DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors apr 18, 2024 5:19

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 100 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4 57 Næste
Forfatter besked
Indlæg: søn jul 24, 2011 21:17 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Det har ikke en pind med reglerne at gøre! Problemet er at man ikke tænker sig om før man sætter sig ned og taster løs. Problemet er manglen på respekt og at man bruger DAHF som platform til at egen politisk agenda. Og når en moderator, som har et større ansvar end os fodtudser, sætter ild til bålet, så kan man kun ryste endnu mere på hovedet.

Nogle mener at DAHF stadig skal indeholde politiske debatter. Well, historien viser at vi ikke kan bære det. Det kan vi bare ikke. Høje bølger bliver afløst af medlemsflugt og nu har vi mistet DAHFs måske mest flittigste og entusiatiske medlem. Det er fandme en skam!


Top
   
Indlæg: søn jul 24, 2011 21:20 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man mar 01, 2004 16:21
Indlæg: 17869
Geografisk sted: København SV
KingHans skrev:
Silver Surfer skrev:
Men er det ikke det vi har mods til. At stoppe toget inden det løber løbsk?

problemet er vel, at det ikke er sket noget, der er uden for regelsættet? skal vi censurere hinanden nu?

Der skal ikke øves censur på nogen måde, men moderatorerne må, efter min mening, gerne gå ind i en tråd hvor der er en lidt ophidset stemning og få ro på gemytterne og tråden tilbage på sporet. For min skyld må bølgerne gerne gå højt, så længe debatten bliver holdt i en sober tone. Jeg vil da hellere læse de indlæg som er skrevet af debattører, som kan argumentere for sine synspunkter end dem som bare skriver noget pjat for at skævvride tråden og komme med dumsmarte bemærkninger og trækker tråden Off topic.

_________________
For meget er aldrig nok!

Rating på DAHF: Billede
Se mine 813 Blu-ray film. :)


Top
   
Indlæg: søn jul 24, 2011 21:25 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man jun 02, 2003 1:01
Indlæg: 6974
Geografisk sted: Hjørring
Hvis jeg følte tråden "gik for højt" havde jeg også gjort noget ved det, men jeg synes ikke det være over normalt niveau. Jeg mener der skal være plads til alle, og alles synspunkt.

_________________
:thumb:min twitter!


Top
   
Indlæg: søn jul 24, 2011 21:26 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons maj 23, 2007 16:57
Indlæg: 9012
Geografisk sted: Vejle
Fritte skrev:
Nogle mener at DAHF stadig skal indeholde politiske debatter. Well, historien viser at vi ikke kan bære det. Det kan vi bare ikke. Høje bølger bliver afløst af medlemsflugt og nu har vi mistet DAHFs måske mest flittigste og entusiatiske medlem. Det er fandme en skam!

Well said, Fritte!
Personligt er jeg fuldstændig enig i ovenstående.

_________________
Hvilke film har jeg set i 2019?


Top
   
Indlæg: søn jul 24, 2011 21:28 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors sep 13, 2001 1:01
Indlæg: 8182
Geografisk sted: Allerhelst London
Hans nu er du jo ikke ene om moderator. Og måske du burde have overvejet din situation noget anderledes, istedetfor at piske stemningen endnu mere op.

@Fritte
Godt skrevet, selvom det desværre er sandt

_________________
Listen over de fine BLÅ skiver !!!
Listen over de fine CD'er!!!
Listen over de fine LP'er!!!


Top
   
Indlæg: søn jul 24, 2011 21:30 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Fritte skrev:
Nogle mener at DAHF stadig skal indeholde politiske debatter. Well, historien viser at vi ikke kan bære det. Det kan vi bare ikke. Høje bølger bliver afløst af medlemsflugt og nu har vi mistet DAHFs måske mest flittigste og entusiatiske medlem. Det er fandme en skam!


Du rammer sømmet på hovedet dér, Fritte.

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: søn jul 24, 2011 21:30 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man jun 02, 2003 1:01
Indlæg: 6974
Geografisk sted: Hjørring
Så jeg skulle have holdt min mund, og bare lade de andre debatøre for ret? Eller skulle jeg have slette alle indlæggene? eller hvordan mener du det skulle have været håndteret.

_________________
:thumb:min twitter!


Top
   
Indlæg: søn jul 24, 2011 21:32 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors sep 13, 2001 1:01
Indlæg: 8182
Geografisk sted: Allerhelst London
Du skulle have holdt din mund helt fra starten.
Så var dette ikke sket.

_________________
Listen over de fine BLÅ skiver !!!
Listen over de fine CD'er!!!
Listen over de fine LP'er!!!


Senest rettet af Abildtrup søn jul 24, 2011 21:33, rettet i alt 1 gang.

Top
   
Indlæg: søn jul 24, 2011 21:33 
Offline

Tilmeldt: fre apr 11, 2003 1:01
Indlæg: 7756
Geografisk sted: No longer here
KingHans skrev:
Så jeg skulle have holdt min mund, og bare lade de andre debatøre for ret? Eller skulle jeg have slette alle indlæggene? eller hvordan mener du det skulle have været håndteret.

Du skulle have tænkt dig om, før du brugte en forfærdelig hændelse som politisk løftestang på et filmforum. Det er meget simpelt.

Jeg synes det er helt utroligt, at du kan fortsætte med at snakke om regler og regelbrud. Du har en moralsk forpligtelse som moderator til at være foregangsmand. Det vil du så åbenbart blæse på - sammen med de indlæg, der venligt faldt, for at minde dig om, at du måske var gået over stregen.


Top
   
Indlæg: søn jul 24, 2011 21:37 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre nov 08, 2002 2:01
Indlæg: 503
Geografisk sted: Crystal Lake
Og det er jo ikke første gang, at EL-fanen bliver rejst af KingHans som symbol på det "rigtige" synspunkt og det eneste saliggørende

_________________
Peter


Top
   
Indlæg: søn jul 24, 2011 21:38 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man jun 02, 2003 1:01
Indlæg: 6974
Geografisk sted: Hjørring
Det er jer, der siger jeg bruger det som politisk løftestang, eller agenda. Det var da aldrig planen, planen var blot at få en debat omkring hvad der skete i gang, ligesom alle de andre gange et indlæg er lavet i den tråd.

og hvornår fanden gør jeg det i den samtale? ingen steder, jeg nævner det overhovedet ikke, jeg nævner hvad jeg antager DF vil gøre, det er også det mest politiske jeg siger.

_________________
:thumb:min twitter!


Top
   
Indlæg: søn jul 24, 2011 21:39 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre jul 02, 2004 13:45
Indlæg: 4163
Geografisk sted: Et sted derude
Fritte skrev:
Høje bølger bliver afløst af medlemsflugt og nu har vi mistet DAHFs måske mest flittigste og entusiatiske medlem. Det er fandme en skam!

Steiner skriver, at han takker af for nu.
Det er jo så ikke en profeti, om at interessen for at skrive om film på dahf, aldrig vil vende tilbage.
Blot en konstatering af den nuværende tilstand.

Det er da rigtigt, at der ikke sker så meget på dahf, lige for tiden, men mange er jo nok taget sydpå.
Dahf er vel desuden ikke rigtigt dahf uden Henriksen vs. KingHans tråde? :D
Jeg lærer nye ord og vendinger, som jeg ikke kendte, eller troede fandtes.

Måske mangler der gode film at diskutere?
I så fald kan vi jo lave en Seinfeld-tråd.
Det kan der jo nok gå lidt tid med.


Top
   
Indlæg: søn jul 24, 2011 21:42 
Offline

Tilmeldt: fre apr 11, 2003 1:01
Indlæg: 7756
Geografisk sted: No longer here
KingHans skrev:
utroligt at ingen vil tage højreekstremistisk tendenser alvorligt. Men det kommer nok nu, men hovedrystende at så mange uskyldige skal dø, før folk FORHÅBENLIGT for øjnene op for hvad der sker, når vi lader de højreekstremistisk miljøer udvikle sig på denne måde.

Hvis du ikke mener, at ovenstående er en politisk løftestang for en tragedie, så ved jeg slet ikke hvad det er. Det var pinligt, da du skrev det - og nu er det særdeles pinligt, at du ikke vil stå ved det. Lad os da få Okotta tilbage som redaktør. I det mindste stod han ved, at han havde dummet sig. :roll:


Top
   
Indlæg: søn jul 24, 2011 21:43 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man jun 02, 2003 1:01
Indlæg: 6974
Geografisk sted: Hjørring
Spencer skrev:
I så fald kan vi jo lave en Seinfeld-tråd.
Det kan der jo nok gå lidt tid med.

jeg er klar! den serie rules

_________________
:thumb:min twitter!


Top
   
Indlæg: søn jul 24, 2011 21:43 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre nov 08, 2002 2:01
Indlæg: 503
Geografisk sted: Crystal Lake
KingHans skrev:
Det er jer, der siger jeg bruger det som politisk løftestang, eller agenda. Det var da aldrig planen, planen var blot at få en debat omkring hvad der skete i gang, ligesom alle de andre gange et indlæg er lavet i den tråd.

og hvornår fanden gør jeg det i den samtale? ingen steder, jeg nævner det overhovedet ikke, jeg nævner hvad jeg antager DF vil gøre, det er også det mest politiske jeg siger.


Og her er det jo så vi kan spørge os selv .... hvad har DF's eventuelle udtagelser/aktioner at gøre med de forfærdelige begivenheder i Norge .... dét har været på sin plads at holde sin mund med slige antagelser i dén situation! Pli og situationsfornemmelse er meget fraværende !

_________________
Peter


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 100 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4 57 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team