NFB skrev:
Mikl skrev:
Havde han oplevet at miste opkald eller kunne han bare se udslag på barerne, sagde han det?
Jeg er ikke overbevist om at problemets omfang er så stort. Jeg synes ikke vi har set horder af vrede iPhone-kunder der klager og antennen (Apples tal viser det samme, selvom jeg er klar over at de har en vis interesse i at vise pæne tal). Jeg har kun set et par Youtube-klip og en helvedes masse artikler og indslag om det og så en masse mennesker der synes at kende sandheden, baseret på de samme klip og artikler.
LOL, dette må vist tangere som årets underdrivelse. Når forbrugerorganisationer og alm. brugere melder om problemer så bagatellisere du det på det groveste - og du sagde du ikke var Apple Fanboy?!
Jøsses, here we go again...

Jeg anerkender at der er et problem, men det er enkelte brugere, og ja den amerikanske forbrugerorganisation Consumer Reports har også oplevet problemet, men kunderne ser ud til at beholde telefonerne, så helt ubrugelige kan de ikke være. Lige så hypet telefonen er, lige så hypet er antenneproblemet. Jeg kan sagtens få armene ned over de nye features, men det er en lækker telefon og jeg er træt af min 3G, derfor skal jeg have en ny. Jeg skal ikke have den fordi den er ny, fordi jeg Steve Jobs siger det eller fordi den er hypet. Ligesådan prøver jeg at finde vej gennem de beskyldninger der fyger om antennen.
Det er lige så idiotisk at høre på som du beskylder såkaldte Apple-Fanboys at være. Jeg får knopper af det og jeg gider simpelthen ikke diskutere på det niveau. Kan du ikke finde et Nokia-forum på Arto hvis du skal komme med den slags udbrud?