DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er man maj 20, 2024 20:52

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: fre feb 11, 2011 1:10 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man maj 17, 2010 19:18
Indlæg: 352
Geografisk sted: Aalborg
Jeg har lige købt en del Amaray cases og er lidt nysgerrig på hvordan de ligger kvalitetsmæssigt. Er kvaliteten i orden eller er det pengene ud af vinduet?

Jeg har fundet dem på en tysk hjemmeside og prisen var ok i forhold til hvad jeg ville give for dem.

Jeg har forsøgt søgning her på sitet og googlet "review" på google uden at blive meget klogere.

_________________
http://c.mymovies.dk/pjonassen

LG 60PM970T
Marantz AV8802a + mm7055
Marantz UD7007


Top
   
Indlæg: fre feb 11, 2011 11:33 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man mar 01, 2004 16:21
Indlæg: 17869
Geografisk sted: København SV
Kvaliteten af hvad? - Et link ville hjælpe, for det er lidt svært at se hvilke cases du mener. Er det dvd eller Blu-ray cases?
Men generalt er cases af ok kvalitet. Jeg har købt en del på nettet, bla. hos billigmedien og wesellcd og der var ikke noget at klage over.
Hvis du køber Blu-ray cases skal du være opmærksom på at de fleste cases ikke har Blu-ray logoet på forsiden. Hvis det har betydning.

_________________
For meget er aldrig nok!

Rating på DAHF: Billede
Se mine 813 Blu-ray film. :)


Top
   
Indlæg: fre feb 11, 2011 12:34 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man maj 17, 2010 19:18
Indlæg: 352
Geografisk sted: Aalborg
Amaray blu-rayscases på Nierle.com

http://www.nierle.com/s01.php?suchstr=amaray&shopid=s01&ag=1&sid=PG006824103876443991302517644399&cur=eur&sp=de&pp=suche&link_and=1&suchstrmc=&suchstrprice=

Nærmere bestemt denne her:

http://www.nierle.com/de/artikel/8237/Blu-Ray_DVD-Huellen_Amaray_11_mm_Blau_-_10_Stueck.html

Grunden til jeg spørger er at jeg har fundet forskellige mærker, Amaray, Premier osv og ønsker og vide om der forskel i kvaliteten eller om det bare drejer sig om at købe så billigt som muligt.

Jeg kan jo ikke være den første der har købt cases, derfor syntes jeg at det ville være rart med lidt feedback på folks erfaringer. KAN man købe FOR billigt?

Jeg håber at det forklarede min intention med tråden.

_________________
http://c.mymovies.dk/pjonassen

LG 60PM970T
Marantz AV8802a + mm7055
Marantz UD7007


Top
   
Indlæg: ons feb 16, 2011 20:51 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jul 29, 2003 1:01
Indlæg: 1169
Geografisk sted: Øster Tørslev
Det kan være lidt svært at afgøre kvaliteten af en DVD boks alene fra mærket - selv de kendte mærkevareproducenter som Amaray, Scanavo og Elite og den efterhånden mindre brugte Flexbox har lavet et par "smuttere" når vi er ude i specialbokse som "eco" bokse med mindre indhold af polycarbonat, eller multibokse hvor discene ligger ovenpå hinanden på den samme "pind". Men deres standardbokse er generelt af fremragende kvalitet. Personligt foretrækker jeg Amaray og Elite bokse - Scanavo og Flexbox har begge en centerpind der har tendens til at være så stram at man næsten føler man knækker discen inden den kommer fri.

Ved siden af disse er der en urskov af ultrabillige kinesiske "noname" bokse, der oftest laves ved at genbruge polycarbonat fra kasserede bokse, DVD'er, billygter med mere. Selv om dette fra et miljøsynspunkt lyder som en god ting, så er boksene ofte af virkelig ringe kvalitet, med risiko for skadede discs til følge når boksen bøjer eller discen hopper af centerpinden og ligger og rasler rundt.

_________________
"They say everyone gets 15 minutes of fame. What they don't tell you is that 12 of those minutes is a rectal exam."


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team