DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors maj 23, 2024 8:33

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: lør jun 02, 2001 13:11 
Offline

Tilmeldt: man feb 05, 2001 2:01
Indlæg: 272
Tjeckt www.futureent.com ... det er da helt vildt så mange billige R1 film de sælger. Priserne ligger mellem £9.99 og £11.99.
Jeg ved ikke om I allerede kender til tilbudene ... jeg har ikke været ret aktiv det sidste stykke tid herinde på forummet ...


Top
   
Indlæg: lør jun 02, 2001 19:01 
Offline

Tilmeldt: tors maj 17, 2001 1:01
Indlæg: 1556
Geografisk sted: Odense
Ja, der er faktisk ret mange billige on interessante dvd'er under "cheap dvds". Priserne ligger faktisk helt ned til £6.99 (det kst. bl.a. "Blair Witch Project", R1)

Jeg har handlet hos Futureentertaintment en gang tidligere, hvor jeg købte "T2 UE" og "Toy Story - 2pack) til en lille sum af ca. 415 kr. samlet!!!

Da der hverken skal betales for levering og moms, og Futureent.com samtidig sælger R1-dvd'er til nettopriser, kan jeg kun anbefale at handle hos dem. Eneste minus er £-kursen som er ret høj lige i øjeblikket.


Top
   
Indlæg: søn jun 03, 2001 1:16 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons jan 31, 2001 2:01
Indlæg: 726
Geografisk sted: Danmark
Jeg kan ihvertfald også anbefale futureent.com - tillige har de en tendens til at afsende film før udgivelsesdatoen, hvilket jo ikke er negativt.

Morten


Top
   
Indlæg: tirs jun 12, 2001 17:25 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs maj 29, 2001 1:01
Indlæg: 59
Geografisk sted: Silkeborg
Er der nogen der kan fortælle mig om hvor lang tid pakkerne normalt er om at komme til Danmark efter at man har modtaget ordrebekræftelsen?

------------------
Hilsen

Uffe Teisner-Kjær
www.teisner-kjaer.dk


Top
   
Indlæg: tirs jun 12, 2001 17:42 
Offline

Tilmeldt: tors maj 17, 2001 1:01
Indlæg: 1556
Geografisk sted: Odense
Det kommer an på om de har de pågældende dvd'er på lager eller om de først skal have dem hjem. Jeg har kun prøvet, hvor de ikke har haft dem på lager og da tog det et par uger. De sender dem dog så hurtigt som overhovedet muligt. Så hvis du fx. bestiller to dvd'er, hvor kun den ene er på lager, så sender de den de har med det samme. Og så snart de får den anden hjem, så sender de den.


Top
   
Indlæg: tirs jun 12, 2001 17:55 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: søn jan 21, 2001 2:01
Indlæg: 3298
Geografisk sted: Ringsted, DANMARK
...og for at svare direkte på dit spørgsmål, Uffe, så er lagervarer som regel kun 2 dage om at nå din postkasse. Future Entertainment er for seje!!! Jeg har handlet hos dem adskillige gange, og har aldrig haft nogen problemer.

------------------
Ulrik Horsted-Kristensen
<A HREF="mailto:uhk@dvdmagasinet.dk">uhk@dvdmagasinet.dk</A>


Top
   
Indlæg: ons jun 13, 2001 17:52 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs maj 29, 2001 1:01
Indlæg: 59
Geografisk sted: Silkeborg
Tak for svarene, jeg modtog den ene i dag og nummer 2 regner de med kommer hjem i løbet af en uge.

------------------
Hilsen

Uffe Teisner-Kjær
www.teisner-kjaer.dk


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team