DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tirs apr 16, 2024 23:02

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: ons aug 08, 2001 18:32 
Offline

Tilmeldt: søn jul 08, 2001 1:01
Indlæg: 18
Geografisk sted: Farum , DK
Jeg ved godt det sikkert er blevet nævnt et par andre steder Men Jeg har lige fået til skaffede mig følgene film på DVD

Terminator II (100,-)

JUGLEBOGEN (133,-)
DEN LILLE HAVFRUE (133,-)
MULAN (133,-)
PINOCCHIO (133,-)
HERKULES (DOG IKKE PLUMP) (133,-)
GRÆSRØDDERNE (DOG IKKE PLUMP) (133,-)

DA der jo intil den 11 Aug. er 3 for 2 pris på Disney FILM så er det jo pænt billigt.

Er der forresten Nogen der har set Men in Black til omkring en hund udover hos TP ? og American Pie også omkring en hund udover Blika ?

Alle de nævnte film er Købt i Fredgaard så skynd dig der ned og køb 3 disney film hvis der er et par du mangler til samlingen.

Jeg ved godt DVDPRO SHOPPEN sælger Disney filme Enkel vis og for 132,- Men DA jeg ikke gad vente på posten + Er ikke den Heldige Ejere af et credit kort (og nej det er ikke muligt at købe Pr. Efterkræv hos dem endnu, så kunne jeg ikke lad være med at går i Freedgaard.


------------------
Smokin' some Cancer sticks! Bitch!

Yeah Yeah Throw U'R hands in the Air!


Top
   
Indlæg: ons aug 08, 2001 20:43 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: søn jan 21, 2001 2:01
Indlæg: 3298
Geografisk sted: Ringsted, DANMARK
Jeg er også ved at lukke huller i min Disney samling. Jeg har dog kun fået købt Græsrødderne indtil videre - hos DVDProshop.

------------------
Ulrik Horsted-Kristensen
<A HREF="mailto:uhk@dvdmagasinet.dk">uhk@dvdmagasinet.dk</A>


Top
   
Indlæg: ons aug 08, 2001 22:05 
Offline

Tilmeldt: ons jul 25, 2001 1:01
Indlæg: 8507
Geografisk sted: København
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR><font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by Ulrik Horsted-Kristensen:
Jeg er også ved at lukke huller i min Disney samling. Jeg har dog kun fået købt Græsrødderne indtil videre - hos DVDProshop.

</font><HR></BLOCKQUOTE>

Samme her, købte dog en del, (Fantasia 2000, Lady & vagabonden og Den Lille Havfrue...resten har jeg på video Billede) og alle hos dvdproshov, som her leverede 18 timer efter bestillingen !!


Top
   
Indlæg: ons aug 08, 2001 22:20 
Offline

Tilmeldt: søn jul 08, 2001 1:01
Indlæg: 18
Geografisk sted: Farum , DK
Gutter det jo fint nok men Husk lige Jeg har ikke noget credit kort Billede

Og jeg kan få pr efterkrav hos Pro Shoppen Men det er da rart at høre der er hurtig leveriger der fra! positive opleveser er altid rare at høre om men Jeg har købt Film hos dvddoo de er både hurtig og langsome (har været meget hurtig til at bestille tilbud der ikke var klare fra levendøren) så det er ikke deres skyld! men anyway Jeg kan godt lide at købe tingene og står med dem i hånden. Og jer er gammel fredgaard ansæt så jeg kender nogle folk der der kan underette mig end imellem.

Og desuden vil jeg da lige på pege at jeg syntes at DVD pro Shoppen har nogle mangler ud over ingen efterkræv's muligheder til os uden pladstik Billede men der er også mangle info omkring Aspect's og den slags detailer jeg brugte DVDDOO's side til den slags infomation'er og så bestilte jeg hos pro shoppen (intil jeg opdaget at der var kun credit kort's mulighederne) Men jeg skrev til dem og de mangler jeg har nævn kommer meget snart, Det var ihvertfaldet hvad de sagde til mig.

Det er da rart der også er andre der fylder deres Disney samlig ud Billede de er jo noget være om mange år Billede går bare at venter på Aladdin & Løvernes Konge som ikke fås på DVD endnu (har dem dog som VHS) men kvaliteten er jo næppe den samme desuden er min Video Busted for tiden Gider ikke rigtig offer det det koster når jeg er ved at skifte alle bånde ud med DVD'er der er derfor jeg Hunter efter tilbud (så Ulrik jeg er meget GLAD! for dette forum) Kado til det.


------------------
Smokin' some Cancer sticks! Bitch!

Yeah Yeah Throw U'R hands in the Air!


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team