev:
Hej alle sammen,
Jeg skal til familie fødselsdag i weekenden, og jeg skal ud og investere i gave inden.
Fødselaren (min far) ønsker sig en ny plæneklipper, gerne på batteri. Jeg har ledt lidt rundt på markedet og fundet et par bud.
Dén jeg tror det ender med at blive, er denne http://www.xl-byg.dk/produkter/haven/havemaskiner/plaeneklipper-batteri/bosch-rotak-43-li-plaeneklipper-batteri.htm. Er der nogle af Jer, som har erfaring med batteridrevne plæneklippere? Er de nemme at håndtere og vedligeholde?

Jeg håber på hurtigt svar! :)

Den du har valgt, købte vi i foråret til mine forældre. Den er både nem og håndtere og nem at vedligeholde. I øvrigt slår den rent faktisk græsset, hvilket man ikke kan sige om hovedparten af elklippere. Så efter min erfaring, så er det bare at slå til. Den er endda tusind kroner billigere end havd jeg fandt den til i april.

_________________
The artist formerly known as Konigsberg


Top
   
Indlæg: fre sep 04, 2015 18:50 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre jul 19, 2002 1:01
Indlæg: 2839
Geografisk sted: Hvidovre
Har samme, bare modellen ældre. Den er genial. Super nem og støjsvag. Min søn på 10 slå græs for en nabo på samme maskine.

Jeg købte 3 ekstra knive til ca 80 kr stykker på Amazon, og har skiftet en gang indtil videre. Sliber lidt på kniven 2-3 gange i løbet af sæsonen med en metal fil, da mødet med sten og tykke grene er lidt hård ved den. Men det taget ingen tid at rette op på.

Køb! Det er også en kanon pris.

_________________
Mino - DAHF medlem # 339 - DTS - certificeret.


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team