DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors apr 18, 2024 10:21

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 394 indlæg ]  Gå til side Foregående 123 24 25 26 27 Næste
Forfatter besked
Indlæg: man dec 10, 2007 23:39 
Offline

Tilmeldt: lør jan 27, 2007 23:47
Indlæg: 4466
Geografisk sted: Sønderjylland
Så kan vi alle sove roligt i nat ;)


Top
   
Indlæg: tirs dec 11, 2007 1:21 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 23, 2007 23:04
Indlæg: 976
Geografisk sted: Sjælland
Ja det var da noget af en forskrækkelse man fik sig :shock: .

Til de af jer som fortsat vil bruge dahf, støt dog op omkring Ulrik, jeg har IKKE læst alle 26 sider igennem, men har da læst en del af dem, der er kommet nogle ret kradse bemærkninger om, at Ulrik burde stoppe/overdrage/fjerne sig osv, flot støtte må man sige :nono:

De af jer som sammenligner dahf med alle mulige andre ting virksomheder, politiske partier og hvad ved jeg, det her er et forum som er helt og aldeles ejet af Ulrik, han kan gøre hvad der passer ham. Jeg har ikke opfattet, hvad der fik ham til at komme, med den voldsomme udmelding, men heldigvis besindede han sig og vælger, at lade dahf køre videre :thumb: .

At der er brug for store forandringer kan jeg ikke se, men fred være med det. Håber hvis det bliver aktuelt, at de moderatorer som hidtil har været tilknyttet kan og vil blive genansat med tiden :beerchug: .

Håber at alle trods alt får en god jull og et godt nytår.

PS: Jeg læste en artikel forleden hvor en dreng i Burundi ønskede at komme i skole i det nye år, samtidig SPAREDE han op til én Fanta til jul!!!! Tænk lige lidt over fordelingen af verdens goder og tak hvem I så end mener der skal takkes for, at I har det så godt!!!

_________________
DAHF rating : Billede

HD-DVD: Fordi livet er for kort til regionskoder


Top
   
Indlæg: tirs dec 11, 2007 7:07 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons apr 03, 2002 1:01
Indlæg: 768
Geografisk sted: Ballerup
Hans J skrev:
PS: Jeg læste en artikel forleden hvor en dreng i Burundi ønskede at komme i skole i det nye år, samtidig SPAREDE han op til én Fanta til jul!!!! Tænk lige lidt over fordelingen af verdens goder og tak hvem I så end mener der skal takkes for, at I har det så godt!!!


Tak Ulrik.

:beerchug:

_________________
Video killed the radiostar.....


Top
   
Indlæg: tirs dec 11, 2007 8:50 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors aug 23, 2001 1:01
Indlæg: 2150
Geografisk sted: Odder
Ulrik Horsted-Kristensen skrev:
Så, nu har jeg pillet lidt ved reglerne og fjernet alle moderatorer. Dermed har dahf fået en retning, som jeg gerne vil lægge navn til. Prøv at læse de tilrettede retningslinier. Jeg håber, at de fleste vil finde dem små og nærmest usynlige. I mine øjne er der en stor forskel, og det ser jeg som noget positivt.

Alle der har lyst til at være med til at prøve at vende denne ballade til noget positivt skal være hjertelig velkomne :thumb:


Takker, er glad for den nye retning og jeg mener åbenbart som en af de få, at Ulrik er i sin gode ret til at gøre hvad der passer ham, det er og bliver hans ide og forum 8)

Jeg vil mene at folk der ikke kan se igennem hele den her omgang og allerede er gået i gang med at kaste med mudder igen, burde tænke sig godt om og hvis de stadig er bitre og sure om et par dage, så burde i nok finde et andet sted sprede deres galde :nono:

Ulrik burde nok have meldt ud på en anden måde og have overvejet et par ting i forhold til hvad han egentligt ville med DAHF, men nogle gange får man bare nok og det er sikker det der skete :evil:

Jeg er personligt meget glad for den retning DAHF ser ud til at få, for hvis det lykkes at vende skuden så bliver dette forum forhåbentligt det fristed det var engang og ikke den politistat det var ved at udvikle sig til :danmark:

Kan kun komme på et film citat der passer på det jeg føler lige nu;

FRRREEEEEEDDDDDDDDOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMMM

_________________
Med Venlig Hilsen
Denner

DMA 2009 VINDER: FOR BEDSTE MUSIKVIDEO


Top
   
Indlæg: tirs dec 11, 2007 9:13 
Offline

Tilmeldt: ons jun 20, 2007 9:52
Indlæg: 56
Det ser ud til at i øjeblikket er der nogle ret sure ex-mods. Det ser ud til at nogle af de mods der blev "fyret", begynte med det samme med mudderkastning.... det er væl ingen grund til


Top
   
Indlæg: tirs dec 11, 2007 9:39 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre jan 13, 2006 9:40
Indlæg: 3218
Geografisk sted: KBH
set ude fra ser det ud som om dem der har holdt forummet vedlige er skuffede over denne afslutning. Jeg kender ikke alle detaljer,men mener at de skal få det afklaret. Så vi andre ikke skal bære på denne arv.

_________________
Mine film(Ikke opdateret)
Onkyo TX-SR706 , Sony 46W4500,Tvix6500,QNAP 219,PS3,Jamo S606 HCS3,jamo 300


Top
   
Indlæg: tirs dec 11, 2007 10:09 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: søn jan 21, 2001 2:01
Indlæg: 3298
Geografisk sted: Ringsted, DANMARK
urte skrev:
set ude fra ser det ud som om dem der har holdt forummet vedlige er skuffede over denne afslutning. Jeg kender ikke alle detaljer,men mener at de skal få det afklaret. Så vi andre ikke skal bære på denne arv.


Det er kun Silver og jeg, der ikke har fået renset luften. Både Kim og Chewie tilkendegivet, at der ikke er "brændt nogle broer", og det er jeg VIRKELIG glad for :thumb:

_________________
Jackie Chiles siger: "XE1 + BD55 = High Def heaven with at clear blu sky :yum:"
HD DVD: 175 Blu-ray: 21 ---> nyeste i samlingen: The Fugitive (UK), The Incredible Hulk (UK)


Top
   
Indlæg: tirs dec 11, 2007 10:19 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 4124
Geografisk sted: Hammerum
Ja jeg vil også gerne slå fast at jeg fuldt ud bakker op om Ulrik's beslutning for at administere DAHF alene.


Top
   
Indlæg: tirs dec 11, 2007 10:21 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre jan 13, 2006 9:40
Indlæg: 3218
Geografisk sted: KBH
kom så Silver og Ulrik giv hinanden en ikke homo krammer (Jeg kunne sgu ikke lade være) :laugh:

_________________
Mine film(Ikke opdateret)
Onkyo TX-SR706 , Sony 46W4500,Tvix6500,QNAP 219,PS3,Jamo S606 HCS3,jamo 300


Top
   
Indlæg: tirs dec 11, 2007 10:21 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons jul 21, 2004 11:19
Indlæg: 1298
Geografisk sted: Sønderborg
Denner 76 skrev:


Kan kun komme på et film citat der passer på det jeg føler lige nu;

FRRREEEEEEDDDDDDDDOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMMM


Braveheart :-D

og ja begrav stridsøkserne og se tiden an :beerchug:

_________________
mine film
Rating på DAHF Billede


Top
   
Indlæg: tirs dec 11, 2007 11:11 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør aug 02, 2003 1:01
Indlæg: 2802
Geografisk sted: Århus
Jeg er meget glad for at DAHF består omend i en lidt anderledes form. Også fuld opbakning til Ulriks beslutning herfra omstændighederne taget i betragtning. :thumb:

Det skulle da lige passe, at DAHF lukkede og slukkede samme aften som Led Zeppelin gendannede sig efter små 30 år til et fænomenalt gig i London.

Led's stay together! ;)

_________________
Difficulties mastered are opportunities won. - Winston Churchill
DVDs


Top
   
Indlæg: tirs dec 11, 2007 13:52 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn feb 04, 2007 15:31
Indlæg: 778
Geografisk sted: Vejle, Danmark
Ulrik Horsted-Kristensen skrev:
urte skrev:
set ude fra ser det ud som om dem der har holdt forummet vedlige er skuffede over denne afslutning. Jeg kender ikke alle detaljer,men mener at de skal få det afklaret. Så vi andre ikke skal bære på denne arv.


Det er kun Silver og jeg, der ikke har fået renset luften. Både Kim og Chewie tilkendegivet, at der ikke er "brændt nogle broer", og det er jeg VIRKELIG glad for :thumb:



Tør man spørge hvorfor det er at alle mods'ne er blevet fyret? Har kigget de sidste 25 sider af tråden igennem, men synes ikke det fremgår tydeligt (ellers har jeg bare overset det)?

Iøvrigt godt at dahf.dk fortsætter, ville nødig være foruden. :)

_________________
dahf.dk rating: Billede


Top
   
Indlæg: ons dec 12, 2007 9:59 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors aug 22, 2002 1:01
Indlæg: 832
Jeg står også undrende endnu :?

_________________
DAHF-rating: Billede


Top
   
Indlæg: ons dec 12, 2007 10:36 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: søn jan 21, 2001 2:01
Indlæg: 3298
Geografisk sted: Ringsted, DANMARK
DonWerner skrev:
Tør man spørge hvorfor det er at alle mods'ne er blevet fyret?


De er blevet "fyret" (kan ikke rigtig lide det ord ;)), da de i første omgang meldte sig frivilligt til at hjælpe med at vedligeholde et forum med eksisterende regler, dvs. de sagde ja, da de kunne stå inde for disse allerde kendte regler. Nu ville jeg så gerne ændre i reglerne uden at spørge andre end mig selv til råds ;) Derfor var det mere reelt med rene linier og alle moderators blev "fjernet" fra de enkelte fora, mens jeg pillede.

Der er intet i vejen for, at de allesammen kan komme tilbage igen, hvis de kan stå inde for de nye retlingslinier, men de skal naturligvis have mulighed for at sige fra. Jeg har modtaget meget behagelige PB'er fra både Kim og Chewie inden de nye retningslinier, så der er som sagt intet i vejen for, at der kan komme moderators på igen - og meget gerne de selv samme som før :thumb:

Læg iøvrigt mærke til, at jeg også har fjerne mig selv som moderator :) Alle blev fjernet på én gang for at starte på en frisk. Der er ingen, der er blevet "fyret" som sådan. Sådan ser jeg det ikke, og ordet "fyret" er da også kun brugt af Silver Surfer.

_________________
Jackie Chiles siger: "XE1 + BD55 = High Def heaven with at clear blu sky :yum:"
HD DVD: 175 Blu-ray: 21 ---> nyeste i samlingen: The Fugitive (UK), The Incredible Hulk (UK)


Top
   
Indlæg: tors dec 13, 2007 6:42 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn feb 04, 2007 15:31
Indlæg: 778
Geografisk sted: Vejle, Danmark
Ulrik Horsted-Kristensen skrev:
DonWerner skrev:
Tør man spørge hvorfor det er at alle mods'ne er blevet fyret?


De er blevet "fyret" (kan ikke rigtig lide det ord ;)), da de i første omgang meldte sig frivilligt til at hjælpe med at vedligeholde et forum med eksisterende regler, dvs. de sagde ja, da de kunne stå inde for disse allerde kendte regler. Nu ville jeg så gerne ændre i reglerne uden at spørge andre end mig selv til råds ;) Derfor var det mere reelt med rene linier og alle moderators blev "fjernet" fra de enkelte fora, mens jeg pillede.

Der er intet i vejen for, at de allesammen kan komme tilbage igen, hvis de kan stå inde for de nye retlingslinier, men de skal naturligvis have mulighed for at sige fra. Jeg har modtaget meget behagelige PB'er fra både Kim og Chewie inden de nye retningslinier, så der er som sagt intet i vejen for, at der kan komme moderators på igen - og meget gerne de selv samme som før :thumb:

Læg iøvrigt mærke til, at jeg også har fjerne mig selv som moderator :) Alle blev fjernet på én gang for at starte på en frisk. Der er ingen, der er blevet "fyret" som sådan. Sådan ser jeg det ikke, og ordet "fyret" er da også kun brugt af Silver Surfer.


Det lyder meget fornuftigt synes jeg. Jeg er også stor tilhænger af de nye retningslinier. Tror på at dahf nok skal overleve i en form som vi alle kan leve med. :)

_________________
dahf.dk rating: Billede


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 394 indlæg ]  Gå til side Foregående 123 24 25 26 27 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team