DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er fre mar 29, 2024 11:03

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 1156 indlæg ]  Gå til side Foregående 13 4 5 6 778 Næste
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: tirs jun 19, 2007 9:15 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs mar 22, 2005 11:54
Indlæg: 7733
Geografisk sted: Face down in the muck...
OK, ikke noget jeg savner, måske lige med undtagelse af nr 6. Men jeg klarer mig.

Mht 1: Jeg har splitscreen ml. tekst-tv og TV-billede. De fylder ca. 50% hver. Jeg mener jeg trykkede menu mens jeg var i tekst-tv mode for at ændre det.

Jo, jeg savner at man i sine kanalindstillinger kan blande analoge og digitale kanaler. I stedet har man to presets - et sæt til digitale og et til analoge kanaler.

/Mikkel

_________________
Mikkel | @selsoe | Pakkesporing til iPhone: Trackbox


Top
   
 Titel:
Indlæg: tirs jun 19, 2007 9:29 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors feb 01, 2001 2:01
Indlæg: 1009
Geografisk sted: nørresundby
Mikl skrev:
Jo, jeg savner at man i sine kanalindstillinger kan blande analoge og digitale kanaler. I stedet har man to presets - et sæt til digitale og et til analoge kanaler.
/Mikkel

Ja, det er også en mangel. Jeg har de 3 standard digitale kanaler, og det var jo rart om de var med i den almindele zappe række.
Iøvrigt er TV'et langsomt til at zappe. Gør man det bare lidt hurtigt kommer der ikke billede på.

Og en sidste negativ ting, fjernbetjeningen MEGET svag/retningsbestemt.

Men stadig er det et totalt fedt TV ;o)

_________________
WarFly / Kurt Secher Andersen
Mine websites: DVDisney (http://www.juhu.dk/DVDisney) - alt om disneys DVD tegnefilm med dansk tale.


Top
   
 Titel:
Indlæg: tirs jun 19, 2007 12:57 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 23, 2007 23:04
Indlæg: 976
Geografisk sted: Sjælland
Mikl skrev:
OK, ikke noget jeg savner, måske lige med undtagelse af nr 6. Men jeg klarer mig.

Mht 1: Jeg har splitscreen ml. tekst-tv og TV-billede. De fylder ca. 50% hver. Jeg mener jeg trykkede menu mens jeg var i tekst-tv mode for at ændre det.

Jo, jeg savner at man i sine kanalindstillinger kan blande analoge og digitale kanaler. I stedet har man to presets - et sæt til digitale og et til analoge kanaler.

/Mikkel


Takke for tipset med tekst-tv :thumb:


Top
   
 Titel:
Indlæg: tors jun 21, 2007 8:51 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons aug 20, 2003 15:25
Indlæg: 4561
Geografisk sted: Hadsten
Jeg HADER elgiganten.
Havede bestilt en PV70 som skulle være kommet igår..... Det var den ikke men de havede fået et andet istedet en ..... PV60 uden fod i sølv som jeg kunne få istedet, og som slægeren kunne fortælle mig og de andre der stod og ventede så var det TV klasser bedre end PV70, og meget dyrere det kostede jo normalt 13000 kr så det var en super pris......

Jeg tror faktisk de ville have haft held til at at pakke det på de 2 andre der stod og ventede på det samme tv hvis jeg ikke havede klaget højlydt over byttet..... Den største forskel som jeg ikke kan leve med var at den er SØLV ikke sort men det fattede sælgeren intet af.... Han kunne heller ikke forstå at der ikke medfølger fod i det tv han vill give mig.....

Nå men jeg fik dem overtalt til at låne mig en PV60 med hjem til PV70erne kommer som de så levere på min addresse gratis, men det tog næsten 2 timer at få det ordnet, tid jeg kunne hvae brugt bedre.

_________________
Success is going from failure to failure without the lose of enthusiasem


Top
   
 Titel:
Indlæg: tors jun 21, 2007 9:10 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 23, 2007 23:04
Indlæg: 976
Geografisk sted: Sjælland
GSKairo skrev:
Jeg HADER elgiganten.
Havede bestilt en PV70 som skulle være kommet igår..... Det var den ikke men de havede fået et andet istedet en ..... PV60 uden fod i sølv som jeg kunne få istedet, og som slægeren kunne fortælle mig og de andre der stod og ventede så var det TV klasser bedre end PV70, og meget dyrere det kostede jo normalt 13000 kr så det var en super pris......

Jeg tror faktisk de ville have haft held til at at pakke det på de 2 andre der stod og ventede på det samme tv hvis jeg ikke havede klaget højlydt over byttet..... Den største forskel som jeg ikke kan leve med var at den er SØLV ikke sort men det fattede sælgeren intet af.... Han kunne heller ikke forstå at der ikke medfølger fod i det tv han vill give mig.....

Nå men jeg fik dem overtalt til at låne mig en PV60 med hjem til PV70erne kommer som de så levere på min addresse gratis, men det tog næsten 2 timer at få det ordnet, tid jeg kunne hvae brugt bedre.


Ja, vi som har købt PV/PX60 er heldige, det er et meget bedre TV end PV/PX70, det siger de selv i el-giganten ;). Aner faktisk ikke hvad forskellen er på de 60 og 70 modellen, andet end design og farve.

De er altså så sjove i el-giganten med deres normalpriser.


Top
   
 Titel:
Indlæg: tors jun 21, 2007 9:36 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs mar 22, 2005 11:54
Indlæg: 7733
Geografisk sted: Face down in the muck...
Jeg fatter ikke at de kan få lov til at svindle folk på den måde ved højlys dag. Det er jo absolut ikke første gang man hører om den slags.

/Mikkel

_________________
Mikkel | @selsoe | Pakkesporing til iPhone: Trackbox


Top
   
 Titel:
Indlæg: tors jun 21, 2007 10:31 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons aug 20, 2003 15:25
Indlæg: 4561
Geografisk sted: Hadsten
Jeg skrev faktisk forket det er jo PX70 med DVB-t det har PV60 ikke så der er en stor forskel.... Jeg vil også lige kommentere at pv60eren larmer en del (syntes jeg) selv med lyd på kan det anes ( og jeg er ikke over sensetiv jeg har en NAD surround forstærker ;) )

_________________
Success is going from failure to failure without the lose of enthusiasem


Top
   
 Titel:
Indlæg: tors jun 21, 2007 11:00 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 23, 2007 23:04
Indlæg: 976
Geografisk sted: Sjælland
GSKairo skrev:
Jeg skrev faktisk forket det er jo PX70 med DVB-t det har PV60 ikke så der er en stor forskel.... Jeg vil også lige kommentere at pv60eren larmer en del (syntes jeg) selv med lyd på kan det anes ( og jeg er ikke over sensetiv jeg har en NAD surround forstærker ;) )


Larmer ? Mit PX60 (PV60 med DVB-t) larmer da ikke, jo der sidder blæsere i det, og er det blevet varmt, kan man hører blæserne når man slukker for lyden, ellers kan jeg godt nok ikke.


Top
   
 Titel:
Indlæg: tors jun 21, 2007 12:59 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons aug 20, 2003 15:25
Indlæg: 4561
Geografisk sted: Hadsten
Hans J skrev:
Larmer ? Mit PX60 (PV60 med DVB-t) larmer da ikke, jo der sidder blæsere i det, og er det blevet varmt, kan man hører blæserne når man slukker for lyden, ellers kan jeg godt nok ikke.


Det jeg har fået med hjem lyder som et køleskab hele tiden :S
Faktisk troede vi det var vores køleksab der larmede mere end normalt men det var det ikke
:shock:

Blæserne kører hele tiden på Tvet

_________________
Success is going from failure to failure without the lose of enthusiasem


Top
   
 Titel:
Indlæg: tors jun 21, 2007 22:09 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 23, 2007 23:04
Indlæg: 976
Geografisk sted: Sjælland
GSKairo skrev:
Hans J skrev:
Larmer ? Mit PX60 (PV60 med DVB-t) larmer da ikke, jo der sidder blæsere i det, og er det blevet varmt, kan man hører blæserne når man slukker for lyden, ellers kan jeg godt nok ikke.


Det jeg har fået med hjem lyder som et køleskab hele tiden :S
Faktisk troede vi det var vores køleksab der larmede mere end normalt men det var det ikke
:shock:

Blæserne kører hele tiden på Tvet


Billige lort :lol:


Top
   
 Titel:
Indlæg: lør jun 30, 2007 17:12 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons maj 28, 2003 1:01
Indlæg: 2290
Geografisk sted: Vejle Øst
Der er vist gået inflation så det basker i den der Return of the King Collector's boks med figur.. der er vist nogle der har overvurderet deres salgsevner og er endt med et restlager der siger Spar To...

Men i næste uge har Elefanten den til 77,- ..

(Godt man kke slap de 5-600,- som den vel kostede engang :shock: )

/Christian

_________________
-"Vidste du iøvrigt, at man godt kan ringe fra Ringsted til Thisted men man ikke kan tisse ud over hele Alex Nyborg Madsens ansigt?"


Top
   
 Titel:
Indlæg: lør jun 30, 2007 17:40 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør nov 01, 2003 21:26
Indlæg: 1699
Geografisk sted: Nordjylland
ChriZ skrev:
Der er vist gået inflation så det basker i den der Return of the King Collector's boks med figur.. der er vist nogle der har overvurderet deres salgsevner og er endt med et restlager der siger Spar To...

Men i næste uge har Elefanten den til 77,- ..

/Christian


Det har vist intet med inflation at gøre, men måske du kunne bruge et nyt ord til samlingen, nemlig deflation http://da.wikipedia.org/wiki/Deflation ;)


Top
   
 Titel:
Indlæg: lør jun 30, 2007 18:09 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 23, 2007 23:04
Indlæg: 976
Geografisk sted: Sjælland
odgaard skrev:
ChriZ skrev:
Der er vist gået inflation så det basker i den der Return of the King Collector's boks med figur.. der er vist nogle der har overvurderet deres salgsevner og er endt med et restlager der siger Spar To...

Men i næste uge har Elefanten den til 77,- ..

/Christian


Det har vist intet med inflation at gøre, men måske du kunne bruge et nyt ord til samlingen, nemlig deflation http://da.wikipedia.org/wiki/Deflation ;)



KlogeÅge, du har da ret, men jeg kunne nu godt forstå hvad han mente :beerchug: .

Jeg gav kr. 99,- for den da de genåbnede Elgiganten i Tåstrup, troede de lavede et godt tilbud, men nej, sådan en samling skidesprællere, skvadernosser, socialdemokrater, spader, sutteklude......

Men det er dælme da en okay pris ville jeg mene. Er der nogen som vil købe min boks den er uåbnet og i kan få den for kr. 200,- det er under halvdelen af hvad den kostede engang. :lol: :lol: :lol: :lol:


Top
   
 Titel:
Indlæg: lør jun 30, 2007 20:44 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors apr 05, 2007 1:45
Indlæg: 591
Geografisk sted: Always on the run
ChriZ skrev:
(Godt man kke slap de 5-600,- som den vel kostede engang :shock: )



Ja - det var også godt man ikke brugte det samme beløb på Fellowship boxen men ventede på den blev billigere. Den kan man jo også få alle vegne til < 100 kr - ikk ;)

_________________
Her udvides


Top
   
 Titel:
Indlæg: lør jun 30, 2007 21:18 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons maj 28, 2003 1:01
Indlæg: 2290
Geografisk sted: Vejle Øst
odgaard skrev:
Det har vist intet med inflation at gøre, men måske du kunne bruge et nyt ord til samlingen, nemlig deflation http://da.wikipedia.org/wiki/Deflation ;)


Ja, inflation var ikke det rette ordvalg, indrømmet, men måske du skulle lære lidt mere om ordets betydning før du udtaler dig så skråsikkert, for inflation/deflation har jo noget med pengemarkedet at gøre, og intet med varemarkedet som sådan at gøre, det er nærmere udbud/efterspørgsel der har indflydelse på prissætningen af lige den der vare..

/Christian

_________________
-"Vidste du iøvrigt, at man godt kan ringe fra Ringsted til Thisted men man ikke kan tisse ud over hele Alex Nyborg Madsens ansigt?"


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 1156 indlæg ]  Gå til side Foregående 13 4 5 6 778 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team