DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er lør apr 20, 2024 6:24

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 394 indlæg ]  Gå til side Foregående 122 23 24 25 26 27 Næste
Forfatter besked
Indlæg: man dec 10, 2007 20:21 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man jul 09, 2007 10:26
Indlæg: 882
Geografisk sted: Aalborg
Okay det her er fandme ved at være en sæbeopera. Tror bare jeg bruger forumet, så må man se om det bliver lukket for jesus det her er en farce efterhånden.

Jeg forstår så absolut ikke pointen mere. Få dahf tilbage til det gode gamle? Der må ha' kommet regnbuer ud af røven på folk herinde før for jeg synes da stemningen herinde er kanon. Der er de enkelte clashes engang imellem, men jeg synes da ikke at folk bære nag af den grund.

Jeg tror heller ikke ligefrem den her tråd har været med at hjælpe til at få de gode gamle dage tilbage. Jeg sidder hvert fald med følelsen af at det her forum kan lukke hver dag, men det er nok min paranoia og sølvpapirshat der taler.

Men så længe dahf er åben er jeg glad :beerchug:


Top
   
Indlæg: man dec 10, 2007 20:29 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jul 13, 2004 2:06
Indlæg: 2802
Nå, men Ulrik, så kan du lige kigge tilbage engang og tænke; var alt dette påstyr virkelig det værd? Var det virkelig nødvendigt med alt dette, blot for at du kunne finde ud af hvorvidt forummet skulle lukkes eller ej? Jeg håber virkelig at du vil tænke over det, næste gang du får en god, og forhastet, ide.. For DAHF bliver da aldrig det samme igen, efter sådan en omgang her..
Personligt synes jeg du har bevist at du ikke er den rette leder til et så seriøst forum, med så mange seriøse brugere, men dette er jo hverken min eller andres beslutninger - jeg synes bare du, som det vist også er blevet nævnt før, skulle tage at overveje måske at lægge kronen over på en som er lidt mere engageret, troværdig og som inderligt ser en god fremtid i DAHF.. Dette vil jo ikke betyde at du ikke stadig kan eje, og være med - men tror faktisk det vil gavne en hel del, efter den seneste tids problematikker..
Dette skal ikke ses som et personligt angreb, men som et forslag til hvordan vi får det bedste ud af vores rigtig gode forum, som desværre lider under en admin, som tilsyneladende ikke kan styre det mere.. For lukning af hele lortet må vel anses for at være et råb om magtesløshed ? eller?

_________________
Mvh Magnus


Top
   
Indlæg: man dec 10, 2007 20:34 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør mar 24, 2001 2:01
Indlæg: 5671
Geografisk sted: Lige her
Herligt, at DAHF fortsætter. :beerchug: :clap: :beerchug:

Dog tror jeg ikke, at man skal sætte sin lid til, at DAHF vender tilbage til de" Go´e gamle dage". Det ville være naivt at tro på. Alting ændrer sig... og det gør DAHF også. Medlemmer kommer og går, og dermed ændrer sproget og livsopfattelserne sig også.

Men derfor kan man godt nedsætte et udvalg, der kan se diverse retningslinier i gennem, så DAHF bliver holdt på ret køl. Dét er der ikke noget forkert i.

_________________
It's nice to be important, but it's more important to be nice.


Top
   
Indlæg: man dec 10, 2007 21:03 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: søn jan 21, 2001 2:01
Indlæg: 3298
Geografisk sted: Ringsted, DANMARK
Magnus Holm skrev:
Nå, men Ulrik, så kan du lige kigge tilbage engang og tænke; var alt dette påstyr virkelig det værd? Var det virkelig nødvendigt med alt dette, blot for at du kunne finde ud af hvorvidt forummet skulle lukkes eller ej? Jeg håber virkelig at du vil tænke over det, næste gang du får en god, og forhastet, ide.. For DAHF bliver da aldrig det samme igen, efter sådan en omgang her..
Personligt synes jeg du har bevist at du ikke er den rette leder til et så seriøst forum, med så mange seriøse brugere, men dette er jo hverken min eller andres beslutninger - jeg synes bare du, som det vist også er blevet nævnt før, skulle tage at overveje måske at lægge kronen over på en som er lidt mere engageret, troværdig og som inderligt ser en god fremtid i DAHF.. Dette vil jo ikke betyde at du ikke stadig kan eje, og være med - men tror faktisk det vil gavne en hel del, efter den seneste tids problematikker..
Dette skal ikke ses som et personligt angreb, men som et forslag til hvordan vi får det bedste ud af vores rigtig gode forum, som desværre lider under en admin, som tilsyneladende ikke kan styre det mere.. For lukning af hele lortet må vel anses for at være et råb om magtesløshed ? eller?


Nu er det jo mit forum, så du kommer til at acceptere, at jeg er her. Hvis du ikke er interesseret i at få det bedste ud af situationen, så skulle du måske finde dig et andet sted at være.

_________________
Jackie Chiles siger: "XE1 + BD55 = High Def heaven with at clear blu sky :yum:"
HD DVD: 175 Blu-ray: 21 ---> nyeste i samlingen: The Fugitive (UK), The Incredible Hulk (UK)


Top
   
Indlæg: man dec 10, 2007 21:09 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: søn jan 21, 2001 2:01
Indlæg: 3298
Geografisk sted: Ringsted, DANMARK
Så, nu har jeg pillet lidt ved reglerne og fjernet alle moderatorer. Dermed har dahf fået en retning, som jeg gerne vil lægge navn til. Prøv at læse de tilrettede retningslinier. Jeg håber, at de fleste vil finde dem små og nærmest usynlige. I mine øjne er der en stor forskel, og det ser jeg som noget positivt.

Alle der har lyst til at være med til at prøve at vende denne ballade til noget positivt skal være hjertelig velkomne :thumb:

_________________
Jackie Chiles siger: "XE1 + BD55 = High Def heaven with at clear blu sky :yum:"
HD DVD: 175 Blu-ray: 21 ---> nyeste i samlingen: The Fugitive (UK), The Incredible Hulk (UK)


Top
   
Indlæg: man dec 10, 2007 21:13 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jul 13, 2004 2:06
Indlæg: 2802
Ulrik Horsted-Kristensen skrev:
Magnus Holm skrev:
Nå, men Ulrik, så kan du lige kigge tilbage engang og tænke; var alt dette påstyr virkelig det værd? Var det virkelig nødvendigt med alt dette, blot for at du kunne finde ud af hvorvidt forummet skulle lukkes eller ej? Jeg håber virkelig at du vil tænke over det, næste gang du får en god, og forhastet, ide.. For DAHF bliver da aldrig det samme igen, efter sådan en omgang her..
Personligt synes jeg du har bevist at du ikke er den rette leder til et så seriøst forum, med så mange seriøse brugere, men dette er jo hverken min eller andres beslutninger - jeg synes bare du, som det vist også er blevet nævnt før, skulle tage at overveje måske at lægge kronen over på en som er lidt mere engageret, troværdig og som inderligt ser en god fremtid i DAHF.. Dette vil jo ikke betyde at du ikke stadig kan eje, og være med - men tror faktisk det vil gavne en hel del, efter den seneste tids problematikker..
Dette skal ikke ses som et personligt angreb, men som et forslag til hvordan vi får det bedste ud af vores rigtig gode forum, som desværre lider under en admin, som tilsyneladende ikke kan styre det mere.. For lukning af hele lortet må vel anses for at være et råb om magtesløshed ? eller?


Nu er det jo mit forum, så du kommer til at acceptere, at jeg er her. Hvis du ikke er interesseret i at få det bedste ud af situationen, så skulle du måske finde dig et andet sted at være.


Du misforstår - og går i forsvar.. Dumt..
Jeg er ganske klar over at det er dit forum, hvilket jeg også pointerer i mit tidligere indlæg - og vi bliver altså alle nødt til at acceptere dig og dine valg, Ulrik.. Det er ikke dig jeg har noget imod, det er dine evner som administrator for et forum som dette, hvilket jeg også giver udtryk for i den sidste post..
Jeg ved ikke helt hvor du får fra at jeg ikke er interesseret i at få det bedste ud af situationen - det er da ligepræcis derfor jeg poster.. Du vælger så at se det som et angreb, og går i forsvar.. Jeg skriver lige så pænt, hvad jeg synes ville gavne dette sted, og jeg skriver ikke at du ikke skal være - blot at du måske skulle overveje at lade en anden spille rollen som admin, fordi du så fint har vist at det duer du ikke rigtigt til... Det er sådan set bare en opfordring, da du jo selv siger at du gerne vil have det bedste ud af det her - ligesom jeg selv gerne vil.. Vi har tilsyneladende en forskellig opfattelse af hvad der i virkeligheden ville være bedst - eller også har du bare for meget stolthed - men lige meget hvad, så er det altså et debat-forum du ejer, og dermed synes jeg egentlig det er meget passeligt at jeg melder klart ud hvad jeg tror vil være bedst. Jeg siger det rent ud til dig, på en efter min mening pæn måde, og dette er udelukkende for at få DAHF til at komme på rette spor igen - og på ingen måde et personligt angreb på dig...
Men må man ikke komme med meninger og opfordringer på et debat-forum -- ja så kan det da godt være jeg skal finde et andet sted at være.. suk..

_________________
Mvh Magnus


Top
   
Indlæg: man dec 10, 2007 21:21 
Offline

Tilmeldt: man apr 05, 2004 19:09
Indlæg: 213
Geografisk sted: Herning
Der er ingen tvivl om at tonen herinde gennem årene har ændret sig.
Hvorvidt det er fra det gode til det dårlige eller om rigets tilstand er den samme som "back in the days" må være op til den enkelte at afgøre.
I takt med at forumet er blevet mere og mere populært, så ændrer tingene tilstand.
Tag et kig på stort set alle andre fora, som er gået fra små niche-fora til store og velbesøgte fora.
Alle steder har værdien af indholdet og omgangstonen naturligt nok ændret sig.
I langt de fleste tilfælde dog i langt værre grad end dahf's forvandling.
Dahf's forvandling er langt fra så stor, men den er så absolut til stede.
Populært sagt så er der gået "populært forum" i den med alt hvad de indebærer at skidt og kanel.

Skal tonen holdes på samme joviale niveau som hidtil, så bør man nok indse at der skal regler til for forummet som helhed og ikke kun i k/s/b-sektionen.
Hvem der bestemmer disse regler, og hvordan de skal være, bør være ejerens - og evt. med-moderatorers - ansvar, da det primært er dem der (og især ejeren) der har det overordnede ansvar.
Som brugere kan vi enten acceptere de regler som de er eller forlade stedet og finde lign. grønt græs andre steder.
Vi kan dog håbe at de regler vil blive lagt ud til åben debat, som det er stilen på dahf.
Personligt er jeg dog ikke i tvivl om, at størstedelen ville blive hvis der indføres regler. Ja der vil unægteligt lyde et ramaskrig af format hvis de indføres.
Se tilbage på overgangen fra dahf oprindelige form til skiftet til phpBB2, beta3 og nu senest Google/reklame-snakken. Det er bare nogle af de mange emner der har fået folk op af stolen.
Indførelsen af regler vil uden tvivl få større indvirkning og ramaskrigene vil utroligt nok nå nye højder.
Vi må dog erkende, at indholdet og tonen skifter form i takt med populariteten.
Set i den store optik, så omhandler dahf's vel ikke primært om snakken om film/hjemmebio med om niche-produkter indenfor film(rabatlinks, cdon-koder, sete og modtagede film mm.).
I "de gamle dage" var den primære snak omkring film(f.eks. anmeldelser og lign.) men tingene ændrer sig og enten accepterer man ændringerne ellers forsvinder man ud af bagdøren.
Det er jo heldigvis et frit land.

Vi har som brugere været med til at bræge udviklingen, og har været primære indvirkning på, at tingene ikke er blevet værre end de er.
For isoleret set, så er det beundringsværdigt at det ikke er blevet værre.
Jovist dukker der fra tid til anden en uheldig forbipasserende frem, men de forsvinder hurtigt pga. de aktive brugeres engagement og konstante påmindelse af de uskrevne regler - hvilket er prisværdigt.
Som "gammel" forum-bruger, så er tendenserne nemme at spotte da man på andre niche-fora har set lignende tendenser, og på stort set alle andre fora har indførelsen af regler været nødvendig.
Det bliver det også her. Den rent "anarkistiske" styreform ødelægger mere end den gavner i denne "online-verden", og tror størstedelen af os gerne ser dahf forblive vores daglige film-vandhul og derfor vil acceptere evt. regler, såfremt de er indret således at der er tilpas højt til loftet - bedre kendt som dahf-stilen.

Summa summarum - er glad for at Ulrik trådte på bremsen og genovervejer tingene endnu engang.
Der er stadigvæk alle muligheder for at dahf vil bestå i mange årtier fremover, og at de mange brugere vil få deres daglige dahf-fix.
Personligt nyder jeg de mange daglige fiks, dog uden at deltage skriftligt så ofte som andre, og de daglige besøg vil fortsætte ufortrødent så længe endnu.

Og hermed kryber jeg tilbage i mit mangeårige hyggelige flyverskjul. :)


Top
   
Indlæg: man dec 10, 2007 21:25 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør maj 03, 2003 1:01
Indlæg: 12577
Geografisk sted: Denmark
DAHF har kørt upåklageligt med Ulrik ved roret i 7 år, der har været disskutioner som har gået lidt over gevind, men det hele har ordnet sig igen og der er vel ikke nogen som er megasure på hinanden?
Jeg kan godt se at efter at de indførte alle de regler i køb og salg sektionen at det har blevet lidt værre, men kun i de sektioner, jeg har dog ikke følt at reglerne der har forhindret mig i nogle handler.
Må indrømme at jeg blev megasur på Ulrik at han meldte ud at han ville lukke DAHF og uden at give en grund jeg syntes jeg kunne sætte mig tilfreds med, men efter at have tygget på det, så kan jeg måske forstå Ulrik en lille smule, hvis han har blevet træt af det og han ved jo nok også selv at det ikke var den smarteste måde at sige tingene på.
Men jeg er heldigvis ikke en der går og er sur på folk og jeg har da også tilgivet Ulrik og er glad for at han ændrede mening.
Nu håber jeg at han har forstået vigtigheden i at lade DAHF leve og jeg rækker da også hånden ud til alle mine venner og fjender og håber at vi allesammen kan (selvom vi er vidt forskellige i meninger og væremåder) få det bedste ud af DAHF.

:beerchug:

Mvh

MA

_________________
The Gathering of DvD's


Top
   
Indlæg: man dec 10, 2007 21:25 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: søn jan 21, 2001 2:01
Indlæg: 3298
Geografisk sted: Ringsted, DANMARK
Magnus Holm skrev:
Ulrik Horsted-Kristensen skrev:
Magnus Holm skrev:
Nå, men Ulrik, så kan du lige kigge tilbage engang og tænke; var alt dette påstyr virkelig det værd? Var det virkelig nødvendigt med alt dette, blot for at du kunne finde ud af hvorvidt forummet skulle lukkes eller ej? Jeg håber virkelig at du vil tænke over det, næste gang du får en god, og forhastet, ide.. For DAHF bliver da aldrig det samme igen, efter sådan en omgang her..
Personligt synes jeg du har bevist at du ikke er den rette leder til et så seriøst forum, med så mange seriøse brugere, men dette er jo hverken min eller andres beslutninger - jeg synes bare du, som det vist også er blevet nævnt før, skulle tage at overveje måske at lægge kronen over på en som er lidt mere engageret, troværdig og som inderligt ser en god fremtid i DAHF.. Dette vil jo ikke betyde at du ikke stadig kan eje, og være med - men tror faktisk det vil gavne en hel del, efter den seneste tids problematikker..
Dette skal ikke ses som et personligt angreb, men som et forslag til hvordan vi får det bedste ud af vores rigtig gode forum, som desværre lider under en admin, som tilsyneladende ikke kan styre det mere.. For lukning af hele lortet må vel anses for at være et råb om magtesløshed ? eller?


Nu er det jo mit forum, så du kommer til at acceptere, at jeg er her. Hvis du ikke er interesseret i at få det bedste ud af situationen, så skulle du måske finde dig et andet sted at være.


Du misforstår - og går i forsvar.. Dumt..
Jeg er ganske klar over at det er dit forum, hvilket jeg også pointerer i mit tidligere indlæg - og vi bliver altså alle nødt til at acceptere dig og dine valg, Ulrik.. Det er ikke dig jeg har noget imod, det er dine evner som administrator for et forum som dette, hvilket jeg også giver udtryk for i den sidste post..
Jeg ved ikke helt hvor du får fra at jeg ikke er interesseret i at få det bedste ud af situationen - det er da ligepræcis derfor jeg poster.. Du vælger så at se det som et angreb, og går i forsvar.. Jeg skriver lige så pænt, hvad jeg synes ville gavne dette sted, og jeg skriver ikke at du ikke skal være - blot at du måske skulle overveje at lade en anden spille rollen som admin, fordi du så fint har vist at det duer du ikke rigtigt til... Det er sådan set bare en opfordring, da du jo selv siger at du gerne vil have det bedste ud af det her - ligesom jeg selv gerne vil.. Vi har tilsyneladende en forskellig opfattelse af hvad der i virkeligheden ville være bedst - eller også har du bare for meget stolthed - men lige meget hvad, så er det altså et debat-forum du ejer, og dermed synes jeg egentlig det er meget passeligt at jeg melder klart ud hvad jeg tror vil være bedst. Jeg siger det rent ud til dig, på en efter min mening pæn måde, og dette er udelukkende for at få DAHF til at komme på rette spor igen - og på ingen måde et personligt angreb på dig...
Men må man ikke komme med meninger og opfordringer på et debat-forum -- ja så kan det da godt være jeg skal finde et andet sted at være.. suk..


Jeg siger også bare min mening på en pæn måde ;) Du skriver, at det ikke er personligt, men i selv samme indlæg skriver du, at jeg ikke har evnerne til at drive et forum som dahf. Jeg synes selv, at jeg fint kan administrere et forum som dahf. Det har jeg 7 års erfaring med. Hvem ville du have skulle afløse mig? og hvad er vedkommendes forudsætninger for at drive et forum? Har du en på hånden med mere erfaring? Mere held og succes med at drive et forum? Jeg er med på, at du er skuffet (og en masse andet negativt) over min beslutning i går - I get it - og din løsning er en anden administrator. Jeg har selv lige præsenteret min.

_________________
Jackie Chiles siger: "XE1 + BD55 = High Def heaven with at clear blu sky :yum:"
HD DVD: 175 Blu-ray: 21 ---> nyeste i samlingen: The Fugitive (UK), The Incredible Hulk (UK)


Top
   
Indlæg: man dec 10, 2007 21:35 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors sep 09, 2004 21:33
Indlæg: 2070
Geografisk sted: 7323 Give
Jeg gad godt drive et DRUK forum...


Top
   
Indlæg: man dec 10, 2007 21:36 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: søn jan 21, 2001 2:01
Indlæg: 3298
Geografisk sted: Ringsted, DANMARK
Morbid Angel skrev:
Nu håber jeg at han har forstået vigtigheden i at lade DAHF leve


Det har jeg bestemt :thumb: Bare det at gamle "fjender" (positivt ment) kan finde et fælles ståsted mod mig i denne sag har været nok til at forstå vigtigheden af et dahf :lol:

_________________
Jackie Chiles siger: "XE1 + BD55 = High Def heaven with at clear blu sky :yum:"
HD DVD: 175 Blu-ray: 21 ---> nyeste i samlingen: The Fugitive (UK), The Incredible Hulk (UK)


Top
   
Indlæg: man dec 10, 2007 21:38 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre jan 13, 2006 9:40
Indlæg: 3218
Geografisk sted: KBH
Jeg synes det er fantastisk at vi i denne tråd har fået det passive brugere op af stolen,jeg har aldrig tænkt på at der var så mange af jer!

Jeg er glad for der sker noget,men er sgu ked af den uro der er omkring de moderatorer der i min verden har været de vigtigste søjler i dette forum, i min tid her inde. Det første år jeg var her inde var Ulrik ikke aktiv, så det er da godt du nu er aktiv. Men når du omstrukturere din rolle, forpligter det også at du ikke igen bare forsvinder i længere perioder. Jeg skal blank erkende forsvand moderatorene fra dette forum, vil jeg nok være at finde samme sted som dem.
Helt ærligt få snakket tingene igennem, så vi alle er her bag efter. Der er sgu nogen/en som må æde deres stolthed.

_________________
Mine film(Ikke opdateret)
Onkyo TX-SR706 , Sony 46W4500,Tvix6500,QNAP 219,PS3,Jamo S606 HCS3,jamo 300


Top
   
Indlæg: man dec 10, 2007 21:43 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: søn jan 21, 2001 2:01
Indlæg: 3298
Geografisk sted: Ringsted, DANMARK
prodic skrev:
Tag et kig på stort set alle andre fora, som er gået fra små niche-fora til store og velbesøgte fora.
Alle steder har værdien af indholdet og omgangstonen naturligt nok ændret sig.
I langt de fleste tilfælde dog i langt værre grad end dahf's forvandling.
Dahf's forvandling er langt fra så stor, men den er så absolut til stede.
Populært sagt så er der gået "populært forum" i den med alt hvad de indebærer at skidt og kanel.


Du har ganske ret - MEN - det underlige er jo, at dahf ikke rigtig er vokset på samme måde som andre fora og at "ballademagerne" har været gamle kendinge...inkl. mig selv. Derfor er jeg også sikker på, at skuden kan vendes. Hvis bare jeg kan justere min adfærd, så har tingene allerede ændret sig til det bedre ;) Kan det så starte en lille lavine og trække andre og andet med sig, så mener jeg ikke, at det er umuligt at "finde tilbage til noget bedre" :)

_________________
Jackie Chiles siger: "XE1 + BD55 = High Def heaven with at clear blu sky :yum:"
HD DVD: 175 Blu-ray: 21 ---> nyeste i samlingen: The Fugitive (UK), The Incredible Hulk (UK)


Top
   
Indlæg: man dec 10, 2007 21:46 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jan 15, 2005 15:21
Indlæg: 4620
Geografisk sted: Odense
jeg er henrykt over at Dahf fortsætter - for mig, som jeg kender det. Ved ikke hvordan det kommer til at fortsætte for jer andre.

MA : du siger det vidunderligt. Som dig synes jeg også det var en alt for forhastet måde af Ulrik, at måle pulsen på dahf og folks interesse i forumets videre overlevelse. Det kunne være gjort en del mere elegant. Jeg forstår det Magnus Holm siger, men jeg kan så sandeligt også følge Sieker når han bakker Ulrik op og siger at det er hans forum og vi er alle inviteret hertil (også selvom det er brugerne der skaber forumet).

Jeg har på ingen måde tænkt mig at bære nag til højre eller venstre, dog vil jeg nok altid have i baghovedet, at en pludselig lukning ikke kan udelukkes i fremtiden, alene af den grund at det har været på tale bare denne éne gang.

Jeg synes vi skal se det som en lille milepæl i dahf's historie og komme videre herfra. Ulrik har været i gang med åben dialog om et. nyt regelsæt iform af retningslinjer og her tilsidst selv taget hånd om sagen og rettet hvad han fandt passende, det har jeg altsammen naturligvis tænkt mig at acceptere og fortsætte min brug af dahf med samme lyst og gå-på-mod - jeg håber alle i andre vil gøre det samme, om i er venner, fjender, bejlere eller bare synes jeg er en idiot, så er i alle med til at gøre dahf til det jeg elsker.


Dahf SHALL RULE!

EDIT:
mig selv skrev:
jeg er vendt frygteligt tilbage og har fået styr på mig selv og mit liv igen, så nu ska i spammes med meningsløse tilbud fra alle mulige forhandlere, og overrendes med kæmpe sceenshots i triviatråden!! MUHAHAHA


Senest rettet af JanK man dec 10, 2007 22:00, rettet i alt 1 gang.

Top
   
Indlæg: man dec 10, 2007 21:48 
Offline

Tilmeldt: ons jul 25, 2001 1:01
Indlæg: 8507
Geografisk sted: København
Nå - så blev jeg også fyret som redaktør, kan jeg se? .. Fedt at få noget at vide .. hmmm..

Anyway: Jeg vil gerne erklære mig enig med Magnus i, at jeg bestemt ikke synes det der skete i går var god lederskab. Tværtimod. Som tidligere nævnt, synes jeg egentlig også det er gået bedst overall herinde de måneder/år, hvor Ulrik (tilfældigvis, måske) har været væk. Jeg siger ikke, at han bevidst har lavet rod i sagerne, på ingen måde, men jeg min opfattelse af tingene er nu engang sådan..

Det at man har været moderator i syv år gør vel heller ikke nødvendigvis én til en god en af slagsen? Alting og alle har en ende, selvom historien melder om mange ledere der ikke har villet indse det, og blot fordi man har været gift i syv år er man vel ikke nødvendigvis en god ægtemand? Skal Ulrik tvinges ud? Ikke for min skyld. Sidst jeg tjekkede har jeg intet udstående med Ulrik, og jeg har mange ting at være ham taknemmelig for. Men som leder af DAHF har han fejlet, synes jeg. Og som andre i tråden, tror jeg også at siden har brug for, at Ulrik tager en pause eller giver faklen videre. Det havde jeg ihvertfald gjort i hans situation...

Jeg tror vi har brug for en frisk start - en start der måske ikke vil gavne Ulrik, men som vil gavne DAHF og de fleste brugere. Hvis det kan lykkes under Ulriks lederskab, så er det fint for mig. Men det tvivler jeg personligt lidt på...

_________________
SØREN LANGELUND >>>
http://soeren.langelund.com | Criticker-profil | Comoyo-artikler | CinemaZone-anmeldelser og artikler | YouTube-profil


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 394 indlæg ]  Gå til side Foregående 122 23 24 25 26 27 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team