DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors mar 28, 2024 23:24

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 137 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4 5 610 Næste
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: ons mar 22, 2006 0:34 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Heksejagt er nu meget sagt. Jeg undrer mig bare, kære Abber :). Såvidt jeg kan forstå og læse, så er reglerne ens for alle - så burde de også følges af alle. Jeg vil sgu også meget hellere have min store avatar tilbage, men det er no-go. Så er det være no-go for alle. Jeg kan ikke se hvorfor nogle mennesker skulle være undskyldt.

Stod det til mig, så måtte reglerne gerne skrottes, men det var tilfældet før i tiden og det er heller ikke tilfældet nu ;).


Top
   
 Titel:
Indlæg: ons mar 22, 2006 0:36 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors sep 13, 2001 1:01
Indlæg: 8182
Geografisk sted: Allerhelst London
Regler er regler - det skal vi acceptere.
At de så er completely Bollocks, ja det er så noget andet...
(de føromtalte meget små sko)

Men lad os nu komme videre...

_________________
Listen over de fine BLÅ skiver !!!
Listen over de fine CD'er!!!
Listen over de fine LP'er!!!


Top
   
 Titel:
Indlæg: ons mar 22, 2006 9:04 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jan 05, 2002 2:01
Indlæg: 10106
Geografisk sted: Hvidovre
Well - min avatar var 85*85 med vilje som en stille protest mod en regel, som jeg ikke mente var nødvendig at indføre in the first place... Men den er hermed minimeret med 5 pixels, for regler er som bekendt regler. Jeg så dog gerne, at det var muligt med en teknisk løsning, der forhindrede store avatars, da ingen så skal tage den halvkedelige rolle som bussemand.

_________________
Ex-filmnørd - nu mest af alt bare lost in space... Men stadig THX-certificeret på Dahf's Markedsplads :thumb:


Top
   
 Titel:
Indlæg: ons mar 22, 2006 10:19 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors sep 13, 2001 1:01
Indlæg: 8182
Geografisk sted: Allerhelst London
Indrøm det Claus - du så gerne at dahf fik en lille "stikker-patrulje" :D ;)

_________________
Listen over de fine BLÅ skiver !!!
Listen over de fine CD'er!!!
Listen over de fine LP'er!!!


Top
   
 Titel:
Indlæg: ons mar 22, 2006 10:44 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jan 05, 2002 2:01
Indlæg: 10106
Geografisk sted: Hvidovre
@Abildtrup: hehe - nemlig :D Efter at have "mistet" 5 pixels i højde og bredde af min avatar forbeholder jeg mig naturligvis retten til at hyle op over andres regelbrud i fremtiden :lol:

_________________
Ex-filmnørd - nu mest af alt bare lost in space... Men stadig THX-certificeret på Dahf's Markedsplads :thumb:


Top
   
 Titel:
Indlæg: ons mar 22, 2006 11:42 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man mar 01, 2004 16:21
Indlæg: 17869
Geografisk sted: København SV
Jeg deler lige gavmildt ud af tudekiks. Tag bare rigeligt og hids jer så ned :D

De fleste brugere af dette forum ( mig selv Incl. ) er mere interesseret i jeres indlæg end jeres fede og flotte Avatar og underskrifter. Lad os i stedet glæde os over at vores forum ikke er plasteret til med blinkende Avatars og kæmpebilleder som underskrift.
Dem der bruger udenlandske forums vil give mig ret.
Brug jeres kræfter på flere gode indlæg og mild mobning :thumb:

Og husk! det er stadigvæk tilladt at pulle et eller andet.
:clap: :clap: 8) :thumb: :) :D :o :beerchug: :clap: :laugh: :twisted: :P

_________________
For meget er aldrig nok!

Rating på DAHF: Billede
Se mine 813 Blu-ray film. :)


Top
   
 Titel:
Indlæg: ons mar 22, 2006 11:57 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors sep 13, 2001 1:01
Indlæg: 8182
Geografisk sted: Allerhelst London
Nu kommer jeg så lige med et spørgsmål.

Kan man ikke gøre vinduet, hvor avataren sidder mindre. Det må kunne låses til en bestemt bredde ?
Det ser tosset ud med så meget spild, som der er nu. Det kunne sagtens bruges til mere plads i skrivefeltet.

Så kunne eks. store billeder i quiz trådene måske være der, uden at der skulle scrolles.
Som det er nu er der for meget spild - eller er det bare mig ? :D :beerchug: ;) ;) :shock: :lol: :lol: :lol: 8) 8) :D :D :) :D

- Nå tilbage til tudekiksen...

_________________
Listen over de fine BLÅ skiver !!!
Listen over de fine CD'er!!!
Listen over de fine LP'er!!!


Top
   
 Titel:
Indlæg: tirs mar 28, 2006 14:44 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons mar 13, 2002 2:01
Indlæg: 333
Geografisk sted: Risskov
Burde der ikke også være en vis (selv)justits med hvor lødig ens avatar er ?

Jeg er ikke specielt snerpet, men det generer mig lidt at sidde i et offentligt rum og læse indlæg og der så pludselig scroller et par bare patter op over skærmen ... har flere gange fået kommentarer vedrørende netop dét fra kollegaer, konen og endda min lille datter ...
:oops:

_________________
Whizzdoodles


Top
   
 Titel:
Indlæg: tirs mar 28, 2006 15:57 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man mar 01, 2004 16:21
Indlæg: 17869
Geografisk sted: København SV
MuchaLucha skrev:
Burde der ikke også være en vis (selv)justits med hvor lødig ens avatar er ?

Jeg er ikke specielt snerpet, men det generer mig lidt at sidde i et offentligt rum og læse indlæg og der så pludselig scroller et par bare patter op over skærmen ... har flere gange fået kommentarer vedrørende netop dét fra kollegaer, konen og endda min lille datter ...
:oops:

Helt klart. Det hører ikke hjemme i dette forum og jeg synes at vi har været gode til at holde den slags ude at div. tråde. Undtaget lige "Fredags" tråden hvor stort set alt er tilladt :)

_________________
For meget er aldrig nok!

Rating på DAHF: Billede
Se mine 813 Blu-ray film. :)


Top
   
 Titel:
Indlæg: tirs mar 28, 2006 16:24 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn apr 06, 2003 1:01
Indlæg: 8218
Geografisk sted: @Last Exit To Nowhere
Skriv enten selv til brugeren - eller send en pb til Ulrik, da vi ikke har nogle direkte regler på dette område


Top
   
 Titel:
Indlæg: tirs mar 28, 2006 17:06 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons mar 13, 2002 2:01
Indlæg: 333
Geografisk sted: Risskov
Silver Surfer skrev:
Helt klart. Det hører ikke hjemme i dette forum og jeg synes at vi har været gode til at holde den slags ude at div. tråde. Undtaget
lige "Fredags" tråden hvor stort set alt er tilladt :)

Det er heller ikke et problem med f.eks billeder af nudes m.m (hvem sagde Homer ;)) fordi man dér bare kan styre udenom fredagstrådene og læse dem senere - det er mere avataren fra seriøse brugere i en seriøs tråd jeg har et 'problem' med.

Men tror jeg følger Siekers råd og skriver en venlig PB til den formastelige ... så må vi se om det udvikler sig til et drama :)

_________________
Whizzdoodles


Top
   
 Titel:
Indlæg: man dec 11, 2006 1:06 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man jun 02, 2003 1:01
Indlæg: 6974
Geografisk sted: Hjørring
jeg synes der er et par stykker herinde der efter hånden har billede i signaturen, harald123 er en af dem. der er også en der har last.fm logo i hans signatur. noget vi kan gøre ved dette?

_________________
:thumb:min twitter!


Top
   
 Titel:
Indlæg: man dec 11, 2006 10:24 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn apr 06, 2003 1:01
Indlæg: 8218
Geografisk sted: @Last Exit To Nowhere
KingHans skrev:
jeg synes der er et par stykker herinde der efter hånden har billede i signaturen, harald123 er en af dem. der er også en der har last.fm logo i hans signatur. noget vi kan gøre ved dette?

Jeps deres profiler er nu blevet slettet ;)
Nej jeg skal nok lige sende dem et lille link til vores retningslinjer.


Top
   
 Titel:
Indlæg: man dec 11, 2006 10:26 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jan 05, 2002 2:01
Indlæg: 10106
Geografisk sted: Hvidovre
Hvis vi er ude at jagte signaturbilleder, der i højde svarer til ren tekst, husk så venligst også, at Billede er lige så meget et billede som et Last.fm-link. Og er en "officiel Dahf-smiley" i en signatur så ikke også et billede?

Jeg er enig i, at harald123's billede er for stort, men skoene kan imho også blive for små.

_________________
Ex-filmnørd - nu mest af alt bare lost in space... Men stadig THX-certificeret på Dahf's Markedsplads :thumb:


Top
   
 Titel:
Indlæg: man dec 11, 2006 10:39 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn apr 06, 2003 1:01
Indlæg: 8218
Geografisk sted: @Last Exit To Nowhere
Jeg har personligt ikke noget imod billeder hvis de kan holde sig til den normale teksthøjde. Ved et hurtigt kig på et andet filmforum fandt jeg på samme side signaturbilleder som disse - og det synes jeg er lidt for meget.

Billede
Billede
Billede

Så spørgsmålet er - hvor sætter man grænsen?
Ulrik skrev sidste år at der kun måtte være tekst - men på den anden side hvis de kan holdes på de billeder med DTS, Dvdprofiler og last.fm m.m. der fylder det samme som den alm. tekst i højden så er det fint med mig.


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 137 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4 5 610 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team