DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tirs maj 21, 2024 13:15

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 140 indlæg ]  Gå til side 1 2 3 4 510 Næste
Forfatter besked
Indlæg: søn nov 11, 2007 3:13 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn feb 04, 2007 15:31
Indlæg: 778
Geografisk sted: Vejle, Danmark
Så kom der også reklamer her på dahf.dk, som er min foretrukne side på internettet. :(

Er jeg den eneste der er lidt ked af det? Synes det er ærgeligt at man vælger at forpeste et ellers så godt forum med Google Adwords (det er ikke ligefrem de kønneste reklamer der findes!). Hvis det er meningen de skal blive, kan I så ikke lave det således at man kan betale sig fra ikke og ha' dem på sin profil?

_________________
dahf.dk rating: Billede


Top
   
Indlæg: søn nov 11, 2007 3:34 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 26, 2003 18:41
Indlæg: 1858
Geografisk sted: Aalborg
Jeg undrede mig lige over det samme. Synes bestemt ikke at de plejede at være der. Et tilbageskridt for dahf, som ellers var dejligt fri for den slags.


Top
   
Indlæg: søn nov 11, 2007 3:38 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man jan 21, 2002 2:01
Indlæg: 2157
Geografisk sted: Brande
Jeg har ikke så meget imod google ads, da de er dejlig diskrete. Men den her er da ret irriterende placeret og optager urimelig meget skærm plads, flyt den her op ved siden af logoet istedet.

Billede

_________________
www.moviescreenshot.com - it's all fun and games until someone loses an eye


Top
   
Indlæg: søn nov 11, 2007 10:46 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Det ser grimt ud! Både i toppen og bunden :o :(


Top
   
Indlæg: søn nov 11, 2007 10:54 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn sep 11, 2005 12:43
Indlæg: 341
Geografisk sted: Esbjerg.
Hmm....jeg kan ikke se nogle reklamer på siden ?


Top
   
Indlæg: søn nov 11, 2007 11:15 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs mar 08, 2005 14:04
Indlæg: 456
Geografisk sted: Århus
Heh, det viser bare hvor meget, jeg har vænnet mig til at ignorere reklamer på internettet. Jeg ville ikke have bemærket dem, hvis ikke det havde været for den her tråd. Hurra for filter-vision :clap:

_________________
うるさくてもいい =^_^=


Top
   
Indlæg: søn nov 11, 2007 12:16 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: søn jan 21, 2001 2:01
Indlæg: 3298
Geografisk sted: Ringsted, DANMARK
DonWerner skrev:
Så kom der også reklamer her på dahf.dk, som er min foretrukne side på internettet. :(


Nej, der kom reklamer igen på dahf ;)

Nu er du for "ny" til at huske det, men for et par år siden gik jeg helt amok i reklamer - "rigtige" reklamer med animerede billeder und alles :lol: Hele dahf var hakket i småstykker og hvert "stykke" solgt til en række firmaer. Dvdoo, DVD Pusheren, ShopEasy og en række hifivirksomheder købte hver et underforum. Der var blinkende bannere under hvert underforum og logoer over hele forsiden :nuts:

Vil du hellere tilbage til den situation? ;)

_________________
Jackie Chiles siger: "XE1 + BD55 = High Def heaven with at clear blu sky :yum:"
HD DVD: 175 Blu-ray: 21 ---> nyeste i samlingen: The Fugitive (UK), The Incredible Hulk (UK)


Top
   
Indlæg: søn nov 11, 2007 12:21 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn feb 04, 2007 15:31
Indlæg: 778
Geografisk sted: Vejle, Danmark
Ulrik Horsted-Kristensen skrev:
DonWerner skrev:
Så kom der også reklamer her på dahf.dk, som er min foretrukne side på internettet. :(


Nej, der kom reklamer igen på dahf ;)

Nu er du for "ny" til at huske det, men for et par år siden gik jeg helt amok i reklamer - "rigtige" reklamer med animerede billeder und alles :lol: Hele dahf var hakket i småstykker og hvert "stykke" solgt til en række firmaer. Dvdoo, DVD Pusheren, ShopEasy og en række hifivirksomheder købte hver et underforum. Der var blinkende bannere under hvert underforum og logoer over hele forsiden :nuts:

Vil du hellere tilbage til den situation? ;)


Nej, jeg vil hellere slippe helt for alt hvad der hedder reklamer, og som tidligere nævnt vil jeg såmænd gerne betale et beskedent beløb for det. I øvrigt har jeg svært ved og se, hvorfor reklamer overhovedet er nødvendige på dahf.dk - Jeg mener, så dyrt er det vel heller ikke og holde et forum kørende, eller tager jeg fejl? Hvis det er penge du mangler, hvorfor så ikke lave en "PayPal Donate" funktion i stedet? Jeg smider gerne lidt kroner din vej, for at holde dahf.dk reklamefri!

_________________
dahf.dk rating: Billede


Top
   
Indlæg: søn nov 11, 2007 12:26 
Offline

Tilmeldt: fre apr 11, 2003 1:01
Indlæg: 7756
Geografisk sted: No longer here
Jeg ser hellere et par relevante bannere ved siden af e-shoppen end ligegyldige google-ads. Jeg har heller aldrig forstået hvorfor man ikke har kunnet donere penge, som Don Werner også foreslog.


Top
   
Indlæg: søn nov 11, 2007 12:37 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: søn jan 21, 2001 2:01
Indlæg: 3298
Geografisk sted: Ringsted, DANMARK
DonWerner skrev:
Nej, jeg vil hellere slippe helt for alt hvad der hedder reklamer, og som tidligere nævnt vil jeg såmænd gerne betale et beskedent beløb for det.


Ja, helt slippe er ikke muligt, og det er forslaget med brugerbetaling eller donation heller ikke. Dertil er dahf ganske enkelt ALT ALT ALT for lille. Det er jo bare en lille hyggehjemmeside, som slet ikke kan sammenlignes med alle de andre lignende fora - hverken danske eller udenlandske :thumb:

_________________
Jackie Chiles siger: "XE1 + BD55 = High Def heaven with at clear blu sky :yum:"
HD DVD: 175 Blu-ray: 21 ---> nyeste i samlingen: The Fugitive (UK), The Incredible Hulk (UK)


Top
   
Indlæg: søn nov 11, 2007 13:11 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jan 05, 2002 2:01
Indlæg: 10106
Geografisk sted: Hvidovre
Jeg har som så mange andre udviklet en tilstand, der kan kaldes "banner-blindhed". Havde DW ikke skrevet det, så havde jeg aldrig opdaget det Google-banner.

Personligt har jeg ikke noget problem med, at Dahf har et par enkelte reklamer rundt omkring. Jeg bliver først hys, hvis de begynder at få lyd på - se det er nemlig noget, der kan pisse mig af :devil:

_________________
Ex-filmnørd - nu mest af alt bare lost in space... Men stadig THX-certificeret på Dahf's Markedsplads :thumb:


Top
   
Indlæg: søn nov 11, 2007 13:18 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors apr 03, 2003 1:01
Indlæg: 7202
Geografisk sted: Århus V
Jeg så helst de ikke var der.

Som de er placeret nu, er der lige lidt længere op til linien med "Board index >> .... >> ...", som jeg bruger meget.

Og så undrer det mig, at der på "mellemsiden" markedspladsen er to lag Google Adds øverst. :?

Mvh Michael

_________________
I don't apologize. I am sorry Lisa, that's the way I am. (Homer Simpson)
----------
Dahf køber/sælger rating: Billede


Top
   
Indlæg: søn nov 11, 2007 13:38 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: søn jan 21, 2001 2:01
Indlæg: 3298
Geografisk sted: Ringsted, DANMARK
Maggerholm skrev:
Og så undrer det mig, at der på "mellemsiden" markedspladsen er to lag Google Adds øverst. :?


Det undrer også mig :lol: Jeg har først lagt mærke til det nu. Det er vist ikke helt meningen :oops:

_________________
Jackie Chiles siger: "XE1 + BD55 = High Def heaven with at clear blu sky :yum:"
HD DVD: 175 Blu-ray: 21 ---> nyeste i samlingen: The Fugitive (UK), The Incredible Hulk (UK)


Top
   
Indlæg: søn nov 11, 2007 13:41 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 26, 2003 18:41
Indlæg: 1858
Geografisk sted: Aalborg
Hvis de reklamer absolut skal være der, kan de så ikke komme op til den der e-shop reklame øverst, så man ikke lægger mærke til dem, og det derfor ikke ødelægger dahf oplevelsen nær så meget?


Top
   
Indlæg: søn nov 11, 2007 14:05 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn feb 04, 2007 15:31
Indlæg: 778
Geografisk sted: Vejle, Danmark
Ulrik Horsted-Kristensen skrev:
DonWerner skrev:
Nej, jeg vil hellere slippe helt for alt hvad der hedder reklamer, og som tidligere nævnt vil jeg såmænd gerne betale et beskedent beløb for det.


Ja, helt slippe er ikke muligt, og det er forslaget med brugerbetaling eller donation heller ikke. Dertil er dahf ganske enkelt ALT ALT ALT for lille. Det er jo bare en lille hyggehjemmeside, som slet ikke kan sammenlignes med alle de andre lignende fora - hverken danske eller udenlandske :thumb:


Jeg har svært ved at se hvordan noget kan være "for lille" til donationer. Hvis det er tilfældet, så er dahf.dk vel også for lille til reklamer, eftersom de også afhænger af antallet af besøgende/clicks? Jeg går ud fra at du bliver betalt per click og dem skal der immervæk en hel del til af, før det gi'r noget. Som det er nævnt tidligere i tråden, ville det ikke være nær så generende, hvis reklamerne blev flyttet op ved siden af logo'et, eller endnu bedre, hvis de kun var i bunden.

_________________
dahf.dk rating: Billede


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 140 indlæg ]  Gå til side 1 2 3 4 510 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team