En udmelding fra moderatorteamet

Vil du gerne give mig lidt feedback på Dansk Hjemmebio Forum, hører jeg gerne fra dig her. Mvh. Ulrik Horsted-Kristensen
Brugeravatar
Sieker
Geografisk sted: @Last Exit To Nowhere

Re: En udmelding fra moderatorteamet

Indlægaf Sieker » man mar 05, 2012 10:43

Brugeravatar
Spencer
Geografisk sted: Et sted derude

Indlægaf Spencer » man mar 05, 2012 14:58

Der har tidligere været plads, i fredagstråden, til det, der hedder 'politisk satire' - dvs. indlæg, der ikke er oplæg til diskussion.
Det har fungeret fredeligt, og jeg mener ikke at der har været oplæg til tumult i fredagstråden.

De nye retningslinjer sætter en del begrænsninger på, hvad man kan poste i fredagstråden.
Håber sgu ikke, at I vil lukke den tråd - for så bliver dahf noget humørforladt. :(

Håber i øvrigt at de nye retningslinjer vil få nogle af de frafaldne dahf'ere til at genoverveje. :)
Det burde jo være rimelig sikkert at færdes på dahf nu.

Brugeravatar
Morbid Angel
Geografisk sted: Denmark
Kontakt:

Indlægaf Morbid Angel » man mar 05, 2012 14:59

Gælder det også f.eks postens prispolitik?

Mvh

MA

Brugeravatar
Sieker
Geografisk sted: @Last Exit To Nowhere

Indlægaf Sieker » man mar 05, 2012 15:16

Der bliver ikke lukket/slettet andre tråde end dem, der handler om politiske emner.
Det skulle gerne være noget folk selv kan moderere og det skulle gerne give sig selv langt hen ad vejen.

Det er ikke meningen, og ikke noget vi gider svare på, at folk skal "spørge om lov" hver gang de opretter nye tråde.
Det skulle som sagt gerne give sig selv, og gør det ikke det, jamen så er emnet nok ikke passende herinde.
Dvs. nej, jeg kan ikke se hvordan postens priser på frimærker kan have noget med politik at gøre. Kan man ikke diskutere et emne uden at inddrage politiske elementer, jamen så hører indlægget ikke hjemme herinde.

Det samme gælder små spydige kommentarer i tråde uden politisk indhold, kommetarer i "signaturer" osv. Bare fordi de politiske tråde bliver lukket så skal indholdet ikke flyttes andre steder hen.

Tilbage til "Feedback"