Er DAHF ved at gå i sig selv?

Vil du gerne give mig lidt feedback på Dansk Hjemmebio Forum, hører jeg gerne fra dig her. Mvh. Ulrik Horsted-Kristensen
Brugeravatar
Shiva
Geografisk sted: Aalborg

Re: Er DAHF ved at gå i sig selv?

Indlægaf Shiva » fre feb 17, 2017 14:19

DeathPosture skrev:Billede

Jeg går ned med skibet! Jeg bliver ALDRIG træt af DAHF og vil altid komme tilbage hertil så længe det er muligt. Der er SÅ meget guld gemt i disse forums, at det bare MÅ bestå, koste hvad det koste vil.

+1

Har været fornærmende inaktiv de sidste par måneder, men det skyldes arbejdspres og private omstændigheder. Er jævnligt på DAHF og søge efter indlæg og emner. Det er en guldgrube :thumb:
"Always be yourself...Unless You suck"

Brugeravatar
Gizmo
Kontakt:

Indlægaf Gizmo » fre feb 17, 2017 15:55

Buck Rogers skrev:^ Hvis man kører en western- OG en horror-blog, så forpligter det altså! Just sayin' ;)

Ja, det koster en del timer ... også selv om western-bloggen er lidt af en spøgelsesby i denne tid.

Brugeravatar
Mike Haggar

Indlægaf Mike Haggar » fre feb 17, 2017 15:59

Gizmo skrev:Jeg indrømmer, at jeg på ingen måde er den mest aktive her, men jeg kigger tit forbi. Holder meget af det klassiske forum-format, fordi man kan finde tingene og der er et godt overblik i hver enkelt tråd. Men som sagt får jeg ikke skrevet så meget. Når man har været igennem RSS-læseren, Facebook og Twitter og så også prøver at holde liv i et par blogs, så kniber det med at nå fora.

Det er jo lækkert, at man læser med, men det er bare federe, når man bidrager. Jeg har dog selv primært læst med de sidste par år, så jeg skal ikke selv råbe for højt. :)
Xbox Live Gamertag & PSN ID: austerellis

Brugeravatar
Buck Rogers
Site Admin

Indlægaf Buck Rogers » fre feb 17, 2017 16:04

Gizmo skrev:
Buck Rogers skrev:^ Hvis man kører en western- OG en horror-blog, så forpligter det altså! Just sayin' ;)

Ja, det koster en del timer ... også selv om western-bloggen er lidt af en spøgelsesby i denne tid.

Hvis du smider noget af indholdet herover, har du i det mindste to spøgelsesbyer at glæde dig over :thumb:
Jeg er medium-stor westernfan, så jeg ville da blive glad for indhold i den genre.
- Jacob Billede
"I think she's bipolar, or lactose intolerant, one of the two."

Brugeravatar
Mike Haggar

Indlægaf Mike Haggar » tirs jul 18, 2017 11:35

Der er 33 brugere online :: 4 tilmeldte, 1 skjult og 28 gæster (baseret på de seneste 5 minutters aktivitet)

Kære 28 gæster! I er altid velkomne til at logge ind og bidrage lidt indholdet på dette skønne forum! Kom glad! :beerchug:

Brugeravatar
Fritte

Indlægaf Fritte » ons jul 19, 2017 15:30

Ja, hvad sker der for antallet af gæster? Er det CDON voucher snipers? Og hvad skete der den 29. juli 2016?

Billede

Brugeravatar
Mike Haggar

Indlægaf Mike Haggar » ons jul 19, 2017 16:04

Fritte skrev:Ja, hvad sker der for antallet af gæster? Er det CDON voucher snipers?

Billede

Skal man ikke rent faktisk gøre sig den enorme umage at logge ind, hvis man vil have en voucher? :)

Og hvad skete der den 29. juli 2016?

No idea... eksploderede forummet på den dato sidste år? Synes ikke jeg kan huske noget...

Brugeravatar
Naiera
Geografisk sted: Aarhus
Kontakt:

Indlægaf Naiera » ons jul 19, 2017 16:09

Mike Haggar skrev:
Skal man ikke rent faktisk gøre sig den enorme umage at logge ind, hvis man vil have en voucher? :)

Det er lige det der gør voucher-tyverierne så underlige. Hvis man har logget ind, hvordan kan man så være så doven ikke lige at ulejlige sig med at skrive tak?

Brugeravatar
Mike Haggar

Indlægaf Mike Haggar » ons jul 19, 2017 16:18

Naiera skrev:
Mike Haggar skrev:

Det er lige det der gør voucher-tyverierne så underlige. Hvis man har logget ind, hvordan kan man så være så doven ikke lige at ulejlige sig med at skrive tak?

Det har du helt ret i, men det kedelige svar er jo nok, at det er fordi man sagtens bare kan lade være. Forstår dog godt, det er irriterende, så hvis jeg får vouchere fremover, sender jeg dem kun til folk, der bruger DAHF i det mindste bare en gang i mellem. :)

Brugeravatar
CFN
Site Admin

Indlægaf CFN » ons jul 19, 2017 20:39

Jeg har faktisk flere gange overvejet at installere den her mod på DAHF, men der er sandsynligvis nok nogen som ville mene, at det var både temmeligt strengt og indgribende i deres privatliv :bat:

https://www.phpbb.com/customise/db/extension/who_visited_this_topic/

Brugeravatar
ImpulzE
Geografisk sted: Århus

Indlægaf ImpulzE » ons jul 19, 2017 20:51

Tja, det er fint med mig, hvis det kan hjælpe på problemet.
Billede
ÅRETS FILM 2016 | Film jeg har set i 2017 + 2012-2016 m.f. | Billede

Brugeravatar
Buck Rogers
Site Admin

Indlægaf Buck Rogers » ons jul 19, 2017 21:13

Jeg kan ikke få billederne frem på phpbb.com, så måske har jeg misset noget - men jeg kan ikke se, hvordan det hjælper i denne sammenhæng? Så vidt jeg kan læse, viser mod'et, hvilke brugere, der har besøgt et emne. Men det siger jo ikke noget om, at man også har brugt en voucher - og det hjælper jo i alt fald ikke på ikke-registrerede besøgende.
Eller er jeg helt galt på den?

Måske kan mod'et dog bruges i andre sammenhænge.
- Jacob Billede
"I think she's bipolar, or lactose intolerant, one of the two."

Brugeravatar
CFN
Site Admin

Indlægaf CFN » ons jul 19, 2017 21:54

Det er rigtigt nok, men ens navn kommer i det mindste til at fremgå, såfremt man har været inde og kigge på tråden, og det kan potentielt have en præventiv effekt.

Jeg har ledt efter noget, hvor man kan sikre en tråd med et password, men har ikke fundet noget endnu. Bud er meget velkomne! :thumb:

Gæster kan i øvrigt slet ikke se voucher-sektionen. Den burde i hvert fald være pist væk for dem.

Brugeravatar
Shiva

Indlægaf Shiva » tors jul 20, 2017 7:51

Kan "gæster" ikke bare være medlemmer, der ikke er logget ind? Når jeg f.eks. går på DAHF fra min telefon, er jeg ikke automatisk logget på.
"Always be yourself...Unless You suck"

Tilbage til "Feedback"