DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tirs mar 19, 2024 5:55

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 214 indlæg ]  Gå til side Foregående 111 12 13 14 15 Næste
Forfatter besked
Indlæg: tors mar 01, 2012 11:25 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre apr 11, 2008 13:50
Indlæg: 1490
Geografisk sted: midtjylland
Det er dælme trist man skal irettesættes for at kritisere en regering, det lugter langt væk af diktaturstat.

_________________
"When I'm with you baby, I go out of my head"


Top
   
 
Indlæg: tors mar 01, 2012 13:53 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
vclarke skrev:
Det er dælme trist man skal irettesættes for at kritisere en regering, det lugter langt væk af diktaturstat.


Det var ikke det, anmeldelsen gik på, og derfor ikke hvorfor tråden blev låst.

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
 
Indlæg: tors mar 01, 2012 14:07 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre apr 11, 2008 13:50
Indlæg: 1490
Geografisk sted: midtjylland
Var det ikke det indlæg her da?

"Den sidste rest af sund fornuft forsvandt i 2011 da Helle T og hendes DKP/ML-støttede fiasko regering kom til magten!" ?

_________________
"When I'm with you baby, I go out of my head"


Top
   
 
Indlæg: tors mar 01, 2012 18:45 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man feb 24, 2003 2:01
Indlæg: 6506
Geografisk sted: Pyongyang
Undskyld mig og mit sprog, men hvad fanden er jeg så anmeldt for ???


Top
   
 
Indlæg: tors mar 01, 2012 20:14 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør nov 01, 2003 21:26
Indlæg: 1699
Geografisk sted: Nordjylland
Kan godt forstå hvis henriksen føler sig forfulgt. Synes godt nok der er nogle der går i små sko. Og nogle moderatorer der lige skulle trække vejret og tænke sig lidt om.

_________________
Panasonic TX P50G20 - Onkyo TX-SR705 - HarboSound SAT10 - HarboSound SUB10 - 7.1 Setup - Panosonic DMP-BD75 - Sony RDR-HXD870


Top
   
 
Indlæg: tors mar 01, 2012 22:05 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør maj 03, 2003 1:01
Indlæg: 12577
Geografisk sted: Denmark
Må vi få at vide, hvad der fik tråden lukket?

Mvh

MA

_________________
The Gathering of DvD's


Top
   
 
Indlæg: tors mar 01, 2012 22:11 
Offline

Tilmeldt: tirs jun 17, 2008 17:08
Indlæg: 119
odgaard skrev:
Kan godt forstå hvis henriksen føler sig forfulgt. Synes godt nok der er nogle der går i små sko. Og nogle moderatorer der lige skulle trække vejret og tænke sig lidt om.

Det er ikke et kønt syn, at være gæst på dahf. Moderatorerne virker godtnok en hel del arrogante i deres arbejde.


Top
   
 
Indlæg: tors mar 01, 2012 22:14 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Hvad slås I nu over? :|


Top
   
 
Indlæg: tors mar 01, 2012 22:33 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre jul 02, 2004 13:45
Indlæg: 4163
Geografisk sted: Et sted derude
Fritte skrev:
Hvad slås I nu over? :|

Vist noget med lidt OT, og småpolitisk fnidder, i en tråd, der alligevel skulle lukkes ned.
Der nåede såmænd end ikke at komme nogen finker på panden, som kunne falde af, før tråden blev lukket. :D
En yderst fredelig tråd, faktisk, hvis man spørger mig.

Nå - det er lillefredag i dag, så det kan måske også spille ind. :lol:
Sådan en dag kan man jo ikke bruge på at snakke politik. :D


Top
   
 
Indlæg: tors mar 01, 2012 23:47 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man feb 24, 2003 2:01
Indlæg: 6506
Geografisk sted: Pyongyang
SÅ SPYT DOG UD MED DET!!!

Citat:
Det var ikke det, anmeldelsen gik på, og derfor ikke hvorfor tråden blev låst.


Drop nu hemmelighedskræmmeriet - til de undrende skal jeg ridse hele sagen op HER:

28 Februar 2012 skriver jeg følgende svar i "Betalingsrings-tråden":
Citat:
Den sidste rest af sund fornuft forsvandt i 2011 da Laktasken og hendes DKP/ML-støttede fiasko regering kom til magten!


Bemærk, at jeg skrev "Laktasken" om Helle Thorning.... det fortrød jeg omgående efter at have postet indlægget, da jeg godt kendte holdningen til den slags ting herinde. Jeg bruger udtrykket på Facebook, og brugte ikke den indvendige side af hjelmen i et kortfattet øjeblik. DERFOR - RETTEDE jeg mit indlæg omgående, og skrev Helle T istedet..

Nu stod der altså:
Citat:
Den sidste rest af sund fornuft forsvandt i 2011 da Helle T og hendes DKP/ML-støttede fiasko regering kom til magten!


Nu sker der så det latterlige (i min bog) at en eller anden i MEGET MEGET små sko anmelder dette eller....det var det jo så ikke kan jeg forstå, men det kan jo ikke være andet..forvirringen er komplet. Hvorom alting er - Har en eller anden nået at se mig bruge udtrykket "Laktasken", så er det edderhylemig gået stærkt, for sekunder efter var det rettet. Såvidt det ER derfor, så er det ufatteligt at Moderatorerne tager det ilde op, da det jo BLEV rettet.

Death Posture kommer på banen DAGEN EFTER klokken 16:20 med følgende bemærkning:

Citat:
Der er blevet anmeldt indlæg i denne tråd. Venligst styr retorikken Henriksen. Tak.
/DP


Jeg spørger målløs om hvorfor og forklarer herefter -eller, skærer mit indlæg ud i pap og får så følgende tåbelige og ubrugelige svar fra Naiera:

Citat:
Uanset hvad skal det ikke diskuteres her. Politiske tråde er sprængfarlige nok, så vi beder folk skrue ned for retorikken, og lade være med at diskutere hvem der har anmeldt hvad og hvorfor. Tak.

/Moderatormanden


Det bliver jeg en lille smule vred over, men svaret fra Naiera som Moderator er:

Citat:
Ét ord mere om andet end betalingsringen og denne tråd bliver lukket. Der skal IKKE diskuteres hvorfor, hvem eller hvordan noget blev indberettet her i tråden. Færdig.

/Kristian


Jeg, indrømmet, provokerer nu ved at lave 3 opgivende smiley,er - og nej, jeg har IKKE brugt ord....

Naiera mister herredømmet og låser tråden med følgende svada:

Citat:
Henriksen kunne bare ikke dy sig.



Dét er edderbrodermig pinlig opførsel... Nej, jeg bryder mig ikke om Naiera overhovedet og jeg ved at det går tifoldigt den anden vej, det ændrer bare ikke på en uhørt (igen,igen) opførsel fra hans side.

Og denne sag bevidner om stor forvirring i Moderator-gruppen. Hvordan kan Holmsgaard svare
Citat:
Det var ikke det, anmeldelsen gik på, og derfor ikke hvorfor tråden blev låst.

når man som nævnt tidligere kan læse Death Postures kommentar:
Citat:
Der er blevet anmeldt indlæg i denne tråd. Venligst styr retorikken Henriksen. Tak.
/DP
Jeg havde da kun lavet EET indlæg i tråden, så venligst få styr på tingene Moderatorer!!!

Og tilbage til den pinlige opførsel...jeg skriver en,vred, PB til Naiera for at få svar på hvad der er galt....har jeg fået svar på den endnu ? NEJ - det magter man heller ikke i en moderator-gruppe jeg ikke vil holde mig tilbage med at kalde for vattet, diktatorisk og direkte børnehave-agtig i sin opførsel.

OG se hvad jeres hemmelighedskræmmerier, modstridende udmeldinger og arrogante holdning nu medfører..... :roll:

Hold da kæver det er sølle.....


Top
   
 
Indlæg: fre mar 02, 2012 0:06 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man feb 24, 2003 2:01
Indlæg: 6506
Geografisk sted: Pyongyang
Jeg skal gerne fortsætte med at råbe op:

Citat:
Din retorik var nok til at støde en person og derfor blev du bedt om at skrue ned. Det er vel ikke så svært at forstå? Hvis ikke Naiera havde låst tråden efter dine gentagne provokationer havde jeg eller en anden moderator gjort det. Det er samme mønster som alle de andre gange du har forladt DAHF for senere at vende tilbage og begynde at skrive i de politiske tråde. Måske du bare skulle lade være med at debattere politik her på DAHF?


HVORDAN HÆNGER DET SAMMEN MED:

Citat:
Det var ikke det, anmeldelsen gik på, og derfor ikke hvorfor tråden blev låst.


Jo, det er meget svært at forstå - undskyld mig!

Og nu skal der blandes noget, ja, pis og papir ind i det her med hensyn til de gange jeg har forladt Dahf - sig mig, er det ikke JER i Moderatorgruppen der er ballademagere nu og puster til en ild der dybest set ikke var der ???

Og så lige den her:
Citat:
Der er fælles fodslag fra alle redaktører i denne sag.


Ja det skal jeg sørme love for der er.... :evil:


Top
   
 
Indlæg: fre mar 02, 2012 0:27 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn aug 24, 2003 20:14
Indlæg: 2842
Geografisk sted: vestjylland
Henriksen skrev:
Bemærk, at jeg skrev "Laktasken" om Helle Thorning....


Det er sgu da et meget godt navn. :)

Henriksen skrev:
det fortrød jeg omgående efter at have postet indlægget, da jeg godt kendte holdningen til den slags ting herinde.


Hvis man IKKE må skrive den slags ting herinde, så siger jeg sat'me tak for kaffe !
Nå der er også blevet røvsygt herinde, efter Steiner er forsvundet og nogen fik den "geniale" ide at oprette et moderator-hold. Vor Herre på lokum siger jeg bare....... :!:

_________________
Satan og helvede!


Top
   
 
Indlæg: fre mar 02, 2012 0:39 
Offline

Tilmeldt: lør jan 27, 2007 23:47
Indlæg: 4466
Geografisk sted: Sønderjylland
dfms skrev:
Henriksen skrev:
Bemærk, at jeg skrev "Laktasken" om Helle Thorning....


Det er sgu da et meget godt navn. :)

Henriksen skrev:
det fortrød jeg omgående efter at have postet indlægget, da jeg godt kendte holdningen til den slags ting herinde.


Hvis man IKKE må skrive den slags ting herinde, så siger jeg sat'me tak for kaffe !
Nå der er også blevet røvsygt herinde, efter Steiner er forsvundet og nogen fik den "geniale" ide at oprette et moderator-hold. Vor Herre på lokum siger jeg bare....... :!:

Sæt Henriksen på moderator-holdet. :beerchug:
Han kunne jo erstatte King Hans.


Top
   
 
Indlæg: fre mar 02, 2012 8:33 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør maj 03, 2003 1:01
Indlæg: 12577
Geografisk sted: Denmark
Det minder sku mere og mere om
Billede :loco:

Mvh

MA

_________________
The Gathering of DvD's


Top
   
 
Indlæg: fre mar 02, 2012 9:25 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man maj 17, 2004 19:38
Indlæg: 1500
Geografisk sted: Slagelse
Det må dælme være trist at være moderator i dette forum. Uanset hvad, så bliver de prygleknappen for de valg de tager - eller ikke tager!! Som jeg har forstået det, så er det ikke den vise Konge Salomon, der bestrider dette hverv, men nogle filmbuff der gør det frivilligt, pga. en beslutning af Ulrick, ikk?

Lige så snart de har taget et valg - rigtig eller forkert - så skal der bruges spalte op og ned, hvor de skal nedrakkes. Alle jer der bitcher konstant; Hvad om I brugte jeres tid og krudt på at skrive om film, i stedet for at fortælle hvor elendigt forummet er blevet, eller måske finde et andet sted hvor i kan brokke jer - jeg er sikker på at der er masser af steder til det.....

_________________
"Free Truman!"


Top
   
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 214 indlæg ]  Gå til side Foregående 111 12 13 14 15 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team