Tilbud hos Amazon.com

Del de gode tilbud med os andre her. Gælder ALT til hjemmebiografen. Det er også her, at nyhedsbreve hører til.
Brugeravatar
Fritte

Re: Tilbud hos Amazon.com

Indlægaf Fritte » fre jan 31, 2014 14:23

Nope, jeg blev busted 2 gange her inden jul for to pakker. Naiera blev også snuppet for nogle dage siden.

Jeg holder mig derfra, medmindre værdien er under 80 kr.

Hvis det er Godfather-boksen du er interesseret i, så har CDON den til 179 kr. før vouchers. Vent til der er fri fragt og hustl dig til en 50 kroner voucher :nuts:
Fik den selv til 108 kr. leveret for nogle uger siden, takket være kalenderlåge 23-voucheren :)

EDIT: Det er ligegyldigt om varen bliver sendt via Tyskland. Min Lawrence of Arabia Gift Set blev sendt via Tyskland + told! :loco:

Brugeravatar
Mike Haggar

Indlægaf Mike Haggar » fre jan 31, 2014 15:35

Fritte skrev:Nope, jeg blev busted 2 gange her inden jul for to pakker. Naiera blev også snuppet for nogle dage siden.

Jeg holder mig derfra, medmindre værdien er under 80 kr.

Hvis det er Godfather-boksen du er interesseret i, så har CDON den til 179 kr. før vouchers. Vent til der er fri fragt og hustl dig til en 50 kroner voucher :nuts:
Fik den selv til 108 kr. leveret for nogle uger siden, takket være kalenderlåge 23-voucheren :)

EDIT: Det er ligegyldigt om varen bliver sendt via Tyskland. Min Lawrence of Arabia Gift Set blev sendt via Tyskland + told! :loco:

Det er lige præcis den, jeg gerne vil have, min gode Fritzschen! Så skal jeg i gang med vouchertiggeri! :) Du er en gentleman! :beerchug:
Xbox Live Gamertag & PSN ID: austerellis

Brugeravatar
Naiera
Geografisk sted: Aarhus
Kontakt:

Indlægaf Naiera » fre jan 31, 2014 17:19

Fritte skrev: Naiera blev også snuppet for nogle dage siden.

Jep. I flere år har det ellers været et helt sikkert sted at handle, men det er åbenbart slut nu. Jeg slap for told på RoboCop og The Colony, men brevet så sgu ikke helt skudsikkert ud.

Brugeravatar
ImpulzE
Geografisk sted: Århus

Indlægaf ImpulzE » fre jan 31, 2014 19:40

Samme her, brevet med RoboCop havde ikke været igennem Tyskland.. Så jeg frygter lidt for min anden sending med tre film, der blev sendt samme dag, som ikke endnu er ankommet.
Billede
ÅRETS FILM 2016 | Film jeg har set i 2017 + 2012-2016 m.f. | Billede

ashcamp

Indlægaf ashcamp » fre jan 31, 2014 20:16

Fritte skrev:Nope, jeg blev busted 2 gange her inden jul for to pakker. Naiera blev også snuppet for nogle dage siden.

Det er godt nok tilbage i august, men der kom min pakke igennem tyskland og ingen told.

Hvis amazon.com ikke er sikker mere hvor skal man så handle hvis man vil have TV serier på DVD som ikke er kommet herhjemme?

Brugeravatar
Fritte

Indlægaf Fritte » fre jan 31, 2014 20:17

DVD Pacific.

Der bestiller jeg mine US-udgivelser fra. Ingen problemer overhovedet. 7-9-13.

Brugeravatar
Naiera
Geografisk sted: Aarhus
Kontakt:

Indlægaf Naiera » fre jan 31, 2014 22:20

Jep. Pacific, der.

Lance
Geografisk sted: Sønderjylland
Kontakt:

Indlægaf Lance » lør maj 17, 2014 19:34

Brugeravatar
Alpetop
Geografisk sted: 9400

Indlægaf Alpetop » lør maj 17, 2014 20:09

Lance skrev:50 DVD film til 9 $ plus porto. Kan det være rigtigt ?

Sagtens ... men hav i mente, at der nok er tale om public domain titler, og at det ser ud til at de har stoppet 4-5 titler på hver disc.

Så kvaliteten er fomodentlig ikke særlig høj.
Handelsrating: THX --- Samlingen! --- Do not be too easily annoyed, and do not excessively annoy others!!

Lance
Kontakt:

Indlægaf Lance » lør maj 17, 2014 20:21

Alpetop skrev:
Lance skrev:50 DVD film til 9 $ plus porto. Kan det være rigtigt ?

Sagtens ... men hav i mente, at der nok er tale om public domain titler, og at det ser ud til at de har stoppet 4-5 titler på hver disc.

Så kvaliteten er fomodentlig ikke særlig høj.

OK. Kan man heller ikke forlange til den pris. :)

Brugeravatar
Henriksen
Geografisk sted: Pyongyang

Indlægaf Henriksen » søn maj 18, 2014 22:41

Cutthroat Island til 5,00$

Med forsendelse sniger den sig op på 62kr

Glimrende pris for en undervurderet pirat-basker fra dengang hvor man stadig kunne lave den slags film

8)

Brugeravatar
Fritte

Indlægaf Fritte » søn maj 18, 2014 22:46

Filmen der gav Carolco Pictures dødsstødet :(

Rigtig fed læsning her, Henriksen: http://www.denofgeek.com/movies/carolco ... of-carolco

The Rise and Fall of Carolco Pictures - de kunne satme finde ud af lave film dengang! Jeg så faktisk Cliffhanger i dag. Også fra Carolco. :D

En liste over alle deres film: http://www.imdb.com/company/co0094459/?ref_=ttco_co_1

Sorry for off-topic.

Lance
Kontakt:

Indlægaf Lance » søn maj 18, 2014 22:53

Renny Harlin lukkede og slukkede.

Brugeravatar
Montag451

Indlægaf Montag451 » man maj 19, 2014 9:03

Fritte skrev:Filmen der gav Carolco Pictures dødsstødet :(

Rigtig fed læsning her, Henriksen: http://www.denofgeek.com/movies/carolco ... of-carolco

Det var muligvis den sidste Carolco film, men det var jo langt fra den film, der ødelagde studiets chance for at fortsætte og overleve. Vanja & Kassar lavede mange satsninger, der floppede tykt - og de formåede ikke at lave distributionsaftaler, der automatisk sikrede dem økonomisk balance på hjemmevideomarkedet. Når man nu læser artiklen og lignende historier, så forekommer det mærkeligt, at Renny Harlin blev syndebukken, der lige siden dengang er blevet lagt for had af filmelskere.
The artist formerly known as Konigsberg

Brugeravatar
Shiva
Geografisk sted: Aalborg

Indlægaf Shiva » man maj 19, 2014 9:59

Konigsberg skrev:
Fritte skrev:Filmen der gav Carolco Pictures dødsstødet :(

Det var muligvis den sidste Carolco film, men det var jo langt fra den film, der ødelagde studiets chance for at fortsætte og overleve. Vanja & Kassar lavede mange satsninger, der floppede tykt - og de formåede ikke at lave distributionsaftaler, der automatisk sikrede dem økonomisk balance på hjemmevideomarkedet. Når man nu læser artiklen og lignende historier, så forekommer det mærkeligt, at Renny Harlin blev syndebukken, der lige siden dengang er blevet lagt for had af filmelskere.

Ja, der går virkelig ammestue i den her og Harlin får skyld for mangt og meget. Noget af det helt berettiget. Fra år 2000 og frem er hans bidrag til filmhistorien naturstridigt ringe. Men fra 1990 - 2000 leverede han varen. Jeg tager any day Die Hard 2 og Long Kiss Goodnight over 90% af det blockbuster klamp der er sendt på gaden i mellemtiden.
"Always be yourself...Unless You suck"

Tilbage til "Tilbud"