DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors maj 23, 2024 4:18

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 138 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4 5 610 Næste
Forfatter besked
Indlæg: ons jul 09, 2003 20:01 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: søn jan 21, 2001 2:01
Indlæg: 3298
Geografisk sted: Ringsted, DANMARK
Endnu et forslag fra Falle...med tilhørende farveskema. Det ser virkelig godt ud [img]images/smiles/converted/thumb.gif[/img]

Billede

Billede


Top
   
Indlæg: ons jul 09, 2003 20:15 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: søn jan 21, 2001 2:01
Indlæg: 3298
Geografisk sted: Ringsted, DANMARK
<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial">citat:</font><hr>Det skrev Claus Ottosen:
<strong>Jeg kan godt lide Zoidbergs (hvad er det, der er til venstre på det "blå" logo? Colloseum?)</strong><hr></blockquote>

Det er et "forum"....get it? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] Et langtidsholdbart logo, som også er aktuelt længe efter, at DVD'en er død og glemt [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Et forum er et forum.

Hvis andre har mod på at forsøge sig med et logo, som indeholder en "stilistisk" stregtegning af Colloseum, så er jeg bestemt interesseret i at se noget kreativt i den stil [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial">citat:</font><hr>Det skrev Claus Ottosen:
<strong>Det bliver svært det her, ikke Ulrik? [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] </strong><hr></blockquote>

Jo, det bliver svært. Der er godt nok kommet mange forslag indtil videre [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] Mange flere end jeg havde regnet med.


Top
   
Indlæg: ons jul 09, 2003 20:58 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Jeg kan umiddelbart godt li' den her fra Falle på side 4 [img]images/smiles/converted/thumb.gif[/img] !!

Mon ikke den kan laves med andre skrifttyper? Altså "DAHF.dk" blot med andre skifttyper... Den er faktisk rigtig flot [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] !!


Top
   
Indlæg: ons jul 09, 2003 20:58 
Offline

Tilmeldt: ons jul 25, 2001 1:01
Indlæg: 8507
Geografisk sted: København
<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial">citat:</font><hr>Det skrev Ulrik Horsted-Kristensen:
<strong>Jo, det bliver svært...</strong><hr></blockquote>

Ja det bliver sværere og sværere sys jeg [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] !

Foruden Zoidbers og Calvins synes jeg bestemt også meget godt om Falles [img]images/smiles/converted/thumb.gif[/img] !!

... Og en kommentar til mit eget forslag: Med så mange gode forslag skal nogen skrabe bunden, så alle jer stortalenter ihvertfald ikke kommer med det dårligste forslag, og derfor tog jeg dette verv på mine skuldre [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] ...


Top
   
Indlæg: tors jul 10, 2003 0:17 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man feb 24, 2003 2:01
Indlæg: 1245
Geografisk sted: Grenå
Jeg må nu sige at jeg synes Zoidberg's nr. 2 er det flotteste. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]


Top
   
Indlæg: tors jul 10, 2003 0:18 
Offline

Tilmeldt: søn aug 26, 2001 1:01
Indlæg: 351
Geografisk sted: Aalborg
Ja der bliver mere og mere konkurrence ...sidder selv og prøver nogle nye ting.

Men udover Calvin's kan jeg egentlig også godt lide IchiBanBaka's, dog synes jeg at selve "hjemmebio" delen i den er alt for lys/skrigende.


Top
   
Indlæg: tors jul 10, 2003 14:01 
Offline

Tilmeldt: søn apr 28, 2002 1:01
Indlæg: 84
Geografisk sted: Sjælland
Hejsa alle

Jeg ved godt vi er i gang med en Konkurrence, men jeg tillader mig nu alligevel at spørge om lidt hjælp, da mine photoshop evner, mildest talt er noget ringe, det jeg ville høre om, hvordan laver man de der dobbelt cirkler, ovaler, ala "durham", "ACPA", logoerne på side 1 i dette indlæg??
Håber nogen svare [img]images/smiles/converted/clap.gif[/img]

Mvh André [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]


Top
   
Indlæg: tors jul 10, 2003 14:11 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: søn jan 21, 2001 2:01
Indlæg: 3298
Geografisk sted: Ringsted, DANMARK
Så er Runge tilbage med nogle rigtig fede forslag [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] [img]images/smiles/converted/thumb.gif[/img]

Billede

Billede

Billede

Idéen med huset er slet ikke så tosset. Faktisk er den rigtig god [img]images/smiles/converted/thumb.gif[/img]


Top
   
Indlæg: tors jul 10, 2003 14:14 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: søn jan 21, 2001 2:01
Indlæg: 3298
Geografisk sted: Ringsted, DANMARK
Falle ligger heller ikke på den lade side. Nu er han tilbage med endnu et flot logoforslag med tilhørende farveskema [img]images/smiles/converted/thumb.gif[/img]

Billede

Billede


Top
   
Indlæg: tors jul 10, 2003 16:40 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: søn jan 21, 2001 2:01
Indlæg: 3298
Geografisk sted: Ringsted, DANMARK
Et lækkert T-DAHF forslag fra Badstue [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Som stor Terminator "fan" er det svært at stå for [img]images/smiles/converted/thumb.gif[/img]

Billede

Billede


Top
   
Indlæg: tors jul 10, 2003 17:00 
Offline

Tilmeldt: ons jul 25, 2001 1:01
Indlæg: 8507
Geografisk sted: København
<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial">citat:</font><hr>Det skrev Ulrik Horsted-Kristensen:
[QB]Et lækkert T-DAHF forslag fra Badstue [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
<hr></blockquote>

Jeg kan rigtig godt lide Jes' [img]images/smiles/converted/clap.gif[/img] !... det med lærredet virker kanont... måske man så kunne få det til at klappe sammen når man lukkede siden ned [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] ?


Top
   
Indlæg: tors jul 10, 2003 19:18 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: søn jan 21, 2001 2:01
Indlæg: 3298
Geografisk sted: Ringsted, DANMARK
En håndfuld forslag fra The Master [img]images/smiles/converted/thumb.gif[/img]

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede


Top
   
Indlæg: tors jul 10, 2003 19:32 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jul 23, 2002 1:01
Indlæg: 2663
Geografisk sted: København
<strong>

Billede

Billede

</strong>

Der er rigtig mange virkelig flotte logo'er, men dette her fra IchiBanBaka er efter min mening suverænt det flotteste hidtil [img]images/smiles/converted/thumb.gif[/img]

[ 10-07-2003: Indlæg rettet af: bokaJ ]</p>


Top
   
Indlæg: tors jul 10, 2003 19:50 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Jeg undskylder mange gange for at gøre opmærksom på det her, men de sidste 2 billeder fra The Master dur ikke! I hvert fald ikke før der kommer til at stå "Hjemmebioforum" og ikke "Hjrmmebio forum" - det kunne man nok godt have kigget efter inden man sendte, men pyt - det kan vel rettes [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]


Top
   
Indlæg: fre jul 11, 2003 10:51 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør mar 08, 2003 2:01
Indlæg: 2401
Geografisk sted: Østerbro
Jo Falles er rigtig flot, jeg mener måske bare at man skal passe på at logoet ikke bliver for dominerende på sitet. Det må ikke "rive i øjnene" hvis I forstår mig ret.

[ 11-07-2003: Indlæg rettet af: laustm ]</p>


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 138 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4 5 610 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team