DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors maj 23, 2024 6:41

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 61 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4 5 Næste
Forfatter besked
Indlæg: fre maj 01, 2009 11:54 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors apr 03, 2003 1:01
Indlæg: 7202
Geografisk sted: Århus V
JacobHL skrev:
Med mindre i kan foreslå nogle gode studiejobs i århus, vel at mærke ;)


Jeg hører Maggerholm's Home Cinema søger folk til rengøringen. :lol:
Lønnen er dog nærmest ikke-eksisterende. :?
(du ved, arbejdet bærer lønnen i sig selv ;))

Mvh Michael

_________________
I don't apologize. I am sorry Lisa, that's the way I am. (Homer Simpson)
----------
Dahf køber/sælger rating: Billede


Top
   
Indlæg: fre maj 01, 2009 13:30 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre jul 19, 2002 1:01
Indlæg: 2839
Geografisk sted: Hvidovre
Spørgsmål ikke forstået... ;-)

_________________
Mino - DAHF medlem # 339 - DTS - certificeret.


Top
   
Indlæg: fre maj 01, 2009 13:58 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors apr 03, 2003 1:01
Indlæg: 7202
Geografisk sted: Århus V
MiNo skrev:
Spørgsmål ikke forstået... ;-)


Overskriften skulle have været: Hvad laver I kl xx:20, når dahf har sit "hick-up"?

Og mit svar er: Får abstinenser. ;)

Mvh Michael

p.s. Og nej, jeg er ikke på dahf i døgndrift.
Jeg sover også engang imellem.

_________________
I don't apologize. I am sorry Lisa, that's the way I am. (Homer Simpson)
----------
Dahf køber/sælger rating: Billede


Top
   
Indlæg: fre maj 01, 2009 15:05 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jul 29, 2003 1:01
Indlæg: 1169
Geografisk sted: Øster Tørslev
40 år og produktionsansvarlig for DVD og BD produktioner i et filmselskab - arbejder i København, men bor i Jylland mellem Randers og Hadsund. Sover på hverdagene hos min bror i Taastrup og pendler frem og tilbage i weekenderne.

Jeg har en datter fra et tidligere forhold som er 9 og bor i Køge - den vigtigste grund til at jeg er blevet hængende på Sjælland, selvfølgelig også iblandet glæden ved et job som også er min hobby, og som nok ville være svært at finde tilsvarende på hjemegnen...

Flyttede i hus med konen for et års tid siden - vi fandt et hyggeligt landsted med plads til hendes 2 heste, og med en uudnyttet 1. sal, hvor 40-50 kvm er øremærket til hjemmebiograf når jeg ellers finder en bank der vil låne mig 4-500.000 til projektet..! Da jeg boede i Køge havde jeg indrettet biograf i garagen (30 kvm) - siden har mit grej stået i min brors stue i Taastrup, men er fælt overkill til en stue på 18 kvm. :devil:

Meget af min fritid går med at nulre rundt omkring hus og have - der er altid ET eller andet der skal gøres! :loco: Og ellers nørder jeg en del på computeren, hobbyfotograferer lidt og ser selvfølgelig film, selv om tiden ikke er hvad den har været... :|

_________________
"They say everyone gets 15 minutes of fame. What they don't tell you is that 12 of those minutes is a rectal exam."


Top
   
Indlæg: fre maj 01, 2009 16:15 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre aug 13, 2004 7:52
Indlæg: 1541
Geografisk sted: Øgadekvarteret, Aalborg
Maxi M skrev:
Nagash skrev:
Maxi M skrev:
Billede

Du skulle vel ikke være gammel MP sergent, og NK for en deling sanitets soldater på Aalborg kerserne. Sergent Berg?

Maxi Berg? Det er sgu desværre ikke mig :D
Men NK deling? Det ville jeg egentlig nok kunne affinde mig helt fint med :thumb:

Du lignede bare MEGET den NK der fik mig sendt på sergentskolen.. :D


Top
   
Indlæg: lør maj 02, 2009 0:23 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 4124
Geografisk sted: Hammerum
Arbejder som maskinsnedker på en bordpladefabrik. Fritiden bruger jeg blandt andet på at være spinning-instruktør i det lokale motionscenter.


Top
   
Indlæg: ons apr 07, 2010 21:31 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 22, 2003 15:37
Indlæg: 10640
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
DeathPosture skrev:
Jeg er 29 år (lidt endnu), og bor i Aalborg C sammen med min dejlige kæreste. Købte en lejlighed på 3. sal for et års tid siden, og her regner vi med at blive boende et par år endnu indtil der bliver skudt nogle unger ud...

Jeg har i snart 3 år arbejdet for en af DKs største distributører af computers, IT og brunvarer. Jeg er salgskoordinator for vores etail-kunder, hvilket betyder at jeg holder styr på alle de kære danske webshops der køber ikke-parallelimporterede varer af mig... Hvis I har købt et produkt i en dansk webshop der er købt via en dansk distributør, er der gode chancer for at mit navn figurerer på følgesedlen... Det har jeg i hvert fald oplevet utallige gange. Der går imellem 1000 og 1500 pakker afsted fra os dagligt, så det bliver til en del GPS, iPods, fladskærme, notebooks, grafikkort, etc...

Derudover arbejder jeg som DJ i Jomfru Ane Gade, hvor jeg på fjerde år huserer på Rock Nielsen... Ca. hver tredje weekend spiller jeg en skønsom blanding af rock, indie, metal og crossover... Det er noget helt andet end mit daglige kontorjob, men det er sgu fedt at smide slipset og komme ud og spille noget fedt musik for nogle glade mennesker.

Fritiden bliver brugt på kæresten, familie og venner... Jeg er blevet totalt hooked på bodybike, og kører som regel 2 x 2 timers spinning om ugen hos Fitness World i Aalborg. Jeg har tabt 14,5 kilo på den konto siden 1. februar, så det er dejligt motiverende.

Jeg har altid elsket musik, og min samling vokser dagligt og jeg arbejdede i flere år som freelance musikanmelder hvor jeg skrev over 200 musikanmeldelser (elektronisk musik). Dog holder jeg pause med anmeldelserne på ubestemt tid, da jeg simpelthen ikke har tiden til det længere. Derudover har jeg en stadigt voksende interesse for film (well, duh!) og køber stadig flere og flere DVDer. Jeg er sgu hooked på det stads. Jeg er endnu ikke stået på blu-ray vognen og ejer ikke en next-gen spillekonsol... Endnu.


*bump*

Der er sket lidt siden sidst. Jeg er blevet 30 (snart 31) og har fået en PS3 og er begyndt at grovindkøbe blurays... Jeg er også begyndt at gå til motionsboksning som et supplement til spinningen. :lightsabre:

_________________
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2021 (+ clickbait) :naughty: + ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i | 2019 | 2020 | 2021 Billede


Top
   
Indlæg: ons apr 07, 2010 22:02 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs maj 13, 2003 1:01
Indlæg: 6407
Geografisk sted: Amager
Uddannet cand.mag i Engelsk på KU. Har arbejdet 2 år i Telia Danmark, som (med den mundrette titel): Operationel Reporting Coordinator :beerchug:
Kort sagt er det en administrativ rolle i kundeservice som indeholder lidt af hvert. Jeg rapporterer tal opadtil og laver statistikker for diverse opgaver i kundeservice. Laver procesarbejde/optimering, står for daglig drift og vedlige på vores interne sags-styrings program. Desuden er jeg tovholder på Telias digitale serviceassistent Spørg Eva.

Nå jeg rigtigt skal have fri så er det oftest xboxen der kører. Dyrker ikke nogen form for sport, men bor på 4. og cykler på arbejde, så jeg bilder mig ind at det er rigeligt.
Derudover er jeg far til en dejlig pige på lige knap 2 år og så hygger jeg mig ellers med konen og hende i vores lejlighed på Amager.

_________________
Live every week like it's Shark Week


Top
   
Indlæg: fre apr 09, 2010 8:27 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre jul 06, 2007 21:07
Indlæg: 21
Geografisk sted: Kastrup, Amager
Jeg arbejder som logistik medarbejder for Frelsens hær. Mit arbejde består af at tage telefonen hvor jeg tager imod donationer og besvarer diverse spørgsmål.

Fritiden foregår mest foran computeren hvor jeg tager diverse selv studier, bestyrer et par foraer og hjælper folk med computer problemer.

Jeg har været igennem en længere periode med arbejdsløshed(læs: +10år) så jeg er rimelig erfaren hvad angår kommunalt bureaukrati.


Top
   
Indlæg: fre apr 09, 2010 15:08 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors sep 04, 2003 16:40
Indlæg: 1645
Geografisk sted: Århus
jeg er igang med en MA i corporate communication på handelshøjskolen i århus. om et års tid sidder jeg med garanti og bliver mere og mere frustreret over en kandidatafhandling, der ikke skriver sig selv, men nok om den.

ved siden af studiet har jeg et awesome studiejob ved holm kommunikation i århus og til dels kbh, som både er studierelevant og giver en fornuftig løn til at supplere den ynkelig SU.

i fritiden tager jeg billeder og for nylig endelig kommet ind i dslr verdenen med et canon 450d. jeg rejser så tit pengene rækker til det, og her er USA uden sammenligning mit foretrukne rejsemål. det er efterhånden blevet til en 10 rejser til staterne, deriblandt et studieophold på ½ år og en god road trip på tværs af landet :thumb:

jeg elsker sport, træner med lidt håndvægte og løber når solen skinner.

nå ja, og jeg elsker selvfølgelig film, men det siger vel sig selv :lol:

_________________
Billede Billede Billede Billede


Top
   
Indlæg: søn apr 11, 2010 12:21 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn okt 17, 2004 14:11
Indlæg: 3354
Geografisk sted: Troldhede, Denmark
Jeg skal love for, at det flyver med høje stillinger herinde, og fine uddannelser. Jeg kan ikke prale med det samme. Jeg arbejder sikkert med det erhverv de fleste herinde hader allermest - jeg er post.

Jeg er uddannet brandmand, men det var ikke til at få job, så jeg måtte prøve noget andet, og nu har jeg så været ansat hos PostDK i 6 år. Jeg er 28, og skal igang med at læse til Datatekniker næste år, når økonomien er på plads til det. Det tager tid sådan noget! :)

Udover det, så elsker jeg at være udenfor. Har en kæreste på 3. år nu, og går og drømmer om at komme i hus snarest muligt. Nå ja... Og så er film og alt hardware relateret også nogle af mine store interesser! :thumb:

_________________
Vil du med til Danmarks hyggeligste LAN? Smut ind på http://t-lan.dk og tag et kig! :-)


Top
   
Indlæg: søn apr 11, 2010 12:31 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man maj 07, 2007 11:57
Indlæg: 348
Geografisk sted: Ringsted
Lastbil chauffør i Postdanmark... i Ringsted så længe det vare, afdelingen lukke efter sommer..


Top
   
Indlæg: søn apr 11, 2010 12:37 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør mar 24, 2001 2:01
Indlæg: 5671
Geografisk sted: Lige her
RaGa_MuFFiN skrev:
Jeg skal love for, at det flyver med høje stillinger herinde, og fine uddannelser.

Tja, måske, men mange med høje og fine stillinger er desværre uden arbejde i forbindelese med finanskrisen og omkostningsreduceringer. ;)

_________________
It's nice to be important, but it's more important to be nice.


Top
   
Indlæg: man apr 12, 2010 20:45 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man feb 24, 2003 2:01
Indlæg: 6506
Geografisk sted: Pyongyang
Gromit skrev:
RaGa_MuFFiN skrev:
Jeg skal love for, at det flyver med høje stillinger herinde, og fine uddannelser.

Tja, måske, men mange med høje og fine stillinger er desværre uden arbejde i forbindelese med finanskrisen og omkostningsreduceringer. ;)


Det er folk uden høje og fine stillinger såmænd også ;)


Top
   
Indlæg: man apr 12, 2010 21:01 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre jul 19, 2002 1:01
Indlæg: 2839
Geografisk sted: Hvidovre
RaGa_MuFFiN skrev:
Jeg arbejder sikkert med det erhverv de fleste herinde hader allermest - jeg er post.


Er du sindsyg? Uden posten, ingen pakker med DVD'er & BD ?!?!

Jeg Ææælsker posten (og dermed postbude) 90% af Ungernes gaver til jul & fødselsdag kommer vel i posten, meget af konens tøj gør også - og så alle vores film. Og alle mine dimser fra DealExtreme !

Raga - your' da (MuFFiN) man ! :clap:

_________________
Mino - DAHF medlem # 339 - DTS - certificeret.


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 61 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4 5 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team