DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors apr 18, 2024 5:47

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 45 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 Næste
Forfatter besked
Indlæg: ons mar 30, 2011 22:41 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man jun 02, 2003 1:01
Indlæg: 6974
Geografisk sted: Hjørring
Jeg er her også dagligt, og ligesom så mange andre, er det "desværre" ikke film der tager det mest af min tid længer... jeg ser stadig en del, men slet ikke samme mængde som før. Derfor bliver der heller ikke købt så mange som før.

_________________
:thumb:min twitter!


Top
   
Indlæg: ons mar 30, 2011 23:20 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Abildtrup skrev:
Dog handler jeg ikke så meget herinde for tiden (det forståes jo nok) ;)


Du har jo også været uheldig et par gange. The Master skylder dig også stadig et halvt kilo slik.

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: ons mar 30, 2011 23:39 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors sep 13, 2001 1:01
Indlæg: 8182
Geografisk sted: Allerhelst London
Holmsgaard skrev:
Abildtrup skrev:
Dog handler jeg ikke så meget herinde for tiden (det forståes jo nok) ;)


Du har jo også været uheldig et par gange. The Master skylder dig også stadig et halvt kilo slik.


Haha.
Sikke tider med den person.
Det er rigtigt mange år siden den historie udspillede sig.

Idag kan den dog bringe et smil frem, hvis man lige finder den frem på en kedelig regnvejrsdag :D

_________________
Listen over de fine BLÅ skiver !!!
Listen over de fine CD'er!!!
Listen over de fine LP'er!!!


Top
   
Indlæg: ons mar 30, 2011 23:49 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man jun 02, 2003 1:01
Indlæg: 6974
Geografisk sted: Hjørring
Mon lord of the rings på blu ray, kommer i en brun cuba boks?

_________________
:thumb:min twitter!


Top
   
Indlæg: tors mar 31, 2011 9:55 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man aug 04, 2003 12:54
Indlæg: 20535
Geografisk sted: Frederikshavn
Men spørgsmålet er skal vi gøre noget for at tiltrække mere aktivitet? Hvordan er vores Google ranking? Er det noget vi er interesseret i overhovedet?

_________________
En del af "De Gnavne Filmnørder" http://dgfn.dk

Hands off the compression button, music industry!
Hands off the DNR button, Blu-Ray producers!
Films are supposed to have grain!

https://twitter.com/Kristofferabild


Top
   
Indlæg: tors mar 31, 2011 10:15 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre jan 13, 2006 9:40
Indlæg: 3218
Geografisk sted: KBH
det kommer vel an på om det er et socialt medie hvor nærheden er vigtig, eller et informativt medie. Man kunne jo sende information til de medie uddannelser der har med film at gøre osv., så er det en begrænset ekspandering.

_________________
Mine film(Ikke opdateret)
Onkyo TX-SR706 , Sony 46W4500,Tvix6500,QNAP 219,PS3,Jamo S606 HCS3,jamo 300


Top
   
Indlæg: tors mar 31, 2011 11:14 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Mills skrev:
Men spørgsmålet er skal vi gøre noget for at tiltrække mere aktivitet? Hvordan er vores Google ranking? Er det noget vi er interesseret i overhovedet?


Det kommer i høj grad an på, hvad DAHF skal bruges til. Hvor jeg tror, der er nogle af os, der er her for mest at diskutere film, spil, musik og bøger, så er der lige så mange som bruger forummet til at købe/sælge deres ting, og aldrig deltager i debatterne andetsteds.

Det ene er ikke mere rigtigt end det andet, så som sådan synes jeg ikke, der behøver gøres noget som helst umiddelbart. Det skulle da være at gøre opmærksom på DAHF på Facebook. Det kunne man selvfølgelig gøre. Altså lave en decideret 'page', som man kan 'like' (aner ikke hvad det hedder på dansk), men jeg ved ikke, om det reelt tjener noget formål. :)

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: tors mar 31, 2011 11:16 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors apr 18, 2002 1:01
Indlæg: 1629
Geografisk sted: Odense
Jeg har også været med nogle år efterhånden, og tjekker da siden ud (næsten) dagligt, men det er ikke altid, at det bliver til så meget skriveri.

Det betyder dog ikke, at jeg ikke sætter lige så stor pris på dahf som da jeg startede; behovet er nok bare lidt anderledes i dag.
Tidligere væltede man ned af stolen og slog sin sparegris i stykker når HMV i England kørte to dvd'er for £25,- og så var der sgu' 2-disc imellem! :shock:

Ligesom det var vigtigt at holde øjnene åbne for dårlige dvd-udgivelser i Fullscreen eller med kummerlig lyd, og her var dahf uovertruffen. :thumb:

Så dengang husker jeg det som om, at tilbud og nye udgivelser fyldte meget på dahf.

I dag findes der en masse sider, som overskueligt kan sammenligne priser og specs, så der måske ikke helt de samme behov for at vende disse sager.

Jeg synes dog stadig, at der er megen god og nyttig info jeg finder på dahf, men der er langt fra alt jeg læser, som jeg føler behov for at kommentere på, så derfor bliver det nok ikke til så mange indlæg som tidligere.
Ligeledes har jeg gennem tiden fået svar på selv de mest underlige spørgsmål herinde, der er sgu' altid en venlig sjæl herinde der ved lidt om både dette og hint.

Uanset hvad, så har jeg da planer om at blive hængende som 'dahf'er' et godt stykke tid endnu. :D

_________________
Hilsen Lars B
De Små Runde / "I have come here to chew bubblegum and kick ass...I'm all out of bubblegum!"


Top
   
Indlæg: tors mar 31, 2011 12:37 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn aug 24, 2003 12:16
Indlæg: 2795
Geografisk sted: Fredericia
En Facebook-page er en skidt løsning, tror jeg. Hvis den køres i stilling vil en del af diskussionen uvægerligt lægge sig der frem for herinde.

_________________
Min side med film- og serieskriblerier


Top
   
Indlæg: tors mar 31, 2011 12:44 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 22, 2003 15:37
Indlæg: 10639
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
Har antallet af aktive brugere ikke altid bølget lidt op og ned?

Jeg håber og tror på, at nu hvor der er faldet mere ro over boardet, så vil nogle af de folk der er faldet fra måske komme igen, når de opdager det. Ligeledes vil vi nok have nemmere ved at fastholde de nye brugere der måtte forvilde sig herind. Jeg syns nu altid vi har været gode til at sige velkommen til nye brugere (undtaget russiske spambotter og folk der tiggede).

_________________
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2021 (+ clickbait) :naughty: + ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i | 2019 | 2020 | 2021 Billede


Top
   
Indlæg: tors mar 31, 2011 12:47 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man jul 09, 2007 10:26
Indlæg: 882
Geografisk sted: Aalborg
Wow. Er der virkelig ikke flere aktive? Ikke at det gør noget, men tallet overrasker mig lidt.

Mills skrev:
Men spørgsmålet er skal vi gøre noget for at tiltrække mere aktivitet? Hvordan er vores Google ranking? Er det noget vi er interesseret i overhovedet?

Den har en pagerank på 1. Selv min photoblog har 2, så det er lidt spøjst.


Top
   
Indlæg: tors mar 31, 2011 13:12 
Offline

Tilmeldt: ons mar 23, 2011 16:54
Indlæg: 3
Jeg ved fra Thomas, at han har fået mails fra flere brugere herinde, som har skrevet at de synes man har opført sig dårligt da de ekskluderede ham, og de har ikke rigtigt lyst til at deltage længere.

Han har heller ikke selv den store lyst til at vende tilbage.


Top
   
Indlæg: tors mar 31, 2011 13:19 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre jan 13, 2006 9:40
Indlæg: 3218
Geografisk sted: KBH
Cart skrev:
Jeg ved fra Thomas, at han har fået mails fra flere brugere herinde, som har skrevet at de synes man har opført sig dårligt da de ekskluderede ham, og de har ikke rigtigt lyst til at deltage længere.

Han har heller ikke selv den store lyst til at vende tilbage.


Jeg synes ikke den diskussion skal være her igen, måske om en periode uden opsyn har fjernet en del af sjælen her inde. Lige et spørgsmål, du er da Thomas, jeg tænker det er overvældene interesse fra en der kun har et indlæg før dette :?:

_________________
Mine film(Ikke opdateret)
Onkyo TX-SR706 , Sony 46W4500,Tvix6500,QNAP 219,PS3,Jamo S606 HCS3,jamo 300


Top
   
Indlæg: tors mar 31, 2011 13:19 
Offline

Tilmeldt: ons mar 23, 2011 16:54
Indlæg: 3
pjonassen skrev:
Det mest dræbende for et forum er et sted hvor alle er rørende enige - sådan et forum dør stille og sikkert. Det har jeg oplevet andre steder hvor fora er lukket ned på grund af en dræbende gang rygklapperi.


Nu har jeg kun skimmet nogle tråde her på DAHF.dk, men det du beskriver ser ud til allerede at være sket flere steder.


Top
   
Indlæg: tors mar 31, 2011 18:02 
Offline

Tilmeldt: tirs mar 02, 2010 23:22
Indlæg: 1012
Jeg læser mest herinde, men er her da ca. hver dag.


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 45 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team