DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors apr 18, 2024 7:47

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: ons jun 13, 2001 23:10 
Offline

Tilmeldt: tors maj 17, 2001 1:01
Indlæg: 1556
Geografisk sted: Odense
Axel Music [www.axeldvd.dk] har fået nyt design. Og meget snart bliver det også til en online shop. Læs mere på deres nye hjemmeside.


Top
   
Indlæg: tors jun 14, 2001 8:49 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 2350
Geografisk sted: Århus C
Det lyder rigtig fedt, jeg vil meget gerne have fingrene i nogle af deres ugentlige tilbud engang imellem, indtil nu har jeg kun fået en.


Top
   
Indlæg: tors jun 14, 2001 19:27 
Vi kan da lave en aftale om at jeg poster næste uges tilbud her i gruppen først (c: ?

Ellers så tilmeld dig nyhedsmailen - der plejer jeg også - så vidt det falder sammen med større udgivelser - at skrive det.

Ugens tilbud bliver som regel udsolgt (med enkelte eksemplarer tilbage hist og her) omkring torsdag/fredag.

Titlerne er ting jeg er kommet til at købe for mange af - dvs. titler vi ganske enkelt taber penge på.

Næste uges tilbud bliver 'sandsynligvis' Mask of Zorro (US) til kr. 99.95 (den gamel version).


Top
   
Indlæg: tors jun 14, 2001 19:50 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors feb 01, 2001 2:01
Indlæg: 1009
Geografisk sted: nørresundby
Specielt os der er bosiddende i Jylland venter spændt på at kunne bestille online.
Der er jo lidt langt at køre efter tilbudene ;-)

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR><font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by Rasmus, Axel Music:
Vi kan da lave en aftale om at jeg poster næste uges tilbud her i gruppen først (c: ?

Ellers så tilmeld dig nyhedsmailen - der plejer jeg også - så vidt det falder sammen med større udgivelser - at skrive det.

Ugens tilbud bliver som regel udsolgt (med enkelte eksemplarer tilbage hist og her) omkring torsdag/fredag.

Titlerne er ting jeg er kommet til at købe for mange af - dvs. titler vi ganske enkelt taber penge på.

Næste uges tilbud bliver 'sandsynligvis' Mask of Zorro (US) til kr. 99.95 (den gamel version).
</font><HR></BLOCKQUOTE>


Top
   
Indlæg: tors jun 14, 2001 20:52 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: søn jan 21, 2001 2:01
Indlæg: 3298
Geografisk sted: Ringsted, DANMARK
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR><font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by Rasmus, Axel Music:
Vi kan da lave en aftale om at jeg poster næste uges tilbud her i gruppen først (c: ?
</font><HR></BLOCKQUOTE>

Det synes jeg da er en god idé Billede Efter "vi" har fået et dedikeret tilbudsforum, så kan det vel ikke skade, at en virksomhed selv "reklamerer" med ugens tilbud. Jeg blæser selv lige forbi Axel Music inde på Hovedbanegården hver dag på vej til og fra arbejde, så jeg vil i hvert fald meget gerne informeres tidligt om gode tilbud!

Er der blandt forumet's brugere nogle, som synes, det er en dårlig idé, så er jeg sikker på, at du vil få det at vide...på en pæn måde naturligvis Billede



------------------
Ulrik Horsted-Kristensen
<A HREF="mailto:uhk@dvdmagasinet.dk">uhk@dvdmagasinet.dk</A>


Top
   
Indlæg: tors jun 14, 2001 21:55 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 4124
Geografisk sted: Hammerum
Jeg synes det er en god íde og glæder mig til at ser om jeg kan score et par gode DVD tilbud. Og så tillykke til Ulrik som fylder rund igen Billede

------------------
Kim Kristensen
http://www.dvdzonen.dk
http://www.spilzonen.dk


Top
   
Indlæg: fre jul 13, 2001 13:00 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: søn jan 21, 2001 2:01
Indlæg: 3298
Geografisk sted: Ringsted, DANMARK
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR><font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by simpson:
Well, jeg ved ikke om i ved det. Men jeg opdagede det tilfældigt. Axeldvd.dk er nu en online butik!</font><HR></BLOCKQUOTE>

Næh, det vidste jeg da ikke. Det kunne Rasmus da godt have nævnt her. Tænk hvis jeg nu er gået glip af nogle uimodståelige tilbud! Billede



------------------
Ulrik Horsted-Kristensen
<A HREF="mailto:uhk@dvdmagasinet.dk">uhk@dvdmagasinet.dk</A>


Top
   
Indlæg: fre jul 13, 2001 14:44 
Jeg har med vilje ikke skrevet noget - dels for ikke at spamme gruppen med reklame, og dels fordi mange af vores medarbejdere er på ferie for øjeblikket, så inden vi slår det stort op, vil vi lige være sikker på at vi kan følge med! Man kan dog sagtens bestille allerede nu. Gratis porto og man kan bestille alle de titler vi har på hjemmesiden (ca. 2.000 DVD, ca. 1.000 Soundtrack og ca. 100 VCD - alle PÅ LAGER!) Billede


Top
   
Indlæg: lør jul 14, 2001 0:27 
Offline

Tilmeldt: tors maj 17, 2001 1:01
Indlæg: 1556
Geografisk sted: Odense
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote
Citat:
<font face="Verdana, Arial" size="2">Axel Music [www.axeldvd.dk] har fået nyt design. Og meget snart bliver det også til en online shop. Læs mere på deres nye hjemmeside.</font>


Well, jeg ved ikke om i ved det. Men jeg opdagede det tilfældigt. Axeldvd.dk er nu en online butik!


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team