DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er fre apr 19, 2024 3:03

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: tirs aug 07, 2001 11:23 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 2350
Geografisk sted: Århus C
Jeg har lige været inde på www.ezydvd.com.au , og de havde denne 4-disc box set med Silence of the Lambs og Hannibal, men det er kun en limited, der er kun 2000 stk. så man skal muligvis være hurtigt. Prisen på den er ca. 380kr uden told, og ca. 540kr incl. told og air mail porto og de "populære" 50kr Billede. Jeg skal selv lige have besluttet mig for om jeg skal have et eksemplar.
Jeg er lidt i tvivl om denne besked, burde ligge i software eller tilbud Billede


Top
   
Indlæg: tirs aug 07, 2001 18:05 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons jan 31, 2001 2:01
Indlæg: 726
Geografisk sted: Danmark
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR><font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by Nalle:
Jeg er lidt i tvivl om denne besked, burde ligge i software eller tilbud Billede</font><HR></BLOCKQUOTE>

Hej Nalle

Tak for orienteringen. Det er åbentbart kun i reg. 4 at denne 4 disc box udkommer. Jeg har ihvertfald ikke kunnet finde den i reg. 1 eller 2.

Jeg har flyttet indlægget til tilbud, da det vel egentlig hører hjemme der.

Morten


Top
   
Indlæg: tirs aug 07, 2001 18:20 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 2350
Geografisk sted: Århus C
Den udgave som jeg beskriver her, er også kun en du kan købe hos EzyDVD i R4, den kan ikke købes ved andre forhandlere i Australien, om den kommer i en R2 udgave ved jeg ikke, men den fra R4 er der Danske undertekster på begge film, så det er ingen hindring.


Top
   
Indlæg: tirs aug 07, 2001 18:26 
Ikke for noget - men er det ikke bare deres eget hjemmetrykte papomslag de har slået om de to film ?


Top
   
Indlæg: tirs aug 07, 2001 22:32 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 2350
Geografisk sted: Århus C
Hvis man søger lidt på deres hjemmeside, finder man hurtig ud af at de har en 2-disc af Hannibal og en 2-disc af Silence of the lambs, mon ikke det bare er de 2 som de har slået sammen i deres egen papomslag. Ok så er tilbudet vist ikke så fedt alligevel Billede


Top
   
Indlæg: ons aug 08, 2001 0:20 
Offline

Tilmeldt: ons jan 31, 2001 2:01
Indlæg: 1678
Geografisk sted: Hvidovre, Danmark
Tja, det kunne da være ret rart, at eje noget, kun 1999 andre havde :-) Nu har jeg dog lige fået min Hannibal (region 4) igår, så denne chance vil jeg passere !

Jesper
http://jsj.dk


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team