DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors apr 18, 2024 5:55

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 394 indlæg ]  Gå til side Foregående 123 24 25 26 27 Næste
Forfatter besked
Indlæg: man dec 10, 2007 21:49 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jul 13, 2004 2:06
Indlæg: 2802
Ulrik Horsted-Kristensen skrev:
Magnus Holm skrev:
Ulrik Horsted-Kristensen skrev:
Magnus Holm skrev:
Nå, men Ulrik, så kan du lige kigge tilbage engang og tænke; var alt dette påstyr virkelig det værd? Var det virkelig nødvendigt med alt dette, blot for at du kunne finde ud af hvorvidt forummet skulle lukkes eller ej? Jeg håber virkelig at du vil tænke over det, næste gang du får en god, og forhastet, ide.. For DAHF bliver da aldrig det samme igen, efter sådan en omgang her..
Personligt synes jeg du har bevist at du ikke er den rette leder til et så seriøst forum, med så mange seriøse brugere, men dette er jo hverken min eller andres beslutninger - jeg synes bare du, som det vist også er blevet nævnt før, skulle tage at overveje måske at lægge kronen over på en som er lidt mere engageret, troværdig og som inderligt ser en god fremtid i DAHF.. Dette vil jo ikke betyde at du ikke stadig kan eje, og være med - men tror faktisk det vil gavne en hel del, efter den seneste tids problematikker..
Dette skal ikke ses som et personligt angreb, men som et forslag til hvordan vi får det bedste ud af vores rigtig gode forum, som desværre lider under en admin, som tilsyneladende ikke kan styre det mere.. For lukning af hele lortet må vel anses for at være et råb om magtesløshed ? eller?


Nu er det jo mit forum, så du kommer til at acceptere, at jeg er her. Hvis du ikke er interesseret i at få det bedste ud af situationen, så skulle du måske finde dig et andet sted at være.


Du misforstår - og går i forsvar.. Dumt..
Jeg er ganske klar over at det er dit forum, hvilket jeg også pointerer i mit tidligere indlæg - og vi bliver altså alle nødt til at acceptere dig og dine valg, Ulrik.. Det er ikke dig jeg har noget imod, det er dine evner som administrator for et forum som dette, hvilket jeg også giver udtryk for i den sidste post..
Jeg ved ikke helt hvor du får fra at jeg ikke er interesseret i at få det bedste ud af situationen - det er da ligepræcis derfor jeg poster.. Du vælger så at se det som et angreb, og går i forsvar.. Jeg skriver lige så pænt, hvad jeg synes ville gavne dette sted, og jeg skriver ikke at du ikke skal være - blot at du måske skulle overveje at lade en anden spille rollen som admin, fordi du så fint har vist at det duer du ikke rigtigt til... Det er sådan set bare en opfordring, da du jo selv siger at du gerne vil have det bedste ud af det her - ligesom jeg selv gerne vil.. Vi har tilsyneladende en forskellig opfattelse af hvad der i virkeligheden ville være bedst - eller også har du bare for meget stolthed - men lige meget hvad, så er det altså et debat-forum du ejer, og dermed synes jeg egentlig det er meget passeligt at jeg melder klart ud hvad jeg tror vil være bedst. Jeg siger det rent ud til dig, på en efter min mening pæn måde, og dette er udelukkende for at få DAHF til at komme på rette spor igen - og på ingen måde et personligt angreb på dig...
Men må man ikke komme med meninger og opfordringer på et debat-forum -- ja så kan det da godt være jeg skal finde et andet sted at være.. suk..


Jeg siger også bare min mening på en pæn måde ;) Du skriver, at det ikke er personligt, men i selv samme indlæg skriver du, at jeg ikke har evnerne til at drive et forum som dahf. Jeg synes selv, at jeg fint kan administrere et forum som dahf. Det har jeg 7 års erfaring med. Hvem ville du have skulle afløse mig? og hvad er vedkommendes forudsætninger for at drive et forum? Har du en på hånden med mere erfaring? Mere held og succes med at drive et forum? Jeg er med på, at du er skuffet (og en masse andet negativt) over min beslutning i går - I get it - og din løsning er en anden administrator. Jeg har selv lige præsenteret min.


Tak for svaret - i det mindste mere brugbart end det forrige ! :thumb:

_________________
Mvh Magnus


Top
   
Indlæg: man dec 10, 2007 21:51 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jul 13, 2004 2:06
Indlæg: 2802
Søren Langelund skrev:
Nå - så blev jeg også fyret som redaktør, kan jeg se? .. Fedt at få noget at vide .. hmmm..

Anyway: Jeg vil gerne erklære mig enig med Magnus i, at jeg bestemt ikke synes det der skete i går var god lederskab. Tværtimod. Som tidligere nævnt, synes jeg egentlig også det er gået bedst overall herinde de måneder/år, hvor Ulrik (tilfældigvis, måske) har været væk. Jeg siger ikke, at han bevidst har lavet rod i sagerne, på ingen måde, men jeg min opfattelse af tingene er nu engang sådan..

Det at man har været moderator i syv år gør vel heller ikke nødvendigvis én til en god en af slagsen? Alting og alle har en ende, selvom historien melder om mange ledere der ikke har villet indse det, og blot fordi man har været gift i syv år er man vel ikke nødvendigvis en god ægtemand? Skal Ulrik tvinges ud? Ikke for min skyld. Sidst jeg tjekkede har jeg intet udstående med Ulrik, og jeg har mange ting at være ham taknemmelig for. Men som leder af DAHF har han fejlet, synes jeg. Og som andre i tråden, tror jeg også at siden har brug for, at Ulrik tager en pause eller giver faklen videre. Det havde jeg ihvertfald gjort i hans situation...

Jeg tror vi har brug for en frisk start - en start der måske ikke vil gavne Ulrik, men som vil gavne DAHF og de fleste brugere. Hvis det kan lykkes under Ulriks lederskab, så er det fint for mig. Men det tvivler jeg personligt lidt på...


Kunne ikke være mere enig..

_________________
Mvh Magnus


Top
   
Indlæg: man dec 10, 2007 21:52 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør maj 03, 2003 1:01
Indlæg: 12577
Geografisk sted: Denmark
Schnitzer skrev:
Jeg gad godt drive et DRUK forum...

Nej du er blevet for kedelig efter du har fået dame på :nuts: :lol:

Mvh

MA

_________________
The Gathering of DvD's


Top
   
Indlæg: man dec 10, 2007 21:53 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør mar 24, 2001 2:01
Indlæg: 5671
Geografisk sted: Lige her
Hvor finder man de "nye" retningslinier?

Tror aldrig, at jeg har læst dem før... men nu vil jeg gerne læse dem én gang for alle.

PS.
Jeg har ingen tilpasningsproblemer. Jeg er jo blot en hund - se til venstre - de skal jo bare lystre :D

_________________
It's nice to be important, but it's more important to be nice.


Senest rettet af Gromit man dec 10, 2007 21:58, rettet i alt 1 gang.

Top
   
Indlæg: man dec 10, 2007 21:55 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors sep 09, 2004 21:33
Indlæg: 2070
Geografisk sted: 7323 Give
Morbid Angel skrev:
Schnitzer skrev:
Jeg gad godt drive et DRUK forum...

Nej du er blevet for kedelig efter du har fået dame på :nuts: :lol:

Mvh

MA


Sjaa.. Mere travl ja


Top
   
Indlæg: man dec 10, 2007 21:56 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man mar 01, 2004 16:21
Indlæg: 17869
Geografisk sted: København SV
Ulrik Horsted-Kristensen skrev:
Så, nu har jeg pillet lidt ved reglerne og fjernet alle moderatorer. Dermed har dahf fået en retning, som jeg gerne vil lægge navn til. Prøv at læse de tilrettede retningslinier. Jeg håber, at de fleste vil finde dem små og nærmest usynlige. I mine øjne er der en stor forskel, og det ser jeg som noget positivt.

Dermed har du vel også forpligtiget dig til at være mere aktiv på dit eget site?

_________________
For meget er aldrig nok!

Rating på DAHF: Billede
Se mine 813 Blu-ray film. :)


Top
   
Indlæg: man dec 10, 2007 22:00 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: søn jan 21, 2001 2:01
Indlæg: 3298
Geografisk sted: Ringsted, DANMARK
Søren Langelund skrev:
Men som leder af DAHF har han fejlet, synes jeg. Og som andre i tråden, tror jeg også at siden har brug for, at Ulrik tager en pause eller giver faklen videre. Det havde jeg ihvertfald gjort i hans situation...


Jeg forsvinder ingen steder. Jeg synes også, at det er lidt hårdt, at du skriver, at det aldrig har kørt bedre end i den periode, hvor jeg ikke var her. Jeg er da glad for nu, at jeg ikke har fortalt jer andre, hvorfor jeg var væk, for så var jeg da med garanti blevet behandlet værre end Clasen er blevet :?

Vi to har da også tidligere haft et fint samarbejde med anmeldelserne, så jeg kan ærlig talt ikke forstå, hvorfor du er så hård i tonen. Det er da fint, at du - ligesom alle andre - ikke kan acceptere min beslutning i går, men det er hårdt at høre, at du så let og elegant bruger episoden til at slette alle de år, der er gået forud :?

_________________
Jackie Chiles siger: "XE1 + BD55 = High Def heaven with at clear blu sky :yum:"
HD DVD: 175 Blu-ray: 21 ---> nyeste i samlingen: The Fugitive (UK), The Incredible Hulk (UK)


Top
   
Indlæg: man dec 10, 2007 22:03 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: søn jan 21, 2001 2:01
Indlæg: 3298
Geografisk sted: Ringsted, DANMARK
Silver Surfer skrev:
Dermed har du vel også forpligtiget dig til at være mere aktiv på dit eget site?


Man kan godt følge med på dahf uden at være logget på.

_________________
Jackie Chiles siger: "XE1 + BD55 = High Def heaven with at clear blu sky :yum:"
HD DVD: 175 Blu-ray: 21 ---> nyeste i samlingen: The Fugitive (UK), The Incredible Hulk (UK)


Top
   
Indlæg: man dec 10, 2007 22:10 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre jan 13, 2006 9:40
Indlæg: 3218
Geografisk sted: KBH
Ulrik Horsted-Kristensen skrev:
Silver Surfer skrev:
Dermed har du vel også forpligtiget dig til at være mere aktiv på dit eget site?


Man kan godt følge med på dahf uden at være logget på.


husk at være synlig leder

_________________
Mine film(Ikke opdateret)
Onkyo TX-SR706 , Sony 46W4500,Tvix6500,QNAP 219,PS3,Jamo S606 HCS3,jamo 300


Top
   
Indlæg: man dec 10, 2007 22:14 
Offline

Tilmeldt: fre apr 11, 2003 1:01
Indlæg: 7756
Geografisk sted: No longer here
Nu griber jeg i egen barm (lækkert udtryk) og foreslår: Luk så denne tråd. Ulrik har vist fået kommentarer nok til at fatte hvad nogle siger og andre mener. Nu må vi vende tilbage til det normale galehus på dahf. Konstruktiviteten i denne tråd er vist opbrugt. Hvis folk har mere galde at hælde over Ulrik, må det være via PB. Hvis vi skal opnå nogen form for normalitet, så er denne tråd bare en tikkende bombe, som ikke gør andet end mere skade.


Top
   
Indlæg: man dec 10, 2007 22:16 
Offline

Tilmeldt: ons jun 20, 2007 9:52
Indlæg: 56
Det er meget tåbeligt at kritisere Ulrik for sin administration. Han har sagt helt klart, at dahf ikke bliver givet videre, så hvis flere personer ikke kan akseptere hans administration, så bliver de nødt til at finde andre forums. Jeg er bestemt ikke overbevist om at det var så dårlig stil. Det at alle står sammen om at vi meget gerne vil have dahf at fortsætte, kan give et sammenhold der vil være med til at forbedre tonen.

Selv har jeg i længere tid ikke gidet at logge på dahf hverdag ... dette fordi at jeg har haft svært ved at akseptere de nye regler, og har set for meget tåbelig mudderkastning.

Jeg er meget spændt på at se hvordan dahf nu kommer til at fungere ... :D


Top
   
Indlæg: man dec 10, 2007 22:17 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre jan 13, 2006 9:40
Indlæg: 3218
Geografisk sted: KBH
enig!

_________________
Mine film(Ikke opdateret)
Onkyo TX-SR706 , Sony 46W4500,Tvix6500,QNAP 219,PS3,Jamo S606 HCS3,jamo 300


Top
   
Indlæg: man dec 10, 2007 22:22 
Offline

Tilmeldt: ons jul 25, 2001 1:01
Indlæg: 8507
Geografisk sted: København
Ulrik Horsted-Kristensen skrev:
Søren Langelund skrev:
Men som leder af DAHF har han fejlet, synes jeg. Og som andre i tråden, tror jeg også at siden har brug for, at Ulrik tager en pause eller giver faklen videre. Det havde jeg ihvertfald gjort i hans situation...


Jeg forsvinder ingen steder. Jeg synes også, at det er lidt hårdt, at du skriver, at det aldrig har kørt bedre end i den periode, hvor jeg ikke var her. Jeg er da glad for nu, at jeg ikke har fortalt jer andre, hvorfor jeg var væk, for så var jeg da med garanti blevet behandlet værre end Clasen er blevet :?

Vi to har da også tidligere haft et fint samarbejde med anmeldelserne, så jeg kan ærlig talt ikke forstå, hvorfor du er så hård i tonen. Det er da fint, at du - ligesom alle andre - ikke kan acceptere min beslutning i går, men det er hårdt at høre, at du så let og elegant bruger episoden til at slette alle de år, der er gået forud :?


Det beklager jeg. Det er bestemt ikke hårdt ment, og har intet med din person at gøre. Jeg sletter ingen år - jeg skriver tværtimod, at jeg eksempelvis er dig meget taknemmelig for at lade mig skrive anmeldelser i sin tid. Som politisk leder eller virksomhedsleder (m.v.) er der bare ikke plads til følelsespladder (i mangel af bedre ord) - der er forskel på den professionelle og private sfære i min verden. Ledelse handler om at virksomheden/partiet/whatever trives bedst, og selvom jeg eksempelvis elsker min mor ud over alt på jorden ville hun ikke kunne drive en døgnkiosk i en time uden, at den gik under før hun fik solgt en pose chips. Men jeg elsker hende da ikke mindre af den grund, og det gør hende ikke til en dårligere mor.

Det er lidt det samme her. Jeg har haft et hav af gode tider med dig, Ulrik. Og skylder dig meget. Som jeg også skriver. Det har jeg ikke glemt, og vil jeg ikke glemme. Og jeg har INGEN grund til at sætte din person i miskredit. Men derfor mener jeg godt, at man kan se på DAHF som hele - eller ledelsen - og se ud over personlige forhold ligegyldige om de var/er gode eller dårlige. For objektivt set var det altså ikke just lederskab af høj klasse, det der skete i går. Og når selv den mest trofaste bruger, Fritte, siger, at han har en tom følelse af skuffelse i maven, er det da et stærkt tegn på, at DAHF har brug for en frisk start. En virkelig frisk start, hvor tavlen er helt ren. Og en sådan tvivler jeg på, at du er i stand til realisere. Ikke nødvendigvis pga. manglende evner eller intentioner, men fordi hundredvis/tusindvis af brugere er blevet såret, forvirret og i værste tilfælde har mistet tilliden til din ledelse. Og så er det altså svært at komme tilbage dérfra.

Der er det så bare, at jeg siger, at jeg som leder for det parti, den virksomhed eller den side, der oplevede en sådan situation blot ville sige: Det er nok bedst for alle parter, hvis jeg fortrækker, fordi min enkeltperson ikke er vigtigere end fællesskabet/virksomheden/partiet/whatever, men jeg respekterer da fuldt ud din ret til selv at træffe dine beslutninger, helt sikkert. Jeg håber også, at DAHF går sin bedste tid i møde og der er ikke noget, jeg hellere ville se end, at jeg tager fejl og du fik det hele op at stå og til at blomstre, som aldrig set før. Jeg tror bare pt. på ikke at dette er muligt.

Men det er bare min mening og har intet at gøre med, hvad jeg synes om dig som person, Ulrik. Eller min taknemmelighed over, hvad du har gjort og vores fælles fortid. Jeg ville sige det præcist samme til min bedste ven, hvis han havde såret sine 2500 koner, kørt sin virksomhed ned eller måske ikke just stod med de bedste kort på hånden for at redde situationen. Så tag det ikke så hårdt eller personligt, for sådan var/er det ikke ment. Og hvis du tror, at jeg vender dig og siden ryggen, kan du også godt tro om igen :-). DAHF leve, på den ene eller anden måde ... (og måske får du brug for en redaktør igen ;))...

_________________
SØREN LANGELUND >>>
http://soeren.langelund.com | Criticker-profil | Comoyo-artikler | CinemaZone-anmeldelser og artikler | YouTube-profil


Top
   
Indlæg: man dec 10, 2007 22:42 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: søn jan 21, 2001 2:01
Indlæg: 3298
Geografisk sted: Ringsted, DANMARK
Tak for det lange gennemtænkte og velformulerede indlæg, Søren :thumb:

_________________
Jackie Chiles siger: "XE1 + BD55 = High Def heaven with at clear blu sky :yum:"
HD DVD: 175 Blu-ray: 21 ---> nyeste i samlingen: The Fugitive (UK), The Incredible Hulk (UK)


Top
   
Indlæg: man dec 10, 2007 22:49 
Offline

Tilmeldt: ons jul 25, 2001 1:01
Indlæg: 8507
Geografisk sted: København
Ulrik Horsted-Kristensen skrev:
Tak for det lange gennemtænkte og velformulerede indlæg, Søren :thumb:


Langt var det i hvert fald ;)...

_________________
SØREN LANGELUND >>>
http://soeren.langelund.com | Criticker-profil | Comoyo-artikler | CinemaZone-anmeldelser og artikler | YouTube-profil


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 394 indlæg ]  Gå til side Foregående 123 24 25 26 27 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team