DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors mar 28, 2024 22:15

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 980 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4 5 666 Næste
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: man mar 05, 2007 23:09 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jan 15, 2005 15:21
Indlæg: 4620
Geografisk sted: Odense
koden ser stadig ud til at fungere.

her er nogle af de titler jeg slap afsted med.

Frankenstein Must Be Destroyed $5.27
Waiting... [Widescreen] [Unrated and Raw Deluxe Edition] [2 Discs] $6.59
Bride [Widescreen] $4.99
Analyze This [Widescreen] $5.99
Analyze That [Widescreen] $2.79
House By the Cemetery [Widescreen] $5.99
Maniac [Widescreen] $10.99
Zombie [Widescreen] $10.99
Vigilante [Director's Cut] [Widescreen] $6.27
A.I.: Artificial Intelligence [Widescreen] [2 Discs] $5.99
964 Pinocchio $10.99
Attack of the Killer Tomatoes [Collector's Edition] $10.99
Android $8.99
batteries not included [Widescreen] $6.99
Bicentennial Man $6.99
Cell [Widescreen] $4.99
Incredible Hulk: Original Television Premiere $4.47
Frequency $4.99
Electric Dragon 80,000V $13.99
Escape 2000 $5.77
Invasion of the Body Snatchers $6.99
Men in Black [Deluxe Edition] [2 Discs] [Widescreen] $8.99
Minority Report [Widescreen] [2 Discs] $7.99
New Barbarians $10.99
V [Widescreen] $6.99
Elvira, Mistress of the Dark [Widescreen] $5.99 <- SÅ 80'er! :D
Aliens Gone Wild $8.99
6ixtynin9 $13.99


Top
   
 Titel:
Indlæg: tirs mar 06, 2007 7:34 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør maj 03, 2003 1:01
Indlæg: 12577
Geografisk sted: Denmark
Det ellers skidt at de sender det hele i en kasse, her tænker jeg på toldrisikoen.

Mvh

MA

_________________
The Gathering of DvD's


Top
   
 Titel:
Indlæg: tirs mar 06, 2007 17:15 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons okt 29, 2003 10:57
Indlæg: 4772
Geografisk sted: Nordjylland
Så kan man jo heldigvis bestille af flere omgange, så gør de ikke :)

Det er noget skidt, venter stadig på en forsendelse fra sidste gang der var gratis porto, min pakke 1 og 3 er kommet, bare ikke 2'eren

_________________
Movies for me :)

Min dvd-samling


Top
   
 Titel:
Indlæg: tirs mar 06, 2007 17:24 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør maj 03, 2003 1:01
Indlæg: 12577
Geografisk sted: Denmark
Monsum skrev:
Så kan man jo heldigvis bestille af flere omgange, så gør de ikke :)

Det kan man nu, men ikke dengang de havde gratis porto, hvis man købte for 50$ ;)

Mvh

MA

_________________
The Gathering of DvD's


Top
   
 Titel:
Indlæg: tors mar 08, 2007 21:31 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre mar 05, 2004 11:57
Indlæg: 3018
Geografisk sted: Nordjylland
Ak, jeg havde jo egentlig tænkt mig at holde mig i skindet, men det er ski'e farligt liiiiiiiiiiiiiiiige at skulle ta' et smugkig, når der er gratis forsendelse hos SecondSpin....Der er bare lige plud'lig SÅ mange herlige titler, man slet ikke kan leve foruden, selvom jeg jo egentlig synes min samling i forvejen bugner af mængder af den slags kvalitetsfilm. ;)

Ikke alt er super-ultra billigt hos SecondSpin – faktisk synes jeg ikke altid deres pris på en brugt DVD er favorabel sammenlignet med nyprisen hos DVDPacific, men Free Shipping hjælper altså gevaldigt på bundlinien og der var da gode tilbud imellem.

Her er mine bestillinger (der var nogle af titlerne, som de havde flere af, så måske nogle DAHF-læsere kan finde lidt inspiration).

Read 'em and weep:

Dead End Drive-In – $4.57
Tonsedum, men original australsk 80'er sci-kultfilm, hvor Drive-In biografer er blevet omdannet til koncentrationslejre for utilpassede autonome punkere (måske vor egen justitsminister læser med her og lader sig inspirere :lol: ). Instrueret af Brian Trenchard-Smith, der pinte verden og fik hele det australske filmanmelderkorps på nakken med Escape 2000 aka Turkey Shoot. En true turkey – tro mig. :oops:

The Pirate Movie – $5.99
Gilbert & Sullivan (udsat) for fuld popmuzak, lyssværddueller og grumme 80'er fritz'er samt flere filmreferencer end Steiner kan fyre af fra hoften. Og midt i alt det forrykte vanvid er Kristy McNichol fuldstændig uimodståelig. Yo-ho-ho - They sure know how to make them down under! :lol:
Undertegnede blev iøvrigt næsten dagligt terroriseret med filmklip fra denne kultfilm med stort K for år tilbage. Det var nemlig min daværende chefs favoritfilm. Tak, skæbne! Først nu mange år efter har jeg samlet mod til at indlemme den i min samling.

The Toolbox Murders – $6.67
En mini-slasher klassiker fra 1978 med et halv-nasty ry. Driller-Killer med hele værktøjskassen i brug. Må (meget) flovt indrømme af jeg faktisk indtil videre kun har set Tobe Hoopers "remake".

Bloody Mallory – $10.99
Bloody Hell, nu har jeg efterhånden ventet i år og dag på at der skulle udkomme en Region 2 udgave med engelske tekster af denne franske monster-Buffy-basher. Argh, da Tartan igen-igen-igen har udskudt deres udgivelse – nu på ubestemt tid – var det bare med at få R1 DVD'en i hus i en fart. Jeg glæder mig, men ærgrer mig over at jeg ikke for længst har bestilt den.

Zoltan, Hound of Dracula – $3.57
Husker tydeligt VHS coveret fra mine videodage i 80erne. Har aldrig turde se den....Altså ikke fordi jeg er en tøsedreng, men fordi den skulle være en slamsuger uden bid. Skidt pyt til 20 kr. er den velsagtens go' for lidt videoudlejnings-nostalgi. Desuden kan man jo knap nok få en pose Hundeprutter til dén pris. ;)

The Heroin Busters – $5.87
Altid dejligt at falde over en Italio Crime flix fra Blue Underground til fornuftige penge. Har noget af musikken på en Goblin opsamlings CD, som jeg har råkværnet gennem tiden – bli'r dejligt at kunne sætte billeder på.

Invasion of the Star Creatures / Invasion of the Bee Girls - $8.99
Er fløjtende ligeglad med den første film i denne Midnite Movies Double Feature, men siden Jakob Stegelmann viste klip fra Bee Girls i Planet X har sidstnævnte stået højt på ønskesedlen.

One Down, Two to Go / Brotherhood of Death – $5.07
Blaxploitaion Double Bill fra Anchor Bay. One Down så jeg tilbage i 80’erne og husker den til at være en omgang halvslappe øretæver. Underligt når det er lidt af et drømmecast i form af Fred Williamson, Jim Brown, Richard Roundtree, Jim Kelly og Joe Spinell. Til 29 kr. hvor man oven i hatten får en bonusfilm med i købet (jeg kender faktisk ikke Brotherhood), ta'r jeg chancen med et gensyn.

Night Moves – $7.69
Arthur Penns Night Moves var med til at definere 70ernes kriminalfilm, men om den holder i dag tvivler jeg på – den står virkelig svagt i min hukommelse. Men en stor-spillende Gene Hackman og en meget ung Melanie Griffith burde under alle omstændigheder være værd at kaste en håndfuld kroner efter. ;)

A Stranger is Watching – $10.99
Sean S. Cunninghams opfølger til sin kæmpesucces med Friday the 13th er i en helt anden boldgade, selvom der er masser af ondskab på plakaten i denne kidnapningshistorie baseret på en roman af Mary Higgins Clark. Jeg har længe gerne ville se den og nu skal det altså være.

The Lightship – $5.87
Jerzy Skolimowski har instrueret den fremragende gyser The Shout og selvom Lightship ikke er af samme kaliber glæder jeg mig til at sejle denne søgangs-thriller med Robert Duvall og Klaus Maria Brandauer hjem i samlingen.

Raw Meat (aka Death Line) – $6.99
En kannibal er løs i Londons undergrundsbaner og grand ol' boys Donald Pleasence og Christopher Lee er sat på sagen. Creepy lille sag fra Gary Sherman, der senere lavede Dead & Buried og Vice Squad (sidstnævnte anmeldte jeg her på forummet for nogle uger siden).

Hollywood Vice Squad – $5.99
Ja, nu nævnte jeg lige Vice Squad og dette er lidt af samme skuffe/miljø med en god portion sleeze dog tilsat kulsort humor. Lavet før instruktøren Penelope Spheeris forsvandt fuldstændig i Wayne's World og The Little Rascals universet. En lille håndfuld interessante navne er at finde foran kameraet i skikkelse af Carrie Fisher, Ronny Cox, Robin Wright (Penn) og George C. Scotts hustru Trish Van Devere.

Future-Kill – $10.99
Dette fremtids voldsorgie fra 1985 skulle ikke just være jordens næst-bedste film, men for fans af den originale Motorsavsmassakren er den jo rigtig interessant eftersom både Marilyn Burns og Edwin Neal medvirker.

Slayground – $7.99
Donald E. Westlake (Point Blank)-filmatisering som jeg kun har set traileren til. Skulle være en ikke helt vellykket, men dog ganske rå krimi/thriller/hævn sag med Peter Coyote og komikeren Mel Smith i en for ham ganske usædvanlig alvorlig rolle.

Black Moon Rising – $4.99
Skrevet af John Carpenter, der hastigt tog pengene og løb. Tommy Lee Jones og Linda Hamilton er dog altid værd at kigge på. Jeg har i forvejen On Airs skod-udgave, men regner med at Anchor Bay har undgået det meste af det pixelation digital artifacts helvede som gør den danske DVD til en ulidelig oplevelse. Instrueret af Harley Cokeliss, som nogle år tidligere lavede den New Zealandske Battletruck (aka Warlords of the 21st Century) som jeg brændende håber kommer ud på DVD på et tidspunkt, da jeg har et dejligt nostalgisk forhold til denne film.

Selvom mange af de ovenstående titler er trashfilm hører de bestemt alle hjemme på min reol – og jeg kunne slet ikke forestille mig at spendere 650 kr. på noget mere fornuftigt. :D

Hmm-ja, det blev så atter til en omgang papegøje-plapren fra min side. Beklager. :oops: Håber dog en og anden fortabt filmnørd (som jeg) kunne bruge det til lidt inspiration..... ;)


Top
   
 Titel:
Indlæg: tors mar 08, 2007 21:54 
Steiner skrev:
Night Moves – $7.69
Arthur Penns Night Moves var med til at definere 70ernes kriminalfilm, men om den holder i dag tvivler jeg på – den står virkelig svagt i min hukommelse. Men en stor-spillende Gene Hackman og en meget ung Melanie Griffith burde under alle omstændigheder være værd at kaste en håndfuld kroner efter. ;)


Jeg havde den på min top ti over mine bedste DVD-køb 2005!
Den er simpelthen så dyster og trist, at det er en fryd! Den har lidt af den samme dysterhed over sig som Coppolas The Conversation uden dog at ligne den (men Hackman er jo med i begge).

Kæmpe Night Moves-spoiler herunder!
[hide]Stort set alle vigtige karakterer dør i løbet af Night Moves!
[/hide]


Top
   
 Titel:
Indlæg: tors mar 08, 2007 22:33 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre mar 05, 2004 11:57
Indlæg: 3018
Geografisk sted: Nordjylland
martin-faroe skrev:
Steiner skrev:
Night Moves – $7.69
Arthur Penns Night Moves var med til at definere 70ernes kriminalfilm, men om den holder i dag tvivler jeg på – den står virkelig svagt i min hukommelse. Men en stor-spillende Gene Hackman og en meget ung Melanie Griffith burde under alle omstændigheder være værd at kaste en håndfuld kroner efter. ;)


Jeg havde den på min top ti over mine bedste DVD-køb 2005!
Den er simpelthen så dyster og trist, at det er en fryd! Den har lidt af den samme dysterhed over sig som Coppolas The Conversation uden dog at ligne den (men Hackman er jo med i begge).

Nu må vi se, hvad jeg synes om Night Moves....

Jeg må tilstå, at jeg kun har set den en enkelt gang som 11-12-årig for efterhånden mange år siden. Jeg tror næppe, at jeg fik specielt udbytte af den eller for den sags skyld forstod at værdsætte den dengang - og det er sikkert et par af årsagerne til, at den ikke står særligt klart for mig.

Min tvivl omkring at den - stadig - skulle være en af 70ernes store kriminalfilm, bygger jeg udelukkende på et par udtalelser hist & her samt et par skuffende DVD anmeldelser, jeg mindes at ha' læst. Så reelt burde jeg måske ikke ha' udtrykt mig så "tvivlende", som jeg gjorde.

Hvorom alting er, ser jeg da frem til et gensyn - og synes egentlig det er lidt fjollet, at jeg ikke har bestilt den før nu. (Muligvis ventede jeg på en R2 udgave, som åbenbart ikke lige er på trapperne, da den underligt nok ikke er annonceret til udgivelse her i Europa.)


Top
   
 Titel:
Indlæg: tors mar 08, 2007 22:52 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors sep 13, 2001 1:01
Indlæg: 8182
Geografisk sted: Allerhelst London
Så lagde jeg min første bestilling hos secondspin.
Jeg valgte at læse lidt med herinde - og Raw Meat, som Steiner anbefalede blev valget.

Da det er første gang jeg lægger en bestilling hos dem, vil jeg lige se, inden jeg begynder på større ordrer ;)

Tak for indlæggende om hvad i andre render og køber - der er dømt meget til inspiration :thumb:

_________________
Listen over de fine BLÅ skiver !!!
Listen over de fine CD'er!!!
Listen over de fine LP'er!!!


Top
   
 Titel:
Indlæg: tors mar 08, 2007 23:03 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør apr 12, 2003 1:01
Indlæg: 12716
Geografisk sted: Miskatonic University
Abildtrup skrev:
Så lagde jeg min første bestilling hos secondspin.
Jeg valgte at læse lidt med herinde - og Raw Meat, som Steiner anbefalede blev valget.

Da det er første gang jeg lægger en bestilling hos dem, vil jeg lige se, inden jeg begynder på større ordrer ;)

Tak for indlæggende om hvad i andre render og køber - der er dømt meget til inspiration :thumb:


"Mind the doors!"

Jeg vil også godt anbefale den oversete Raw Meat/Death Line. Gary Sherman er god til at lave en trykkende og klaustrofobisk atmosfære og historien fungerer rigtig godt. Donald Pleasence er genial som den te-drikkende kommissær, men Christopher Lees rolle er desværre ikke meget mere end en cameo - det kunne have været rart, hvis han havde været noget mere med.

_________________
How does it feel to have a wacko for a son?

njhansen på Letterboxd

La collezione


Top
   
 Titel:
Indlæg: fre mar 09, 2007 5:10 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jan 15, 2005 15:21
Indlæg: 4620
Geografisk sted: Odense
Når nu Steiner på mesterlig vis har delt sine indkøb med jer andre, vil jeg følge op og gøre det samme. Da min filmviden er lig 0 ved siden af Steiners, vil jeg slet ikke begynde på at gøre mig klog på detaljerne omkring de enkelte film, men blot give et par ord om min motivation til købet. Måske nogen kan få gavn alligevel ;)

Jeg er enig med Steiner i at deres priser ikke altid ligger på det man forvente som brugtpris, jeg har dog ikke andet end god erfaring med de mange film jeg allerede har modtaget fra dem. Gratis fragt, de pæne dvd'er og den gode service gør at jeg nogle gange bestiller film jeg ku' ha fået af ny, til en lille merpris hos en anden forhandler.

MA; skynd dig at se den anden vej, der er masser af 80'er film !!

Gys af ældre dato FIX:
- Frankenstein Must Be Destroyed $5.27 (1969)
- House By the Cemetery [Widescreen] $5.99 (1981)
- Maniac [Widescreen] $10.99 (1980)
- Zombie [Widescreen] $10.99 (1979)
Lucio Fulci's Zombie Flesh Eaters (UK)
- Vigilante [Director's Cut] [Widescreen] $6.27 (1983)
- Attack of the Killer Tomatoes [Collector's Edition] $10.99 (1978)
- Android $8.99 (1988)
- Revolt of the Zombies $2.47 (1936)
- White Zombie $2.99 (1932)
- Zombie 4: After Death $7.99 (1988)
- Children Shouldn't Play with Dead Things [Widescreen] $7.17 (1972)
- Nightmare City [Widescreen] $6.67 (1980)
- Last House on the Left [Widescreen] $6.99 (1972)
- Return of Killer Tomatoes/Return to Horror High $4.17 (1988/1987)
en billig 2-fer til få penge, skidt pyt!.
- Return of the Living Dead [Widescreen] $6.99 (1984)
- Audition [Special Edition] $10.99 (1999)
Takashi Miike !
- Bad Moon [Widescreen] $3.99 (1996)
JAJA, men den var billig.
- Succubus $10.99 (1968)
Lidt Jess Franco blev det naturligvis også til, Succubus har læge været på ønskelisten.
- Brain That Wouldn't Die $2.99 (1962)
- Man Who Haunted Himself [Widescreen] $10.99 (1970)
med en eftersigende super præstation af Roger Moore
- Wishmaster $4.99 (1997)
- Zombi 3 $6.67 (1988)
- Elvira, Mistress of the Dark [Widescreen] $5.99 (1988)
så meget 80'er !!!
- Dead End Drive In $4.57 (1986)
- Escape 2000 $5.77 Turkey Shoot (1982)
- Invasion of the Body Snatchers $6.99 (1978)
Mangler dog Tom Siegel's originale fra 1956
- New Barbarians $10.99 (1982)

Nyere film:
- 964 Pinocchio $10.99 (1991)
mere Japansk visuelt orgasme!
- Electric Dragon 80,000V $13.99 (2001)
Har lønge stået på ønskelisten.
- 6ixtynin9 $13.99 (1999)
Thai-action der blir sammenlignet med Terentino stilen, nu må vi se om den holder.
- Onmyoji $10.99 (2001)
har læst at den skulle være utrolig flot, holdte mig dog fra SE udgaven der var en smule dyere,

Westerns:
- Django, Kill... If You Live, Shoot! $9.99 ()
Så mangler jeg bare Django som dvdoo har til 49 kr.
- Run, Man, Run $9.99 (1968)

Kitch!!
- Satan's Little Helper $5.17 (2004)
Den har været billigere hos både axel og pacific, men nu var kortet jo allerede glødende.
- Batman: The Movie $3.99 (1966) er en special edition
Spillefilmen til tv-serien.
- Battlefield Earth [Widescreen] $3.99 (2000)
JAJA, jeg ved det godt, men jeg kan jo ikke tillade mig at svine en film uden at have set den. Om jeg tåler hele filmen vil tiden vise. Jeg er dog spændt på at se hvad både Forrest Whitaker og John Travolta laver i sådan en film.
- Monkeybone [Special Edition] [Widescreen] $2.99 (2001)
Har aldrig set filmen, det skal der nu laves om på.
- V [Widescreen] $6.99 (1983)
Tv-filmen fra samme år som undertegnede blev født. Serien spiller helt sikkert en rolle for min filmsmag i dag (eller mangel på samme vil mange nok mene...)
- Aliens Gone Wild $8.99 (?)
Jeg ved ikke helt hvad det er, men det ser sq spændende ud. Udgiveren er fullmoon picture og reklamen lover en masse bag-om-kameraet og andet godt. Måske andre ved mere om selskabet eller denne specifikt? http://www.charlesband.com/blog/archive ... neWild.jpg
- Incredible Hulk: Original Television Premiere $4.47 (1977)
tåler såååå meget et gensyn

Huller i samlingen, fyldes ved lejlighed og den bød sig endeligt:
- 13 Ghosts $6.99 (2001)
Filmen falder lige i min smag. Jeg var lige ved at bestille den originale også, den røg dog på ønskelisten istedet, da jeg ikke har hørt frygteligt meget godt om den.
- 28 Days Later [Widescreen] $7.99 (2002)
Har kun set den på dvd en enkelt gang og da sagde mig den absolut intet, men i kølvandet på lille hobby med at købe zombie-film, må jeg hellere få set filmen igen.
- A.I.: Artificial Intelligence [Widescreen] [2 Discs] $5.99 (2001)
tåler et gensyn, sidst set i Film&Tv undervisning op gymnasiet,
- *batteries not included [Widescreen] $6.99 (1987)
Husker filmen som værende helt fantastisk da jeg så den som bitte knægt-
- Bicentennial Man $6.99 (1999)
Robin Williams gør det godt i denne film! det fortjener et gensyn! Nåja, så er det også scifi!!!
- Cell [Widescreen] $4.99 (2000)
Mørk og Bizar film - klasse i min bog, tåler bestemt et gensyn med den hotte Lopez
- Paycheck - Remember the Future [Special Collector's Edition] $6.99 (2003)
John Woo film jeg ikke set.
- Men in Black [Deluxe Edition] [2 Discs] [Widescreen] $8.99 (1997)
har 2'eren, nu har jeg også nr 1.
- Minority Report [Widescreen] [2 Discs] $7.99 (2002)
har ikke set den siden bio-præmieren
- Mission to Mars [Widescreen] $6.99 (2000)
tåler et gensyn
- Godzilla [Widescreen] $4.99 (1998)
tåler IKKE et gensyn, den mangler dog i samlingen.
- Dreamscape [Special Edition] [Widescreen] $5.99 (1984)
tåler et gensyn
- Frequency $4.99 (2000)
tåler et gensyn
- Impostor [Director's Cut] $6.99 (2002)
tåler et gensyn

fantasy:
- Excalibur [Widescreen] $4.19 (1981)
- Bride [Widescreen] $4.99 (1985)
med bl.a Sting.
- Time Bandits [Widescreen] $5.99 (1981)
- Beastmaster [Widescreen] $5.99 (1982)

Komedie:
- Analyze This [Widescreen] $5.99 (1999)
- Analyze That [Widescreen] $2.79 (2002)
- Waiting... [Widescreen] [Unrated and Raw Deluxe Edition] [2 Discs] $6.59 (2005)
- Meet the Fockers [Widescreen] $7.19 (2000)
- Meet the Parents [Special Edition] [Widescreen] $8.99 (2004)

Der er en del mainstream titler og nyere scifi imellem, men jeg er jo ikke så gammel og har derfor en naturlig trang til både meningsløst cgi-underholdning og billige grin.


Top
   
 Titel:
Indlæg: fre mar 30, 2007 22:28 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør mar 24, 2001 2:01
Indlæg: 5671
Geografisk sted: Lige her
Billede

Citat:
We only do it a few times a year - so, you know it's big! This week only, get 25% off everything - all CDs, DVDs & Games! Just use the promo code "BIG25DEAL" at checkout. But hurry...this sale ends April 5th!


Post endelig løs med gode ideer. ;)

PS.
Husk at pakkerne ankommer via Sverige ...så ingen risiko for told & moms. ;)

_________________
It's nice to be important, but it's more important to be nice.


Top
   
 Titel:
Indlæg: lør mar 31, 2007 10:06 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons okt 29, 2003 10:57
Indlæg: 4772
Geografisk sted: Nordjylland
Kommer fra Sverige? Ej øv hvis jeg havde vidst det før havde jeg da bestilt for mere end den toldgrænse på 80. Alt kommer fra sverige? 25% af, er nu godt tilbud, men synes bare det bliver meget nok med porto.

_________________
Movies for me :)



Min dvd-samling


Top
   
 Titel:
Indlæg: lør mar 31, 2007 13:39 
Offline

Tilmeldt: ons jan 24, 2007 16:51
Indlæg: 226
Jeg var heller ikke klar over at de sender fra Sverige, så det benyttede jeg mig straks af: (rabat fratrukket)
Prison Break: Season 1 [6 Discs] $26.99
Kingdom of Heaven [4 Discs] $15.74
4400: The Complete First Season [2 Discs] $8.24
Apocalypse Now: The Complete Dossier [2 Discs] $8.24
West Wing: The Complete Series Collection [45 Disc] $131.99


Top
   
 Titel:
Indlæg: lør mar 31, 2007 14:38 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 22, 2006 23:52
Indlæg: 1213
Geografisk sted: Varde
Synd de ikke lige kunne krydre det med gratis forsendelse - for det er da nogle pebrede priser de skal have for at sende!

_________________
Filmlisten er endelig blevet opdateret igen. Pt. 281 styk. Opdateret 10-01-2008.


Top
   
 Titel:
Indlæg: lør mar 31, 2007 15:03 
Offline

Tilmeldt: lør jun 22, 2002 1:01
Indlæg: 213
Jeg vil lige advare - jeg bestilte for et par omgange siden et par boxe, som jeg var så uheldig at ende med at skulle betale told på. Jeg har dog oftere oplevet at forholdsvis opfangsrige pakker (boxe med 4-5 dvder) er smuttet igennem, men nogen risiko er der altså.

_________________
Mine DVD'er - opdateret til og med hvad jeg har nået at se...


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 980 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4 5 666 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team