DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tirs mar 19, 2024 7:22

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 137 indlæg ]  Gå til side Foregående 15 6 7 8 9 10 Næste
Forfatter besked
Indlæg: tirs jul 10, 2007 16:18 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs mar 28, 2006 15:39
Indlæg: 5369
Ulrik Horsted-Kristensen skrev:
Lille justering: Ny størrelse på avatar er 100x100 max. 49kb :beerchug:


Hvorfor? Synes 80x80 var rigeligt. Nu er det mere avataren end indlægget der tager opmærksomheden. En mærkelig og lidt uheldig drejning :(

Jeg har dog nu fundet den fine vis-ikke-avatars i brugersettings så den har jeg nu slået til. No more avatars for this Avatar.


Top
   
Indlæg: tirs jul 10, 2007 20:38 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons dec 03, 2003 22:12
Indlæg: 3267
Geografisk sted: Söderåsen, Sverige
Avatar666 skrev:
Nu er det mere avataren end indlægget der tager opmærksomheden.


Det kan da vist kun være i "A Bajertråd" dette postulat kan være aktuelt ;) :laugh:

Avatar666 skrev:
No more avatars for this Avatar.


Synes til gengæld at en avatar tydeligere gør opmærksom på brugeren (genkendelsen større). Dette naturligvis når avataren altså ikke skiftes ud daglig... Så få lige din skydende western psycho tilbage igen :thumb:

Bedste hilsner

Buller :D

_________________
Billede Bosat i :sverige: på 7. år (ved ikke lige hvad der skulle få mig til at flytte tilbage til :danmark: igen).

** *** ** ***


Top
   
Indlæg: tirs jul 10, 2007 20:44 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs mar 28, 2006 15:39
Indlæg: 5369
Bo skrev:
Avatar666 skrev:
Nu er det mere avataren end indlægget der tager opmærksomheden.


Det kan da vist kun være i "A Bajertråd" dette postulat kan være aktuelt ;) :laugh:


Frekventerer ikke tråde hvor adgangskravet er alkomåling på 2 promille ;)

Bo skrev:
Avatar666 skrev:
No more avatars for this Avatar.


Synes til gengæld at en avatar tydeligere gør opmærksom på brugeren (genkendelsen større). Dette naturligvis når avataren altså ikke skiftes ud daglig... Så få lige din skydende western psycho tilbage igen :thumb:


Ja, skal da overveje det. Ligenu har jeg som sagt selv slået avatars fra i visningen så så ingen grund til selv at bruge en avatar jeg aldrig selv så.

Desuden var det ikke en psycho men en gemen frihedskæmper at work :thumb:


Top
   
Indlæg: tors jul 12, 2007 22:50 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man jun 02, 2003 1:01
Indlæg: 6974
Geografisk sted: Hjørring
er jeg helt galt i byen når jeg synes at billedet i Silver Surfers signatur er en tand for meget? eller er det blevet tilladt?

_________________
:thumb:min twitter!


Top
   
Indlæg: tors jul 12, 2007 22:52 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Det ser decideret hæsligt ud! :shock:


Top
   
Indlæg: tors jul 12, 2007 22:55 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man jun 02, 2003 1:01
Indlæg: 6974
Geografisk sted: Hjørring
osse det jeg ville frem til... Silver, ændre det så er du en gutter mand. :)

_________________
:thumb:min twitter!


Top
   
Indlæg: tors jul 12, 2007 22:59 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn apr 06, 2003 1:01
Indlæg: 8218
Geografisk sted: @Last Exit To Nowhere
Hehe hold da fast. MEn ok - manden har jo ikke fået et konkret svar på sit spørgsmål.

Jeg holder stadig på at vi IKKE har bannere i vores signatur. Et lille billede af et DTS, dvd profiler logo eller lignende gør mig ikke spor. Men andre billeder og bannere er ikke rigtigt noget jeg håber vi skal "åbne" for herinde.

Så med mindre Ulrik siger noget andet - så vil jeg gerne svare på dit spørgsmål fra tidligere. Et banner i signaturen er ikke noget vi "synes om" herinde ;)

Jeg er godt klar over at det sikkert var en lille Wake up provokation. Og vi kan ta' det :beerchug:


Top
   
Indlæg: tors jul 12, 2007 23:27 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man mar 01, 2004 16:21
Indlæg: 17869
Geografisk sted: København SV
KingHans skrev:
er jeg helt galt i byen når jeg synes at billedet i Silver Surfers signatur er en tand for meget? eller er det blevet tilladt?

Det var bevist provokerende. Sorry :twisted:
- men det ser ud som om at avatars og signatur er givet frit og Ulrik kan ikke tage sig sammen til at skære igennem. Jeg synes selv at et forum skal holdes fri for alt det "gøjl" som vi ser på mange af de udenlandske forums. Der har vi også været gode til på dahf. Men der er altid nogle der liiiige skal stramme skruen en tand til og det er sgu for dårligt! - Især når det er "gamle" brugere der gør det.
Er der mig der bare er mavesur og jeg får resten af forummet på nakken fordi jeg gerne ser de få retningslinjer overholdt,
- så fint nok med mig. Jeg har en kongesignatur i baghånden ;)

Og har ændret tilbage :)

_________________
For meget er aldrig nok!

Rating på DAHF: Billede
Se mine 813 Blu-ray film. :)


Top
   
Indlæg: tors jul 12, 2007 23:30 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Øv da også! Jeg havde ellers lige linet denne op: :naughty:

Billede

Nej, jeg havde ej. 8)

Jeg synes ellers at vi er gode til at minde hinanden om at overholde signatur-reglerne, når der sker brud :?:


Top
   
Indlæg: tors jul 12, 2007 23:36 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man jun 02, 2003 1:01
Indlæg: 6974
Geografisk sted: Hjørring
jeg synes nu osse det går ret godt, men synes nu osse vi godt kan bruge nogen faste regler som overholdes.

_________________
:thumb:min twitter!


Top
   
Indlæg: tors jul 12, 2007 23:41 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: søn jan 21, 2001 2:01
Indlæg: 3298
Geografisk sted: Ringsted, DANMARK
Silver Surfer skrev:
Ulrik kan ikke tage sig sammen til at skære igennem.


Følgende er kopieret direkte fra 1. indlæg i denne tråd:

- Avataren i profilen må have en størrelse på maks. 100x100 pixels og fylde maks. 49kb. INGEN animationer.
- Signaturen må kun indeholde tekst og maks. fylde 3 linier.


Hvad er det lige, der ikke er "skåret igennem"? ;) At der f.eks. er taget initiativ til et "karaktersystem" til handel mellem brugere, som indbefatter et lille dolby-, dts- eller thxlogo, har jeg ikke fået én eneste "klage" på (fornuftigt nok, da det er et rigtig fedt initiativ :thumb: ), så jeg har ikke fundet det nødvendigt at lave tilføjelser eller undtagelser, der tager hensyn til det. Det virker fint uden unødig indblanden fra min side :beerchug: Langt de fleste herinde kan tilsyneladende godt skelne mellem et lille diskret dolbylogo og en iøjenfaldende Silver Surfer "plakat", der kun har til sinde at provokere.

_________________
Jackie Chiles siger: "XE1 + BD55 = High Def heaven with at clear blu sky :yum:"
HD DVD: 175 Blu-ray: 21 ---> nyeste i samlingen: The Fugitive (UK), The Incredible Hulk (UK)


Top
   
Indlæg: tors jul 12, 2007 23:43 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: søn jan 21, 2001 2:01
Indlæg: 3298
Geografisk sted: Ringsted, DANMARK
Sieker skrev:
Jeg holder stadig på at vi IKKE har bannere i vores signatur. Et lille billede af et DTS, dvd profiler logo eller lignende gør mig ikke spor. Men andre billeder og bannere er ikke rigtigt noget jeg håber vi skal "åbne" for herinde.


Kunne ikke være mere enig :beerchug:

_________________
Jackie Chiles siger: "XE1 + BD55 = High Def heaven with at clear blu sky :yum:"
HD DVD: 175 Blu-ray: 21 ---> nyeste i samlingen: The Fugitive (UK), The Incredible Hulk (UK)


Top
   
Indlæg: lør jul 14, 2007 10:57 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs mar 28, 2006 15:39
Indlæg: 5369
Avatar666 skrev:
Jeg har dog nu fundet den fine vis-ikke-avatars i brugersettings så den har jeg nu slået til. No more avatars for this Avatar.


... og jeg har nu også fundet en vis-ikke-signaturer setting, grundet folk åbenbart ikke kan finde ud af at overholde de få regler der er, og jeg ikke gider brokke mig (mere).


Top
   
Indlæg: lør jul 14, 2007 23:35 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn feb 02, 2003 2:01
Indlæg: 1859
Geografisk sted: O'ense.
Hvor er du bare kedelig, øv, øv, kan det ikke også blive for klinisk og anonymt...? :| :naughty:

_________________
"Stick it in? In my Yoyneh's heart?!" ('Vampyrernes Nat', 1967.)


Top
   
Indlæg: søn jul 15, 2007 11:24 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs mar 28, 2006 15:39
Indlæg: 5369
Henrik B skrev:
Hvor er du bare kedelig, øv, øv, kan det ikke også blive for klinisk og anonymt...? :| :naughty:


Hvis det er der var tilbage når signaturen og avataren blev skåret væk, var steril anonymitet, tror jeg jeg havde forladt forummet forlængst. Det er jo kødet og saften der sidder i indlæggene, jeg er sku' ligeglad med indpakningen :thumb:


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 137 indlæg ]  Gå til side Foregående 15 6 7 8 9 10 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team