DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er fre mar 29, 2024 9:42

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: lør aug 16, 2008 14:32 
Offline

Tilmeldt: tirs jan 24, 2006 10:12
Indlæg: 4423
Geografisk sted: København
Jeg synes efterhånden der er gået lidt hat og briller i markedspladsen, og oplever, at folk suser andre steder hen for at sælge deres produkter.

Folk der absolut skal linke til et produkt på en side, eller henvise til et udsalg, der engang var hos en butik. Ingen af delene har noget at gøre i en anden persons salgstråd. Hvis du selv vil byde på varen, så er det et fair forhandlingsargument, ellers send en pb til personen og oplys om den lavere pris. At en vare engang har været på tilbud, men så iøvrigt ikke længere kan fås til den pris er vel et eller andet sted TOTALT irrelevant? En mulig køber vil under ingen omstændigheder kunne få varen til den pris i dag, da tilbuddet jo allerede er overstået.

Kan vi ikke få luget lidt ud, så irrelevante indlæg fjernes?

Den her tråd er et godt eksempel: viewtopic.php?f=23&t=28442

_________________
Pioneer 5090h, HTPC, XBOX 360 Slim, Yamaha YSP-5100, Logitech Harmony One og bøffen


Top
   
Indlæg: lør aug 16, 2008 15:38 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: søn jan 21, 2001 2:01
Indlæg: 3298
Geografisk sted: Ringsted, DANMARK
Pede skrev:
Kan vi ikke få luget lidt ud, så irrelevante indlæg fjernes?



Hvis du med "luget lidt ud" mener, at indlæg skal slettes, så er jeg ikke helt enig. Der er en bismag af censur over helt at slette indlæg, som jeg ikke bryder mig om.

Når det er sagt, så er jeg HELT enig i din kritik ang. henvisninger til priser og tilbud i salgstråde fra folk, som ovenikøbet slet ikke er interesseret i at handle, men som bare har som mål at mudre salgtråden eller helt ødelægge den. Dit link er et godt eksempel. Når man som sælger sætter noget til salg, så er det udelukkende sælger, der sætter prisen. Vil man som køber ikke betale prisen, så kan man bare lade være med at købe - alternativt forhandle lidt med sælger. Hvis man ikke er interesseret, så skal man helt holde sig væk fra tråden. Man hjælper ingen ved at blande sig og linke til gamle tilbud, lignende produkter eller andet.

Jeg synes ikke, at problemet er stort generelt, men jeg kan godt se, at det er et stort problem i lige præcis dette tilfælde, hvor ikke mindre end 2 personer blander sig i en tråd uden at være interesseret i den vare, der er til salg. Det er under al kritik!

...og så er det iøvrigt rart at se, at nogle reagerer i selve tråden. Sådan skal det være :thumb:

_________________
Jackie Chiles siger: "XE1 + BD55 = High Def heaven with at clear blu sky :yum:"
HD DVD: 175 Blu-ray: 21 ---> nyeste i samlingen: The Fugitive (UK), The Incredible Hulk (UK)


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team