DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er fre apr 19, 2024 13:04

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Titanic
Indlæg: søn jul 22, 2001 10:16 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man maj 28, 2001 1:01
Indlæg: 335
Geografisk sted: Nordjylland
Hej

Jeg forsøger igen (jeg kan nemlig ikke læse mit første forsøg på denne meddelelse). Hifiklubben har i øjeblikket Titanic(R1) til sølle 150,-kr. Det må da siges at være billigt?

Søren


Top
   
 Titel: Titanic
Indlæg: søn jul 22, 2001 16:07 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 4124
Geografisk sted: Hammerum
Jeg ville nok lade være, for der kommer højst sandsyneligt en special edition udgave af den til næste år. Desuden er den nuværende non-anamorphic....adr!


Top
   
 Titel: Titanic
Indlæg: man jul 23, 2001 0:57 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: søn jan 21, 2001 2:01
Indlæg: 3298
Geografisk sted: Ringsted, DANMARK
Ups - jeg ved ikke lige, hvad der skete der, men nu har jeg slettet den "post", som ingen alligevel kan læse - mærkeligt!

Bortset fra det, så er kr. 150 for Titanic da billigt. Det er jo en af den slags titler, som man bare have i sin samling - også selv om selve udgivelsen har sine mangler Billede

------------------
Ulrik Horsted-Kristensen
<A HREF="mailto:uhk@dvdmagasinet.dk">uhk@dvdmagasinet.dk</A>


Top
   
 Titel: Titanic
Indlæg: ons jul 25, 2001 23:42 
Offline

Tilmeldt: ons jul 25, 2001 1:01
Indlæg: 8507
Geografisk sted: København
Jeg købte min udgave under FONA's kampagne (4 DVD for 500 kr.) så jeg fik den for 120,- kr ;-)


hvad betyder non-anamorphic i øvrigt?


Top
   
 Titel: Titanic
Indlæg: tors jul 26, 2001 0:00 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 4124
Geografisk sted: Hammerum
At det er noget hø Billede

Det er et stempel en film får, når billedkvaliteten er rigtig dårlig.

------------------
Kim Kristensen
http://www.dvdzonen.dk
http://www.spilzonen.dk


Top
   
 Titel: Titanic
Indlæg: tors jul 26, 2001 10:00 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jun 16, 2001 1:01
Indlæg: 355
Geografisk sted: Midt på Amager..
er der overhovedet nogen af jer der har lagt mærke til at den nye 're-release' fra SF-Film har ANAMORPHIC widescreen ??? Det står der i hvert fald på SF's webside...


Top
   
 Titel: Titanic
Indlæg: tors jul 26, 2001 11:55 
Offline

Tilmeldt: tors maj 17, 2001 1:01
Indlæg: 1556
Geografisk sted: Odense
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR><font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by jc:
er der overhovedet nogen af jer der har lagt mærke til at den nye 're-release' fra SF-Film har ANAMORPHIC widescreen ??? Det står der i hvert fald på SF's webside...</font><HR></BLOCKQUOTE>

Jeg var inde og tjekke deres hjemmeside www.sf-film.dk og ganske rigtigt står der, at den skulle være udkommet den 10. juli i år med anamorphic widescreen. Jeg må indrømme, at jeg dog ikke tror på, at det er rigtigt. De har jo lige overtaget FOX fra Egmont og er er derfor i gang med at udgive alle disse titler på ny (eller i hvert fald de største af dem). De udgiver fx. også "Romeo og Julie" og "X-files", men de er nøjagtig ens med de gamle udgaver (begge dvd'er kan i øvrigt anbefales - køb dg hellere de gamle udgaver, da de højst sandsynlig er billigere - de kan nemlig fås til 99 kr. pr. stk). Jeg tror derfor også, at "Titanic" er fuldstændig ens med den gamle udgave. Det skulle da være mærkeligt, at lille Skandinavien som det eneste sted udgiver Titanic i anamorphic. Jeg tror, at det er klogest at vente på SE-versionen som kommer næste år, da det fra min synsvinkel virker som om, at SF bare udgiver filmene på ny, for at få deres logo på coveret.

[This message has been edited by simpson (edited 26-07-2001).]


Top
   
 Titel: Titanic
Indlæg: tors jul 26, 2001 14:31 
Den der Special Edition som virker som om den er opstået af ren fantasi Billede - Hvor har du hørt om den henne ???


Top
   
 Titel: Titanic
Indlæg: tors jul 26, 2001 15:19 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: søn jan 21, 2001 2:01
Indlæg: 3298
Geografisk sted: Ringsted, DANMARK
Lige en kort bemærkning til de billige fox titler.

Man behøver faktisk ikke lede efter de "gamle" udgivelser fra Nordisk Film for at finde dem til kr. 100. Jeg har set de "nye" SF-Film udgivelser i både OBS og Fredgaard til den pris.

P.S. Den "nye" SF-Film udgave af Titanic er selvfølgelig nøjagtig den samme som den "gamle". SF-film har "bare" lavet en fejl på deres hjemmeside - en grim fejl!

------------------
Ulrik Horsted-Kristensen
<A HREF="mailto:uhk@dvdmagasinet.dk">uhk@dvdmagasinet.dk</A>


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 37 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team