DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors maj 23, 2024 4:38

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: søn jul 08, 2001 18:07 
Offline

Tilmeldt: tors maj 17, 2001 1:01
Indlæg: 1556
Geografisk sted: Odense
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR><font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by Ulrik Horsted-Kristensen:
Jeg ved fra anmeldelser at billede og lyd [på Pulp Fiction (R2)] ikke fejler det fjerneste, og så jeg kan godt leve med tvungne undertekster til den pris. Så har jeg også råd til at genkøbe den, når region 1 får deres "Ultimate Edition" af denne fremragende film.</font><HR></BLOCKQUOTE>

Jeg har virkelig læst RIGTIG mange anmeldelser af Pulp Fiction, og havde egentlig forstået at R4 var den bedste både med billede og bonusmateriale. Men R4 skulle langt fra være rigtig gode med billedet, til trods for at det skulle være den bedste version indtil videre. Der skulle være rigtig mange fejl i billedet, især i start-scenen på caféen.
Jeg tror dog ikke, at jeg har læst nogen R2-DK anmeldeleser - så måske billedet er bedre på dem?

Just a thought. Jeg har anskaffet mig "Pulp Fiction" (R1-US) for lang tid siden (kan ikke anbefales), og tror godt at jeg kan vente til UE-versionen en gang kommer.


Top
   
Indlæg: man jul 09, 2001 0:34 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: søn jan 21, 2001 2:01
Indlæg: 3298
Geografisk sted: Ringsted, DANMARK
Jeg bor ikke selv i nærheden af en Fredgaard, så da jeg den anden dag tilfældigt passerede en, så måtte jeg da lige indenfor og kigge lidt på alle de gode tilbud, som har været oppe her i forumet. De havde da også en masse Fox titler til kr. 100, men det var nu 2 helt andre titler, som virkelig stak i øjnene. Den ene var High Fidelity, om kostede kr. 100 ligesom alle de andre tilbud. Jeg købte i sin tid denne film til fuld pris, og det var efter min mening et rigtig godt køb - til kr. 100 er den et helt ubeskriveligt godt køb, og som danske så har man jo også en naturlig interesse i denne film Billede Den burde findes i enhver dansk DVD samling. Den anden film, som virkelig stak i øjnene var Pulp Fiction (også til kr. 100). Denne film er kun lidt over en måned gammel på DVD, og så er den allerede på tilbud!!! Det må da betyde, at Fredgaard ikke har haft det helt store salg i denne skuffende udgivelse fra Nordisk Film med både tvungne undertekster og manglende ekstramateriale. Det er to faktorer, som man (læs: jeg Billede) slet ikke kan leve med til fuld pris, og det er da tilsynelande andre, som heller ikke kan. Til kr. 100 ændrer billedet sig dog en del. Jeg ved fra anmeldelser at billede og lyd ikke fejler det fjerneste, og så jeg kan godt leve med tvungne undertekster til den pris. Så har jeg også råd til at genkøbe den, når region 1 får deres "Ultimate Edition" af denne fremragende film.

Det var bare det, jeg ville sige. Nu vil jeg skynde mig ud i det gode vejr, inden jeg smelter Billede



------------------
Ulrik Horsted-Kristensen
<A HREF="mailto:uhk@dvdmagasinet.dk">uhk@dvdmagasinet.dk</A>


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team