DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er lør maj 11, 2024 2:31

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 211 indlæg ]  Gå til side Foregående 111 12 13 14 15 Næste
Forfatter besked
Indlæg: ons jan 19, 2011 21:55 
Offline

Tilmeldt: ons jul 25, 2001 1:01
Indlæg: 8507
Geografisk sted: København
Fritte skrev:
Enig. Det fylder alt, alt for meget på samtlige sider.


"Like". :)

_________________
SØREN LANGELUND >>>
http://soeren.langelund.com | Criticker-profil | Comoyo-artikler | CinemaZone-anmeldelser og artikler | YouTube-profil


Top
   
Indlæg: ons jan 19, 2011 21:57 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: søn jan 21, 2001 2:01
Indlæg: 3298
Geografisk sted: Ringsted, DANMARK
Alle er blevet moderator på alt her i starten, men det er ikke meningen, at det skal være sådan på sigt. Jeg håber og regner med, at der kommer en frivillig og naturlig opdeling, for det er også lidt overkill med 7 moderatorer pr. underforum :) Når/hvis opdelingen kommer, så forsvinder alle de gentagelser på forsiden også. Det er ikke pænt, men jeg kan godt lide, at det er synligt hvem der er moderator hvor, og jeg synes heller ikke, at det har gjort forsiden hverken mærkbart længere eller mere uoverskuelig...bare "grimmere", men det er forhåbentlig noget midlertidigt :)

_________________
Jackie Chiles siger: "XE1 + BD55 = High Def heaven with at clear blu sky :yum:"
HD DVD: 175 Blu-ray: 21 ---> nyeste i samlingen: The Fugitive (UK), The Incredible Hulk (UK)


Top
   
Indlæg: ons jan 19, 2011 22:49 
Offline

Tilmeldt: ons jul 25, 2001 1:01
Indlæg: 8507
Geografisk sted: København
Ulrik Horsted-Kristensen skrev:
Alle er blevet moderator på alt her i starten, men det er ikke meningen, at det skal være sådan på sigt. Jeg håber og regner med, at der kommer en frivillig og naturlig opdeling, for det er også lidt overkill med 7 moderatorer pr. underforum :) Når/hvis opdelingen kommer, så forsvinder alle de gentagelser på forsiden også. Det er ikke pænt, men jeg kan godt lide, at det er synligt hvem der er moderator hvor, og jeg synes heller ikke, at det har gjort forsiden hverken mærkbart længere eller mere uoverskuelig...bare "grimmere", men det er forhåbentlig noget midlertidigt :)


Men skal det stå på forsiden, hvem der er moderatorer/redaktører? Er det ikke rigeligt, at det står, når man går ind under selve underforummet og læser/skriver indlæg?

Jeg (og mange andre, virker det til :)) synes, det er forstyrrende med de navne på forsiden, som ikke tjener noget videre formål lige dér - og f.eks. på iPhone er det meget tydeligt...

_________________
SØREN LANGELUND >>>
http://soeren.langelund.com | Criticker-profil | Comoyo-artikler | CinemaZone-anmeldelser og artikler | YouTube-profil


Top
   
Indlæg: tors jan 20, 2011 14:01 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn feb 01, 2004 20:37
Indlæg: 3593
Geografisk sted: The Benny Vandergast Memorial Theater
Først var der 5 nu er der 7, velkommen til :D , skulle vi ikke have en håndfuld mere?


Top
   
Indlæg: tors jan 20, 2011 14:41 
Offline

Tilmeldt: fre apr 11, 2003 1:01
Indlæg: 7756
Geografisk sted: No longer here
Kermit skrev:
Først var der 5 nu er der 7, velkommen til :D , skulle vi ikke have en håndfuld mere?

Det får vi brug for næste gang, at en bruger mener at LED er bedre end Plasma. :lol:


Top
   
Indlæg: tors jan 20, 2011 14:47 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre jul 02, 2004 13:45
Indlæg: 4163
Geografisk sted: Et sted derude
michmach skrev:
Kermit skrev:
Først var der 5 nu er der 7, velkommen til :D , skulle vi ikke have en håndfuld mere?

Det får vi brug for næste gang, at en bruger mener at LED er bedre end Plasma. :lol:

Den nye linje dikterer Moon War i stedet for Flame War. :D


Top
   
Indlæg: lør jan 22, 2011 12:41 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre mar 05, 2004 11:57
Indlæg: 3018
Geografisk sted: Nordjylland
Dejligt at høre at DAHF efter alt at dømme er på vej på rette spor igen. :) Alt for megen fnidder-fnadder og generel dårlig stemning har (bl.a.) medvirket til at jeg har listet ud af bagdøren og valgt at holde en pause fra DAHF de sidste par måneder....

Det glæder mig at folk støtter op omkring forummet og har indset at tingene (læs: tonen) ikke kunne fortsætte i samme kringlede spor. Jeg føler ikke, jeg er sart og synes der skal være plads til uenighed, farverige gloser og flammende diskussioner, men jeg mener virkelig de ekstremt dårlige "vibrationer" og groteske mudderkastning fra mange non-filmiske tråde var begyndt at smitte af på hele den ellers hygsomme, joviale stemning på DAHF.

Uden at nævne andre navne (for der HAR været andre, som bevidst eller ubevidst har bidraget til ubehagelig krig på gaflen), synes jeg det var stort af Okotta at komme med en uforbeholden undskyldning for sin del af det uheldige stemningsskift, som gradvist er sket igennem årene. Nu er det ikke mit job at få Okotta til at fremstå som en engel, men jeg har kendt ham i virkelighedens verden i omtrent 20 år og har ikke altid kunne forbinde den småprovokerende og til tider rabiate Okotta fra DAHF med hans unægtelig venlige, flinke alter ego af kød & blod.

Nuvel, 'nuff said i denne omgang. Jeg glæder mig til bedre tider på DAHF - og er taknemmelig for at folk ikke bare ønsker at lade tingene sejle (i den gale retning) som før.


Top
   
Indlæg: lør jan 22, 2011 13:04 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre jul 02, 2004 13:45
Indlæg: 4163
Geografisk sted: Et sted derude
Jeg synes faktisk, at det er værd at bemærke, at den politiske tråd gik helt og aldeles kold, af sig selv, uden hjælp fra en moderator.
Nuvel - der sker virkelig nada på Christiansborg, men udsigten til at få en statsminister, der går i dametøj, kan nu godt skræmme lidt. :D

Helt klart at markedspladsen ikke kunne køre ordentligt, uden moderator.
Her kan selvironi og godt humør ikke redde sagerne, hvis der sidder fidusmagere og laver uldne handler.
Så var der det med alle de fuprofiler, som smider volapyk-engelsk reklamegejl på forum.
Her må der også en moderator på, så deres IP'er kan blokeres.

Der kom pludselig sur stemning i fredagstråden, og det overraskede mig lidt.
Nu kommer der forhåbentlig noget mere optimisme til.
En enkelt vrissetråd, her og der, kan ikke ødelægge DAHF, hvis bare de trofaste brugere husker at fodre filmtrådene også, en gang imellem.
Sådanne tråde drysser jo ud, hvis de ikke fodres.


Top
   
Indlæg: lør jan 22, 2011 14:15 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man feb 24, 2003 2:01
Indlæg: 6506
Geografisk sted: Pyongyang
Men igen... kan vi ikke godt finde plads til de dersens moderator/redaktør navne andetsteds en plasteret ud over hele forsiden ? Nøj det ser grimt og rodet ud.


Top
   
Indlæg: lør jan 22, 2011 14:31 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn apr 06, 2003 1:01
Indlæg: 8218
Geografisk sted: @Last Exit To Nowhere
Henriksen skrev:
Men igen... kan vi ikke godt finde plads til de dersens moderator/redaktør navne andetsteds en plasteret ud over hele forsiden ? Nøj det ser grimt og rodet ud.

Vi er faktisk ved at finde på en løsning. Jeg skal bare lige finde lidt tid til at lave den.


Top
   
Indlæg: lør jan 22, 2011 14:34 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Sieker skrev:
Henriksen skrev:
Men igen... kan vi ikke godt finde plads til de dersens moderator/redaktør navne andetsteds en plasteret ud over hele forsiden ? Nøj det ser grimt og rodet ud.

Vi er faktisk ved at finde på en løsning. Jeg skal bare lige finde lidt tid til at lave den.


Sieker, tag det dog med ro med at fikse det. Det er helt sikkert herregrimt, men du har lige fikset hele forummet, så derfor kan vi godt lige leve med, at mit smukke navn og seks andre er tilplastret halvdelen af forummets design! ;)

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: lør jan 22, 2011 14:37 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man aug 04, 2003 12:54
Indlæg: 20535
Geografisk sted: Frederikshavn
Holmsgaard skrev:
Sieker skrev:
Henriksen skrev:
Men igen... kan vi ikke godt finde plads til de dersens moderator/redaktør navne andetsteds en plasteret ud over hele forsiden ? Nøj det ser grimt og rodet ud.

Vi er faktisk ved at finde på en løsning. Jeg skal bare lige finde lidt tid til at lave den.


Sieker, tag det dog med ro med at fikse det. Det er helt sikkert herregrimt, men du har lige fikset hele forummet, så derfor kan vi godt lige leve med, at mit smukke navn og seks andre er tilplastret halvdelen af forummets design! ;)


:thumb: Nemlig. Kick back and relax Sieker you just saved the day!

_________________
En del af "De Gnavne Filmnørder" http://dgfn.dk

Hands off the compression button, music industry!
Hands off the DNR button, Blu-Ray producers!
Films are supposed to have grain!

https://twitter.com/Kristofferabild


Top
   
Indlæg: lør jan 22, 2011 14:41 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man feb 24, 2003 2:01
Indlæg: 6506
Geografisk sted: Pyongyang
Ja, det må siges at være lidt at stykke ret godt udført arbejde der der er blevet udført :thumb:


Top
   
Indlæg: lør jan 22, 2011 20:14 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Nu skulle det være til at se, hvem der er moderatorer og hvem der ikke er, da vi er blevet en flot orange-gul farve.

Vi arbejder på at lave lidt retningslinjer til DAHF fremover, men bare rolig - det bliver ikke noget Orwell-samfund overhovedet. Faktisk vil vi jo, som tidligere skrevet af flere af os, helst undgå at skulle lave noget i den retning.

God lørdag og weekend til alle!

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: lør jan 22, 2011 20:28 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man mar 01, 2004 16:21
Indlæg: 17869
Geografisk sted: København SV
Jeg så lige for mig, at Mods. på dahf tager lange brusebade sammen og ryger DeathPostures sidste 'klump'
- og så blev Surferen blind. Men bortset fra det, så god vind fremover! :)

_________________
For meget er aldrig nok!

Rating på DAHF: Billede
Se mine 813 Blu-ray film. :)


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 211 indlæg ]  Gå til side Foregående 111 12 13 14 15 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team