DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tirs mar 19, 2024 12:09

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 214 indlæg ]  Gå til side Foregående 110 11 12 13 14 15 Næste
Forfatter besked
Indlæg: fre jan 27, 2012 21:38 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man feb 24, 2003 2:01
Indlæg: 6506
Geografisk sted: Pyongyang
Morbid Angel skrev:
Fritte skrev:
Tror sgu også den gode hr. Silver Surfer tager sig en pause.

Der er sku flere dramaqueens her end ti sæsoner for lækker til love :nuts:

Mvh

MA


Og Gustav er her tilsyneladende også :laugh:


Top
   
 
Indlæg: fre jan 27, 2012 21:43 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør maj 03, 2003 1:01
Indlæg: 12577
Geografisk sted: Denmark
Henriksen skrev:
Morbid Angel skrev:
Fritte skrev:
Tror sgu også den gode hr. Silver Surfer tager sig en pause.

Der er sku flere dramaqueens her end ti sæsoner for lækker til love :nuts:

Mvh

MA


Og Gustav er her tilsyneladende også :laugh:

Hvor gemmer den lille lækkermås Sig henne hehe :loco:

Mvh

MA

_________________
The Gathering of DvD's


Top
   
 
Indlæg: fre jan 27, 2012 23:54 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man mar 01, 2004 16:21
Indlæg: 17869
Geografisk sted: København SV
Fritte skrev:
Tror sgu også den gode hr. Silver Surfer tager sig en pause.

Jeg har ikke været helt væk. Men der er desværre indtruffet en tragisk hændelse i den nærmeste familie som har tæret på mig.
Jeg har kigget lidt med herinde. Men har ikke lige haft overskud til at oprette indlæg eller følge bestemte tråde.
At min ’pause’ fra dahf uheldigvis falder sammen med mit sidste ’brok’ kan selvfølgelig (mis)fortolkes.
- Og kunne jeg selv vælge, ville jeg hellere ha’ mit fravær skyldes et ’dramaqueen act’

_________________
For meget er aldrig nok!

Rating på DAHF: Billede
Se mine 813 Blu-ray film. :)


Top
   
 
Indlæg: lør jan 28, 2012 0:09 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør maj 03, 2003 1:01
Indlæg: 12577
Geografisk sted: Denmark
Ked af at høre SS håber det går godt på en eller anden måde :beerchug:

Mvh

MA

_________________
The Gathering of DvD's


Top
   
 
Indlæg: lør jan 28, 2012 12:26 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Jeps, håber du snart er ovenpå igen Silver Surfer :beerchug:


Top
   
 
Indlæg: søn jan 29, 2012 12:38 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man feb 24, 2003 2:01
Indlæg: 6506
Geografisk sted: Pyongyang
Du får lige en opmuntrende :beerchug: herfra også, Silver

(har selv lige været igennem en "tragisk familiehændelse" for få måneder siden.... :| )


Top
   
 
Indlæg: ons feb 29, 2012 23:18 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons jun 23, 2010 12:40
Indlæg: 1818
Geografisk sted: Aalborg
Seriøst. Er det her standarden fra DAHF's moderatorgruppe fremover eller er Naiera igen ude i et personligt ærinde?

viewtopic.php?f=8&t=40794&start=15

Så kan man da tale om at gå i små sko. Jeg troede simpelthen at det var en joke. Der må da være højere til loftet end tilfældet her? Vi har da andre tråde, hvor der bliver skrevet ting af væsentligt mere provokerende karakter. :?

_________________
"Always be yourself...Unless You suck"


Top
   
 
Indlæg: ons feb 29, 2012 23:34 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man feb 24, 2003 2:01
Indlæg: 6506
Geografisk sted: Pyongyang
Det lader til at være standarden... Diktatorisk og udemokratisk. Synes det er sølle og ødelæggende for noget der ellers kører ganske godt pt.

Men vi får nok snart en ny belæring for at påpege dette..


Top
   
 
Indlæg: ons feb 29, 2012 23:34 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jul 08, 2006 12:27
Indlæg: 10391
Geografisk sted: Aarhus
Shiva skrev:
(...) eller er Naiera igen ude i et personligt ærinde?


Det er så absolut på ingen måde noget personligt. Politiske tråde er i forvejen farlige at have her på forummet, og når så vi får en indberetning på et indlæg der tydeligvis var en slags levn fra tidligere tider, med masser af personangreb og dårlig stemning, bestemmer vi os for at slå hammeren i bordet.

Derefter bliver der fra moderatorstaben bedt om, at der IKKE diskuteres videre om hvem der gjorde hvad og hvorfor, men at man i stedet holder sig til emnet. Det kunne visse brugere ikke finde ud af, så tråden blev lukket. Skyd skylden på ballademagerne og ikke moderatorstaben, eller enkelte individer heri.

_________________
Min filmsamling
Film jeg har set i 2024


Top
   
 
Indlæg: ons feb 29, 2012 23:38 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man feb 24, 2003 2:01
Indlæg: 6506
Geografisk sted: Pyongyang
Uh, "ballademagere"... Kom nu ind i kampen og drop det pladder der.. Der er INTET i det jeg skrev der berettiger til at indlægget skal anmeldes, og sket ikke at anmeldelsen skal tages så seriøst af jer!

Og i kan jo tydeligvis ikke forklare jer ud af noget som helst.

Lavpunkt af dimensioner...


Top
   
 
Indlæg: tors mar 01, 2012 8:51 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 22, 2003 15:37
Indlæg: 10638
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
Henriksen skrev:
Uh, "ballademagere"... Kom nu ind i kampen og drop det pladder der.. Der er INTET i det jeg skrev der berettiger til at indlægget skal anmeldes, og sket ikke at anmeldelsen skal tages så seriøst af jer!

Og i kan jo tydeligvis ikke forklare jer ud af noget som helst.

Lavpunkt af dimensioner...


Vi bliver nødt til at tage anmeldelser seriøst. Din retorik var nok til at støde en person og derfor blev du bedt om at skrue ned. Det er vel ikke så svært at forstå? Hvis ikke Naiera havde låst tråden efter dine gentagne provokationer havde jeg eller en anden moderator gjort det. Det er samme mønster som alle de andre gange du har forladt DAHF for senere at vende tilbage og begynde at skrive i de politiske tråde. Måske du bare skulle lade være med at debattere politik her på DAHF?

_________________
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2021 (+ clickbait) :naughty: + ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i | 2019 | 2020 | 2021 Billede


Top
   
 
Indlæg: tors mar 01, 2012 9:59 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons jun 23, 2010 12:40
Indlæg: 1818
Geografisk sted: Aalborg
Når det nu var det mig, der satte spørgsmålstegn ved lukningen af tråden, vil jeg lige pointere, at jeg ikke forholder mig til indholdet af Henriksens indlæg. Blot at det på ingen måde er groft nok til at udløse en irettesættelse fra moderatorstaben....efter min mening.

Det er også grunden til at jeg anfægter Naiera's motiver. Han og Henriksen har en længere historier med diverse meningsudvekslinger og det undrer mig, at han er den, der fører kniven efter Death Posture har informeret omkring anmeldelsen. Men hvis der er fælles fodslag i moderatorgruppen, er den vel ikke længere.

Slutteligt vil jeg lige tilføje, at den person der har anmeldt indlægget skulle tage et par større sko på. Det er simpelthen for sølle at hidse sig op over sådan en bagatel.

EOD herfra. God weekend. :beerchug:

_________________
"Always be yourself...Unless You suck"


Top
   
 
Indlæg: tors mar 01, 2012 10:59 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre jul 02, 2004 13:45
Indlæg: 4163
Geografisk sted: Et sted derude
Nu skal dette ikke ses som et spørgsmål til, hvem klageren var, men jeg må erkende, at jeg fik den tanke, at klager var identisk med den moderator, der reagerede på klagen.
Hvis det er tilfældet, er det meget uheldigt.

Når jeg kan få den tanke, så er det på baggrund af tidligere tråde, med lignende hændelsesforløb.
Tråde, hvor jeg bl.a. selv har kritiseret både rød og blå blok, nogenlunde lige kraftigt, men fik at vide, af en moderator, at jeg skulle afholde mig fra at kritisere rød blok.

Jeg har ikke personligt følt mig stødt, over noget af det Henriksen har skrevet, i tråden om betalingsringen.
Jeg var dog klar til at skrive noget negativt omkring oppositionens passive gøren og laden, i den periode, hvor lyset har været rettet imod den røde regering.
Men så blev tråden jo uheldigvis lukket - og fred være med det.
Så vigtig var den tråd nu heller ikke, nu hvor betalingsringen heldigvis er fortid. :)


Top
   
 
Indlæg: tors mar 01, 2012 11:15 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Der er fælles fodslag fra alle redaktører i denne sag.

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
 
Indlæg: tors mar 01, 2012 11:24 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre jul 02, 2004 13:45
Indlæg: 4163
Geografisk sted: Et sted derude
Holmsgaard skrev:
Der er fælles fodslag fra alle redaktører i denne sag.

Tråden var sådan set ment til at skulle dø af sig selv, ret hurtigt, eller lukkes, når der ikke kunne koges mere suppe, på den sten.
Så jeg ser ikke noget problem i, at tråden er lukket nu. :)


Top
   
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 214 indlæg ]  Gå til side Foregående 110 11 12 13 14 15 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team