DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors mar 28, 2024 14:12

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: tirs maj 20, 2008 15:55 
Offline

Tilmeldt: fre jan 21, 2005 12:46
Indlæg: 1023
Når man har kigget i en tråd skifter overskriftens farve hos mig fra blå til svagt blå, og det er fint så jeg hurtigt kan se om det er et emne jeg har kigget på.

Her på det sidste er alle emner dog blå igen når jeg aflægger DAHF et besøg.

Hvorfor mon?

(Hvis det har noget at sige, er jeg logget ind).


Top
   
Indlæg: søn jun 01, 2008 13:46 
Offline

Tilmeldt: fre jan 21, 2005 12:46
Indlæg: 1023
Slet ingen der ved noget om det?!

Det skifter fra dag til dag. Nogle gange har alle tråde farve som var de ulåst. Andre gang ser enkelte ud til at jeg har været inde og kigge på dem, mens resten er ulæst. Nogle gange ser det ud som det skal.

Der er som sagt ingen system i det.


Top
   
Indlæg: man jun 02, 2008 2:39 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn jul 02, 2006 6:31
Indlæg: 138
Geografisk sted: Horsens
Jeg tror godt jeg kan svare på det.

Du bruger en "forkert" måde at bestemme ulæste emner. Forummet bruger orange-farvede mærker til at indikere helt eller delvist ulæste emner.

Linket med overskriften bliver dog ganske rigtig lys blå, når man har besøgt den påglædende side, der linkes til, men det bliver det kun ved med at være så længe, at siden er i din browsers liste over besøgte sider.
Jeg gætter på, at din browser er sat til at huske besøgte sider et bestemt antal dage tilbage i tiden, hvilket er standard. Typisk er det et par uger eller mindre.
Når siderne falder ud af denne liste, så vender de links tilbage til den mørkere blå farve.


Top
   
Indlæg: man jun 02, 2008 8:25 
Offline

Tilmeldt: fre jan 21, 2005 12:46
Indlæg: 1023
Jeg tror ikke det er derfor. Jeg er inde på DAHF adskillige gange dagligt, og det er typisk den først side jeg tjekker hver morgen.

Når jeg en sjælden gang skriver en adresse i stedet for at vælge den fra listen favoritter, husker browseren adressen jeg dårligt selv mindes at have besøgt.

Problemet er opstået for nyligt, og jeg har ikke pillet ved nogen indstillinger i browseren eller andre steder.


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team