DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors maj 23, 2024 8:22

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 53 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4 Næste
Forfatter besked
Indlæg: ons dec 28, 2011 13:44 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn feb 01, 2004 20:37
Indlæg: 3593
Geografisk sted: The Benny Vandergast Memorial Theater
Som LarsB er inde på, så ser jeg også DAHF som et sted hvor hjælpsomheden er helt i top, der er stort set ikke et emne man ikke kan få svar på af en venlig med Dahfer!
Desværre så er Masteren fra før min tid så ham har jeg ikke oplevet! Tilgengæld kan jeg huske de glade Cdwow dage med vores ven Toddler i spidsen, det var jo et rent voucher orgie, de små hvide cdwow æsker væltede ind af min brevsprække, på dagligt basis. En stor del af min dvd samling fik jeg kastet i nakken næsten gratis!

Så har her jo også været en del drama, for fire år siden var der en "berømt" dråbe der var ved flyde over, det gjorde den heldigvis ikke, chefen kom heldigvis til fornuft!
En del brugere har forladt "den døende patient" som Henriksen valgte at kalde os inden hans seneste afgang. Det er ikke en model jeg selv vil benytte mig af men jeg ser det som et udtryk for at folk virkeligt er dedikerede og har dahf i blodet. Det er rart at se når nogen af dem trods alt vender tilbage :beerchug:

Jeg elsker Dahf for den inspiration jeg får herinde, senest er det "Sørensen Exploitation Cinema" der har givet mig nye input og en stak filmoplevelser rigere!

Tillykke med de 10 år :D


Top
   
Indlæg: ons dec 28, 2011 13:49 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Sådan lige på siddende røv er det kun The Master/The Return of the Master og Turbo-drengen, jeg kan huske, mens Moses Hansen var en meget skæg lille prank, som jeg også blev indviet i. ;)

Der er flere sjove tråde, men her snyder The Master på det skammeligste stakkels Abildtrup for et kilo slik: http://www.dahf.dk/viewtopic.php?f=11&t=5434

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: ons dec 28, 2011 17:15 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man feb 24, 2003 2:01
Indlæg: 6506
Geografisk sted: Pyongyang
Som Kermit så rammende skriver, så ER man godt nok blevet dedikeret, og for mit vedkommende har snart 9 år på Dahf da virkelig sat sine spor. Nok også derfor at man kan fare op i et mørkerødt felt i ny og næ, når man synes fallittens rand har været faretruende nær i noget man ellers betragter som sit andet hjem. Nogle ryster på hovedet og kan ikke forstå at man kan tage sådan på vej i noget som et skaldet internetforum, og nej - det er jo egentligt også rigtigt. Som nævnt så er sandheden jo bare, at Dahf er blevet dét mere for rigtig mange af os - derfor følsomheden.

Og det skal Dahf da have tak for - og tillykke med de 10år :clap:

Det var været dyrt for kontoen, men rigt for opleveren, og intet andet sted finder man en hjælpsomhed så stor som herinde. Det sidste er nok især med til at holde liv i det jeg stadig synes er en om ikke "døende patient", så ihvertfald een der på det sidste har haft nogle slemme hoste der nok lige bør ses efter af en medicinsk uddannet person ;)

Well - Dahf består endnu, og det er jeg da nu glad for. Der ER spyttet lidt mere liv i løjerne så småt, og der ER stadig ildsjæle der tilsætter filmsovsen den livsvigtige mængde kulør der skal til.

Lad os håbe vi kan lave en tråd om bare 5 år og fejre de 15....

:beerchug: til DAHF


Top
   
Indlæg: fre dec 30, 2011 15:09 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Jeg glemmer bestemt heller ikke hvordan The Master shaftede Abildtrup og jeg for et kilo slik! ;)

Jeg husker også kapløbet, Fritte vs. Søren Langelund, om at nå Klub 6000 først :D

Moses Hansen, den kære Moses Hansen - tja, der skulle jo bare ske et eller andet på det tidspunkt ;) Her er et indlæg fra dengang han besøgte en hi-fi messe:

Citat:
Hallo

Jeg valgte også at besøge den der messe, men gik efter et kvarter. Den larm var simpelthen ikke til at holde ud.
Det gider jeg ikke mere. Ikke hvis ikke de udleverer ørepropper eller begrænser deres støj.
Det er simpelthen bare for meget. Jeg har tænkt mig at klage over det.


:laugh: :clap: :thumb:


Top
   
Indlæg: fre dec 30, 2011 15:15 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Lidt mere blast from the past: Den katastrofale Far from Heaven-konkurrence: viewtopic.php?f=11&t=5442 :laugh:


Top
   
Indlæg: fre dec 30, 2011 16:02 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 22, 2003 15:37
Indlæg: 10640
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
Fritte skrev:
Lidt mere blast from the past: Den katastrofale Far from Heaven-konkurrence: http://www.dahf.dk/viewtopic.php?f=11&t=5442 :laugh:


:laugh: Den fadæse-tråd har jeg aldrig set før. Hold da op, bølgerne gik også højt dengang. 8)



Anyway, selvom jeg ikke har været med helt fra starten, vil jeg da også gerne benytte lejligheden til at ønske DAHF et stort, rungende tillykke med 10-års jubilæet. Vi har været igennem nogle svære perioder med truende lukning, downtime, medlemsflugt og bitre personopgør... But we're still standing, og det syns jeg er flot. Desværre er aktivitetsniveauet ikke så højt for tiden, og det syns jeg er ærgerligt, da jeg ved at der sidder nogle rigtigt kompetente folk derude. Måske vi skulle prøve at hverve nogle flere aktive medlemmer på en eller anden måde? Der er dukket nogle få op i filmfilmfilm.dk-tråden, men det ser desværre ikke ud til at de er aktive andre steder end i den tråd.

Nå, men til sidst vil jeg sige et stort TAK til alle jer som stadig er på DAHF og stadig er aktive og sørger for at holde liv i trådene. Det håber jeg I vil fortsætte med. Jeg lover at gøre det samme i det omfang det er muligt.

DAHF, din gamle havneluder. Vi elsker dig! :oops:

_________________
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2021 (+ clickbait) :naughty: + ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i | 2019 | 2020 | 2021 Billede


Top
   
Indlæg: lør dec 31, 2011 9:03 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre jan 13, 2006 9:40
Indlæg: 3218
Geografisk sted: KBH
her er nu meget hyggeligt

_________________
Mine film(Ikke opdateret)
Onkyo TX-SR706 , Sony 46W4500,Tvix6500,QNAP 219,PS3,Jamo S606 HCS3,jamo 300


Top
   
Indlæg: lør dec 31, 2011 11:52 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man mar 01, 2004 16:21
Indlæg: 17869
Geografisk sted: København SV
Tillykke til dahf med de første 10 år. :clap: :clap:

_________________
For meget er aldrig nok!

Rating på DAHF: Billede
Se mine 813 Blu-ray film. :)


Top
   
Indlæg: lør dec 31, 2011 17:51 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre sep 10, 2004 19:20
Indlæg: 999
Geografisk sted: København
Stort tillykke til Dahf fra en junior bruger :)

10 år i felten som et aktivt forum viser, at man kommer langt med godt indhold :thumb:

_________________
Om filmkvalitet


Top
   
Indlæg: lør jan 14, 2012 23:47 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn aug 28, 2005 21:39
Indlæg: 682
Endnu et stort tillykke til DAHF fra en "nybegynder".... :D

Har haft mange gode oplevelser herinde og selvom jeg ikke nødvendigvis har været voldsomt aktiv på indlægsfronten (især ikke de seneste år), har DAHF været et sted som minimum ugentligt skulle tjekkes ud, og som gennem tiderne har kostet mig dyrt i Blu-rays og DVDer... :)

Den tråd jeg nok mindes bedst, var "BOB-gate" med billige Band of Brothers ved CDON, og den ballade som det førte med sig, da de pludselig forsvandt..... Og så måske Bo's pudsige og hyppige opdateringer i "Hvad købte du i dag.." tråden, som også medførte en del opstandelse.. ;)

_________________
--- Hvis du tror du ved alt, ved du intet ---
--- Dahf member # 1631 ---


Top
   
Indlæg: tirs jan 17, 2012 10:29 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør sep 20, 2003 12:21
Indlæg: 4615
Geografisk sted: Østerbro
Bentsen83 skrev:
Og så måske Bo's pudsige og hyppige opdateringer i "Hvad købte du i dag.." tråden, som også medførte en del opstandelse.. ;)

Jeg købte forresten toiletpapir og tandpasta i går - vil I høre om det?


Top
   
Indlæg: tirs jan 17, 2012 10:43 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 26, 2003 18:41
Indlæg: 1858
Geografisk sted: Aalborg
Jordsvin skrev:
Bentsen83 skrev:
Og så måske Bo's pudsige og hyppige opdateringer i "Hvad købte du i dag.." tråden, som også medførte en del opstandelse.. ;)

Jeg købte forresten toiletpapir og tandpasta i går - vil I høre om det?


Det er nu ikke helt fair. Bo var en hjælpsom og engageret DAHF'er, og gav meget mere til DAHF end de der harmløse opdateringer i "hvad købte du"-tråden.


Top
   
Indlæg: tirs jan 17, 2012 11:28 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Buller Bo var bestemt en flink fætter, men han opdaterede også lidt rigeligt omkring sine dagligvare-indkøb. :)

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: tirs jan 17, 2012 12:11 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 22, 2003 15:37
Indlæg: 10640
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
Bo/Buller var en fin fyr der gjorde meget for DAHF. Han holdt bl.a. styr på markedsplads-sælgere et stykke tid. Ærgerligt, at det endte som det gjorde. Det ser også ud til at hans skammekrogen.com er lukket ned.

_________________
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2021 (+ clickbait) :naughty: + ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i | 2019 | 2020 | 2021 Billede


Top
   
Indlæg: ons jan 18, 2012 9:35 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons maj 28, 2003 1:01
Indlæg: 2290
Geografisk sted: Vejle Øst
Ja, det er ved at være nogle år siden jeg meldte mig ind - og Jeg har vist mest været aktiv i Tilbuds-tråden, i de glade CD-WOW dage hvor man jo dagligt kunne få foræret film ... har desværre ikke så meget tid til at se film mere, så er ikke særligt aktiv mere, og det er nok ved at være 1 år siden jeg sidst har købt en film :lol:

Dahf har og er stadig noget helt unikt, man kan spørge om de mest mærkværdige off-topic ting -- og få svar uden at blive svinet alt for meget til (Jeg har med vilje altid holdt mig væk fra politik-trådene) ;)

Jeg er ikke så aktiv længere, ihvertfald ikke så synlig, men checker næsten dagligt siden alligevel uden at være logget ind, så keep up ;)

TILLYKKE DAHF!

/Christian

_________________
-"Vidste du iøvrigt, at man godt kan ringe fra Ringsted til Thisted men man ikke kan tisse ud over hele Alex Nyborg Madsens ansigt?"


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 53 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 33 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team