DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors maj 23, 2024 6:19

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 566 indlæg ]  Gå til side Foregående 14 5 6 7 838 Næste
Forfatter besked
Indlæg: tors jan 24, 2008 23:02 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn apr 06, 2003 1:01
Indlæg: 8218
Geografisk sted: @Last Exit To Nowhere
Mikl skrev:
Kan man ønske sig moviezoo.dk og evt blockbuster.dk på listen?

MovieZoo tilføjet :beerchug:


Top
   
Indlæg: tors jan 24, 2008 23:40 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn apr 06, 2003 1:01
Indlæg: 8218
Geografisk sted: @Last Exit To Nowhere
Så har jeg igen fået alle titler fra Dvdpacific med i søgningen. :clap: :clap:


Top
   
Indlæg: tors jan 24, 2008 23:41 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs mar 22, 2005 11:54
Indlæg: 7733
Geografisk sted: Face down in the muck...
Du er en konge! Det må være en ret sej engine du har lavet. Det ser ud til at du relativt let kan lave plugins og få dem til at køre uden det går ud over performance. Op med tommelfingeren! :thumb:

_________________
Mikkel | @selsoe | Pakkesporing til iPhone: Trackbox


Top
   
Indlæg: tors jan 24, 2008 23:45 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn apr 06, 2003 1:01
Indlæg: 8218
Geografisk sted: @Last Exit To Nowhere
Mikl skrev:
Du er en konge! Det må være en ret sej engine du har lavet. Det ser ud til at du relativt let kan lave plugins og få dem til at køre uden det går ud over performance. Op med tommelfingeren! :thumb:

Ja jeg har optimeret min kode lidt - så nu er det noget lettere at tilføje nye sider til min crawler.

Det tager stadig lidt tid -men det er meget bedre end før :D

Og jeg fandt også lige fidusen til hvordan man skulle omgå dvdpacifics "nye" hd/bluray visning, hvor man ikke kan se en liste over alle titler - så jeg nu har fået dem med i crawleren igen.

Edit: De næste på listen er : HMV.co.uk og Blockbuster.dk


Top
   
Indlæg: lør jan 26, 2008 11:58 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn apr 06, 2003 1:01
Indlæg: 8218
Geografisk sted: @Last Exit To Nowhere
HMV tilføjet :beerchug:


Top
   
Indlæg: tors jan 31, 2008 20:54 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn apr 06, 2003 1:01
Indlæg: 8218
Geografisk sted: @Last Exit To Nowhere
StereoStudio.dk tilføjet :beerchug:


Top
   
Indlæg: tors jan 31, 2008 21:00 
Offline

Tilmeldt: tirs jan 24, 2006 10:12
Indlæg: 4423
Geografisk sted: København
Jeg troede du havde lagt stereostudio til under hd/bd, men blev overrasket over at se, at det var til spilsøgning. Opdagede så, at de kun tager 2k for en 360 premium! Det er 300kr under billigste pris (fona). God side du har fået banket ned der! :thumb:

_________________
Pioneer 5090h, HTPC, XBOX 360 Slim, Yamaha YSP-5100, Logitech Harmony One og bøffen


Top
   
Indlæg: tors jan 31, 2008 21:17 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn apr 06, 2003 1:01
Indlæg: 8218
Geografisk sted: @Last Exit To Nowhere
Pede skrev:
Jeg troede du havde lagt stereostudio til under hd/bd, men blev overrasket over at se, at det var til spilsøgning. Opdagede så, at de kun tager 2k for en 360 premium! Det er 300kr under billigste pris (fona). God side du har fået banket ned der! :thumb:

Nu er den også på HD/bluray siden - havde vist lige glemt checkboxen ude i siden :)

Og jeg er igang med merlin :thumb:


Top
   
Indlæg: ons feb 06, 2008 23:39 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn apr 06, 2003 1:01
Indlæg: 8218
Geografisk sted: @Last Exit To Nowhere
Det er nu kommet et nyt filter "Region" på søgningen - hvis man eksempelvis kun vil søge efter Region B titler


Top
   
Indlæg: tors feb 07, 2008 0:05 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons sep 04, 2002 1:01
Indlæg: 2827
Geografisk sted: Islands Brygge
sendit har meget forskellige priser om man vælger pund eller euro. Spørgsmålet er om ikke man skal betale i euro, hvis man handler fra Europa? I så fald skal du ændre crawleren, så den viser euro-prisen i stedet for pund-prisen. På fx Pans Labyrinth er der en forskel på ca 30 kr alt efter valuta.

_________________
:mrgreen: Spis ost! :mrgreen:


Top
   
Indlæg: tors feb 07, 2008 8:33 
Offline

Tilmeldt: tirs jan 24, 2006 10:12
Indlæg: 4423
Geografisk sted: København
Og hvis den skulle være rigtig fræk, så skulle der være en on/off knap til "porto" ;) F.eks. så den automatisk lægger 29kr til cdons priser eller 19kr til blockbusters.

_________________
Pioneer 5090h, HTPC, XBOX 360 Slim, Yamaha YSP-5100, Logitech Harmony One og bøffen


Top
   
Indlæg: tors feb 07, 2008 8:46 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn apr 06, 2003 1:01
Indlæg: 8218
Geografisk sted: @Last Exit To Nowhere
@Jes - ok det vidste jeg slet ikke. Det skal jeg nok få ændret.

@Pede - Jeg kan lave en "mouseover" på prisen hvor den fortæller porto + evt. hvor de sender fra. Ville det være noget?


Top
   
Indlæg: tors feb 07, 2008 9:46 
Offline

Tilmeldt: tirs jan 24, 2006 10:12
Indlæg: 4423
Geografisk sted: København
Sieker skrev:
@Pede - Jeg kan lave en "mouseover" på prisen hvor den fortæller porto + evt. hvor de sender fra. Ville det være noget?


Det ville være mega service!

_________________
Pioneer 5090h, HTPC, XBOX 360 Slim, Yamaha YSP-5100, Logitech Harmony One og bøffen


Top
   
Indlæg: lør feb 09, 2008 2:50 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn apr 06, 2003 1:01
Indlæg: 8218
Geografisk sted: @Last Exit To Nowhere
Jeg har lige implementeret et nyt lille tiltag.

MichMach har venligst givet mig lov til at bruge listen over Reg. A titler der kan afspilles på Reg B afspillere - jeg er derfor ved at indarbejde den på siden - så der udfor hver titel står:

* hvis den kan afspilles på en afspiller af "modsatte region" - Dvs. hvis der udfor en titel står A* så kan den afspilles på en region B afspiller.

! - hvis den IKKE kan afspilles på afspillere af andre regioner.

Det er allerede implementeret - jeg skal bare igang med at indtaste titler ;)

EDIT: Der er dog lidt problemer med titler der ligner hinanden meget.
Jeg kan ikke lave en direkte sammenligning af to titler, da det er meget forskelligt om der bliver brugt : ; , . _ osv. osv. i titlerne.
Jeg kigger derfor på "hvor meget" titlerne ligner hinanden - og det kan jeg på nuværende tidspunkt ikke kende forskel på
to titler der ligner hinanden rigtigt meget. Eksempelvis Evil Dead 1 & Evil Dead 2.
De ligner hinaden så meget at jeg (indtil videre får at vide at de er ens).
Jeg håber dog på at kunne få denne fejl rettet hurtigst muligt - så man kan stole 100% på afmærkningerne.

Jeg regner dog med at lave en lille "mouse over" ting på regionskoden, hvor man kan se titlen på filmen jeg har kopieret fra MichMachs liste - så man selv kan tjekke om sammenligningen er gået godt ;)


Top
   
Indlæg: lør feb 09, 2008 8:39 
Offline

Tilmeldt: tirs jan 24, 2006 10:12
Indlæg: 4423
Geografisk sted: København
Sieker skrev:
Jeg har lige implementeret et nyt lille tiltag.

MichMach har venligst givet mig lov til at bruge listen over Reg. A titler der kan afspilles på Reg B afspillere - jeg er derfor ved at indarbejde den på siden - så der udfor hver titel står:

* hvis den kan afspilles på en afspiller af "modsatte region" - Dvs. hvis der udfor en titel står A* så kan den afspilles på en region B afspiller.

! - hvis den IKKE kan afspilles på afspillere af andre regioner.

Det er allerede implementeret - jeg skal bare igang med at indtaste titler ;)

EDIT: Der er dog lidt problemer med titler der ligner hinanden meget.
Jeg kan ikke lave en direkte sammenligning af to titler, da det er meget forskelligt om der bliver brugt : ; , . _ osv. osv. i titlerne.
Jeg kigger derfor på "hvor meget" titlerne ligner hinanden - og det kan jeg på nuværende tidspunkt ikke kende forskel på
to titler der ligner hinanden rigtigt meget. Eksempelvis Evil Dead 1 & Evil Dead 2.
De ligner hinaden så meget at jeg (indtil videre får at vide at de er ens).
Jeg håber dog på at kunne få denne fejl rettet hurtigst muligt - så man kan stole 100% på afmærkningerne.

Jeg regner dog med at lave en lille "mouse over" ting på regionskoden, hvor man kan se titlen på filmen jeg har kopieret fra MichMachs liste - så man selv kan tjekke om sammenligningen er gået godt ;)


Du kan lave en rimelig sammenligning, hvis du splitter den ene titel op i ord og sammenligner på ord basis (tror jeg allerede du gør?) hvis ordet så udelukkende består af cifre og ikke findes i den anden titel, så laver du en "mismatch". Desuden filtrerer du ".?!(),;:-" (osv) fra i titler under sammenligningen. Den algoritme er ikke 100% idiotsikker, men virker rimeligt ok. (fanger f.eks. ikke en sammenligning mellem 2 og II).

_________________
Pioneer 5090h, HTPC, XBOX 360 Slim, Yamaha YSP-5100, Logitech Harmony One og bøffen


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 566 indlæg ]  Gå til side Foregående 14 5 6 7 838 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team