DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er fre mar 29, 2024 9:22

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 140 indlæg ]  Gå til side Foregående 14 5 6 7 810 Næste
Forfatter besked
Indlæg: man nov 12, 2007 20:21 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: søn jan 21, 2001 2:01
Indlæg: 3298
Geografisk sted: Ringsted, DANMARK
Magnus Holm skrev:
Må man være så fræk at spørge hvorfor? Det kan godt være det er mig som er langsom, men jeg har endnu ikke formået at finde ud af hvad det helt præcist er de penge bliver brugt til? Og når nu mange dahfere er så seriøse, og tager dette forum så seriøst, at de er villige til at give et bidrag via paypal eller andet - stedet for reklamerne - kan jeg egentlig ikke se noget problem, hvis det kun handler om penge ? Eller er jeg helt galt på den?


Du er for så vidt ikke gal på den som sådan men reklamer har den fordel fremfor donationer, at reklamerne giver en stabil indtægt over tid. Donationer handler mest om gode intentioner her og nu og ikke så meget mere. Det varmer helt ind i hjertet, når folk tilbyder at donere et beløb, men jeg har efterhånden erfaring for at så snart, det ikke er en nyhed længere, så går det i sig selv igen. Jeg kan måske hæve £3 fra min PayPal konto i november, £0 i december og januar osv. :)

De Google Ads er den mulighed, som jeg har tænkt mig at bruge, for de giver en stabil indtægt...hvilket stemmer meget godt overens med udgifterne, som også er stabile :lol: Dog kan vi godt "stemme" om placeringen i demokratiets navn. Jeg har dog også fået et problem med adblockers på halsen, og det skal lige løses først, for det er en form for selvtægt, som går mod den gode dahfånd...synes jeg nok :)

_________________
Jackie Chiles siger: "XE1 + BD55 = High Def heaven with at clear blu sky :yum:"
HD DVD: 175 Blu-ray: 21 ---> nyeste i samlingen: The Fugitive (UK), The Incredible Hulk (UK)


Top
   
Indlæg: man nov 12, 2007 20:26 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: søn jan 21, 2001 2:01
Indlæg: 3298
Geografisk sted: Ringsted, DANMARK
michmach skrev:
Jeg undrede mig over at Ulrik havde valgt google-ads, da jeg vidste at han nu havde forhandlet med en virksomhed.


...en virksomhed, hvor du - viste det sig senere - tilfældigvis fungerer som konsulent :? ...konsulent på den kampagne, som dahf skulle være en del af :?

Move along people, her er ingen interessekonflikt :loco:

_________________
Jackie Chiles siger: "XE1 + BD55 = High Def heaven with at clear blu sky :yum:"
HD DVD: 175 Blu-ray: 21 ---> nyeste i samlingen: The Fugitive (UK), The Incredible Hulk (UK)


Top
   
Indlæg: man nov 12, 2007 20:37 
Offline

Tilmeldt: fre apr 11, 2003 1:01
Indlæg: 7756
Geografisk sted: No longer here
Ulrik Horsted-Kristensen skrev:
michmach skrev:
Jeg undrede mig over at Ulrik havde valgt google-ads, da jeg vidste at han nu havde forhandlet med en virksomhed.


...en virksomhed, hvor du - viste det sig senere - tilfældigvis fungerer som konsulent :? ...konsulent på den kampagne, som dahf skulle være en del af :?

Move along people, her er ingen interessekonflikt :loco:


Fortsæt bare dine angreb på mig, Ulrik. Det er meget smagfuldt. Vi er ikke alle så kalkulerede som du er, så drop bare din paranoia Ulrik.


Top
   
Indlæg: man nov 12, 2007 20:48 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: søn jan 21, 2001 2:01
Indlæg: 3298
Geografisk sted: Ringsted, DANMARK
michmach skrev:
Fortsæt bare dine angreb på mig, Ulrik. Det er meget smagfuldt. Vi er ikke alle så kalkulerede som du er, så drop bare din paranoia Ulrik.


Nej, for jeg er djævlen selv :devil: dahf er en del af en udspekuleret plan, som jeg startede for 7 år siden og som kun har til formål at genere dig lige præcis i går og i dag, når du som uskylden selv bringer en afbrudt forhandling af en sponsoraftale med "din" virsomhed ind i en tråd, som omhandler modstand mod reklamer i det hele taget :roll:

Hvordan kan jeg da være mig selv bekendt? :shock:

_________________
Jackie Chiles siger: "XE1 + BD55 = High Def heaven with at clear blu sky :yum:"
HD DVD: 175 Blu-ray: 21 ---> nyeste i samlingen: The Fugitive (UK), The Incredible Hulk (UK)


Top
   
Indlæg: man nov 12, 2007 20:53 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jul 13, 2004 2:06
Indlæg: 2802
hvilke udgifter er der på dahf udover betaling af et domæne ?

_________________
Mvh Magnus


Top
   
Indlæg: man nov 12, 2007 20:54 
Offline

Tilmeldt: fre apr 11, 2003 1:01
Indlæg: 7756
Geografisk sted: No longer here
Ulrik Horsted-Kristensen skrev:
Hvordan kan jeg da være mig selv bekendt? :shock:


Det forstår jeg heller ikke. Jeg havde ingen skjulte hensigter. Som jeg skrev før var aftalen mig bekendt død.

Men du vil hellere køre mit navn igennem mudderet end at stoppe denne debat. Tak skal du have. Du viser stor menneskelig forståelse, Ulrik.


Top
   
Indlæg: man nov 12, 2007 21:04 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn aug 22, 2004 10:27
Indlæg: 749
Geografisk sted: 127.0.0.1
Magnus, der er bl.a. hosting-delen.
Men om hotellet sponsores, eller Ulrik hoster derhjemme eller ude i byen, kan jeg virkelig ikke se kommer os ved?

dahf er jo ikke et A/S.....endnu ;)

_________________
Xbox360 tag: hei1001
MyDVDs
DAHF-Rating Billede


Top
   
Indlæg: man nov 12, 2007 21:09 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jul 13, 2004 2:06
Indlæg: 2802
Killalot skrev:
Magnus, der er bl.a. hosting-delen.
Men om hotellet sponsores, eller Ulrik hoster derhjemme eller ude i byen, kan jeg virkelig ikke se kommer os ved?

dahf er jo ikke et A/S.....endnu ;)


jeg er også blot nysgerrig - intet andet.. nysgerrig over hvordan dahf's udgifter pludselig er blevet så tårnhøje at der behøver en fast indtægt til administratoren - ikke at jeg har noget imod det, synes bare det er lidt underligt.. kan selvfølgelig være det er mig som ikke er helt med.. det er sket før ;)

_________________
Mvh Magnus


Top
   
Indlæg: man nov 12, 2007 21:29 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn aug 22, 2004 10:27
Indlæg: 749
Geografisk sted: 127.0.0.1
Det kunne jo også tænkes at Ulrik har en masterplan om at skaffe en million sammen på reklamer :mrgreen:, hvilket ikke kan få min puls til at stige. Det må han jo selv bestemme.
Hvis man ikke gider se på reklamerne (af den ene eller anden grund) kan man jo som skrevet tidligere installere diverse ad blockere :-D

arggh, min udklipsholder er pludselig fubar :x
så analogt: google "firefox adblock" :)

_________________
Xbox360 tag: hei1001
MyDVDs
DAHF-Rating Billede


Top
   
Indlæg: man nov 12, 2007 21:33 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jul 13, 2004 2:06
Indlæg: 2802
Nu har jeg installeret adblock - men synes ikke rigtigt det virker ? Jeg ser stadig reklamer på alle sider jeg går ind på, inkl. DAHF..... Er der nogen som kan fortælle mig hvordan det virker ?

_________________
Mvh Magnus


Top
   
Indlæg: man nov 12, 2007 21:34 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: søn jan 21, 2001 2:01
Indlæg: 3298
Geografisk sted: Ringsted, DANMARK
michmach skrev:
Men du vil hellere køre mit navn igennem mudderet end at stoppe denne debat. Tak skal du have. Du viser stor menneskelig forståelse, Ulrik.


Jeg mener ikke, at jeg kører dit navn gennem mudderet. Siden i går har jeg ikke bestilt andet end at forsvare mig overfor dine vedvarende angreb. Jeg vil hellere end gerne stoppe denne farce, men det kræver da som minimum, at du indstiller skydningen og lader mig være.

_________________
Jackie Chiles siger: "XE1 + BD55 = High Def heaven with at clear blu sky :yum:"
HD DVD: 175 Blu-ray: 21 ---> nyeste i samlingen: The Fugitive (UK), The Incredible Hulk (UK)


Top
   
Indlæg: man nov 12, 2007 21:37 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn aug 22, 2004 10:27
Indlæg: 749
Geografisk sted: 127.0.0.1
selvfølgelig :thumb:, du skal tilføje et filter. "add filter".
Jeg kører med ABPdk filteret. Min copy paste dur ikke ville ellers gerne have lavet et screendump

FF --> Tools --> add-ons --> Ad block --Options

Håber det virker?

_________________
Xbox360 tag: hei1001
MyDVDs
DAHF-Rating Billede


Top
   
Indlæg: man nov 12, 2007 21:40 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jul 13, 2004 2:06
Indlæg: 2802
Killalot skrev:
selvfølgelig :thumb:, du skal tilføje et filter. "add filter".
Jeg kører med ABPdk filteret. Min copy paste dur ikke ville ellers gerne have lavet et screendump

FF --> Tools --> add-ons --> Ad block --Options

Håber det virker?


Jeg kan godt komme dertil hvor man skal tilføje et filter.. Men hvor finder jeg dette filter? Forstår ikke helt, hehe.. ABPdk, er det noget man skal hente først ? :oops:

_________________
Mvh Magnus


Top
   
Indlæg: man nov 12, 2007 21:42 
Offline

Tilmeldt: fre apr 11, 2003 1:01
Indlæg: 7756
Geografisk sted: No longer here
Ulrik Horsted-Kristensen skrev:
michmach skrev:
Men du vil hellere køre mit navn igennem mudderet end at stoppe denne debat. Tak skal du have. Du viser stor menneskelig forståelse, Ulrik.


Jeg mener ikke, at jeg kører dit navn gennem mudderet. Siden i går har jeg ikke bestilt andet end at forsvare mig overfor dine vedvarende angreb. Jeg vil hellere end gerne stoppe denne farce, men det kræver da som minimum, at du indstiller skydningen og lader mig være.


Jeg har lige læst tråden fra ende til anden og jeg synes faktisk ikke jeg angriber dig. Jeg har kaldt dig løgnagtig, hvilket jeg kan dokumentere at du er. Jeg har sat spørgsmålstegn ved din troværdighed, men du har jo modsagt dig selv en håndfuld gange i denne tråd alene - så kan du bebrejde mig, at jeg finder dig utroværdig?
Du angriber tværtimod mig med usande beskyldninger og skyder mig falske motiver i skoene (ikke Ecco). Det synes jeg ikke er særlig sjovt og derfor har jeg forsvaret mig - både overfor dig og overfor de medlemmer, der tror at jeg er ude på at få dig til at æde reklamer eller påvirke din mening. Mit eneste motiv for at vedvarende skrive i tråden har været at du total overreagerede, men du har intet ansvar taget. Det er jeg skuffet over og dine vedvarende beskyldninger skuffer mig ikke mindre. Så jeg HAR stoppet "angrebene" på dig, men jeg har ikke forsøgt at ødelægge dit levebrød - noget du svært kan sige dig fri for og som undrer mig over at du ikke undskylder over.


Top
   
Indlæg: man nov 12, 2007 21:53 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man mar 01, 2004 16:21
Indlæg: 17869
Geografisk sted: København SV
Nu må I to han elefanter lige tage et langt brusebad sammen og finde hinanden igen! :beerchug:

Jeg kan ikke forholde mig til hele historien, for jeg kender ikke alle detaljerne. Derfor kan jeg kun komme med min egen mening om hvad jeg har læst i denne meget lange og ret skarpe tråd.

Jeg kender michmach og han er en af de personer ( hvis ikke den person ) som jeg har mest respekt for herinde. Lige så skarp han kan være i en tråd. Lige så flink er han i en anden og han er ikke den der bærer på nag over for andre brugere. Derfor må der virkeligt være gået noget forud for denne tråd. Noget der i den grad kan bringe ham op i det røde felt. Det samme gælder for Ulrik som kun vil det bedste for dahf. Derfor er det sgu ærgerlig hvis der skal komme ondt blod mellem disse to gentlemen.

Jeg er, som skrevet tidligere, modstander af google-ads. Havde de så haft relevans kunne jeg acceptere det. Men det har de ikke og de støder mine sarte smukke øjne. :)
Skulle dahf ( og det er suverænt Ulriks afgørelse ) endelig ha' reklamer,
- ville jeg hellere have dem statisk oppe ved siden af web shoppen.
Jeg er også så glad for dahf at jeg gerne vil betale en slags kontingent hvis det skulle være. :)

Men i sidste ende er det Ulrik der bestemmer på dahf og vi må respektere han afgørelse.
Jeg håber bare at de to duellanter kan finde ud af det sammen. :beerchug:
( send jeres telefonnumre til hinanden på PB og få renset luften drenge! )

_________________
For meget er aldrig nok!

Rating på DAHF: Billede
Se mine 813 Blu-ray film. :)


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 140 indlæg ]  Gå til side Foregående 14 5 6 7 810 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team