DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er fre mar 29, 2024 8:58

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 69 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4 5
Forfatter besked
Indlæg: lør okt 20, 2012 16:53 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn apr 06, 2003 1:01
Indlæg: 8218
Geografisk sted: @Last Exit To Nowhere
Maggerholm skrev:
Sieker skrev:
Desværre har personen været klog nok til at gemme sig bag en hollandsk IP.
Jeg har en IP-adresse, men tror desværre ikke vi kan bruge den til meget.


Men det hører jo til en af de grovere forbrydelser, så måske politiet alligevel vil bruge noget krudt på det.

Mvh Michael

Det bliver politianmeldt her i weekenden, så må de vurdere om de har nok til at gå videre.


Top
   
 Titel: Moderatorer!
Indlæg: lør okt 20, 2012 19:50 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man aug 23, 2010 14:45
Indlæg: 2085
Geografisk sted: The road
Puha. Jeg var uheldig nok til at få set det i eftermiddags. Jeg kunne ikke finde ud af at rapportere via tapatalk på min iphone, så jeg blev nødt til at gøre det via min PC, så jeg skulle igennem det 2 gange. Som andre har skrevet var det et ubehageligt indlæg at scrolle igennem. Jeg blev simpelthen så skidt tilpas.
En stor ris til moderatorer for at reagere prompte.

_________________
Årets Film 2012
Alle film set i 2013
Alle film set i 2012


Top
   
Indlæg: lør okt 20, 2012 22:28 
Offline

Tilmeldt: lør jan 27, 2007 23:47
Indlæg: 4466
Geografisk sted: Sønderjylland
Godt jeg IKKE var her. :shock:


Top
   
Indlæg: lør okt 20, 2012 22:44 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors mar 08, 2012 22:12
Indlæg: 2296
Skal vi ikke bare alle sammen blive enige om, at det er noget ubehageligt noget, som vi alle tager afstand fra - og så komme videre? Der sker mange forfærdeligheder i verden og dette er blot en af dem. Det bliver hverken værre eller bedre af, at det tilfældigvis rammer vor lille oase - så hvad med at vi hver især vender tilbage til film, serier, Netflix og mobningen af Naiera. :beerchug: ;)

_________________
The artist formerly known as Konigsberg


Top
   
Indlæg: tirs okt 23, 2012 11:35 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons jun 23, 2010 12:40
Indlæg: 1818
Geografisk sted: Aalborg
Har først læst tråden nu og kan stadig ikke forstå, at det skal være så stort et problem at holde liv i trådene uden at lukke dem fra en kant. I skriver jo selv, at det er de få, der ødelægger det for de mange. Hvorfor bliver man så ved med at anvende den kollektive afstraffelse som sanktionsform?

Hvis en bruger groft overtræder retningslinierne og efterfølgende ikke lader sig kalde til orden, skal man give vedkommende en time-out/karantæne fra forummet i en kort periode.

Det kan ikke være rigtigt, at samtlige brugere skal behandles som mindreårige på den baggrund.

Konigsberg skrev:
Skal vi ikke bare alle sammen blive enige om, at det er noget ubehageligt noget, som vi alle tager afstand fra - og så komme videre? Der sker mange forfærdeligheder i verden og dette er blot en af dem. Det bliver hverken værre eller bedre af, at det tilfældigvis rammer vor lille oase

Helt enig. Vi skal passe på med ikke at gå helt i selvsving bare fordi en eller anden narrehat vil provokere et helt forum, for det er jo lige præcis meningen med den handlingen...at få folk i til at gå i selvsving. (Slap heldigvis selv for synet)

Konigsberg skrev:
- og mobningen af Naiera. :beerchug: ;)


Tørre tårer herfra...

Definition på mobning

Ifølge Arbejdstilsynet lyder definitionen på mobning:
"Det er mobning, når en eller flere personer regelmæssigt og over længere tid - eller gentagne gange på grov vis - udsætter en eller flere andre personer for krænkende handlinger, som vedkommende opfatter som sårende eller nedværdigende."

"De krænkende handlinger bliver dog først til mobning, når de personer, som de rettes mod, ikke er i stand til at forsvare sig effektivt imod dem."


Altså udelukker dette vores kære konfronterende og konfliktsøgende "moderator" som mobbeoffer.

EDIT! Havde ikke spottet organisationsændringen i moderatorstaben, da jeg skrev indlægget. :oops:

_________________
"Always be yourself...Unless You suck"


Senest rettet af Shiva tors okt 25, 2012 12:15, rettet i alt 1 gang.

Top
   
Indlæg: tirs okt 23, 2012 11:55 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre jul 02, 2004 13:45
Indlæg: 4163
Geografisk sted: Et sted derude
Shiva skrev:
Hvis en bruger groft overtræder retningslinierne og efterfølgende ikke lader sig kalde til orden, skal man give vedkommende en time-out/karantæne fra forummet i en kort periode.


Enig.

Hvis en Admin f.eks. giver en bruger karantæne, fra fredag til mandag, så vil det løse mange gnidninger.
Igen har mange trådlukninger netop foregået på en fredag, og det er næppe helt tilfældigt.


Top
   
Indlæg: tirs okt 23, 2012 12:08 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 26, 2003 18:41
Indlæg: 1858
Geografisk sted: Aalborg
Shiva skrev:
Altså udelukker dette vores kære konfronterende og konfliktsøgende "moderator" som mobbeoffer.


Bare lige for god ordens skyld, så er der ingen moderatorer på DAHF længere.
Ufrivillig orlov fra DAHF kan ikke udelukkes, men det er noget som vi nok skal finde ud af at uddele, hvis det bliver nødvendigt. Og det kan det sagtens blive, hvis man eks. bliver ved med at gå efter manden i stedet for bolden.


Top
   
Indlæg: tirs okt 23, 2012 12:18 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons jun 23, 2010 12:40
Indlæg: 1818
Geografisk sted: Aalborg
CFN skrev:
Bare lige for god ordens skyld, så er der ingen moderatorer på DAHF længere.
Ufrivillig orlov fra DAHF kan ikke udelukkes, men det er noget som vi nok skal finde ud af at uddele, hvis det bliver nødvendigt. Og det kan det sagtens blive, hvis man eks. bliver ved med at gå efter manden i stedet for bolden.


I de rigtige hænder er det et fint og effektivt værktøj. Jeg har set det anvendt med succes på andre fora som f.eks. Recordere og Flatpanels.

_________________
"Always be yourself...Unless You suck"


Top
   
Indlæg: tirs okt 23, 2012 16:28 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør maj 03, 2003 1:01
Indlæg: 12577
Geografisk sted: Denmark
Spencer skrev:
Shiva skrev:
Hvis en bruger groft overtræder retningslinierne og efterfølgende ikke lader sig kalde til orden, skal man give vedkommende en time-out/karantæne fra forummet i en kort periode.


Enig.

Hvis en Admin f.eks. giver en bruger karantæne, fra fredag til mandag, så vil det løse mange gnidninger.
Igen har mange trådlukninger netop foregået på en fredag, og det er næppe helt tilfældigt.

Øl er Gud! :thumb:

Mvh

MA

_________________
The Gathering of DvD's


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 69 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4 5

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team