DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er lør apr 20, 2024 2:04

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 100 indlæg ]  Gå til side Foregående 13 4 5 6 7 Næste
Forfatter besked
Indlæg: tors jul 28, 2011 14:15 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man mar 01, 2004 16:21
Indlæg: 17869
Geografisk sted: København SV
Jeg har skrevet det før, men gentager gerne mig selv. steiners afgang er beklagelig og dahf vil blive fattigere uden hans mange vidunderlige og velskrevne indlæg. Der er efterhånden langt mellem 'snapsene' på dahf og hvis steiner, hvad jeg ikke håber, står fast på sin beslutning om at blive væk, bliver der lukket mere af for de farvelagte indlæg som dahf er krydret med. Jeg håber virkelig (som de fleste herinde) at han vender tilbage, når stormen har lagt sig.
Det er så op til hver enkel hvad man vil smide (eller netop ikke smide) i potten, for at dahf forbliver et godt sted at 'hænge ud'

Men hvis man lige læser steiners indlæg en gang til, er han imod dahf bliver pakket ind i politisk korrekthed, med alt hvad det medfører af (selv)censur og angst for at træde andre over tæerne. Modsat hvad tråden her er ved at udvikle sig til, mener han, som mange andre, at der skal være højt til loftet på et forum som vores. Men vi er på vej mod det modsatte efter min mening. Hvad vi også kan se allerede. Antallet af indlæg på dahf er efterfølgende faldet dramatisk og det er ikke pga. sommerferien.

Hvad der, som jeg læser det, derimod fik bægeret til at flyde over, var et ulækkert indlæg i 'Man tager sig til hovedet - igen, igen' tråden, som ville slå politisk plat på tragedien i Norge, samt den efterfølgende mangel på at moderere tråden fra de udpegede moderatore på dahf. Her burde de andre moderatorer lige træde til og stoppe det løbske tog. At indlægget oven i købet var skrevet af en moderator, som på ingen måde beklager sine indlæg eller forsøger at rette op på det uheldige udfald som de pågældende indlæg fik, gør ikke sagen bedre.
I stedet endte det i en låst tråd og først efter steiners udmelding. Beklageligt, men sandt.

_________________
For meget er aldrig nok!

Rating på DAHF: Billede
Se mine 813 Blu-ray film. :)


Top
   
Indlæg: tors jul 28, 2011 14:22 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør maj 03, 2003 1:01
Indlæg: 12577
Geografisk sted: Denmark
Forstår ikke at folk der ikke bryder sig om visse emner ikke bare lader være med at kigge i de tråde, der er flere tråde der ikke har min interesse, så dem holder jeg mig væk fra.
Hvis man ikke bryder sig om dagens politiske tilstande og emner, der får folk til at ryste på hovedet eller fare i flint, så burde man nok holde sig væk fra tråden, hvor man tager sig til hovedet, hvis vi så skal begynde at luge ud, så ser jeg at Fodbold tråden også burde forbydes, da den også får folk til at hidse sig op.
Selvom nogle inkluderet mig selv kan være lidt harsk og oppe at vænde det hvide ud af øjnene i nogle debatter, føler jeg ikke at der er noget had i mellem mig og mine moddebatører og syntes da også vi er rimelige hurtige til at falde ned igen til et normalt leje.
Vi tager også meget sjældent debatten med i andre tråde, hvor debatten er mere sober.
Syntes også at tit er det dem, der ikke deltager i f.eks den hovedrystende tråd også er dem der vil have os andre censureret :hammer: hvor mennesker mødes kommer der gnidninger og helt sikkert en masse dumme bemærkninger, men sådan er den virkelige verden også og ved at forbyde det ene frem for det andet er der det først går galt.

Mvh

MA

ps. jeg til gængeld vil ikke true med at smutte, fordi jeg ikke får lov at bestemme, hvordan I andre skal være :beerchug:

_________________
The Gathering of DvD's


Top
   
Indlæg: tors jul 28, 2011 15:10 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man maj 17, 2010 19:18
Indlæg: 352
Geografisk sted: Aalborg
Jeg er medlem på et andet forum.....

For at gøre en lang historie kort er det et militært forum. Når man logger ind ligner det PhpBB-forum som så mange andre. Der er den krølle på halen at der findes et "private protection" (Tænk Blackwater og lign.) på Boardindeekset. Her kræver det en aktiv indsats med henvendelse til Moderator at gøre dette afsnit synlig på dit boardindeks. Jeg tænkte om man kunne lave noget ligende herinde for Politik. Trådende vil ikke være synlige for almindelige brugere, men kun for dem der aktiv har bedt om at kunne se/deltage i dem.

Ligesom der er et redaktørrum kun synlig for redaktører må der kunne oprettes et lukket rum for dem der aktivt ønsker at diskutere politik. En slags sandbox - no pun intended! Og så gøre resten af forumet "politik-fri".

Vi er en broget blanding af mennesker og jeg tror ikke at vi kan holde politik ude af forumet, men så kan man da i det mindste containe det.

_________________
http://c.mymovies.dk/pjonassen

LG 60PM970T
Marantz AV8802a + mm7055
Marantz UD7007


Top
   
Indlæg: tors jul 28, 2011 16:29 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Når alt kommer til alt, så synes jeg at vi skal passe på vores kære forum. Det er vores værested. Mine internetbesøg vil slet ikke være det samme uden DAHF. Lad os tage den herfra og tænke os alle om en ekstra gang inden vi sætter os ned for at skrive et indlæg. Jeg har lært at det lille "!"-ikon er der for en grund og moderatorerne har også fået en opsang.

Jeg håber at KingHans og Steiner vil kunne løse problemet sammen, så sidstnævnte vender tilbage til DAHF.


Top
   
Indlæg: tors jul 28, 2011 16:39 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man jun 02, 2003 1:01
Indlæg: 6974
Geografisk sted: Hjørring
too litte too late!

_________________
:thumb:min twitter!


Top
   
Indlæg: tors jul 28, 2011 17:30 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre jul 02, 2004 13:45
Indlæg: 4163
Geografisk sted: Et sted derude
KingHans skrev:
too litte too late!

Jeg kan se at du har valgt at lukke din tråd, med YouTube filmanmeldelser.
Om det har nogen relation til det politiske, vil jeg så ikke begynde at spekulere i, men blot konstatere, at jeg har haft megen fornøjelse af at se dine anmeldelser og advarsler, om hvilke film man ikke bør se, og hvorfor.


Top
   
Indlæg: lør jul 30, 2011 13:19 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Nogen der har været i kontakt med Steiner?


Top
   
Indlæg: lør jul 30, 2011 14:23 
Okotta snakkede en del med Steiner i går, ved jeg. Giv Steiner lidt tid, så kigger han forbi igen.


Top
   
Indlæg: lør jul 30, 2011 16:15 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn feb 01, 2004 20:37
Indlæg: 3593
Geografisk sted: The Benny Vandergast Memorial Theater
hudson skrev:
Okotta snakkede en del med Steiner i går, ved jeg. Giv Steiner lidt tid, så kigger han forbi igen.

Og hvem er så du? Cart? Okotta?


Top
   
Indlæg: lør jul 30, 2011 20:53 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man feb 24, 2003 2:01
Indlæg: 6506
Geografisk sted: Pyongyang
Morbid Angel skrev:
Forstår ikke at folk der ikke bryder sig om visse emner ikke bare lader være med at kigge i de tråde, der er flere tråde der ikke har min interesse, så dem holder jeg mig væk fra.
Hvis man ikke bryder sig om dagens politiske tilstande og emner, der får folk til at ryste på hovedet eller fare i flint, så burde man nok holde sig væk fra tråden, hvor man tager sig til hovedet, hvis vi så skal begynde at luge ud, så ser jeg at Fodbold tråden også burde forbydes, da den også får folk til at hidse sig op.
Selvom nogle inkluderet mig selv kan være lidt harsk og oppe at vænde det hvide ud af øjnene i nogle debatter, føler jeg ikke at der er noget had i mellem mig og mine moddebatører og syntes da også vi er rimelige hurtige til at falde ned igen til et normalt leje.
Vi tager også meget sjældent debatten med i andre tråde, hvor debatten er mere sober.
Syntes også at tit er det dem, der ikke deltager i f.eks den hovedrystende tråd også er dem der vil have os andre censureret :hammer: hvor mennesker mødes kommer der gnidninger og helt sikkert en masse dumme bemærkninger, men sådan er den virkelige verden også og ved at forbyde det ene frem for det andet er der det først går galt.

Mvh

MA

ps. jeg til gængeld vil ikke true med at smutte, fordi jeg ikke får lov at bestemme, hvordan I andre skal være :beerchug:


Amen! to that...


Top
   
Indlæg: søn jul 31, 2011 21:10 
Offline

Tilmeldt: lør jan 27, 2007 23:47
Indlæg: 4466
Geografisk sted: Sønderjylland
@Henriksen: Er du også væk?

Jeg læste lige din signatur,og din avarta er også væk. :?:

Det ville sgu være kedeligt !


Top
   
Indlæg: søn jul 31, 2011 21:46 
Offline

Tilmeldt: lør jan 27, 2007 23:47
Indlæg: 4466
Geografisk sted: Sønderjylland
Citat:
Never again....(dahf-træffes kun pr.PB)



OK :|


Top
   
Indlæg: søn jul 31, 2011 21:55 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Okay, det er en slem periode vi skal igennem. :(


Top
   
Indlæg: søn jul 31, 2011 22:05 
Offline

Tilmeldt: lør jan 27, 2007 23:47
Indlæg: 4466
Geografisk sted: Sønderjylland
Fritte skrev:
Okay, det er en slem periode vi skal igennem. :(

Enig,også fordi det er stamgæster.Det kan mærkes.


Top
   
Indlæg: fre aug 05, 2011 11:43 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn aug 24, 2003 20:14
Indlæg: 2842
Geografisk sted: vestjylland
Dette indlæg bære præg af at jeg lige har mistet min svigermor fra Japan, for mig er det mere tragisk end nogle ungers død i Norge. Så hvis I kommer med vittigheder om Japaner, eller udtaler jer negativt om Japaner, så bliver jeg prinsesse fornærmet ligesom Steiner !

_________________
Satan og helvede!


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 100 indlæg ]  Gå til side Foregående 13 4 5 6 7 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team