DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er fre apr 19, 2024 10:49

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 214 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4 5 615 Næste
Forfatter besked
Indlæg: ons okt 05, 2011 20:21 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons jun 23, 2010 12:40
Indlæg: 1818
Geografisk sted: Aalborg
-

_________________
"Always be yourself...Unless You suck"


Top
   
 
Indlæg: ons okt 05, 2011 20:37 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 26, 2003 18:41
Indlæg: 1858
Geografisk sted: Aalborg
Silver Surfer skrev:
Ok. Han har så valgt at forlade dahf uden at give begrundelse og følger dermed opfordringen fra moderator teamet.


Den der bliver vi nok nødt til lige at korrigere. Der er ingen der har opfordret Michmach til at forlade DAHF, hverken på eller mellem linierne. Ej heller kan vi få folk til pludseligt at forsvinde ud i det blå - på det område er vores kompetencer kort sagt ikke eksisterende. At folk vælger at forlade DAHF er generelt altid trist, uanset hvem det er, men det er nu engang deres helt egen beslutning.


Top
   
 
Indlæg: ons okt 05, 2011 21:08 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre apr 11, 2008 13:50
Indlæg: 1490
Geografisk sted: midtjylland
CFN skrev:
Silver Surfer skrev:
Ok. Han har så valgt at forlade dahf uden at give begrundelse og følger dermed opfordringen fra moderator teamet.


Den der bliver vi nok nødt til lige at korrigere. Der er ingen der har opfordret Michmach til at forlade DAHF, hverken på eller mellem linierne. Ej heller kan vi få folk til pludseligt at forsvinde ud i det blå - på det område er vores kompetencer kort sagt ikke eksisterende. At folk vælger at forlade DAHF er generelt altid trist, uanset hvem det er, men det er nu engang deres helt egen beslutning.



Der menes nok at han har sparet afskedsbrevet væk, som opfordringen lød på (så vidt jeg husker)

_________________
"When I'm with you baby, I go out of my head"


Top
   
 
Indlæg: ons okt 05, 2011 21:10 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 26, 2003 18:41
Indlæg: 1858
Geografisk sted: Aalborg
Henriksen skrev:
Det er jo bare det samme tomme ævl fra jeres side... "dem der er gået over stregerne har fået det at vide".. - er Naiera ikke adminstrator og del af samme team som dig endnu ?

Jo, det er han mig bekendt, men det var jo samme smøre sidste gang, og alligevel er det jo så tydeligt for enhver, at også denne gang er selvsamme administrator een af de største klovne der ikke kan opføre sig ordentligt. Skal jeg citere hans flotte ordvalg - "Søren Pik"... SÅ modent, voksent og velbegavet, men alligevel kan i åbenbart ikke se den er gal.

Jeg som menig bruger kan jo bare bruge rapporter-funktionen siger i. I burde fandme nok kunne se selv for gud ved hvilken gang og uden ind-rapportering, at det er Naiera der trækker niveauet så langt ned i mudderet at det skriger til himlen.

Hvad er det egentligt i vil som administratorer, andet end at lukke tråde når enkelte provokatører får det til at løbe løbsk og komme med dumme løftede pegefingre om, at nu skal vi alle altså til at hæve niveauet ???

Man undres over hvilke brugere der efterhånden er forsvundet, og man undres vel ligeså meget over, at Naiera stadig kan få lov til at fyre sit lort af i tråd efter tråd uden umiddelbare konsekvenser.

NEJ, valgtråden var ikke ved at dø langsomt - den blev blot igen igen fordummet af et überfjols der gentagene gange ikke har bidraget med andet end børnehave-agtige provokationer, og det havde i så heller ikke lige denne gang store nok nosser til at gøre andet end den pædagogiske genrelle løftede fy-bab-bab pegefinger ved.

KOM nu ind i kampen.... :roll: (og kunne man få en udmelding omkring Michmach ???)



Henriksen, der er vist flere end os, der skal forsøge at komme ind i kampen. Helt ærligt - hvis du synes at nogen skal afskediges for at sige røv, lort og pikkemand i det offentlige rum, så må du - med al respekt - altså arbejde lidt med sensitiviteten. Vi tror at ALLE (Naiera inkluderet) er enige om, at man generelt burde vaske sin mund og sæbe, når man vælger at benytte det ordvalg, men skulle vi til at analysere og filtrere i alle tidens beskidte ord og slette hentydninger, så tror jeg godt at vi kan bede Ulrik om hive stikket en gang for alle.

Hvad der derimod er langt mere ødelæggende for DAHF, er den bastante mistillid og den efterhånden hårde, nedladende og ikke mindst personlige tone, som en del brugere har lagt for dagen, dig selv inkluderet. Ikke kun mod rammerne på DAHF, men også mod med-DAHF'ere. DAHF roterer ikke rundt om enkeltbrugere, og ej heller skal disse have lov til at gøre sig til selvbestaltede smagsdommere, omkring hvad som er acceptabelt på DAHF og hvad der ikke er. Det har Ulrik valgt en (efterhånden) lille gruppe folk til at gøre i fællesskab, og det er sådan verden ser ud, hvad enten du kan lide det eller ej. At det er kommet dertil, tager vi helt på vores kappe, for vi har generelt været alt for godtroende, og håbet på at folk selv kunne finde ud af, at holde fast i den gode tone. Det skulle der være slået ned på for længe siden, og det må vi tage til efterretning.

Det kan være svært at få øje på, hvad din mission går ud på, men måske du kunne komme med et indlæg omkring hvordan det perfekte DAHF så ser ud for dig, når nu det eksisterende DAHF tydeligvis ikke lever op til dine forventninger?

/Moderatorteamet


Top
   
 
Indlæg: ons okt 05, 2011 21:11 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn aug 24, 2003 20:14
Indlæg: 2842
Geografisk sted: vestjylland
Kan I ikke for hælvede ikke lukke for politik debatterne !!!!! Ja jeg ved godt at jeg selv har skrevet i dem, men de debatter laver mere lort end gavn.

_________________
Satan og helvede!


Top
   
 
Indlæg: ons okt 05, 2011 21:19 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man feb 24, 2003 2:01
Indlæg: 6506
Geografisk sted: Pyongyang
CFN skrev:
Silver Surfer skrev:
Ok. Han har så valgt at forlade dahf uden at give begrundelse og følger dermed opfordringen fra moderator teamet.


Den der bliver vi nok nødt til lige at korrigere. Der er ingen der har opfordret Michmach til at forlade DAHF, hverken på eller mellem linierne. Ej heller kan vi få folk til pludseligt at forsvinde ud i det blå - på det område er vores kompetencer kort sagt ikke eksisterende. At folk vælger at forlade DAHF er generelt altid trist, uanset hvem det er, men det er nu engang deres helt egen beslutning.


Kunne være han havde fået nok af den umiddelbart uendelige lange snor Naiera åbenbart har, kontra os andre. Jeg har personligt diskuteret den slatne "redaktør"-linje her på siden med Michmach, og vi var mere end enige i det utroligt lave niveau hos selvsamme Naiera. Det har vakt harme og undren, når Naiera gang på gang har kunne provokere uhæmmet, samtidig med at både undertegnede og Michmach har følt redaktør-teamets pegefinger for langt mindre. Utilfredsheden er også stor med denne pædagogiske generaliseren redaktør-teamet ligger for dagen, istedet for at udvise noget handling overfor evigt provokerende Naiera. Michmach og jeg har PB,et om dette længe, og det var min klare opfattelse, at Michmach uden held også har forsøgt at trænge igennem til redaktør-teamet med kritik af dette samt andet i samme boldgade.

Min egen personlige vurdering af håndteringen af Naiera og generel håndtering af lov og orden her på siden fra redaktørernes hånd, vil jeg slet ikke sætte ord på, så elendigt synes jeg det er. Er ikke et sekund i tvivl om, at enten dele af dette eller det hele, er årsagen til min gode dahf-makkers beklagelige exit, og det evigt konfliktsky redaktør-team bærer så sandeligt også deres del af skylden for en garvet dahf,ers exit...


Top
   
 
Indlæg: ons okt 05, 2011 21:24 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man feb 24, 2003 2:01
Indlæg: 6506
Geografisk sted: Pyongyang
CFN/Moderatorteam:

Der skal nok inden længe komme svar på den. Men i magter jo tydeligvis ikke kritik, og ej heller kan i åbenbart se sandheden i øjnene. I får svar inden alt for længe, men jeg er ikke et sekund i tvivl om, at Michmach har ret. Så længe har vi trods alt kendt hinanden på godt og ondt i cyberspace.


Top
   
 
Indlæg: ons okt 05, 2011 21:30 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man mar 01, 2004 16:21
Indlæg: 17869
Geografisk sted: København SV
vclarke skrev:
CFN skrev:
Silver Surfer skrev:
Ok. Han har så valgt at forlade dahf uden at give begrundelse og følger dermed opfordringen fra moderator teamet.


Den der bliver vi nok nødt til lige at korrigere. Der er ingen der har opfordret Michmach til at forlade DAHF, hverken på eller mellem linierne. Ej heller kan vi få folk til pludseligt at forsvinde ud i det blå - på det område er vores kompetencer kort sagt ikke eksisterende. At folk vælger at forlade DAHF er generelt altid trist, uanset hvem det er, men det er nu engang deres helt egen beslutning.



Der menes nok at han har sparet afskedsbrevet væk, som opfordringen lød på (så vidt jeg husker)

Det var det jeg mente. 8)

_________________
For meget er aldrig nok!

Rating på DAHF: Billede
Se mine 813 Blu-ray film. :)


Top
   
 
Indlæg: ons okt 05, 2011 21:38 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man mar 01, 2004 16:21
Indlæg: 17869
Geografisk sted: København SV
dfms skrev:
Kan I ikke for hælvede ikke lukke for politik debatterne !!!!! Ja jeg ved godt at jeg selv har skrevet i dem, men de debatter laver mere lort end gavn.

Det er ikke de politiske debatter der er problemet og vil aldrig blive det. Det er debatørerne og de brugere som skævvrider trådene. ;)
Jeg kan personligt ikke forstå hvorfor tråden blev lukket og der kom ikke rigtigt noget brugbart svar fra moderatorteamet.
- og det vil da være helt ude i skoven hvis dahf skulle forbyde visse tråde. Hvad bliver det næste?

_________________
For meget er aldrig nok!

Rating på DAHF: Billede
Se mine 813 Blu-ray film. :)


Top
   
 
Indlæg: ons okt 05, 2011 21:51 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man feb 24, 2003 2:01
Indlæg: 6506
Geografisk sted: Pyongyang
Citat:
Henriksen, der er vist flere end os, der skal forsøge at komme ind i kampen. Helt ærligt - hvis du synes at nogen skal afskediges for at sige røv, lort og pikkemand i det offentlige rum, så må du - med al respekt - altså arbejde lidt med sensitiviteten. Vi tror at ALLE (Naiera inkluderet) er enige om, at man generelt burde vaske sin mund og sæbe, når man vælger at benytte det ordvalg, men skulle vi til at analysere og filtrere i alle tidens beskidte ord og slette hentydninger, så tror jeg godt at vi kan bede Ulrik om hive stikket en gang for alle.

Hvad der derimod er langt mere ødelæggende for DAHF, er den bastante mistillid og den efterhånden hårde, nedladende og ikke mindst personlige tone, som en del brugere har lagt for dagen, dig selv inkluderet. Ikke kun mod rammerne på DAHF, men også mod med-DAHF'ere. DAHF roterer ikke rundt om enkeltbrugere, og ej heller skal disse have lov til at gøre sig til selvbestaltede smagsdommere, omkring hvad som er acceptabelt på DAHF og hvad der ikke er. Det har Ulrik valgt en (efterhånden) lille gruppe folk til at gøre i fællesskab, og det er sådan verden ser ud, hvad enten du kan lide det eller ej. At det er kommet dertil, tager vi helt på vores kappe, for vi har generelt været alt for godtroende, og håbet på at folk selv kunne finde ud af, at holde fast i den gode tone. Det skulle der være slået ned på for længe siden, og det må vi tage til efterretning.

Det kan være svært at få øje på, hvad din mission går ud på, men måske du kunne komme med et indlæg omkring hvordan det perfekte DAHF så ser ud for dig, når nu det eksisterende DAHF tydeligvis ikke lever op til dine forventninger?

/Moderatorteamet


Burde i måske ikke stille jer selv det spørgsmål om HVORFOR der er rettet en mistillid mod jeres gøren og laden i almindelighed, og mod Naiera som ”person” i særdeleshed ? Blæser vindene hen over jeres hoveder eller er der en skjult dagsorden vi andre ikke skal kende til ?

Uanset hvad, når man som moderator-team agerer som i gør, og samtidig stiller jer undrende over for min (og Michmachs) kritik af jeres opus moderandi, så ligger fejlen hos jer og ikke hos os andre. I særdeleshed når man så reagerer så fornærmet som du/i her senest gør, så er der da ingen tvivl om hos hvem lorten ligger.

Naiera er REDAKTØR og en del af moderatorteamet. DET moderatorteam der nu med fælles underskrift lige retter skytset tilbage MOD mig, én af kritikerne. Hvor dybt latterligt ser det ikke ud, at man skal modtage den slags på blandt andet vegne af netop DET ene medlem, der på trods af sin titel og sit ansvar som moderator netop IKKE magter at leve op til de retningslinjer i så gerne vil prædike for os andre. Os andre der i langt de fleste tilfælde sjovt nok godt KAN finde ud af at få tingene til at køre fornuftigt. Det er jo ikke hverken første eller anden gang Naiera som moderator har provokeret uhæmmet, og har fået en tråd til at løbe af sporet og gå op i mudderkast. Jeg skal ikke være for hellig, for jeg er ”dum” nok til at lade mig rive med, men det ændrer ikke på det latterlige faktum, at det er én af jeres egne der gentagene gange går over stregen. At jeg så oveni købet lige skal smides i hovedet, at sådan ser verden ud hvad enten jeg kan lide det eller ej, det er sgu lige før det er en større provokation end hvad Naiera til dato har præsteret.

Så – HVORFOR – tror i der er mistillid ? Er det mig (og Michmach) der skal/skulle skrue ned for sensiviteten, eller lugter et bare en lille smule af puha, når et moderatorteam på én gang gerne lige vil sætte folk på plads og mane til ordentlig tale, samtidig med at den største urostifter stadig er en del af selvsamme team ?

Hvor er den konsekvens i har så travlt med at fortælle i vil udøve ? Hvad har i fået ud af det ? Kunne jeres inkompetence have bare en lille smule skyld i at Michmach har valgt at smutte ?

Den konsekvens JEG (og Michmach) har oplevet er, at f.eks Naiera har kunnet slippe afsted med hvad som helst, men så snart vi andre har skummet over, så falder moderatorhammeren prompte, og straks skal der manes til besindighed eller lukkede tråde. Så får man en tynd kop the om, at alt dette beklager Naiera sandeligt også… men sådan var det jo også forrige gang og gangen før det. Man dækker så sandeligt fint over én fra eget hold.

Ja, i kan jo bare kigge på denne tråd. Der skulle en gang vrede fra mig til for at i for alvor kom til tasterne. Jeg tænker mit, og Michmach der sikkert læser med tænker ”hvad sagde jeg”

Lad os nu se noget handling. Lad nu være med at kaste aben tilbage, bare fordi det er dybt pinligt at en fra moderatorteamet igen har kvajet sig.

Skal det her være stilen, og er der atter ingen reaktion end det sædvanligt lade fra jeres side, så kan i slette min profil ASAP. Som tonen er i svaret til mig her på siden, så lader det jo til, at kritik af hverken jer, af Naiera eller af hvad i skriver er særligt vel set, og så skal jeg da love for vi er på et skråplan.

Men lad nu være med at får al det her til lyde for andre Dahf,ere som om at i i moderatorteamet er uskylden selv, og vi andre bare er emsige overreagerende bitre fjolser. Der er dælme nogen der trænger til at kigge indad her – og er i i tvivl om hvem, så spørg jer selv hvorfor Michmach er skredet.


Top
   
 
Indlæg: ons okt 05, 2011 21:53 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons jun 23, 2010 12:40
Indlæg: 1818
Geografisk sted: Aalborg
Silver Surfer skrev:
dfms skrev:
Kan I ikke for hælvede ikke lukke for politik debatterne !!!!! Ja jeg ved godt at jeg selv har skrevet i dem, men de debatter laver mere lort end gavn.

Det er ikke de politiske debatter der er problemet og vil aldrig blive det. Det er debatørerne og de brugere som skævvrider trådene. ;)
Jeg kan personligt ikke forstå hvorfor tråden blev lukket og der kom ikke rigtigt noget brugbart svar fra moderatorteamet.
- og det vil da være helt ude i skoven hvis dahf skulle forbyde visse tråde. Hvad bliver det næste?


+1 Silver. Lukning af tråde er ikke sagen.

_________________
"Always be yourself...Unless You suck"


Top
   
 
Indlæg: ons okt 05, 2011 22:09 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man feb 24, 2003 2:01
Indlæg: 6506
Geografisk sted: Pyongyang
Et quote på michmachs sidste indlæg, og vi har sagen in a nutshell:

Citat:
Hvordan kan du være moderator, Naiera? Du har to svar til Silver Surfer, der begge er en variation af 3. klasses "hvad er du/i ikke selv?" som er den mest infantile omgangstone man overhovedet kan have på et debatforum. Hans blev fjernet som moderator for langt mindre end hvad du har disket op med over weekenden. Det er mig ubegribeligt, at du stadig kan være moderator med den måde, som du kommunikerer på. Jeg håber snart, at folk på dahf begynder at klage over dine indlæg, for du er langt over grænsen for de regler, som du selv har været med til at udstikke


Fejlen er måske at vi andre (dem der måtte være pisset af over Naieras evindelige provokationer - og med michmach borte er moderatorerne da af med een kritiker!)ikke har brugt den af moderatorerne så omtalte Rapporter-funktion...

Men - kære Mod-team - burde denne farce ikke være til at se UDEN brug af Rapporter-knappen ? Jeg ved godt i kan lide at reagere på den, for i var jo PÆNT hurtige til at give mig en advarsel for at "name-bashe" til trods for andre gjorde det ti gange værre, og til trods for at Naiera med sit modne "Søren Pik" gør det endnu...

Igen - michmachs quotede indlæg siger det hele.... og det er sølle! :nono:


Top
   
 
Indlæg: ons okt 05, 2011 22:21 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons jun 23, 2010 12:40
Indlæg: 1818
Geografisk sted: Aalborg
Henriksen skrev:
Citat:
Henriksen, der er vist flere end os, der skal forsøge at komme ind i kampen. Helt ærligt - hvis du synes at nogen skal afskediges for at sige røv, lort og pikkemand i det offentlige rum, så må du - med al respekt - altså arbejde lidt med sensitiviteten. Vi tror at ALLE (Naiera inkluderet) er enige om, at man generelt burde vaske sin mund og sæbe, når man vælger at benytte det ordvalg, men skulle vi til at analysere og filtrere i alle tidens beskidte ord og slette hentydninger, så tror jeg godt at vi kan bede Ulrik om hive stikket en gang for alle.

Hvad der derimod er langt mere ødelæggende for DAHF, er den bastante mistillid og den efterhånden hårde, nedladende og ikke mindst personlige tone, som en del brugere har lagt for dagen, dig selv inkluderet. Ikke kun mod rammerne på DAHF, men også mod med-DAHF'ere. DAHF roterer ikke rundt om enkeltbrugere, og ej heller skal disse have lov til at gøre sig til selvbestaltede smagsdommere, omkring hvad som er acceptabelt på DAHF og hvad der ikke er. Det har Ulrik valgt en (efterhånden) lille gruppe folk til at gøre i fællesskab, og det er sådan verden ser ud, hvad enten du kan lide det eller ej. At det er kommet dertil, tager vi helt på vores kappe, for vi har generelt været alt for godtroende, og håbet på at folk selv kunne finde ud af, at holde fast i den gode tone. Det skulle der være slået ned på for længe siden, og det må vi tage til efterretning.

Det kan være svært at få øje på, hvad din mission går ud på, men måske du kunne komme med et indlæg omkring hvordan det perfekte DAHF så ser ud for dig, når nu det eksisterende DAHF tydeligvis ikke lever op til dine forventninger?

/Moderatorteamet


Burde i måske ikke stille jer selv det spørgsmål om HVORFOR der er rettet en mistillid mod jeres gøren og laden i almindelighed, og mod Naiera som ”person” i særdeleshed ? Blæser vindene hen over jeres hoveder eller er der en skjult dagsorden vi andre ikke skal kende til ?

Uanset hvad, når man som moderator-team agerer som i gør, og samtidig stiller jer undrende over for min (og Michmachs) kritik af jeres opus moderandi, så ligger fejlen hos jer og ikke hos os andre. I særdeleshed når man så reagerer så fornærmet som du/i her senest gør, så er der da ingen tvivl om hos hvem lorten ligger.

Naiera er REDAKTØR og en del af moderatorteamet. DET moderatorteam der nu med fælles underskrift lige retter skytset tilbage MOD mig, én af kritikerne. Hvor dybt latterligt ser det ikke ud, at man skal modtage den slags på blandt andet vegne af netop DET ene medlem, der på trods af sin titel og sit ansvar som moderator netop IKKE magter at leve op til de retningslinjer i så gerne vil prædike for os andre. Os andre der i langt de fleste tilfælde sjovt nok godt KAN finde ud af at få tingene til at køre fornuftigt. Det er jo ikke hverken første eller anden gang Naiera som moderator har provokeret uhæmmet, og har fået en tråd til at løbe af sporet og gå op i mudderkast. Jeg skal ikke være for hellig, for jeg er ”dum” nok til at lade mig rive med, men det ændrer ikke på det latterlige faktum, at det er én af jeres egne der gentagene gange går over stregen. At jeg så oveni købet lige skal smides i hovedet, at sådan ser verden ud hvad enten jeg kan lide det eller ej, det er sgu lige før det er en større provokation end hvad Naiera til dato har præsteret.

Så – HVORFOR – tror i der er mistillid ? Er det mig (og Michmach) der skal/skulle skrue ned for sensiviteten, eller lugter et bare en lille smule af puha, når et moderatorteam på én gang gerne lige vil sætte folk på plads og mane til ordentlig tale, samtidig med at den største urostifter stadig er en del af selvsamme team ?

Hvor er den konsekvens i har så travlt med at fortælle i vil udøve ? Hvad har i fået ud af det ? Kunne jeres inkompetence have bare en lille smule skyld i at Michmach har valgt at smutte ?

Den konsekvens JEG (og Michmach) har oplevet er, at f.eks Naiera har kunnet slippe afsted med hvad som helst, men så snart vi andre har skummet over, så falder moderatorhammeren prompte, og straks skal der manes til besindighed eller lukkede tråde. Så får man en tynd kop the om, at alt dette beklager Naiera sandeligt også… men sådan var det jo også forrige gang og gangen før det. Man dækker så sandeligt fint over én fra eget hold.

Ja, i kan jo bare kigge på denne tråd. Der skulle en gang vrede fra mig til for at i for alvor kom til tasterne. Jeg tænker mit, og Michmach der sikkert læser med tænker ”hvad sagde jeg”

Lad os nu se noget handling. Lad nu være med at kaste aben tilbage, bare fordi det er dybt pinligt at en fra moderatorteamet igen har kvajet sig.

Skal det her være stilen, og er der atter ingen reaktion end det sædvanligt lade fra jeres side, så kan i slette min profil ASAP. Som tonen er i svaret til mig her på siden, så lader det jo til, at kritik af hverken jer, af Naiera eller af hvad i skriver er særligt vel set, og så skal jeg da love for vi er på et skråplan.

Men lad nu være med at får al det her til lyde for andre Dahf,ere som om at i i moderatorteamet er uskylden selv, og vi andre bare er emsige overreagerende bitre fjolser. Der er dælme nogen der trænger til at kigge indad her – og er i i tvivl om hvem, så spørg jer selv hvorfor Michmach er skredet.


Henriksen.

Hvor mange gode pointer der end måtte gemme sig i dine indlæg, så drukner de som regel i din trættende, skældende og smældende dommedagsretorik.

Jeg har læst valgtråden igennem flere gange og kan med min bedste vilje ikke finde nogen eksempler på at f.eks. "moderatorhammeren faldt promte"...men overdrivelse fremmer forståelsen, ikke? Det undergraver blot argumentationen.

Jeg er enig i, at Naiera gik over stregen i debatten, men de udtalelser må han selv stå inde for. Men i forhold til spørgsmålet om sensitivitet og selvransagelse, må man kigge sig selv lidt i spejlet, for som man råber i skoven får man svar...og du råber dælme selv højt ind imellem.

Generelt kan jeg ikke genkende de slet skjulte antydninger af, at moderatorteamet går efter manden. Synes trådene får lov at køre langt ud, omend jeg ikke er enig i beslutningen om at lukke dem fordi en moderator personligt er involveret i konflikten.

_________________
"Always be yourself...Unless You suck"


Top
   
 
Indlæg: ons okt 05, 2011 22:24 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jul 08, 2006 12:27
Indlæg: 10393
Geografisk sted: Aarhus
Henriksen skrev:
Jeg ved godt i kan lide at reagere på den, for i var jo PÆNT hurtige til at give mig en advarsel for at "name-bashe" til trods for andre gjorde det ti gange værre (...)


Jeg holder mig personligt fra at udtale mig i denne tråd, udover at jeg i denne anledning lige vil påpege, at du ifølge vores system ingen officielle advarsler har.

_________________
Min filmsamling
Film jeg har set i 2024


Top
   
 
Indlæg: ons okt 05, 2011 22:26 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man feb 24, 2003 2:01
Indlæg: 6506
Geografisk sted: Pyongyang
Bestemt ikke officielt - men de har været der pr. PB - og det bekræfter mig i min holdning. Men fint at i officielt kan melde ud at jeg INGEN advarsler har, officielt, så er der da lige sat lidt yderligere miskredit ind på min konto...

Og "herligt" at du af alle lige kan "påpege" lidt....


Senest rettet af Henriksen ons okt 05, 2011 22:31, rettet i alt 1 gang.

Top
   
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 214 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4 5 615 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team