DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er fre apr 19, 2024 11:04

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: søn nov 15, 2009 15:45 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre jul 19, 2002 1:01
Indlæg: 2839
Geografisk sted: Hvidovre
Hejsa

Kom lige til at tænke på om der var andre som jeg - dvs som har en masse DVD'er, men har fået smølfe-formatet også og derfor nu anskaffer både SD og HD udgivelser og dermed har en sund interesse for begge.

På den baggrund kunne man diskutere fordele og ulemper i at nedlægge 'Den Store Format Mur' og slå underfora og tråde sammen. Jeg vil nok ikke afskaffe mit HD grej, men vil da ikke have noget imod at HW tråde indeholder både HD og ikke HD grej.

Jeg synes det kunne være hyggeligt at vi slog pjalterne sammen igen. I tråde såsom 'udgiversler' og 'hvad modtog du idag' kunne man sagtens rumme begge formater. Vi skriver jo aligevel diverse detaljer, så man kunne jo godt skrive 'jeg modtage xxxx på 'blu/DVD' til pris yyy fra forhandler zzz.

Igen så er jeg ikke fanatisk, og selvom jeg helst vil have nye udgivelser på Blu, så er der også så syge prisforskelle mellem formaterne at jeg vælger DVD ind i mellem (seneste eksempler : Doll House, Sarah Connor cronicles sæson 2 - der er ca dobbelt op på Blu). Det er heller ikke alt grej jeg køber som er HD.

Hvad synes I andre? :?:

_________________
Mino - DAHF medlem # 339 - DTS - certificeret.


Top
   
Indlæg: søn nov 15, 2009 16:36 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Jeg stemmer på at det skal fortsætte med at være opdelt!


Top
   
Indlæg: søn nov 15, 2009 16:39 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs feb 12, 2002 2:01
Indlæg: 6366
Geografisk sted: Kattegat
Jeg har ikke noget imod det som det er nu, for jeg kigger også i HD trådene selvom jeg ikke har det. Filmene er de samme ;)

Og netop derfor synes jeg bestemt ikke det ville være noget problem at slå "hvilken film" trådene sammen.

Men det fungerer vel fint nok som det er.


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team