DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er fre mar 29, 2024 9:13

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: ShopEasy
Indlæg: søn jun 10, 2001 22:20 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons jan 31, 2001 2:01
Indlæg: 726
Geografisk sted: Danmark
Hej

Hvad er der sket med ShopEasy - hjemmesiden fungerer ikke!!!!!!

Morten


Top
   
 Titel: ShopEasy
Indlæg: man jun 11, 2001 13:59 
Offline

Tilmeldt: tors maj 17, 2001 1:01
Indlæg: 1556
Geografisk sted: Odense
Den virker igen Billede

Jeg tror det er deres server, som går ned nogen gange.


Top
   
 Titel: ShopEasy
Indlæg: man jun 11, 2001 17:55 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: søn jan 21, 2001 2:01
Indlæg: 3298
Geografisk sted: Ringsted, DANMARK
ShopEasy er gået konkurs!!! NOT!!! Billede

Nej, selvfølgelig er ShopEasy ikke gået konkurs. Faktisk er det lige det stik modsatte, som er "problemet". Jeg har talt i telefon med Tonny (fra ShopEasy) og så vidt jeg kan forstå, så er det den nærmest eksplosive fremgang, som har fået dem til at "opgradere" fra en Access database til noget SQL. Sådan forstår jeg det i hvert fald. Desværre kan vi jo så ikke handle imens, men det varer sikkert ikke så længe, før de er oppe at køre igen. Jeg ved, at der bliver svedt for at blive færdige så hurtigt som overhovedet muligt.

Hvorfor smider ShopEasy så ikke en hurtig HTML side op, som forklarer dette? Jo, det har ShopEasy valgt ikke at gøre, da der også er mange, som kommer ind i butikken via links fra DVDPriser.dk, som jo linker direkte til produkterne, og som således ikke kommer forbi forsiden. Desuden så regner de jo med at være oppe at køre igen i løbet af et "øjeblik".


------------------
Ulrik Horsted-Kristensen
<A HREF="mailto:uhk@dvdmagasinet.dk">uhk@dvdmagasinet.dk</A>


Top
   
 Titel: ShopEasy
Indlæg: man jun 11, 2001 19:18 
Offline

Tilmeldt: tors maj 17, 2001 1:01
Indlæg: 1556
Geografisk sted: Odense
Nå, den er åbenbart nede igen. Da jeg skrev to poster længere oppe, da havde jeg lige været inde på den - og da virkede den.

Ulrik, du skriver at man kan komme ind på shopeasy's hjemmeside fra dvdpriser.dk under de forskellige titler, da de linker direkte til produkterne. De linker godt nok direkte til produkterne, men selvom de gør det, så kan man stadigvæk ikke komme ind på ShopEasy! Den skriver stadig det der "error"-ting.

[This message has been edited by simpson (edited 11-06-2001).]


Top
   
 Titel: ShopEasy
Indlæg: man jun 11, 2001 19:30 
Offline

Tilmeldt: ons jan 31, 2001 2:01
Indlæg: 175
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR><font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by simpson:
...Ulrik, du skriver at man kan komme ind på shopeasy's hjemmeside fra dvdpriser.dk under de forskellige titler, da de linker direkte til produkterne. De linker godt nok direkte til produkterne, men selvom de gør det, så kan man stadigvæk ikke komme ind på ShopEasy! Den skriver stadig det der "error"-ting.[This message has been edited by simpson (edited 11-06-2001).]</font><HR></BLOCKQUOTE>

Det Ulrik mente (tror jeg) er, at de som _forsøger_ at komme ind på ShopEasy via direkte links til produkterne, de kommer aldrig forbi den eventuelle "Vi opdaterer"-side Billede...men det kunne også være løst, hvis man da har adgang til Webserveren Billede


------------------
Michael
www.DVDauktionen.dk


Top
   
 Titel: ShopEasy
Indlæg: man jun 11, 2001 19:36 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: søn jan 21, 2001 2:01
Indlæg: 3298
Geografisk sted: Ringsted, DANMARK
Jeg refererer bare, hvad jeg har fået at vide - eller tror jeg har fået at vide - for det er muligt, at jeg tager fejl vedr. nogle af detaljerne.

------------------
Ulrik Horsted-Kristensen
<A HREF="mailto:uhk@dvdmagasinet.dk">uhk@dvdmagasinet.dk</A>


Top
   
 Titel: ShopEasy
Indlæg: man jun 11, 2001 20:52 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man feb 05, 2001 2:01
Indlæg: 625
Geografisk sted: Hvidovre
HEJ MED JER

Jeg er først oppe på Fredag - Mandag.


Med Venlig Hilsen
Tonny / ShopEasy


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 43 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team