Er DAHF ved at gå i sig selv?

Vil du gerne give mig lidt feedback på Dansk Hjemmebio Forum, hører jeg gerne fra dig her. Mvh. Ulrik Horsted-Kristensen
Brugeravatar
Shiva
Geografisk sted: Aalborg

Re: Er DAHF ved at gå i sig selv?

Indlægaf Shiva » fre feb 17, 2017 14:19

DeathPosture skrev:Billede

Jeg går ned med skibet! Jeg bliver ALDRIG træt af DAHF og vil altid komme tilbage hertil så længe det er muligt. Der er SÅ meget guld gemt i disse forums, at det bare MÅ bestå, koste hvad det koste vil.

+1

Har været fornærmende inaktiv de sidste par måneder, men det skyldes arbejdspres og private omstændigheder. Er jævnligt på DAHF og søge efter indlæg og emner. Det er en guldgrube :thumb:
"Always be yourself...Unless You suck"

Brugeravatar
Gizmo
Kontakt:

Indlægaf Gizmo » fre feb 17, 2017 15:55

Buck Rogers skrev:^ Hvis man kører en western- OG en horror-blog, så forpligter det altså! Just sayin' ;)

Ja, det koster en del timer ... også selv om western-bloggen er lidt af en spøgelsesby i denne tid.

Brugeravatar
Mike Haggar

Indlægaf Mike Haggar » fre feb 17, 2017 15:59

Gizmo skrev:Jeg indrømmer, at jeg på ingen måde er den mest aktive her, men jeg kigger tit forbi. Holder meget af det klassiske forum-format, fordi man kan finde tingene og der er et godt overblik i hver enkelt tråd. Men som sagt får jeg ikke skrevet så meget. Når man har været igennem RSS-læseren, Facebook og Twitter og så også prøver at holde liv i et par blogs, så kniber det med at nå fora.

Det er jo lækkert, at man læser med, men det er bare federe, når man bidrager. Jeg har dog selv primært læst med de sidste par år, så jeg skal ikke selv råbe for højt. :)
Xbox Live Gamertag & PSN ID: austerellis

Brugeravatar
Buck Rogers
Site Admin

Indlægaf Buck Rogers » fre feb 17, 2017 16:04

Gizmo skrev:
Buck Rogers skrev:^ Hvis man kører en western- OG en horror-blog, så forpligter det altså! Just sayin' ;)

Ja, det koster en del timer ... også selv om western-bloggen er lidt af en spøgelsesby i denne tid.

Hvis du smider noget af indholdet herover, har du i det mindste to spøgelsesbyer at glæde dig over :thumb:
Jeg er medium-stor westernfan, så jeg ville da blive glad for indhold i den genre.
- Jacob Billede
"I think she's bipolar, or lactose intolerant, one of the two."

Tilbage til "Feedback"