DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er fre apr 19, 2024 22:28

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side 1 2 3 Næste
Forfatter besked
Indlæg: tors maj 15, 2008 23:07 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør nov 01, 2003 21:26
Indlæg: 1699
Geografisk sted: Nordjylland
Sad lige og surfede lidt rundt og bemærkede at "claus1974" er væk og han ikke findes som bruger mere :?:

Læste godt nok i fodbold tråden at han var blevet træt af det, men kan det virkelig passe at folk bare kan slette/få slettet alle sine indlæg :?:

Jeg må da ærlig talt indrømme at det virker noget barnligt. Er det pga. noget lovgivning at folk kan få slettet skrevne indlæg eller :?:

Det kan godt være jeg er ude på et skråplan, men skrevne indlæg tilhører efter min mening Dahf, og kan ikke bare slettes igen fordi man en dag har ondt i røven.

_________________
Panasonic TX P50G20 - Onkyo TX-SR705 - HarboSound SAT10 - HarboSound SUB10 - 7.1 Setup - Panosonic DMP-BD75 - Sony RDR-HXD870


Top
   
Indlæg: tors maj 15, 2008 23:21 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør maj 03, 2003 1:01
Indlæg: 12577
Geografisk sted: Denmark
odgaard skrev:
Sad lige og surfede lidt rundt og bemærkede at "claus1974" er væk og han ikke findes som bruger mere :?:

Læste godt nok i fodbold tråden at han var blevet træt af det, men kan det virkelig passe at folk bare kan slette/få slettet alle sine indlæg :?:

Jeg må da ærlig talt indrømme at det virker noget barnligt. Er det pga. noget lovgivning at folk kan få slettet skrevne indlæg eller :?:

Det kan godt være jeg er ude på et skråplan, men skrevne indlæg tilhører efter min mening Dahf, og kan ikke bare slettes igen fordi man en dag har ondt i røven.

Tror ikke gamle indlæg kan slettes, har han ikke bare skiftet navn?

Mvh

MA

_________________
The Gathering of DvD's


Top
   
Indlæg: tors maj 15, 2008 23:26 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 22, 2006 23:52
Indlæg: 1213
Geografisk sted: Varde
Det må folk selv rode med, for min skyld ingen alarm. Men jeg vil da håbe det skyldes andet end Slikkaptajnens spøjse kommentarer, for man bør nok holde sig fra internettet, hvis man ikke kan tåle den slags. :loco:

_________________
Filmlisten er endelig blevet opdateret igen. Pt. 281 styk. Opdateret 10-01-2008.


Top
   
Indlæg: fre maj 16, 2008 8:39 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man mar 01, 2004 16:21
Indlæg: 17869
Geografisk sted: København SV
At brugere vælger at slette deres profil er i orden med mig. Det kan der være mange grunde til og fred være med det.
Men at slette deres indlæg mener jeg er et skråplan. Man ødelægger fuldstændig rytmen i de tråde hvor indlæg er slettet.
Tag bare "Den Officelle fodbold tråd - Part II" hvor der bliver svaret på et slettet indlæg.

_________________
For meget er aldrig nok!

Rating på DAHF: Billede
Se mine 813 Blu-ray film. :)


Top
   
Indlæg: fre maj 16, 2008 9:19 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør nov 01, 2003 21:26
Indlæg: 1699
Geografisk sted: Nordjylland
Silver Surfer skrev:
At brugere vælger at slette deres profil er i orden med mig. Det kan der være mange grunde til og fred være med det.
Men at slette deres indlæg mener jeg er et skråplan. Man ødelægger fuldstændig rytmen i de tråde hvor indlæg er slettet.
Tag bare "Den Officelle fodbold tråd - Part II" hvor der bliver svaret på et slettet indlæg.


Det er også lige det med at folk får slettet deres indlæg jeg synes er noget lort, men der må vel have været en adm. inde over sagen :?:

_________________
Panasonic TX P50G20 - Onkyo TX-SR705 - HarboSound SAT10 - HarboSound SUB10 - 7.1 Setup - Panosonic DMP-BD75 - Sony RDR-HXD870


Top
   
Indlæg: fre maj 16, 2008 19:49 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn apr 06, 2003 1:01
Indlæg: 8218
Geografisk sted: @Last Exit To Nowhere
odgaard skrev:
Silver Surfer skrev:
At brugere vælger at slette deres profil er i orden med mig. Det kan der være mange grunde til og fred være med det.
Men at slette deres indlæg mener jeg er et skråplan. Man ødelægger fuldstændig rytmen i de tråde hvor indlæg er slettet.
Tag bare "Den Officelle fodbold tråd - Part II" hvor der bliver svaret på et slettet indlæg.


Det er også lige det med at folk får slettet deres indlæg jeg synes er noget lort, men der må vel have været en adm. inde over sagen :?:

Jeg kan sige så meget at det ikke er mig (og så er der ikke mange tilbage ;) ).

Det med at slette brugere/indlæg er bestemt heller ikke noget der sker tit (jeg har aldrig gjort det). Tror også for det meste Ulrik får overtalt folk til bare at sætte sig som inaktiv.

Jeg kan dog ikke udtale mig om hvad der er sket i denne sag.


Top
   
Indlæg: fre maj 16, 2008 20:28 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn jan 04, 2004 19:58
Indlæg: 2702
Blaahval skrev:
Det må folk selv rode med, for min skyld ingen alarm. Men jeg vil da håbe det skyldes andet end Slikkaptajnens spøjse kommentarer, for man bør nok holde sig fra internettet, hvis man ikke kan tåle den slags. :loco:


Ja, han skrev godt nok at han havde mistet glæden ved Dafh pga intetsigende tåber.. eller var det fjolser som mig?.
Det er jeg sgu da ked af. Det var ikke min mening at få ham til at skride i affekt. Men hvis man kan udtale sig
negativt om folk, må man forvente at der kommer en modreaktion.
Fodboldtråden er en tråd med mange følelser, lidt ligesom vores mange politiske debatter.
Der vil jeg altså mene, at hvis man bevæger sig ind i sådanne diskussioner IRL og på nettet, må man også være forberedt
på at der kan komme noget modvind.

Måske var jeg lidt grov? Men han har dælme lavet mange indlæg, hvor der som regel kun var en smiley og et enkelt ord.
Seføli skal der være plads til at folk kan give udtryk for at de f.eks er enige, men synes Claus1974 strammede den lidt.
Det virkede sgu som om han gerne ville runde 1000 indlæg hurtigst muligt.


Top
   
Indlæg: fre maj 16, 2008 20:43 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør mar 12, 2005 23:07
Indlæg: 3357
Geografisk sted: Vesterbronx!
Kan en bruger selv slette sin profil OG alle indlæg??

_________________
Den officielle Criterion & Masters of Cinema bytte/salg tråd- link

www.dvdtimes.co.uk / www.dvdbeaver.com / www.dvdcompare.net / TSPDT Top 100


Top
   
Indlæg: fre maj 16, 2008 21:27 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man mar 01, 2004 16:21
Indlæg: 17869
Geografisk sted: København SV
Tekker skrev:
Kan en bruger selv slette sin profil OG alle indlæg??

Nej og nej. :)

_________________
For meget er aldrig nok!

Rating på DAHF: Billede
Se mine 813 Blu-ray film. :)


Top
   
Indlæg: fre maj 16, 2008 21:34 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man mar 01, 2004 16:21
Indlæg: 17869
Geografisk sted: København SV
CaptainCandy skrev:
Blaahval skrev:
Det må folk selv rode med, for min skyld ingen alarm. Men jeg vil da håbe det skyldes andet end Slikkaptajnens spøjse kommentarer, for man bør nok holde sig fra internettet, hvis man ikke kan tåle den slags. :loco:


Ja, han skrev godt nok at han havde mistet glæden ved Dafh pga intetsigende tåber.. eller var det fjolser som mig?.

Jeg tror ikke det var på grund af dig og som du selv skriver er fodboldtråden en af de tråde hvor man kommer "godt ud i hjørnerne" uden at man lægger for meget i det. Hvis det er derfor Claus1974 har forladt os, er det på en lidt tynd baggrund. :?

- Og alle ved at du er et fjols! :loco: :beerchug:

_________________
For meget er aldrig nok!

Rating på DAHF: Billede
Se mine 813 Blu-ray film. :)


Top
   
Indlæg: fre maj 16, 2008 21:55 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors apr 03, 2003 1:01
Indlæg: 7202
Geografisk sted: Århus V
Sieker skrev:
Jeg kan sige så meget at det ikke er mig (og så er der ikke mange tilbage ;) ).


Kunne man evt så høre fra de få der er tilbage?

Selvfølgelig skal man have lov at få sin profil slettet, hvis man absolut ønsker det.

Men de allerede skrevene indlæg, synes jeg ikke man skulle kunne tage med sig.
Det forstyrrer meningen i de tråde man har deltaget i.

Mvh Michael

_________________
I don't apologize. I am sorry Lisa, that's the way I am. (Homer Simpson)
----------
Dahf køber/sælger rating: Billede


Top
   
Indlæg: lør maj 17, 2008 6:29 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre jan 13, 2006 9:40
Indlæg: 3218
Geografisk sted: KBH
ifølge data loven kan man kræve sin profil slettet,men ikke indlæg.

_________________
Mine film(Ikke opdateret)
Onkyo TX-SR706 , Sony 46W4500,Tvix6500,QNAP 219,PS3,Jamo S606 HCS3,jamo 300


Top
   
Indlæg: lør maj 17, 2008 12:35 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: søn jan 21, 2001 2:01
Indlæg: 3298
Geografisk sted: Ringsted, DANMARK
Det er mig, der er den skyldige :oops:

Jeg blev bedt om at slette både profil og indlæg af Claus selv, og jeg valgte at efterkomme hans ønske. Jeg prøvede naturligvis først at "lokke" ham med en deaktivering, men han ville helst have sin profil slettet helt, og så gjorde jeg det.

Selvom det med at slette profiler kommer op med mellemrum, så er det faktisk den første profil, jeg har nogensinde har slettet, så det var lidt trist :(

Mht. også at slette indlæg, så var det igen Claus' ønske. Jeg er STOR modstander af at slette noget som helst, men jeg må ærlig talt indrømme, at jeg var meget usikker på, hvad jeg var forpligtet til i den forbindelse (igen fordi det var første gang). I december - da jeg "truede" med at lukke dahf helt - var der især én bruger, der meget hårdnakket holdt fast i, at det var vedkommende selv, der ejede vedkommendes egne indlæg og ikke dahf, og med det i baghovedet, så valgte jeg at slette Claus' indlæg, da han direkte bad mig om at gøre det.

Hvis jeg ifølge dataloven ikke er forpligtet til at slette indlæg, så gør jeg det aldrig igen, for jeg er som sagt STOR modstander af at slette noget som helst. Det er også derfor, at jeg hellere låser en tråd (i de ganske få tilfælde, det er sket) i stedet for at slette tråden helt.

_________________
Jackie Chiles siger: "XE1 + BD55 = High Def heaven with at clear blu sky :yum:"
HD DVD: 175 Blu-ray: 21 ---> nyeste i samlingen: The Fugitive (UK), The Incredible Hulk (UK)


Top
   
Indlæg: lør maj 17, 2008 12:59 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre jan 13, 2006 9:40
Indlæg: 3218
Geografisk sted: KBH
Det er du ikke, kun personlig data osv.

_________________
Mine film(Ikke opdateret)
Onkyo TX-SR706 , Sony 46W4500,Tvix6500,QNAP 219,PS3,Jamo S606 HCS3,jamo 300


Top
   
Indlæg: lør maj 17, 2008 13:04 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors apr 03, 2003 1:01
Indlæg: 7202
Geografisk sted: Århus V
Jeg kan bestemt ikke tro, at du er forpligtet til at slette en brugers indlæg, så det håber jeg ikke vi ser igen.
Det lyder til Urte har tjekket op på det rent lovmæsigt.

Uden at gøre mig til kongen af brugbare og interessante indlæg, så vil jeg da alligevel, når jeg tænker tilbage, mene, at der går en del små guldkorn tabt, hvis jeg bare sådan bad om at få alle mine indlæg slettet.

Selv med de useriøse indlæg sorteret fra vil jeg mene der er en lille håndfuld* :) hvor jeg enten spørger om noget, og får et brugbart svar (hvor mit oprindelige spørgmål skal bruges til at finde kontekst) eller nogle enkelte gang, hvor jeg benytter min umådelige ekspertviden til selv at svare på noget. :lol:

Mvh Michael

* Med 3712 indlæg må der da være en håndfuld. :)

_________________
I don't apologize. I am sorry Lisa, that's the way I am. (Homer Simpson)
----------
Dahf køber/sælger rating: Billede


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side 1 2 3 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team