DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors mar 28, 2024 18:53

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: søn jul 02, 2017 19:48 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør maj 15, 2004 21:33
Indlæg: 1513
Geografisk sted: 9400
Siden jeg som fattig studerende investerede i Kevin Smith's 'Clerks' på laserdisc(!) har jeg været fanboy. Via nettet har jeg fulgt ham i tykt og tyndt; i starten på ViewAskew's messageboard og senere på de sociale medier.

Kevin Smith var tidligt ude med et helt podcast-univers på [url]smodcast.com[/url] og deltager selv i 4-5 forskellige, jævnligt opdaterede, podcasts på det site.

Mit førstevalg på sitet er dog Tell'Em Steve-Dave.

Tell'em Steve-Dave er Kevin's barndomsvenner Walt Flanagan og Bryan Johnson .. og den tidligere ViewAskew-ansatte Brian Quinn.

Podcast'en startede som en form for terapi for Bryan Johnson, der led af depression .. men den har udviklet sig til at være både det og alt muligt andet. Der diskuteres current events og overnaturlige hændelser. Der afholdes gameshows med 'venner af familien' og flere gange har de lavet fantastiske afsnit 'ude af huset'.

Det hele foregår i en rå tone, som kun gamle venner kan tillade sig, uden at blive fornærmede .. men som gør det utroligt morsomt for lytteren.

Flanagan og Johnson er en del af holdet bag 'Comic Book Men' på AMC, som er voldsomt inspireret af TESD og andre Smodcast's .. og Quinn er desuden en del af holdet bag comedy-showet 'Impractical Jokers', der efter sigende nærmest kører i døgndrift på TruTV.


_________________
Handelsrating: THX --- Samlingen! --- Do not be too easily annoyed, and do not excessively annoy others!!


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team