DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors maj 23, 2024 8:28

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: lør apr 13, 2002 14:32 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons jan 31, 2001 2:01
Indlæg: 2278
Er der andre der har problemer med Tonny's side? Når jeg f.eks. vælger en af titlerne fra "Bedst sælgende" på forsiden eller vælger en titel efter en søgning åbner der i rammen til højre en helt ny ShopEasy side med resultatet.

Billede

Jeg har mailet Tonny om problemet og han er ved at undersøge det, men det kunne måske hjælpe ham hvis der var andre der havde samme problem.

Jeg bruger IE5.5 og Win98, og har kun sjældent stødt på det samme problem før.


Top
   
Indlæg: lør apr 13, 2002 14:50 
Offline

Tilmeldt: tors maj 17, 2001 1:01
Indlæg: 1556
Geografisk sted: Odense
Jeg kører samme styresystem som dig - win 98 samt explorer 5.5 - og der sker IKKE det samme ved mig. Når jeg vælger en titel fra "bedst sælgende" så ser det hele normalt ud (og altså ikke ligesom ved dig).


Top
   
Indlæg: lør apr 13, 2002 15:29 
Offline

Tilmeldt: ons jul 25, 2001 1:01
Indlæg: 8507
Geografisk sted: København
<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial">citat:</font><hr>Det skrev simpson:
<strong>Jeg kører samme styresystem som dig - win 98 samt explorer 5.5 - og der sker IKKE det samme ved mig. Når jeg vælger en titel fra "bedst sælgende" så ser det hele normalt ud (og altså ikke ligesom ved dig).</strong><hr></blockquote>

Det samme sker ved mig. Jeg kører exact samme system som dig Jakob og jeg har ikke noget problem.

Ofte kommer der dog en hvidt hul på siden, og en af de animerede boxe enten til venstre eller højre "forsvinder" og bliver erstattet af et hvidt "hul"... men når jeg refresher eller lign. går det for det meste væk...


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 37 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team