DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er fre maj 10, 2024 23:52

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 394 indlæg ]  Gå til side 1 2 3 4 527 Næste
Forfatter besked
Indlæg: søn dec 09, 2007 18:15 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: søn jan 21, 2001 2:01
Indlæg: 3298
Geografisk sted: Ringsted, DANMARK
I den seneste tid har der været en lang række uheldige episoder. Episoder, som vi hidtil har været forskånet for i de 7 år, dahf har eksisteret, men nu er vores "held" åbenbart sluppet op. Flere og flere brugere er kommet på kant med hinanden og har truet med at gå deres vej af den ene eller anden årsag.

Nu er turen kommet til mig. Det er bestemt ikke spor sjovt at føle, at man ikke er velkommen her mere. Jeg kan ikke blande mig i debatterne uden det hele løber af sporet og mit forsøg med et "demokrati hvor vi allesammen bestemmer" er i dén grad slået fejl. Jeg bestemmer i praksis ingenting, men mange føler alligevel, at jeg bestemmer alt, hvis de føler, at de ikke bliver hørt her i vores nye demokrati. Jeg deltager i færre og færre diskussioner og her på det sidste er det nærmest som om, at jeg ender i et blodbad hver eneste gang, jeg åbner munden. Det fungerede efter min mening langt bedre "i de gode gamle dage", hvor der ingen regler var, og jeg havde det sidste ord ;)

Uheldigvis er det ikke muligt at fjerne mig fra dahf uden også af fjerne dahf. Derfor lukker og slukker dahf for denne gang i løbet af aftenen i aften.

Åbner dahf igen? Jeg ved det ikke. dahf er ikke sjovt længere, og når det ikke er sjovt, så er det ikke det værd.

Tak for 7 gode år :thumb:

_________________
Jackie Chiles siger: "XE1 + BD55 = High Def heaven with at clear blu sky :yum:"
HD DVD: 175 Blu-ray: 21 ---> nyeste i samlingen: The Fugitive (UK), The Incredible Hulk (UK)


Top
   
Indlæg: søn dec 09, 2007 18:17 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors apr 03, 2003 1:01
Indlæg: 7202
Geografisk sted: Århus V
:shock: :jawdrop:

Ingen dahf er da bestemt heller ikke sjovt. :(

Mvh Michael

_________________
I don't apologize. I am sorry Lisa, that's the way I am. (Homer Simpson)
----------
Dahf køber/sælger rating: Billede


Top
   
Indlæg: søn dec 09, 2007 18:19 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man jun 11, 2007 20:19
Indlæg: 3472
ej...

det er da forhåbenligt en dårlig joke..

kunne du ikke tage en pause lidt væk fra dahf fremfor at lukke og slukke helt..

:cry1: :cry1: :jawdrop:

_________________
Mvh Rasmus |


Top
   
Indlæg: søn dec 09, 2007 18:22 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man sep 03, 2007 22:21
Indlæg: 358
Nu har jeg godt nok ikke været alt for aktiv på siden endnu, men synes det ville være en skam hvis DAHF lukkede, da det virker som en af de mest seriøse forums på nettet

_________________
Salgs-rating: Billede


Top
   
Indlæg: søn dec 09, 2007 18:23 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør mar 12, 2005 23:07
Indlæg: 3357
Geografisk sted: Vesterbronx!
Say whut?!? :shock:

Så luk da salgsforummet, hvor alt balladen er! (og som jeg slet ikke bruger....)

_________________
Den officielle Criterion & Masters of Cinema bytte/salg tråd- link

www.dvdtimes.co.uk / www.dvdbeaver.com / www.dvdcompare.net / TSPDT Top 100


Senest rettet af Tekker søn dec 09, 2007 18:26, rettet i alt 1 gang.

Top
   
Indlæg: søn dec 09, 2007 18:25 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs feb 12, 2002 2:01
Indlæg: 6366
Geografisk sted: Kattegat
:shock: Er det 1 april???

Det her kan du bare ikke mene. Jeg er fuldstændig enig med dig i at vi har nogle folk som ikke kan finde ud af at tage tingene som man burde, og skal lave en kæmpe diskussion ud af små ubetydelige ting. Og hvis de folk bliver fornærmet som små skolepiger, så lad dem da gå ud af bagdøren (så DAHF kan blive bedre uden dem), men man må for alt i verden ikke lade dem ødelægge det for os andre som gerne vil snakke om FILM.

Hvis du virkelige mener det her, og har besluttet dig for at du bare ikke gider være med mere, så giv en anden muligheden for at køre DAHF videre.

Vi er mange der har lagt masser arbejde i DAHF gennem årene. Mest af alt når det drejer sig omFILM, og jeg er 100% sikker på, at jeg ikke er den eneste der vil føle mig til grin hvis dette her sker med så kort varsel. Især på dette grundlag. Det var noget andet hvis det var økonomi, sygdom eller andre alvorlige ting. Men altså - helt ærligt!


Top
   
Indlæg: søn dec 09, 2007 18:28 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs mar 22, 2005 11:54
Indlæg: 7733
Geografisk sted: Face down in the muck...
Øh, Ulrik er det seriøst det der? Jeg er ked af at du ikke føler dig tilpas på dahf længere - sådan skal det ikke være. Jeg kan godt forstå at det kan være svært både for dig og for menige medlemmer når du skal deltage i en debat, fordi du har admin-stemplet med dig og oven i købet ejer-stemplet. Det giver nogle andre reaktioner end diskussioner mellem almindelige brugere.

Jeg synes det er MEGET drastisk at lukke dahf - hvis du ikke føler dig tilpas i den rolle du har, synes jeg i stedet du skal slippe roret og lade en anden overtage og så evt. deltage som almindelig bruger uden adminrettigheder. En anden kan så få muligheden for at tage over og være ansvarlig for at drive sitet. Dahf har et selvstændigt liv, med eller uden din deltagelse og at hive stikket er rigtig ærgeligt og måske en smule uforståeligt for alle dem der har glæde af at være her. Jeg ved at dahf er dit 'barn', men du må også erkende at det er et ret stort socialt forum og jeg mener faktisk at du har et ansvar overfor brugerne og at du derfor skal give andre mulighed for at drive sitet videre hvis du ønsker at forlade det (evt under et andet navn hvis det er vigtigt for dig). Jeg håber du lige vil trække vejret inden du hiver stikket og undersøge om der kan være andre der vil overtage.

Jeg må igen sige at jeg er ked af at se dig forlade det.

_________________
Mikkel | @selsoe | Pakkesporing til iPhone: Trackbox


Top
   
Indlæg: søn dec 09, 2007 18:29 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs mar 08, 2005 14:04
Indlæg: 456
Geografisk sted: Århus
Tekker skrev:
Say whut?!? :shock:
Ditto!! Det kan da umuligt være så slemt at et "systems shutdown" er eneste mulighed. Jeg ved bølgerne gik lidt
højt i tråden med michmach, men jeg synes da bestemt ikke, jeg har bemærket andre, hvor det har været slemt?
(men jeg har naturligvis ikke fulgt med i alle tråde herinde). Det har mest virket på mig som meningsudvekslinger,
nord/syd har tovtrækkedes om at få den anden over ækvator, men jeg kan da godt have taget fejl?

_________________
うるさくてもいい =^_^=


Top
   
Indlæg: søn dec 09, 2007 18:36 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør maj 03, 2003 1:01
Indlæg: 12577
Geografisk sted: Denmark
Hvor skal vi så mødes? :cry1: :shakehead: :cry2:

Mvh

MA

_________________
The Gathering of DvD's


Top
   
Indlæg: søn dec 09, 2007 18:37 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 22, 2003 15:37
Indlæg: 10640
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
Ulrik,

Overvej lige situationen endnu engang inden du tager et SÅ drastisk skridt. DAHF er en af mine fav'e hangouts på nettet - og jeg er sikker på, at rigtigt mange andre har det på samme måde.

Det er ærgerligt, men forståeligt hvis du ikke har lyst til deltage aktivt længere. Du har sgu været øretævernes holdeplads, og det er bestemt ikke fedt. Men helt at lukke siden, syns jeg ville være tragisk. Hvis du ikke gider længere er det ok - men giv os i det mindste chancen for at gøre det godt igen... Eller chancen for at re-gruppere eller evt. overtage siden.

Med håbet om at DAHF (i et eller andet omfang) forsætter.

/DP

_________________
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2021 (+ clickbait) :naughty: + ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i | 2019 | 2020 | 2021 Billede


Top
   
Indlæg: søn dec 09, 2007 18:38 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man jun 11, 2007 20:19
Indlæg: 3472
Morbid Angel skrev:
Hvor skal vi så mødes? :cry1: :shakehead: :cry2:

Mvh

MA



så vil jeg gerne spytte penge i et nyt forum....

men håber da UHK fortryder og bare holder en pause væk fra dahf.....

_________________
Mvh Rasmus |


Top
   
Indlæg: søn dec 09, 2007 18:44 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør maj 03, 2003 1:01
Indlæg: 12577
Geografisk sted: Denmark
Hvis der sker den katastrofe at DAHF lukker og der kommer et nyt forum så kan man finde et link til det nye (hvis det kommer) på http://www.asian-cinema.dk og alle kan kontakte mig på et eller andet(at)asian-cinema.dk
(at) = @
Jeg vil gerne give en slant, hvis der er nogle som vil starte et nyt sted.
Skal snart på natarbejde og gruer for at DAHF er lukket når jeg kommer hjem :(


Mvh

MA

_________________
The Gathering of DvD's


Top
   
Indlæg: søn dec 09, 2007 18:46 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs mar 08, 2005 14:04
Indlæg: 456
Geografisk sted: Århus
Rasbred skrev:
men håber da UHK fortryder og bare holder en pause væk fra dahf.....
Helt sikkert, det er ikke spor rart når folk forlader ens tilholdssteder, fordi de ikke har det godt der. Det giver en dårlig smag i munden, at man ikke har bemærket og gjort noget. Hvis det har været så slemt, må vi da finde en løsning på det, så Ulrik kan synes det er rart at være her igen. Måske tage en breather væk fra det hele og få det lidt på afstand? Evt. få talt ud med hvem det nu end er, han har haft beef med, og få klarlagt, det ikke på nogen måde er personligt.

C'mon det må da være muligt at tale det her igennem som voksne mennesker?

_________________
うるさくてもいい =^_^=


Top
   
Indlæg: søn dec 09, 2007 18:48 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør mar 24, 2001 2:01
Indlæg: 5671
Geografisk sted: Lige her
Jeg er mildest talt målløs!!!! :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

At lukke DAHF vil være en skandale – intet mindre. Jeg besøger DAHF jævnligt hver evig eneste dag. Glæder mig over folks indlæg, der handler om FILM og DVD´er samt andre relevante og intelligente indlæg. Såkaldte debatter går jeg udenom, ja. Ganske enkelt fordi de altid ender i mudderkastning.

…men at gå så langt, at lukke DAHF sådan uden videre ville være en katastrofe.

Der og SKAL findes en løsning på problemet, så DAHF også vill være at finde fremover.

_________________
It's nice to be important, but it's more important to be nice.


Top
   
Indlæg: søn dec 09, 2007 18:48 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør maj 03, 2003 1:01
Indlæg: 12577
Geografisk sted: Denmark
Om ikke andet burde Ulrik lave en længere frist end til i aften, så folk får sagt farvel, afslutte handler og evt. udveksle email adresser og planlægge, hvor man kunne mødes.

Mvh

MA

_________________
The Gathering of DvD's


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 394 indlæg ]  Gå til side 1 2 3 4 527 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team