DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors apr 18, 2024 4:39

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 71 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4 5 Næste
Forfatter besked
Indlæg: ons aug 17, 2011 11:59 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre mar 05, 2004 11:57
Indlæg: 3018
Geografisk sted: Nordjylland
Silver Surfer skrev:
Man kan ikke undvære forummet for lang tid af gangen. Uanset hvad der sker, skal man lige ha' et kig.

Ja, det kan jeg da snakke med om....jeg må tilstå at jeg atter er begyndt at luske lidt rundt herinde i ny og næ i ly af mørket, selvom jeg har valgt ikke at være aktiv længere. Det er ganske enkelt komplet umuligt fuldstændigt at holde sig 200% væk, lige meget hvor hårdt man end har smækket med døren. ;) Dertil ER DAHF sgu et for interessant forum til at man helt ønsker at kappe forbindelsen.

Yes-yes...I know...først den ene vej og så den anden vej og tju og tju..... Har man sagt A må man osse sige B und so weiter....

Anyway, jeg er p.t. lidt overvældet over efterdyningerne af mit exit - selvom de jo er delvist selvforskyldte fra min front - og skal lige tygge på hvordan jeg håndterer et evt. "aktivt comeback" uden at skabe mere ballade eller lave yderligere rav i gaden. Jeg vil ikke uddybe mere i skrivende stund, men nu var der lige en åbenlys lejlighed til at nævne at selvom man er "af-DAHFet" er man aldrig helt ex-DAHFer. ;)


Top
   
Indlæg: ons aug 17, 2011 12:39 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør apr 12, 2003 1:01
Indlæg: 12716
Geografisk sted: Miskatonic University
Godt at se dig tilbage, Steiner 8)

Der er vel ikke andre måder at lave et "aktivt comeback" på end f.eks. at skrive lidt om dine nyeste indkøb ;)

Så du må til tasterne :beerchug: :thumb:

_________________
How does it feel to have a wacko for a son?

njhansen på Letterboxd

La collezione


Top
   
Indlæg: ons aug 17, 2011 13:08 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man aug 23, 2010 14:45
Indlæg: 2085
Geografisk sted: The road
Helt enig i ovenstående indlæg :thumb:

Lad os høre om der er kommet noget obskurt 70/80'er-sci-fi ind ad døren.

Lad fortid være fortid - glem, at du smækkede med døren.
Selvom jeg ikke har huseret herinde så længe, vil det være rart at se dig tilbage - her er mange gode skribenter/anmeldere - men der er altså kun ÈN Steiner.........og jeg er temmlig sikker på at jeg ikke er den eneste der har det sådan!!!

_________________
Årets Film 2012
Alle film set i 2013
Alle film set i 2012


Top
   
Indlæg: ons aug 17, 2011 13:22 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn aug 24, 2003 20:14
Indlæg: 2842
Geografisk sted: vestjylland
Steiner skrev:
skal lige tygge på hvordan jeg håndterer et evt. "aktivt comeback" uden at skabe mere ballade eller lave yderligere rav i gaden.


Du kan starte med at fortælle om denne udgave er god:

Billede

:D :D :D

_________________
Satan og helvede!


Top
   
Indlæg: ons aug 17, 2011 13:58 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man feb 24, 2003 2:01
Indlæg: 6506
Geografisk sted: Pyongyang
:beerchug: til Steiner, og Wilkommen Zurück.... smugkig du bare lidt endnu - så smug-glæder vi os til næste kult/kitsch-indlæg fra movie-maestroen


Top
   
Indlæg: ons aug 17, 2011 17:47 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Velkommen tilbage, Steiner! :thumb: :beerchug:


Top
   
Indlæg: ons aug 17, 2011 20:09 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre nov 06, 2009 20:47
Indlæg: 4458
Geografisk sted: Sunny Hill
Billede Steiner

_________________
Billede
ÅRETS FILM 2017 | Film jeg har set i 2018 + 2012-2017 m.f. | Billede


Top
   
Indlæg: ons aug 17, 2011 20:15 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man mar 01, 2004 16:21
Indlæg: 17869
Geografisk sted: København SV
Dejligt at høre fra 'stodderen' og dagens positive indslag. :thumb:

_________________
For meget er aldrig nok!

Rating på DAHF: Billede
Se mine 813 Blu-ray film. :)


Top
   
Indlæg: tors aug 18, 2011 7:11 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man aug 04, 2003 12:54
Indlæg: 20535
Geografisk sted: Frederikshavn
Welcome back Steiner! You have been missed.

_________________
En del af "De Gnavne Filmnørder" http://dgfn.dk

Hands off the compression button, music industry!
Hands off the DNR button, Blu-Ray producers!
Films are supposed to have grain!

https://twitter.com/Kristofferabild


Top
   
Indlæg: tors dec 01, 2011 20:35 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs apr 12, 2005 9:48
Indlæg: 5286
Der er efterhånden godt nok forsvundet mange aktive brugere her på dahf -her sker ikke halvt så meget som der gjorde før hen :?

_________________
Hvad ser jeg i 2019? Klik her.
Hvad så jeg i 2018? Klik her.
Hvad så jeg i 2017? Klik her.

Pssst! Læs med på Sørensen Exploitation Cinema (2011-2018)


Top
   
Indlæg: tors dec 01, 2011 20:49 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre jul 02, 2004 13:45
Indlæg: 4163
Geografisk sted: Et sted derude
rammy skrev:
Der er efterhånden godt nok forsvundet mange aktive brugere her på dahf -her sker ikke halvt så meget som der gjorde før hen :?

Kan ske, at den fedtafgift har lagt en dæmper på bacontråden?

Måske vi skulle starte, med at skrive et manuskript, til en god film, for at få lidt gang i filmindustrien igen?

Plot: To thai ladyboys kidnapper Woody Allen, for at skaffe penge til... ?

Go on boys! :D


Top
   
Indlæg: tors dec 01, 2011 20:51 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man feb 24, 2003 2:01
Indlæg: 6506
Geografisk sted: Pyongyang
rammy skrev:
Der er efterhånden godt nok forsvundet mange aktive brugere her på dahf -her sker ikke halvt så meget som der gjorde før hen :?


Kan kun tale/skrive for mig selv. Mit aktivitetsniveau er faldet fra (synes jeg selv) 99-100% til et sted mellem 1-5%. Jeg er..ja kald det pigesur, kald det hvad i vil... fornærmet/fortørnet/tvær/undrende/hovedrystende over den snor som en hvis moderator får og har fået her på siden, kontra så mange andre. Denne moderator fortsætter stadig i ny og næ sin arrogante optræden med dumsmarte bemærkninger, der ingen steder klæder en person der selv er med til at opretholde regler og retningslinjer om det samme.

Jeg har haft kontakt med flere nuværende og tidligere dahf,ere og alle giver de som grund til enten direkte exit eller stort stort irritationsmoment, netop ikke bare opførslen hos denne moderator, men sandelig også det faktum at han får lov til det, og at det et eller andet sted ihvertfald ud af til åbenbart preller af på resten af et ellers iøvrigt glimrende moderator-team.

Dét pisser mig af - i stor stil. Jeg savner egentligt ikke at skrive så meget herinde - jeg dukker lidt op i ny og næ, og kunne f.eks ikke lade være med at deltage i afstemningen om Dahfs-top-50. Vil også stadig benytte mig af køb og salg hvis det er aktuelt. Men så længe tingene er som de er, og så længe den ene modearator åbenbart som jeg og andre tolker det har carte blanche til at opføre sig som han gør tit og ofte, så holder jeg mig for 99% vedkommende fra dybere indblanding i noget som helst andet her på dahf.


Top
   
Indlæg: tors dec 01, 2011 20:57 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs apr 12, 2005 9:48
Indlæg: 5286
Nå, ok. Jeg var ikke klar over at der var så meget drama og så mange intriger i kulissen på dahf.dk? Men jeg holder mig for det meste også til trådende der omhandler film og andre medier, og der syntes jeg sjældent at jeg er støt på uvenskaber. Det kan undre mig at ejeren af dette forum ikke bare sletter alle tråde og emner der ikke har med film, spil, musik, samlinger eller bøger at gøre. Så var det problem løst...

_________________
Hvad ser jeg i 2019? Klik her.
Hvad så jeg i 2018? Klik her.
Hvad så jeg i 2017? Klik her.

Pssst! Læs med på Sørensen Exploitation Cinema (2011-2018)


Senest rettet af rammy tors dec 01, 2011 21:10, rettet i alt 2 gange.

Top
   
Indlæg: tors dec 01, 2011 21:06 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre jul 02, 2004 13:45
Indlæg: 4163
Geografisk sted: Et sted derude
rammy skrev:
Nå, ok. Jeg var ikke klar over at der var så meget drama og så mange intriger i kulissen på dahf.dk? Men jeg holder mig for det meste også til trådende der omhandler film og andre medier, og der syntes jeg sjældent at jeg er støt på uvenskaber. Det kan undre mig at ejeren af dette forum ikke bare sletter alle tråde og emner der ikke har med film, spil, musik, samlinger eller bøger at gøre. Så var det problem løst...

Mener nu ikke at alle udenomstrådene skygger for filmtrådene.
Hvis DAHF'ere kan have et fællesskab over mobiltelefoner og spil også, så kan jeg ikke se et problem i det.

Der kan dog være et problem i, at en moderator er upopulær.
Specielt hvis det er de mest aktive filmskribenter, der søger nye græsgange.
Noget kunne tyde på, at det er sket.
Lige nu sker der omtrent nada herinde - desværre. :(


Top
   
Indlæg: tors dec 01, 2011 21:18 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs apr 12, 2005 9:48
Indlæg: 5286
Spencer skrev:
rammy skrev:
Nå, ok. Jeg var ikke klar over at der var så meget drama og så mange intriger i kulissen på dahf.dk? Men jeg holder mig for det meste også til trådende der omhandler film og andre medier, og der syntes jeg sjældent at jeg er støt på uvenskaber. Det kan undre mig at ejeren af dette forum ikke bare sletter alle tråde og emner der ikke har med film, spil, musik, samlinger eller bøger at gøre. Så var det problem løst...

Mener nu ikke at alle udenomstrådene skygger for filmtrådene.


Det var ikke min pointe. Min pointe er at ejeren af dahf skulle havde taget og lukket og slettet ALLE off-topic tråde der kunne skabe ballade. Tråde omkring politik o.s.v hører ikke hjemme på dahf, men de har nu efterhånden ødelagt et helt unikt og fremragende film-forum.

Derudover finder det (ja, undskyld mig) temmelig fjollet og barnligt at folk kan blive SÅ uvenner på et skide internet-forum...altså come on :roll: Men trist er det, at det har kostet så mange aktive brugere. I øjeblikket virker det som om at dahf allerede er en død patient, der bare ikke helt har opdaget det endnu :? Og hvorfor har den moderator ikke bare fået kniven for længe siden - det er virkelig svag "ledelse" fra ejerens side og nu betaler vi alle prisen.

_________________
Hvad ser jeg i 2019? Klik her.
Hvad så jeg i 2018? Klik her.
Hvad så jeg i 2017? Klik her.

Pssst! Læs med på Sørensen Exploitation Cinema (2011-2018)


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 71 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4 5 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team