DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er lør maj 11, 2024 2:20

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 109 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4 5 68 Næste
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: tors sep 22, 2005 6:50 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 2350
Geografisk sted: Århus C
Chewie skrev:
Hmmm, mangler der ikke porto i det beløb, Nalle...?
Løber den ikke op i 82,- DKK?

CD-WOW har haft den længe til den pris, hvis man anvender en £1-voucher...


Jo, det gør det selvfølgelig. Jeg har bestilt og der står ikke noget om porto på min ordre bekræftelse, der står den faktisk til AU$11.75, mens den på siden står til AU$12.92.

_________________
Nalle
Min Samling


Top
   
 Titel:
Indlæg: tirs dec 20, 2005 20:48 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Her er et eksempel på tindåserne fra EzyDVD.

Jeg har "nakket" disse billeder fra Import Forums. I får kun links, da billederne er ret store.

Stargate 2-Disc DTS Tinbox:

http://img340.imageshack.us/my.php?image=cimg32962cb.jpg

http://img340.imageshack.us/my.php?image=cimg32976ud.jpg

http://img340.imageshack.us/my.php?image=cimg32988my.jpg

De er jo ret kønne må man sige. Ingen censurmærker på forsiderne.


Top
   
 Titel:
Indlæg: ons dec 21, 2005 17:21 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man sep 29, 2003 19:45
Indlæg: 308
Geografisk sted: Mors
Kan kun tilføje at den er ganske nice :thumb:

_________________
The longest confirmed sniper kill of the Gulf War was reported to have been made by a Barrett Model 82A1 sniper rifle at a range of 1,800 meters.

Targets !


Top
   
 Titel:
Indlæg: ons dec 21, 2005 17:36 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jan 15, 2005 15:21
Indlæg: 4620
Geografisk sted: Odense
jeg kan simpelthen ikke lade være.. så undskyld på forhånd.

De er lige så authentic som jorden er firkantet. EzyDVD skal sikkert ikke engang have tilladelse til selv at producere de tin-dåser når nu de bare tager en anden release, smider den i og sælger den som exclusive tin. :shock:

FORRYKT imo

Eller tager jeg komplet fejl, og dåserne forhandles flere steder, og ikke bare er et salgs-påhit fra ezy? :)
Nu ved jeg godt andre forhandlere gør det samme, f.eks. amazon, men de gør i det mindste deres tins exclusive ved at putte lidt andet lir i, og smider ikke bare en bare-bone release i dåsen.


Top
   
 Titel:
Indlæg: ons dec 21, 2005 18:01 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man sep 29, 2003 19:45
Indlæg: 308
Geografisk sted: Mors
Tjah til prisen på 80 kr som den kostede da jeg købte den så vil jeg da hellere have denne udgave end en normal udgave i keepcase når jeg ikke har filmen i forvejen ;)

_________________
The longest confirmed sniper kill of the Gulf War was reported to have been made by a Barrett Model 82A1 sniper rifle at a range of 1,800 meters.



Targets !


Top
   
 Titel:
Indlæg: ons dec 21, 2005 18:11 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jan 15, 2005 15:21
Indlæg: 4620
Geografisk sted: Odense
Sniper skrev:
Tjah til prisen på 80 kr som den kostede da jeg købte den så vil jeg da hellere have denne udgave end en normal udgave i keepcase når jeg ikke har filmen i forvejen ;)


Da har jeg det rimeligt meget modsat. En tin-dåse med en løs keepcase inden i der rasler rundt og larmer da det bare er en tom dåse :shock: som lyser af at være ukorrant, kommer simpelthen ikke på hylden. Jeg er glad for bokse, der skal bare være gjort lidt ud af dem - en nøgen æske skæmmer :?
Efter min smag passer en keep-case meget bedre på hylden sammen med alle de andre :thumb: kunne ihf. ikke finde på at stille den sammen med dem jeg kalder for rigtige exclusive/LE/CE/SE's :) ren blasfemi :P :laugh:


Top
   
 Titel:
Indlæg: ons dec 21, 2005 18:21 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man sep 29, 2003 19:45
Indlæg: 308
Geografisk sted: Mors
Godt vi er uenige :thumb:

_________________
The longest confirmed sniper kill of the Gulf War was reported to have been made by a Barrett Model 82A1 sniper rifle at a range of 1,800 meters.



Targets !


Top
   
 Titel:
Indlæg: ons dec 21, 2005 18:28 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Denne diskussion har vi haft før. Selvfølgelig har EzyDVD fået tilladelse til at producere dem. Som en anden skrev: "Det er vel heller ikke noget de trykker omme i baghaven." :?

Anyway, jeg har hapset flere eksempler på dem fra Import Forums

LOTR Trilogy:

http://img441.imageshack.us/my.php?image=lotrtindisplay1ty.jpg

Matrix Trilogy:

http://img441.imageshack.us/my.php?image=matrixtindisplay2rt.jpg

Se bagsiden her: http://img441.imageshack.us/my.php?image=matirxtinback3gz.jpg

Der står alt muligt all rights reserved Warner Bros. osv.


Top
   
 Titel:
Indlæg: ons dec 21, 2005 18:35 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jan 15, 2005 15:21
Indlæg: 4620
Geografisk sted: Odense
ja på et klistermærke *host* *host* Copyright skal du jo skrive uanset om de skal bruge tilladelse til at lave dåserne eller ej. Ellers er det jo brud på selvsamme, da ezy ikke ligefrem selv har designet printet på de dåser ;)

Men jeg stiller heller ikke spørgsmålstegn ved om de er ulovlige, jeg synets bare det er et direkte latterligt salgstrick - mange der køber disse dåser regner jo sikkert med de får en eller anden fed exclusive edition, men i virkeligheden betaler de bare 30-40 kr for en tom dåse der endda passer en smule dårligt til en keep-case. Jeg havde været tilfreds hvis de havde polstret den indvendigt med noget skumgummi eller lign, så de ikke ser så r*v billige ud :P og cover og dåse så ud som om de var produceret til hinanden.


Top
   
 Titel:
Indlæg: ons dec 21, 2005 18:50 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
JanK skrev:
...mange der køber disse dåser regner jo sikkert med de får en eller anden fed exclusive edition, men i virkeligheden betaler de bare 30-40 kr for en tom dåse der endda passer en smule dårligt til en keep-case.


Overhovedet ikke. Hvem siger det? På EzyDVD kan du finde 2 udgaver af samme film - en i tindåse, en uden. Så folk må da vide det på forhånd. Endda kan du læse at udgaverne er ens mht. specs. Det eneste eksklusive er blot tindåsen. Man har altså et valg.

Iøvrigt koster tindåserne mindre end de almindelige amarays, så hvorfor man skulle holde sig til amaray-udgaven ved jeg ikke. Og som jeg kan se så passer amarayen fint ind i tinboxen.

Anyway, JanK, jeg køber dem ikke, alene fordi prisen bliver lidt høj når portoen medregnes.

Hvis du ikke synes tindåserne er flotte, lovlige, for små osv., så er det helt fair. Det respekterer jeg. Men der er også andre, som synes de er flotte og gerne så dem i samlingen.

:beerchug:


Top
   
 Titel:
Indlæg: ons dec 21, 2005 18:57 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jan 15, 2005 15:21
Indlæg: 4620
Geografisk sted: Odense
hehe!! ja er lidt af en kælling på det her punkt. Ved det godt :P

Det var jo også grunden til jeg undskyldte på forhånd :P :D

Mange af titlerne kan nu købes en del billigere andre steder, uden tin-dåsen :beerchug: måske ikke lige hos ezy -det ville jo nok også begrænse deres salg en smule.
Ved godt at det er et spørgsmål om smag, men stadigt...FØJ :lol: :lol:


Top
   
 Titel:
Indlæg: tirs feb 14, 2006 18:45 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Ooooooooooooh, STAR WARS TRILOGY i en tindåse :jawdrop:

Savle savle savle! Officiel tindåse eller ej, den er tæskelækker 8)

Billede

http://www.ezydvd.com.au/item.zml/785827

Billede

http://www.ezydvd.com.au/item.zml/785828

Billede

http://www.ezydvd.com.au/item.zml/785864


Top
   
 Titel:
Indlæg: tirs feb 14, 2006 18:51 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man mar 01, 2004 16:21
Indlæg: 17869
Geografisk sted: København SV
Fritte skrev:
Ooooooooooooh, STAR WARS TRILOGY i en tindåse

Pænere end papæsken efter min mening og så er der endda dansk tekst på. Sååå måske :D

_________________
For meget er aldrig nok!

Rating på DAHF: Billede
Se mine 813 Blu-ray film. :)


Top
   
 Titel:
Indlæg: tirs feb 14, 2006 18:53 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jan 15, 2005 15:21
Indlæg: 4620
Geografisk sted: Odense
hmm endeligt må jeg bøje mig for ezy's tindåser, star wars og alien box er sq frække!

Mon vi kan forvente at det er de lange udgaver af aliens filmene der gemmer sig i boxen?:)


Top
   
 Titel:
Indlæg: tirs feb 14, 2006 18:55 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Men den er godt nok meget dyr. +500 kr. ender den på :(.

Selv Alien Quadrilogy (9 Disc) er billigere.

Jeg skulle blive overrasket hvis jeg ikke lagde en preorder på Star Wars tinboxen inden dagen er omme :D :lol:


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 109 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4 5 68 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team