Billige film i Føtex

Del de gode tilbud med os andre her. Gælder ALT til hjemmebiografen. Det er også her, at nyhedsbreve hører til.
Brugeravatar
Jonas Gaarde
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Billige film i Føtex

Indlægaf Jonas Gaarde » ons dec 15, 2004 20:04

Så er Føtex' katalog dumpet ind. Der er film til 49,95 fra i morgen, bl.a. "Jaws" og "True Lies", som jeg da skal have!

Nogen der vil købe de to i R1?

Andre film i kataloget til samme pris: "Out of Sight", "The Nutty Professor 2", "Forces of Nature" og "The Peacemaker".
Venlig hilsen Jonas
-------------------
"I have a large sea-shell collection, which I keep scattered on the beaches all over the world. Maybe you've seen it." - Steven Wright

Brugeravatar
ChriZ
Geografisk sted: Vejle Øst

Re: Billige film i Føtex

Indlægaf ChriZ » ons dec 15, 2004 20:12

Jonas Gaarde skrev:Så er Føtex' katalog dumpet ind. Der er film til 49,95 fra i morgen, bl.a. "Jaws" og "True Lies", som jeg da skal have!

Andre film i kataloget til samme pris: "Out of Sight", "The Nutty Professor 2", "Forces of Nature" og "The Peacemaker".

Den der True Lies... er det i Commando-stilen? Den ser rigtig cheesy ud, nemlig :)

/Christian
-"Vidste du iøvrigt, at man godt kan ringe fra Ringsted til Thisted men man ikke kan tisse ud over hele Alex Nyborg Madsens ansigt?"

Brugeravatar
Jonas Gaarde
Kontakt:

Indlægaf Jonas Gaarde » ons dec 15, 2004 20:17

ChriZ skrev:
Jonas Gaarde skrev:Så er Føtex' katalog dumpet ind. Der er film til 49,95 fra i morgen, bl.a. "Jaws" og "True Lies", som jeg da skal have!

Den der True Lies... er det i Commando-stilen? Den ser rigtig cheesy ud, nemlig :)

/Christian

Mener du at du ikke kender den film? Det er da den bedste James Bond-pastiche ever! Den må slet ikke sammenlignes med Commando. Filmen er instrueret af James Cameron og har production design af ham der fra James Bond (hvad faen er det nu han hedder?) og Jamie Lee Curtis i en super-hed strip- og danse-scene! Desuden er Bill Paxton med som dumt svin, og han er jo ALTID god!

Køb den! - eller rettere: køb min R1 ;-)
Venlig hilsen Jonas

-------------------

"I have a large sea-shell collection, which I keep scattered on the beaches all over the world. Maybe you've seen it." - Steven Wright

Brugeravatar
ChriZ

Indlægaf ChriZ » ons dec 15, 2004 20:23

Jonas Gaarde skrev:Mener du at du ikke kender den film? Det er da den bedste James Bond-pastiche ever! Den må slet ikke sammenlignes med Commando. Filmen er instrueret af James Cameron og har production design af ham der fra James Bond (hvad faen er det nu han hedder?) og Jamie Lee Curtis i en super-hed strip- og danse-scene! Desuden er Bill Paxton med som dumt svin, og han er jo ALTID god!

Nu gik jeg lidt igang med at lede efter reviews på dvd-basen, og det ser da ud til at være en rigtig fed film, så den skal da hjem til samlingen... men nok ikke lige R1, som skulle have en gyseligt transfer, hvorimod R2'eren skulle være reference-kvalitet! :) så sender vi konen ned i Føtex i morgen for at hente den..!

EDIT: Iøvrigt holder jeg stadig på at Commando er Arnolds mest uforglemmelige film :)

/Christian
Senest rettet af ChriZ ons dec 15, 2004 20:25, rettet i alt 1 gang.
-"Vidste du iøvrigt, at man godt kan ringe fra Ringsted til Thisted men man ikke kan tisse ud over hele Alex Nyborg Madsens ansigt?"

Brugeravatar
Jonas Gaarde
Kontakt:

Indlægaf Jonas Gaarde » ons dec 15, 2004 20:24

ChriZ skrev:
Jonas Gaarde skrev:Mener du at du ikke kender den film? Det er da den bedste James Bond-pastiche ever! Den må slet ikke sammenlignes med Commando. Filmen er instrueret af James Cameron og har production design af ham der fra James Bond (hvad faen er det nu han hedder?) og Jamie Lee Curtis i en super-hed strip- og danse-scene! Desuden er Bill Paxton med som dumt svin, og han er jo ALTID god!

Nu gik jeg lidt igang med at lede efter reviews på dvd-basen, og det ser da ud til at være en rigtig fed film, så den skal da hjem til samlingen... men nok ikke lige R1, som skulle have en gyseligt transfer, hvorimod R2'eren skulle være reference-kvalitet! :) så sender vi konen ned i Føtex i morgen for at hente den..!

/Christian

Damn! Hader folk der ikke er til at narre ;-)
God fornøjelse med filmen!
Venlig hilsen Jonas

-------------------

Brugeravatar
Abildtrup
Geografisk sted: Allerhelst London
Kontakt:

Indlægaf Abildtrup » ons dec 15, 2004 22:52

ChriZ skrev:EDIT: Iøvrigt holder jeg stadig på at Commando er Arnolds mest uforglemmelige film :)

/Christian

Tjahh!!!
TRUE LIES kan man heller ikke glemme, da den er en af de mest viste film på TV3ls... ;)

Brugeravatar
Fritte

Indlægaf Fritte » tors dec 16, 2004 12:50

Abildtrup skrev:
ChriZ skrev:EDIT: Iøvrigt holder jeg stadig på at Commando er Arnolds mest uforglemmelige film :)

/Christian

Tjahh!!!
TRUE LIES kan man heller ikke glemme, da den er en af de mest viste film på TV3ls... ;)

Den plads går vist til Air Force One eller Con Air :D.

Brugeravatar
ChriZ

Indlægaf ChriZ » tors dec 16, 2004 18:50

Øv øv... ingen True Lies her i Føtex på strøget i Vejle, men en masse andre 50,-'s film... bare ikke lige den jeg ledte efter.. :( Må jo prøve at se om jeg kan finde den i en anden Føtex..

/Christian

Brugeravatar
Bechmann
Kontakt:

Indlægaf Bechmann » tors dec 16, 2004 19:03

Det bliver du næsten nød til! For det er virkelig en klasse film! Den er så åndssvag til tider, og ellers er det bare James "Action" Cameron som man kender ham :thumb:

Brugeravatar
ChriZ

Indlægaf ChriZ » tors dec 16, 2004 19:05

--Suspekt-- skrev:Det bliver du næsten nød til! For det er virkelig en klasse film! Den er så åndssvag til tider, og ellers er det bare James "Action" Cameron som man kender ham :thumb:

Ja, jeg bliver nødt til det, derfor må jeg på jagt igen i morgen!

/Christian

Brugeravatar
Abildtrup
Geografisk sted: Allerhelst London
Kontakt:

Indlægaf Abildtrup » tors dec 16, 2004 19:32

Fritte skrev:
Abildtrup skrev:

/Christian

Tjahh!!!

Den plads går vist til Air Force One eller Con Air :D.

Ja nu, efter at DR har købt rettighederne til at vise den :lol:

Brugeravatar
Claus O.
Geografisk sted: Hvidovre

Indlægaf Claus O. » fre dec 24, 2004 13:16

Fra 27/12 kan man få:

Spirit
Vejen til El Dorado
My Big Fat Greek Wedding
Rembrandt

til 50,- i Føtex. Især Rembrandt er imho et fremragende tilbud :thumb:
Ex-filmnørd - nu mest af alt bare lost in space... Men stadig THX-certificeret på Dahf's Markedsplads :thumb:

Brugeravatar
Claus O.
Geografisk sted: Hvidovre

Indlægaf Claus O. » ons dec 29, 2004 17:03

Fra 2/1 har Føtex:

Terroristerne
Kuk i Timeplanen
Convoy
Jernkorset
Red Sun
Highlander

Til 19,95 stk.
Ex-filmnørd - nu mest af alt bare lost in space... Men stadig THX-certificeret på Dahf's Markedsplads :thumb:

Brugeravatar
Maniac
Kontakt:

Indlægaf Maniac » søn feb 06, 2005 19:06

Jeg købte Fast & the Furious 1+2 box til 100 bops i Føtex, ved ikke hvor godt tilbuddet er, men nu ved i andre det da også :-)

Brugeravatar
Snuggi

Indlægaf Snuggi » søn feb 06, 2005 21:12

Det er da en fair pris :thumb:
DAHF-rating: Billede

Tilbage til "Tilbud"