DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors maj 23, 2024 4:29

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: ons maj 30, 2001 11:54 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør mar 24, 2001 2:01
Indlæg: 5671
Geografisk sted: Lige her
Føtex har i denne uge Regionfri United 1151 dvd afspiller til sølle 1295,-

Det er sgu da billigt, hva?! Så kan man jo tillade sig at investere i en langt bedre DD/DTS receiver, ikk` sandt?


Top
   
Indlæg: ons maj 30, 2001 16:57 
Offline

Tilmeldt: man feb 05, 2001 2:01
Indlæg: 272
Hmmm ... ja, en billig dvd er da meget godt, men jeg foretrækker nu samme kvalitet hele vejen rundt i systemet. Så bliver der væsentligt færre "flaskehalse" som f.eks kan påvirke lydkvaliteten.
Men er man relativ ny DVDFreak og ikke har tænkt sig at bruge enorme summer af $$$ ... så er den vel ganske udemærket til prisen :O


Top
   
Indlæg: fre jun 01, 2001 20:11 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons jan 31, 2001 2:01
Indlæg: 726
Geografisk sted: Danmark
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote
Citat:
<font face="Verdana, Arial" size="2">Det er sgu da billigt, hva?! Så kan man jo tillade sig at investere i en langt bedre DD/DTS receiver, ikk` sandt?[/B]</font>


Jeg vil give Scorpion ret. Kvaliten i ens anlæg skal være nogenlunde den samme hele vejen rundt - for hvad er der ved at eje et mega fedt anlæg og så bruge el-kabler til signalet til højtalerne.

Hifi fra føtex er jo ikke ligefrem noget som skriger af kvalitet Billede

Morten


Top
   
Indlæg: lør jun 02, 2001 16:58 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør mar 24, 2001 2:01
Indlæg: 5671
Geografisk sted: Lige her
Selvfølgelig taler vi ikke om en high-end afspiller. Det, der er det interssante i denne her sammenhæng, er, at alle - rig som fattig - har mulighed for at opleve det unikke ved at se en dvd film. I øvrigt er kvalitet en subjektiv opfattelse.
B&O - der koster en fandens masse penge - lever jo ikke altid op til deres image som er kvalitet, vel?


Top
   
Indlæg: søn jun 03, 2001 1:13 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons jan 31, 2001 2:01
Indlæg: 726
Geografisk sted: Danmark
Jeg kunne ikke være mere enig - der er en fordel for alle at mediet bliver mere udbredt - MEN din kommentar: "Så kan man jo tillade sig at investere i en langt bedre DD/DTS receiver, ikk` sandt?" var egentlig det som gjorde at jeg skrev mit indlæg.

Morten


Top
   
Indlæg: søn jun 03, 2001 16:45 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: søn jan 21, 2001 2:01
Indlæg: 3298
Geografisk sted: Ringsted, DANMARK
Dette er et tilbudsforum, så selvfølgelig hører dette fremragende tilbud på en DVD afspiller til her. Kr. 1.295 er godt nok billigt!!! Personligt kunne jeg selvfølgelig aldrig finde på at købe sådan en "bambusafspiller", men hvis prisen er afgørende, så er Føtex' United afspiller vel ligeså god (eller dårlig Billede) som f.eks. en Denver eller Prosonic til kr. 1.895 eller det, der er værre. Vælger man den billige afspiller er der jo kr. 600 ekstra til at købe software for.

------------------
Ulrik Horsted-Kristensen
<A HREF="mailto:uhk@dvdmagasinet.dk">uhk@dvdmagasinet.dk</A>


Top
   
Indlæg: fre jun 29, 2001 23:19 
Offline

Tilmeldt: fre jun 29, 2001 1:01
Indlæg: 1
YEAAAAAHHHHHH

den der United DVD afspillos det er sq da det værste pis, jeg nogensinde har set og hørt om. Jeg vil hellere skide i en æske og lugte til lorten i 2 timer, end bruge bare 5 min på sådan en lorte dvdafspiller.

Det er sq med de billige dvdafspillere som med biler fra korea - En masse skinnede lort på fronten med smarte forkortelser, men indeni er det sq bare en lort med lys i.


WORD !!!!!


Top
   
Indlæg: søn jul 01, 2001 22:46 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: søn jan 21, 2001 2:01
Indlæg: 3298
Geografisk sted: Ringsted, DANMARK
Velkommen til forumet, Franz!

Jeg kan kun være enig med dig. Det kan sjældent betale sig at købe alt for billigt ind, og det gælder dobbelt, når vi taler DVD afspillere, hvor udviklingen går så hurtigt.

...at jeg måske nok ville have valgt at formulere mig på en lidt anden måde er så en helt anden snak Billede

WORD !!!

------------------
Ulrik Horsted-Kristensen
<A HREF="mailto:uhk@dvdmagasinet.dk">uhk@dvdmagasinet.dk</A>

[This message has been edited by Ulrik Horsted-Kristensen (edited 01-07-2001).]


Top
   
Indlæg: man jul 02, 2001 11:40 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jun 16, 2001 1:01
Indlæg: 355
Geografisk sted: Midt på Amager..
har lige været med til at teste flere af de billige afspillere fra bl.a. Føtex. Hold jer fra dem !!! der er tydelige problemer. Billederne fryser i flere sekundr hvis komprimeringen er bare lidt voldsom. Så hold jer til Pioneer og giv det mere for noget ordentligt grej !!!.


Top
   
Indlæg: ons jul 04, 2001 20:02 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør mar 24, 2001 2:01
Indlæg: 5671
Geografisk sted: Lige her
Jeg synes det er helt i orden at man kritiserer billige dvd afspillere. Men hvis man gør det, bør man også kunne argumentere hvorfor det er noget skrammel. For eksempel er der stadig mange der synes at japser biler er de rene lorte biler, der ruster bare man spytter på dem. Og at de ligeledes er lavet af tyndt billig krigsmateriel der får buler hvis bare en duelort lander på taget.

Der vil altid være forskel på low-end og high-end dvd afspillere. De billige er måske nok ikke de mest pålidelige men de afspiller dog trods alt softwaren. Hvis de ikke gør det så forlang pengene tilbage. I realiteten for man hvad man betaler for. Sådan vil det altid være. Hvis der er nogen der sidder derude med dårlige erfaringer så skriv dog hellere hvorfor, i stedet for kun at lukke lort ud.


Top
   
Indlæg: søn jul 08, 2001 13:34 
Offline

Tilmeldt: søn jul 08, 2001 1:01
Indlæg: 18
Geografisk sted: Farum , DK
Hved rigtig hvad jeg skal sige til de meget delte menninger der er omkring dette emne.

Jeg kan jo kun gøre min egen erferinger gældende her Jeg har selv en:
Daewoo 2200 DHC kode fri og den kan spille MP3 brænde VCD/SVCD/XVCD/XSVCD/ vel op til det 2600 bit rate som er grænsen, 480x480NTSC/480x576 PAL/720x576 PAL/720x480 NTSC

Tror jeg smid 2000,- på bordet I Fredgaard for en lille år siden.

Har en Ven der har en Denver 211 og den kan stortset det samme mp3 osv. Og det gjore han også ca 2000,- samme sted. så Jeg har ikke de dårlig erferinger med de billige

Men min Far har en lidt dyre Kenwood omkring de 2500-3000,- klassen og den kan ikke spille brænde eller noget VCD/SVCD/MP3 eller noget smart og den er sgu ikke meget bedre en vores endnu billigere maskiner. (den kan dog fixes til Kode Fri)

Men jeg vil lige under strege at jeg syntes sgu også der skal være forskel på de billige og dyre, hvor skulle man så ellers offer så mange penge på en dyre hvis den billige var lige så go'.

Og Kan i så ikke lige jeres styre agresive tunger så det kan komme ned på et jordisk plan igen. Billede


------------------
Smokin' some Cancer sticks! Bitch!

Yeah Yeah Throw U'R hands in the Air!


Top
   
Indlæg: man jul 09, 2001 13:07 
Offline

Tilmeldt: søn jul 08, 2001 1:01
Indlæg: 18
Geografisk sted: Farum , DK
Ulrik jeg takker for de rare ord.

Men når du nu siger du ikke er helt egnig med mig kan jeg også godt se at jeg ikke har ramt helt ved siden af Billede Jeg er helt med på hvad du mener men det er jo rart der er nogen til at hive tonen ned på et jordisk plan igen.

Og Ja Ang. Billige DVD maskiner de r skal jo spare's nogen steder f.eks. er min mere følsom end de dyre og selvom skiven er helt clean unden nogen kan den da godt lave et lille hak i ny og næ. Men Jah den kan så nogle andre ting, som de dyre ikke kan. dyre sony'er er ikke mp3 compatible og de er ikke kode fri fra fødslen af.

Jeg har kun haft et stor problem med en FILM og jeg har set mange. Denne title er Asterix&Obelix Filmen som jeg har hørt fra forskellige sælger at der har været mange problemmer med. så den er nok ikke den bedste skive af en film der findes der ude.


------------------
Smokin' some Cancer sticks! Bitch!

Yeah Yeah Throw U'R hands in the Air!


Top
   
Indlæg: tirs jul 10, 2001 0:08 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: søn jan 21, 2001 2:01
Indlæg: 3298
Geografisk sted: Ringsted, DANMARK
Velkommen hid, Smokey! Det er altid rart at se nye "ansigter" og så endda midt i ferien!!! Billede

Jeg tror alle her kan tilslutte sig dine synspunkter - et eller andet sted skal der jo spares for at en DVD afspiller kan koste under kr. 2000.

Jeg er dog ikke helt med dig med hensyn til vores "aggressive tunger". Jeg synes faktisk vi er ret gode til at formulere os på en venlig og pæn måde - for det meste Billede

------------------
Ulrik Horsted-Kristensen
<A HREF="mailto:uhk@dvdmagasinet.dk">uhk@dvdmagasinet.dk</A>


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team