DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tirs mar 19, 2024 7:15

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: tirs okt 16, 2012 10:58 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn apr 06, 2003 1:01
Indlæg: 8218
Geografisk sted: @Last Exit To Nowhere
Hej hej
Vi har besluttet at lave en lille omstrukturering i vores admin/moderatorgruppe. Moderatorgruppen, som den ser ud nu har gjort det rigtigt godt, men jeg har i længere tid synes at de har haft for få beføjelser når der endelig har været brug for at gøre noget aktivt. Så det vi gør er at “opgradere” et par stykker til admins, og samtidigt lukke de gamle moderatorgruppe ned. Efter samtale med de forskellige er det besluttet at vi får 2 nye admins. Der er folk der ikke har lyst og folk der ikke har tiden til det, og det har jeg fuldt ud forståelse for. Så fra i dag tiltræder CFN og Pjalte som admins herinde.
Jeg vil gerne sige tak til de resterende i moderatorgruppen. Jeg synes de har gjort det super godt, i en tid med alt fra småkrusninger til store bølger på vandene.

morten


Senest rettet af Sieker tirs okt 16, 2012 11:07, rettet i alt 1 gang.

Top
   
Indlæg: tirs okt 16, 2012 11:05 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 22, 2003 15:37
Indlæg: 10638
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
Tak for kampen. Jeg stepper hermed ned som moderator og er fremadrettet almindelig bruger. :thumb:

_________________
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2021 (+ clickbait) :naughty: + ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i | 2019 | 2020 | 2021 Billede


Top
   
Indlæg: tirs okt 16, 2012 11:31 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
:thumb:

Det er to gode fyre, der overtager den fulde tjans. Jeg nød bestemt ikke at være moderator, så jeg misunder dem ikke tjansen. Tak for indsatsen, DP, det var hyggeligt at gøre tjeneste med dig så længe det varede. :)

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: tirs okt 16, 2012 11:39 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre jul 02, 2004 13:45
Indlæg: 4163
Geografisk sted: Et sted derude
:thumb: Fin beslutning!

Jeg synes i øvrigt at en moderator skal have lov at weekendlukke en tråd, hvis han ikke lige gider bruge sin weekend på at holde øje med den.
En hel del frustrationer og trådlukninger er netop foregået på fredage, hvilket så vil kunne undgås i fremtiden.
Glemmer han så at lukke den op igen om mandagen, må man sende ham en PB.


Top
   
Indlæg: tirs okt 16, 2012 11:56 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn apr 06, 2003 1:01
Indlæg: 8218
Geografisk sted: @Last Exit To Nowhere
Der findes ikke moderatorer længere. Vi er nu alle admins på samme "niveau". Så de har præcis samme beføjelser som mig.

Hvad der skal ske er naturligvis noget vi stadig snakker om, men får de lyst til at slette en tråd, slette en bruger eller ...
Så er der ikke noget teknisk, der forhindrer det. Dette er netop en stor grund til skiftet fra moderator til admins.


Top
   
Indlæg: tirs okt 16, 2012 12:03 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre jul 02, 2004 13:45
Indlæg: 4163
Geografisk sted: Et sted derude
Hvis de nye admins også har mulighed for at blokere IP-adresser fra proxyservere og spammere, så er det rigtigt godt!
Vi har ikke haft så meget af den slags endnu, men der kan komme en del af den slags.


Top
   
Indlæg: tirs okt 16, 2012 23:06 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 26, 2003 18:41
Indlæg: 1858
Geografisk sted: Aalborg
Jeg vil også godt lige benytte lejligheden til at sig tak for kampen til DeathPosture og Naiera, som har gjort en kæmpe indsats for DAHF bag kulisserne.
Der er sket meget, og det har været en fornøjelse at at arbejde sammen med jer. (ja ja, og også dig Holmsgaard) :D


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team